Voisitko mennä parisuhteeseen naisen kanssa, joka

käy säännöllisesti ennustajalla ja antaa ennustusten ohjailla elämäänsä?

Olen huomannut, että naiset ovat taikauskoisempia kuin miehet, enkä viittaa tässä uskontoihin. Esimerkiksi horoskooppeja löytyy naisten lehdistä useammin.

Miten siis suhtautuisit vaikka siihen, että nainen haluaa siirtää lomaansa ennustajan ennustusten takia?

33

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä olen nainen ja kuulostaa erittäin oudolta. En ole itse koskaan törmännyt moisiin ihmisiin.

    • En haluaisi olla lähtökohtaisesti ennakkoluuloinen, enkä missään tapauksessa anna nyt kenellekään ohjeita tai kehotuksia.

      Minun mielestäni luonnehoroskoopeissa saattaa olla jotakin perää, mutta en tiedä miksi. En kuitenkaan usko enkä edes lue minkään lehden päivähoroskooppeja, joita voisi pitää vaikka jonkinlaisina ennustuksinakin. Minusta ne ovat täyttä humpuukia. Henkilökohtainen mielipide.

      Minusta tuntuu, että säännöllisesti ennustajilla käyvillä ihmisillä on yleensä elämässään jotakin erityisiä haasteita. Joskus saattaa kyse olla jopa oman mielenterveyden horjumisesta, mutta tuskin sitä voi yleistää.

      Muistan, kuinka itse pohdin asioita ja elämääni erityisen syvällisesti 20 vuotta sitten, isäni kuoleman jälkeen. Seuraavana kesänä hakeuduin myös erään tunnetun astrologin kurssille, missä harjoiteltiin oman astrologisen syntymäkartan piirtämistä. Samassa yhteydessä kävin myös kerran kyseisen astrologin "vastaanotolla", missä hän kertoi minulle näkemyksiään luonteestani ja elämästäni yleisellä tasolla, astrologisen tulkinnan perusteella. - Varsinaisesta tulevaisuuteni ennustamisesta ei ollut kyse, mutta miellän tilanteen hieman samankaltaiseksi.

      Minä en ole koskaan halunnut itse tietää tulevaa. Kokemuksesta tiedän, että kahdella läheiselläni on tuollainen kyky. Toinen heistä on jo edesmennyt. - Nuorena tietenkin asia nauratti minua ja olin epäuskoinen. Mutta sitten kun riittävän monta kertaa henkilö kertoi minulle enneunistaan heti kun oli sellaisen nähnyt ja sitten jotakin tapahtui. Aloin suhtautua hänen kykyynsä eri tavalla, luonnollisemmin. Ja koko ajan toivoin, että minulle ei vain "puhkeaisi" samanlainen kyky.

      Suhtaudun kyllä hieman epäluuloisesti yleisesti ennustajiin, jotka (rahaa vastaan) ennustavat vieraille ihmisille heidän tulevaisuudestaan jotakin ja jos henkilö vielä tekee elämässään tuollaisia muutoksia ennustuksen perusteella.

      Jos niistä tehdyistä muutoksista ei ole kenellekään mitään haittaa, niin en ala niitä sen kummemmin arvostella. Toivon kuitenkin, että ennustajilla käyvät ihmiset uskaltaisivat myös elää omaa elämäänsä niin, etteivät ennustukset hallitsisi heidän ajatusmaailmaansa tai haittaisi heidän ihmissuhteitaan.

      • Anonyymi

        Xena on viisas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Xena on viisas.

        Oi, olipa kauniisti sanottu, kiitos.
        Enpä tiedä.., kun riittävän kauan elää 😉

        https://yle.fi/a/3-5097734


      • Anonyymi kirjoitti:

        Xena on viisas.

        Onko taikauskoisuus viisautta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Xena on viisas.

        Viisasta tai ei, mutta järkimuija.
        Olen melko monessa kohtaa samaa mieltä kuin hän.

        Sellaisilla erotuksilla, että luonnehoroskooppi ei ainakaan minun kohdalla osu, enkä ole kyllä koskaan näitä humppia omakohtaisesti testannut. Vielä ei ole niin syvällä uitu.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viisasta tai ei, mutta järkimuija.
        Olen melko monessa kohtaa samaa mieltä kuin hän.

        Sellaisilla erotuksilla, että luonnehoroskooppi ei ainakaan minun kohdalla osu, enkä ole kyllä koskaan näitä humppia omakohtaisesti testannut. Vielä ei ole niin syvällä uitu.

        -keinovaginamies-

        Niin määkin sua 😉😄


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Niin määkin sua 😉😄

        No ensimmäinen palstalla joka pitää minua järkimuijana. ;)

        -keinovaginamies-


    • Anonyymi

      En koskaan sortuisi tällaisiin tyyppeihin. Yleensä heidän yleissivistyksensä on todella puutteellinen. Elävät harhoissaan.

      • Anonyymi

        Hyvä tietää, toivottavasti ei törmätä. :)


    • Anonyymi

      Jätä se!

    • Anonyymi

      Kaikenlaista hömpsäntuuselia sitä löytyy.
      Maalaisjärki kunniaan.

      Ota omilla jaloillaan seisova, omilla aivoillaan ajatteleva nainen jos naista mielit niin oma elämäsikin pysyy vielä jotenkuten tasapainossa.

      • Tuli vain mieleeni eräästä vitsistä ja muistelin joskus deittiäni, joka kertoi olevansa menossa ennustajalle. Tosin rupesi perumaan puheitaan kun näki epäuskoisen ilmeeni

        Vitsi meni näin:
        Mies voi treffeillä, joko kertoa vitsin horoskoopeista TAI päästä panemaan


    • Anonyymi

      Yhäkö tällaisia ihmisiä on?? 80-luku oli näiden kulta-aikaa.

      • Oma nuoruuteni (10-20 v) oli 80-luvulla, eli ehkä siksi olen törmännyt tällaisiin.

        Tosin Loiri-kirjan mukaan Loiri kävi Alma Kassisen luona istunnoilla.

        Nykyisin ennustajat ja horoskoopit ovat ehkä enemmän vaihtuneet homeopatiaan, äänimaljahoitoihin yms hömppään.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Oma nuoruuteni (10-20 v) oli 80-luvulla, eli ehkä siksi olen törmännyt tällaisiin.

        Tosin Loiri-kirjan mukaan Loiri kävi Alma Kassisen luona istunnoilla.

        Nykyisin ennustajat ja horoskoopit ovat ehkä enemmän vaihtuneet homeopatiaan, äänimaljahoitoihin yms hömppään.

        Äänimalja = helppoa rahaa höyniltä.


    • Anonyymi

      ...

    • Anonyymi

      Ei tarvetta käydä ennustajilla, ja varsinkaan sellasten ainakaan täysin ohjailla elämää.
      Joissain asioissa oon taikauskoinen kyllä. Horoskooppi ennustuksiin en usko, niitä on kiva lukea muuten vaan.
      Enneunet, etiäiset, oudot tuntemukset hyvin tuttuja.
      Eikä todellakaan ole mukavaa olla niitä.
      Joutuu tietämään ja näkemään asioita joita ei halua, eikä saisi.
      (no viikon sisällä tapahtuu jotain, mille en löydä oikeeta nimeä)

      Nyt on onneks saanut suljettua niitä ulos.
      Jotain hyvää siis tästä henkisestä ja fyysisestä p*skasta.
      Tai sitten jotain on tapahtunut niissä asioissa joita ollut. Uusia kauhulla odottaen.

    • Anonyymi

      Lyhyesti ja ytimekkäästi: En.

      -keinovaginamies-

    • Voin itse hoitaa tuon ennustuspuolen.
      Lisäksi ennustustettujen tilanteiden välttäminen on mahdotonta ja kaikki välttämistoimet vain johtavat juuri siihen ennustettuun tilanteeseen.
      Useimmiten ihmisille on parempi, ettei heille kerrota miten käy.

    • Jos ajatellaan ihastumisen kriteerejä, ensimmäisenä on naisen ulkonäkö.
      Heti perässä tulee naisen rationaalisuus. Taisin kerran jopa rakastua tuollaiseen heti ensitapaamisella.

      Toisaalta sallin kaikille vapauden omiin uskomuksiin, joten naisen hömppäily ei haittaa.

    • Anonyymi

      säästätytejl muuten sähköä minä sxääxtän hrh

    • Ei ole minun juttuni.
      Ennustukset on kivaa leikkiä ei muuta, meillekin on tarot kortit ja myös kummituksia mutta leikitään jotkut wicca huisia leikillä rakastan kun kumminkin jotain ritari eli Cosplay yms peräti sen 60luvun rouvana pitämistäkin nauttisin kovin mutta vaatii 💰💰💰 teeman leikit.

      Huiskisin nauttisin himoitsisin leikkisin hyörisin pyörisin piiloutuisi eukon kannosta seuraa, eukon piiloutumista jos kun pääsisin leikkimään ilman huolia.

    • Anonyymi

      En suosittele menemään parisuhteeseen naisen kanssa, joka käy ennustajalla ja antaa ennusteiden vaikuttaa elämäänsä.

      James Randi Educational Foundationilla oli vuodesta 1964 lähtien haaste, jossa jokainen joka kuvitteli omaavansa yliluonnollisia kykyjä sai tulla testauttamaan kykyjään. Haasteessa onnistumisen palkinto oli alunperin tuhat dollaria, mutta kasvoi vuosien saatossa ja oli vuonna 1996 jo miljoona dollaria. Haaste lakkautettiin vuonna 2015, koska kukaan ei ollut onnistunut todistetusti havainnollistamaan yliluonnollisia kykyjä.

      Ihminen joka uskoo tämmöiseen huuhaaseen tulee yleisesti ottaen tekemään melko huonoja ja epäloogisia päätöksiä, puhumattakaan rahoista jotka ennustaja tulee häneltä kuppaamaan.

      • Se, että uskoo omaavansa yliluonnollisia kykyjä, on sairaalloista hömppäämistä.
        Myös rationaalinen ihminen voi olla mielisairas.

        Eikä hömppä ole välttämättä tyhmä, joka tyhmyyttään ajautuu katastrofista toiseen.


    • Anonyymi

      Pelottaako se sinua? Ja miksi? Onko sinulla siihen syytä? 💩

    • Anonyymi

      Näen itse asioita, enkä siten käytä juurikaan ennustajan palveluita. Kerran kävin ennustajalla (ulkomailla) ja hän ainakin tiesi heti millainen olen. Selitti myös parisuhteeni perusteellisesti silloisen poikaystävän (nyk ex-mies) kanssa, sen kipupisteet aika tarkalleen. Huomautan kuitenkin, ettei ex-mies ole ex-mies ennustajan kertomien kipupisteiden vuoksi, vaan monista muista syistä.

      Nykyisin on paljon hömpömpääkin mikä ohjaa ihmisen valintoja. Kuten "ruokauskonnot" tai joku luontaistuotefanaattisuus. Joka vaivaan ja myös hyvinvointiin pitää nappailla yhtä sun toista rohtoa, joka puhdistaa sielun ja ruumiin.

      "Miten siis suhtautuisit vaikka siihen, että nainen haluaa siirtää lomaansa ennustajan ennustusten takia?"

      Tulkitsisin tuon niin, että nainen haluaa itse siirtää lomaansa, mutta epäröi sanoa sitä suoraan "minä haluan". On paljon helpompaa sanoa, että ennustajan vuoksi (tai lääkärin/psykologin suosituksesta tai työnantajan määräyksestä) siirtää lomaansa kuin sanoa "haluan siirtää lomaani" ihan omasta vapaasta tahdosta (koska voin!). Käsittääkseni tämä piirre on kilteille, tosille ihmisille omistautuville naisille hyvin tyypillinen. Eikä sitä yhtään auta, että iso osa miehistä eivät pidä naisista, jotka tietävät mitä haluavat - ja voivat myös joskus muuttaa mieltään.

      Olen aika useasti kuullut parisuhdekeskusteluja, jossa nainen kuin huomaamattaan johdatellaan haluamaan sitä mitä mies haluaa ja "parhaassa" tapauksessa saadaan myös sopimaan niin. Kun sitten jotain on "sovittu" ja nainen alkaa myöhemmin pyörtää "sovittua", mies nostaa siitä kamalan haloon. Kannattaisi tällaisissa tapauksissa nimenomaan naisen käyttää perumisen/siirtämisen/muuttamisen syynä vaikka tuota ennustajaa. Ettei vain sinullakin olisi käynyt näin...? Olet välillä aika jyrkkä yogamies.

      Niin ja yleensä tuo johdattelutilanne on vielä sellainen, että jos nainen olisi jo siinä eriävää mieltä, haloo miehen taholta nousisi silloinkin.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Juuri näin. Ennustukset on monesi ennustettavan alitajuisia tuntemuksia suuntaan ,mihin elämä tulee näillä rahkeilla etenemään. Ennustaja vaan pukee ne sanoiksi.Ne kertoo juuri alitajuisista toiveistasi,etenemisestäsi,sielun senhetkisestä matkastasi. Niitä voi oppia itsekkin tulkitsemaan,esim unien kautta. Kuin myös vaikka tarottien. Siihen ei välttis ulkopuolisia ,maksullisia ennustajia tarvita. Ei ennustajat näe tulevaa,mutta aivan hemmetin hyvin mennyttä ja nykyistä. Niistä syntyy tulevaisuus.💩


    • Anonyymi

      Parisuhteesta tiedä mutta jos nainen olisi kaunis aloittaisin ennustamalla että tullaan viettämään kiihkeä yö yhdessä.

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Pöh. 😤.💩


    • Anonyymi

      Vesilsdi Brdku kskkii js pissii xänkyyn Vesa hän

    • Anonyymi

      Tuohon kun yhdistetään vielä papukeitot eli vegeily niin soppa on valmis.

    • Anonyymi

      Järki päähän joka säähän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1733
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      175
      1350
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1148
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1128
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      52
      969
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      77
      937
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe