Sairaalapaikat käy vähiin

Anonyymi-ap

18

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomalaisten yleisin sairaus on SYDÄN VIKA!
      Inarin kunta ja muut Lapin kunnat on hoitaneet sekä varautuneet siihen, että voivat hoitaa sydänkohtauksia vaikka useamman sata päivässä omassa kunnassa ja lähettää tarvittaessa Rovaniemelle, Kemiin sekä Ouluun jos omassa kunnassa ei voi hoitaa tai ei löydy tilaa!

      Multa on kyllä sydänfilmi otettu, mutta ei ole kukaan lääkäri kertonut tulosta.
      Kokemusten perusteella voin kertoa, että vaikka lihava olen ja suvussa on sydän vikaa niin minun sydän ei pienistä säihkädä ja vaan tykkää siitä, kun rääkkään sitä!

      Tuo on helppoa eli otetaan rennosti pitkään ja yht äkkiä vedetään kunnon SYKE TREENIT!
      20 toistosta pitää päästä yli 50 toistoon 2-3 päivän sisällä ja tehdään vähintään 3 kierrosta ja liikkeitä voi olla 2-3 erillaista ja lankutusta lopuksi!
      En ole mikään mummo jumppaaja vaan laitan noin 3 minuuttia pitkin soimaan ja sen aikana pitää pystyä tekemään nuo 2-3 eri toistoa. Sen jälkeen on noin 10-20 sekunttia taukoa jolloin valikoit uuden biisin ja vedät saman. Jos ehit ennen biisin loppumista saada sarjaan loppuun niin saat vähän pidemmän tauon.
      Vedät sen kolmannen kierroksen.
      Olet todennut olevas hengissä edelleen joten lankkua 20 sekuntia ja siitä SYDÄN JUMPPA ALKAA!

      Olen tehnyt vuosia tuota ja alkaa aina, kun päätän laihduttaa.
      Pohjalle vedetään toki ensin 23/1 paastoa eli 23 tuntia paastolla ja 1 tunti vuorokaudessa syömiseen!
      Paaston aikana saat syödä tunnin aikana mitä huvittaa, koska olet 23 tuntia paastolla!

      Pidän 2-3viikkoa tuota paastoa ja en välttämättä joka kerta aloita tuota SYDÄN RÄÄKKIÄ, koska tykkään syödä hyvää ruokaa ja leipoa kakkuja muita herkkuja joten PAASTOJEN avulla syyn toimia noinkin.

      Toimii mulla oikein hyvin, mutta oli aluksi vaikeaa!
      Aloitin siitä 18tuntia paastoa ja 6 tuntia syöntiä.
      Hermostuin koska piti olla kokoajan syömässä joten päädyin siihen että TUNTI saa luvan riittää syömiseen päivässä jos meinaa tulosta saada!

      • Anonyymi

        Kuollaan kaikki noiden ylipainoisten, sydän vikaisten sekä diabetesta sairastavien takia!

        Nuohan ne ittensä terveyksien ja sairaaloiden osastoille ensimmäisenä tukkii ja yhtä potilasta kohti pitää olla 3-6 hoitajaa niin voivat tarvittaessa siirtää potilaan vaikka väestönsuojaan turvaan jos sota tulee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuollaan kaikki noiden ylipainoisten, sydän vikaisten sekä diabetesta sairastavien takia!

        Nuohan ne ittensä terveyksien ja sairaaloiden osastoille ensimmäisenä tukkii ja yhtä potilasta kohti pitää olla 3-6 hoitajaa niin voivat tarvittaessa siirtää potilaan vaikka väestönsuojaan turvaan jos sota tulee!

        Inarin kunnassa on ylipainoisia, sydänvikaisia sekä diabetesta sairastavia enemmän naisia mitä miehiä, mutta MIEHET niitä NAISIA JOUTUU TURVAAN VIEMÄÄN!

        Minua ei tarvi MIESTEN AUTTAA, koska minä pääsen itse omilla jaloilla ja sanon : Minä kuolen mielummin, kun menen noiden läskien pumppu vikaisten ja diabetesta sairastavien kanssa samaan väestösuojaan!


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        ❤️ ­­N­y­­m­­­f­­o­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18126575c

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Inarin kunta on kunta joka on panostanut miljoonia euroja ulkomaalaisiin matkailijoihin ja samaan aikaan polkee alkuperäisten kuntalaisten ihmisoikeusia laiminlyömällä perusoikeuksia jotka kuuluu kuntalaisille ja kunta tehnyt kunnasta saamelaisen kunnan.
      Inarin kunnan alkuperäisväestö ei ole koskaan ollut vain ja ainoastaan saamelaisia sekä koltansaamelaisia vaan täällä asunut aina myös suomen kielistä alkuperäisväestöä.
      Asetelma on käännetty tietoisesti niin, että alkuperäisväestö joka suomea on puhunut aina äidinkielenä savustetaan ulos kunnasta niin saamelaiset, koltansaamelaiset sekä myöhemmin muuttaneet suomalaiset pärjää paremmin, koska he kokee ilmeisesti että peruspalvelut on riittävät ja ulkomaalaiset matkailijat tuo heille turvaa.

      Suomen valtio on luvannut turvata alkuperäisten suomalaisten Inarin kunnassa asuvien avulla myös saamelaisten asumiset, terveys- sekä turvallisuuspalvelut, mutta he haluaa itsenäistyä ja Inarin kunta antaa tukea heille vaikka terveys- sekä turvallisuuspalveluissa on puutteita ja tilanne pahenee jos Suomen valtio sekä Inarin kunta lakkaa huolehtimasta asioista.
      SaKä ei ole luonut yhtään terveys- eikä turvallisuuspalvelua vaikka heille on annettu mahdollisuuksia.
      Heitä on istunut Inarin kunnan hallituksessa/valtuusossa ja ei he ole mitään terveys- ja turvallisuuspalveluita vaatineet vaikka heillä on ollut kokoajan perusteet siihen.
      En minä ole saamelainen enkä koltansaamelainen enkä ole koskaan ollut edes missään tehtävässä ajamassa saamelaisten tai koltansaamelaisten asioita.

      YK:n ihmisoikeus pykälissä mainitaan, että IHMISTEN PERUSOIKEUKSIIN KUULUU TOIMIVA TERVEYDENHOITO sekä TURVALLINEN YMPÄRISTÖ!

      5-10 minuutin sisällä pitää olla ambulanssin, palokunnan sekä poliisin paikalla, kun HäKe: een soitetaan sekä pyydetään apua.
      Aika monessa kunnassa ei tuo pykälä täyty ja SaKä ei ole todistettavasti Inarin kunnan sekä muiden kuntien eikä valtion kanssa edes keskustellut saati vaatinut näiden asioiden korjaamista vaan he on vaatineet omia oikeuksia.

      Pakolaisia tulee niin SaKä vaikenee vaikka kyseessä on SAAMELAIS-ALUE ja heidän pitäis pystyä ITSENÄISESTI hoitamaan sekä ratkaisemaan pakolaisten turvanpaikan hakeminen sekä saanti Saamelais-alueella, mutta Suomen valtion virkamies joka on SUOMALAINEN joutaa työnsä puolesta taas hoitamaan SaKä:n saamelaisten VELVOLLISUUKSIA!

      • Anonyymi

        Kaikki olis pitänyt aikoinaan pitänyt palauttaa takaisin sinne mistä he pakoon lähti/ evoikitiin, kun Suomen ja Neuvostoliiton eli nykyisen Venäjän välille saatiin lopullinen rauha!

        Suomessa ei olis maan sisäisiä eri arvoisuuksia jossa SaKä väittäis koltansaamelaisen/karjalaisten tuella, että Suomen valtio on tullut heidän alueelle sekä riistänyt koltansaamelaisilta, saamelaisilta, viipurilaisilta sekä karjalaisilta kodit sekä alueet!

        Alueet on edelleen Venäjän puolella ja ei Suomen valtio ole kieltänyt ketään neuvottelemasta alueiden palauttamisesta tai alueille muuttamisesta.
        Törkeää väittää, että Suomen valtio on syyllinen kaikkeen, koska Suomen valtio tukee saamelaisia, koltansaamelaisia, viipurilaisia sekä ihan karjalaisia käymään Venäjän kanssa keskusteluja alueista joilla heidän suvut on asuneet aikoinaan ja Suomen itsenäisyys tuli ilmeisesti heidän harmiksi tuohon väliin joten heidän ITSENÄISTYMINEN jäi väliin.

        Voin henkilökohtaisesti vannoa, että en ole Petsamoa enkä Kiestinkiä vailla takaisin.
        Peruste on se, että Petsamo ja Kiestinki on ongelmajätteitä nykyisin niin, kuin muutkin paikat joista suomalaiset pakeni/evakoitiin koska Neuvostoliitto eli nykyinen Venäjä varmisti ettei niistä rauhan vuoksi luovutetuista alueista enää riidellä vaan jokainen tyytyy kohtaloonsa.

        SaKä:n on itse luonut oman kohtalonsa joten ei kai heitä voi, kuin tukea.
        Valitettavasti en saanut selvää Venäjän kartasta, että kuuluuko Novaja Zemlja alueeseen jossa koltansaamelaiset ja muualta, kuin nykyisestä Suomesta sekä Kiestingistä Petsamoon menneet oli alkujaan.

        Historian mukaan Petsamossa asu myös venäläisiä, mutta Suomen valtio varmaan auttaa selvittämään oliko heitä ihan Novaja Zemljasta asti joka kyllä vaikuttas olevan saamelais-aluetta Venäjän puolella…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki olis pitänyt aikoinaan pitänyt palauttaa takaisin sinne mistä he pakoon lähti/ evoikitiin, kun Suomen ja Neuvostoliiton eli nykyisen Venäjän välille saatiin lopullinen rauha!

        Suomessa ei olis maan sisäisiä eri arvoisuuksia jossa SaKä väittäis koltansaamelaisen/karjalaisten tuella, että Suomen valtio on tullut heidän alueelle sekä riistänyt koltansaamelaisilta, saamelaisilta, viipurilaisilta sekä karjalaisilta kodit sekä alueet!

        Alueet on edelleen Venäjän puolella ja ei Suomen valtio ole kieltänyt ketään neuvottelemasta alueiden palauttamisesta tai alueille muuttamisesta.
        Törkeää väittää, että Suomen valtio on syyllinen kaikkeen, koska Suomen valtio tukee saamelaisia, koltansaamelaisia, viipurilaisia sekä ihan karjalaisia käymään Venäjän kanssa keskusteluja alueista joilla heidän suvut on asuneet aikoinaan ja Suomen itsenäisyys tuli ilmeisesti heidän harmiksi tuohon väliin joten heidän ITSENÄISTYMINEN jäi väliin.

        Voin henkilökohtaisesti vannoa, että en ole Petsamoa enkä Kiestinkiä vailla takaisin.
        Peruste on se, että Petsamo ja Kiestinki on ongelmajätteitä nykyisin niin, kuin muutkin paikat joista suomalaiset pakeni/evakoitiin koska Neuvostoliitto eli nykyinen Venäjä varmisti ettei niistä rauhan vuoksi luovutetuista alueista enää riidellä vaan jokainen tyytyy kohtaloonsa.

        SaKä:n on itse luonut oman kohtalonsa joten ei kai heitä voi, kuin tukea.
        Valitettavasti en saanut selvää Venäjän kartasta, että kuuluuko Novaja Zemlja alueeseen jossa koltansaamelaiset ja muualta, kuin nykyisestä Suomesta sekä Kiestingistä Petsamoon menneet oli alkujaan.

        Historian mukaan Petsamossa asu myös venäläisiä, mutta Suomen valtio varmaan auttaa selvittämään oliko heitä ihan Novaja Zemljasta asti joka kyllä vaikuttas olevan saamelais-aluetta Venäjän puolella…

        Tuossa on rauhanpuolustajien tekemä linkki ja Novaja Zemljan ovat merkinneet ERIKOIS RAUHANMERKILLÄ!
        https://rauhanpuolustajat.org/lehtiliitteet/novaja-zemlja-venaja/

        En kyllä ihan noin erikoisia RAUHANMERKKEJÄ haluais maahan jossa olen syntynyt!
        Nuo RAUHANPALKINNOT sekä Rauhanturvaajat käy minusta jo Suomen valtion sekä kansan hengen päälle!


      • Anonyymi

        Kyllä harkitsen rikosilmoituksen tekemistä, koska olin poron-piikana töissä ja laskin poroja!
        Ja puhelin soi niin karkas koko tokka ja meni laskut sekasin!
        9876 poro sentään ehdin laskea ja jäin tietenkin ilman palkkaa, koska urakalla oli lasku hommissa ja luulin, että soittavat sekä ilmoittavat : Voit lopettaa laskemisen tältä päivältä, niin lasketaan nuo porot omaan lukuun ja jatkat huomenna siitä kohtaa mihin jäit!

        Ei niitä kaikkia poroja kuulemma tarvi laittaa lukuun ylös, koska jos liian monta kirjaa rehellisesti ylös niin EU-tukia. Yli-lukua ei saa olla silloin pitää pakko teurastaa ja sehän tarkoittaa lisä tuloja eli EU-tukia ei luonnollisesti ole mahdollisuus saada eikä muitakaan maataloustukia.

        Kyllä Inarin poliisi saa luvan alkaa selvittään, että keitä nuo hullut on jotka soitteli, kun olin poroja laskemassa ja jäin ilman palkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä harkitsen rikosilmoituksen tekemistä, koska olin poron-piikana töissä ja laskin poroja!
        Ja puhelin soi niin karkas koko tokka ja meni laskut sekasin!
        9876 poro sentään ehdin laskea ja jäin tietenkin ilman palkkaa, koska urakalla oli lasku hommissa ja luulin, että soittavat sekä ilmoittavat : Voit lopettaa laskemisen tältä päivältä, niin lasketaan nuo porot omaan lukuun ja jatkat huomenna siitä kohtaa mihin jäit!

        Ei niitä kaikkia poroja kuulemma tarvi laittaa lukuun ylös, koska jos liian monta kirjaa rehellisesti ylös niin EU-tukia. Yli-lukua ei saa olla silloin pitää pakko teurastaa ja sehän tarkoittaa lisä tuloja eli EU-tukia ei luonnollisesti ole mahdollisuus saada eikä muitakaan maataloustukia.

        Kyllä Inarin poliisi saa luvan alkaa selvittään, että keitä nuo hullut on jotka soitteli, kun olin poroja laskemassa ja jäin ilman palkkaa.

        Minun pitää kyllä KUNNIOITTAA kaikkia ja istua sakotkin kunnianloukkauksesta vankilasta!
        Aina joku saatana puhelinmyyjä soittaa ja häiriköi!

        Olen puhelimen ostanut omilla rahoilla OMAA KÄYTTÖÄ VARTEN ja jos jollakin on asiaa mulle niin hän laittaa TEKSTIVIESTIN jossa ilmoittaa :
        1. Mitä asiaa
        2. Kuka soittaa
        3. Milloin ja mihin aikaan soittaa uudestaan

        Minä saan päättää vielä tuonkin jälkeen, että VASTAANKO ja en laita viestiä, koska puhelin häirikköjä ei saa muuten kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun pitää kyllä KUNNIOITTAA kaikkia ja istua sakotkin kunnianloukkauksesta vankilasta!
        Aina joku saatana puhelinmyyjä soittaa ja häiriköi!

        Olen puhelimen ostanut omilla rahoilla OMAA KÄYTTÖÄ VARTEN ja jos jollakin on asiaa mulle niin hän laittaa TEKSTIVIESTIN jossa ilmoittaa :
        1. Mitä asiaa
        2. Kuka soittaa
        3. Milloin ja mihin aikaan soittaa uudestaan

        Minä saan päättää vielä tuonkin jälkeen, että VASTAANKO ja en laita viestiä, koska puhelin häirikköjä ei saa muuten kiinni!

        Totta kai poistin Holomanämmä profiilin, koska pyydettiin ja kyllä osaan kunnioittaa toisia.
        Eilen olin poroja laskemassa eli ei olis ollut aikaa tullaa kirjoittelemaan eikä lukemaan, mutta POTKUT sain ja puhelin häirikön takia!
        Luulin, että PATALAISKA PORO-ISÄNTÄ SOITTAA joka ei itse viitsi porojaan laskea!

        En ehtinyt edes POROMIESTEN AMMATTILIITTOON liittyä, koska piti alkaa heti töihin niin joku alipalkattu ammatti puhelin häirikkö kusi tuonki työn KATEUKSISSA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai poistin Holomanämmä profiilin, koska pyydettiin ja kyllä osaan kunnioittaa toisia.
        Eilen olin poroja laskemassa eli ei olis ollut aikaa tullaa kirjoittelemaan eikä lukemaan, mutta POTKUT sain ja puhelin häirikön takia!
        Luulin, että PATALAISKA PORO-ISÄNTÄ SOITTAA joka ei itse viitsi porojaan laskea!

        En ehtinyt edes POROMIESTEN AMMATTILIITTOON liittyä, koska piti alkaa heti töihin niin joku alipalkattu ammatti puhelin häirikkö kusi tuonki työn KATEUKSISSA!

        Ehkä voisin seuraavaksi lähteä laskemaan lohia.
        Turhauttavaa kyllä alottaa edes koko lohien laskemista, koska joku saatanan häirikkö taas soittaa ja laskut menee taas sekaisin!

        Lohi laskut jos menee sekasin niin pitää lohen pyynti kieltää kaikista Lapin läänin joista ja Perä-merestä Atlantille sekä Jäämerelle asti, koska se lohi pitää saada kiinni johon laskeminen jäi!
        Kyllä yhden lohen muistaa miltä näyttää ja siitä on helppo jatkaa laskemista, koska lasketut lohet on menee aina edellä. Lohen löytäminen vaatii vähän enemmän töitä, koskaa ui enemmän ja nukkuu vähämmen…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä voisin seuraavaksi lähteä laskemaan lohia.
        Turhauttavaa kyllä alottaa edes koko lohien laskemista, koska joku saatanan häirikkö taas soittaa ja laskut menee taas sekaisin!

        Lohi laskut jos menee sekasin niin pitää lohen pyynti kieltää kaikista Lapin läänin joista ja Perä-merestä Atlantille sekä Jäämerelle asti, koska se lohi pitää saada kiinni johon laskeminen jäi!
        Kyllä yhden lohen muistaa miltä näyttää ja siitä on helppo jatkaa laskemista, koska lasketut lohet on menee aina edellä. Lohen löytäminen vaatii vähän enemmän töitä, koskaa ui enemmän ja nukkuu vähämmen…

        En viitsi uutta puhelinta näillä vanhoilla jutuilla.
        Huonoa karmaa ei kukaan halua viedä uuteen elämään.

        Voin todistaa samalla, että vanha elämä häiriköi mun uutta elämää ja tuhoaa mun kaikki tärkeät työt, koska se SOITTAA ja KERJÄÄ RAHAA tyrkyttämällä jotain vitun nappeja joista ihmisillä menee päät sekaisin ja kaikki napit mitä kutsuvat VITAMIINEIKSI RASITTAA MAKSAA, koska niissä on LISÄ-AINEITA vaikka muuta väittävät.

        Keripukin tai riisitaudin jos onnistuu Suomessa saamaan nykyaikana niin sehän on LOTTO VOITTO, koska sosiaalihuolto on luotu Suomeen sen takia ettei suomalaiset sairastu KERIPUKKIIN TAI RIISITAUTIIN!

        Sosiaalihuolto hoitaa vitamiinit jos niitä tarvitaan eli niitä tarvi ostaa itse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viitsi uutta puhelinta näillä vanhoilla jutuilla.
        Huonoa karmaa ei kukaan halua viedä uuteen elämään.

        Voin todistaa samalla, että vanha elämä häiriköi mun uutta elämää ja tuhoaa mun kaikki tärkeät työt, koska se SOITTAA ja KERJÄÄ RAHAA tyrkyttämällä jotain vitun nappeja joista ihmisillä menee päät sekaisin ja kaikki napit mitä kutsuvat VITAMIINEIKSI RASITTAA MAKSAA, koska niissä on LISÄ-AINEITA vaikka muuta väittävät.

        Keripukin tai riisitaudin jos onnistuu Suomessa saamaan nykyaikana niin sehän on LOTTO VOITTO, koska sosiaalihuolto on luotu Suomeen sen takia ettei suomalaiset sairastu KERIPUKKIIN TAI RIISITAUTIIN!

        Sosiaalihuolto hoitaa vitamiinit jos niitä tarvitaan eli niitä tarvi ostaa itse!

        Huomenna alan lukemaan lakia, koska Valtion virkamiehet eli poliisit sekä rajojemme vartijat laskee turvapaikanhakijoita.

        Sehän tarkoittaa tietää tietenkin mulle töitä ja Valtion hommissa saa vähän parempaa palkkaa, mutta toivotaan etteivät heti laita rajaa kiinni vaan antaisivat tulla sen verran, että päästään edes kunnon liksoille koska OLEN KUNNIALOUKKAUS VANKINA OLLUT ja eihän nuo kunnioita kyllä mitään vaan syrjivät suoraan!

        Näen kyllä isot rahat ja ei kyse ole ihmiskaupasta eikä kiskonnasta.

        Mietin vaan lähinnä, että paljoko kannattas päästää niin sais vähän rahaa sekä heille perusteet miksi heidät kannattaa antaa jäädää Suomeen sekä ohjata töihin…


      • Anonyymi

        10 000 saa 15 miljardia euroa jos oikein laskin.

        Jos otetaan 200 000 turvaan ja heitetään heidät ulos maasta jotka ei ole maksaneet niin saadaan hyviä ihmisiä ja rahaa on kohta enemmän mitä Suomen valtiolla.

        Voin myydän semmosia osuuksia niin Suomen Valtio voi lainata tästä Raha-osuuskunnasta rahaa ja maksaa lainasta korkoa niin tämä Raha-osuuskunta saadaan pyörimään ja jätetään toimiva Raha-osuuskunta perintönä tulevaisuuteen!

        Sallan ja Kuhmon saan vedettyä mukaan, koska ollaan Lapin läänissä ja Kuhmosta oli yksi sukuhaara lähtöisin eli yhdenvertaisuutta löytyy noihin paikkakuntiin.

        Luvut on valtion tiedossa sekä keitä on tullut ja ei kyseeseen tule rahastus eikä muukaan rikos, koska kyseeseen tulee yhteiskuntaa edistävä asia.

        Valtiolta kuulemma rahaa saa ja ottaa tarvittaessa lisää lainaa jos kansan terveys sekä turvallisuus sitä vastii!

        Ei kellään voi kiinnostaa minun rahat, koska minähän olen työtön ja ei työttömillä ole rahaa!
        Syrjittynä oleminen EI OLE TYÖTÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10 000 saa 15 miljardia euroa jos oikein laskin.

        Jos otetaan 200 000 turvaan ja heitetään heidät ulos maasta jotka ei ole maksaneet niin saadaan hyviä ihmisiä ja rahaa on kohta enemmän mitä Suomen valtiolla.

        Voin myydän semmosia osuuksia niin Suomen Valtio voi lainata tästä Raha-osuuskunnasta rahaa ja maksaa lainasta korkoa niin tämä Raha-osuuskunta saadaan pyörimään ja jätetään toimiva Raha-osuuskunta perintönä tulevaisuuteen!

        Sallan ja Kuhmon saan vedettyä mukaan, koska ollaan Lapin läänissä ja Kuhmosta oli yksi sukuhaara lähtöisin eli yhdenvertaisuutta löytyy noihin paikkakuntiin.

        Luvut on valtion tiedossa sekä keitä on tullut ja ei kyseeseen tule rahastus eikä muukaan rikos, koska kyseeseen tulee yhteiskuntaa edistävä asia.

        Valtiolta kuulemma rahaa saa ja ottaa tarvittaessa lisää lainaa jos kansan terveys sekä turvallisuus sitä vastii!

        Ei kellään voi kiinnostaa minun rahat, koska minähän olen työtön ja ei työttömillä ole rahaa!
        Syrjittynä oleminen EI OLE TYÖTÄ!

        Vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon joten nyt kannattaa oikeesti käyttää tilaisuus hyväksi, koska tätä suoraan tarjotaan ja Raja-Jooseppi päätettiin jättää yksistään auki.

        Sveitsiin pääsee asumaan 100 000€, mutta kyse on Suomesta ja 150 000€ on LIIAN VÄHÄN!

        Tuplaan 300 000€, koska Suomi on kehityskelpoinen maa ja potenttiaalia suomalaista löytyy ja tuo on yks syy miksi Suomeen pääseminen on ARVOKAS ASIA ja tuokin hinta on mitätön, mutta sen verran suurin että jos tuon joudut maksamaan niin kyllä vituttaa lentää maasta ulos jos ei osaa olla kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihtoehtoja on vaikka kuinka paljon joten nyt kannattaa oikeesti käyttää tilaisuus hyväksi, koska tätä suoraan tarjotaan ja Raja-Jooseppi päätettiin jättää yksistään auki.

        Sveitsiin pääsee asumaan 100 000€, mutta kyse on Suomesta ja 150 000€ on LIIAN VÄHÄN!

        Tuplaan 300 000€, koska Suomi on kehityskelpoinen maa ja potenttiaalia suomalaista löytyy ja tuo on yks syy miksi Suomeen pääseminen on ARVOKAS ASIA ja tuokin hinta on mitätön, mutta sen verran suurin että jos tuon joudut maksamaan niin kyllä vituttaa lentää maasta ulos jos ei osaa olla kunnolla.

        Suomen Lappi on ARVOKAS ilman saamelaisia sekä koltansaamelaisiakin!

        Joten täällä voi pyytää 500 000€, koska jos Raja-Jooseppiin asti on vara tulla hakemaan turvapaikkaa niin kyllä silloin on vara maksaa syrjintäkorvauksia sekä vähän muutakin maksua, kun pakottavat vielä päästämään Suomeen!

        Afrikasta ovat lähteneet Keniasta ja oon sentään Kenian ehtiny näkemään, kun oli elossa vielä.
        Äidin ja heidän perheen naapuri Ivalossa, kun he asu pikku pesulan takana!
        Kunnianloukkaus Kenia vainaata kohtaan, kun lompisitaan Israelin ja Irakin sodan läpi Venäjän läpi Raja-Joosepista turvaan.

        Vielä olin ihan itse sanonut äidille : Haluaisin käydä jossain uudessa paikassa kylässä.
        Äiti vei Kenian luo ja heillähän luonnollisesti juttua riitti, koska olin 6vuotias ja oltiin 6vuotta aiemmin muutettu Ivalosta Ruotsiin. Joten vierähti muuan tunti keviästi!

        Tahtojen taistelulla voitin ja tapasin Kenia nimisen naisen Ivalossa. Kyllä Kenia oli AITO SUOMALAINEN NAINEN!
        Isänikin tiesi Kenian ja kysy : Miten helevetti sinä sinne Kenian luo vielä oot päässy?
        Sanoin : Äitin kanssa käytiin, ku olin käyny mummon Agrapiinan luona ensin niin äiti vei minut Kenian luo kylään!
        Hienojen nimien viikko jonka kunniaksi anoppi sekä miniä pisteli parastaan ja miniä luonnollisesti voitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen Lappi on ARVOKAS ilman saamelaisia sekä koltansaamelaisiakin!

        Joten täällä voi pyytää 500 000€, koska jos Raja-Jooseppiin asti on vara tulla hakemaan turvapaikkaa niin kyllä silloin on vara maksaa syrjintäkorvauksia sekä vähän muutakin maksua, kun pakottavat vielä päästämään Suomeen!

        Afrikasta ovat lähteneet Keniasta ja oon sentään Kenian ehtiny näkemään, kun oli elossa vielä.
        Äidin ja heidän perheen naapuri Ivalossa, kun he asu pikku pesulan takana!
        Kunnianloukkaus Kenia vainaata kohtaan, kun lompisitaan Israelin ja Irakin sodan läpi Venäjän läpi Raja-Joosepista turvaan.

        Vielä olin ihan itse sanonut äidille : Haluaisin käydä jossain uudessa paikassa kylässä.
        Äiti vei Kenian luo ja heillähän luonnollisesti juttua riitti, koska olin 6vuotias ja oltiin 6vuotta aiemmin muutettu Ivalosta Ruotsiin. Joten vierähti muuan tunti keviästi!

        Tahtojen taistelulla voitin ja tapasin Kenia nimisen naisen Ivalossa. Kyllä Kenia oli AITO SUOMALAINEN NAINEN!
        Isänikin tiesi Kenian ja kysy : Miten helevetti sinä sinne Kenian luo vielä oot päässy?
        Sanoin : Äitin kanssa käytiin, ku olin käyny mummon Agrapiinan luona ensin niin äiti vei minut Kenian luo kylään!
        Hienojen nimien viikko jonka kunniaksi anoppi sekä miniä pisteli parastaan ja miniä luonnollisesti voitti.

        Juliassa piti aina käydä, koska mummon vanhemmat oli ensin asuneet siellä ja möivät talon josta pappa muutti kylälle asumaan.
        Suvun omistuksessa talo on, mutta eihän tuo suku mitään viitti tehdä edes työttöminä.
        Heitä pitää kunnioittaa ja en ole vielä tänäkään päivänä saanut selville mistä syystä heitä pitää kunnioittaa sekä arvostaa.

        Niin paljo löystäneet sekä kylväneet pitkin maailmaa.
        Yhellä kunniallisella sukulaisella ei ole kuulemma edes omaa pottumaata vaan kylvää sekä kasvattaa pottunsa omilla luvilla naapurin tontilla…


    • Anonyymi

      Oikein rajalta haettiin,itellä hajos polvi niin jouduin menee kävellen,suoraan melkein leikkaukseen.Asuin kuulema niin lähellä sairaalaa 5km,somaleita suurinosa,rahamiehiä ja osaajia.
      Jämsässä ensimmäiset herra kansalaiset,huvitti kun vartijat taluttivat niitten pyöriä,2015 kantoivat niitten reput ja matkalaukut. Vanhukset kuitenkin syövät jotain moskaa palvelutaloissa. Köyhiltä revitään kaikki että on varaa pitää nämä täälä,3 miljardia menee vuodessa jo maahanmuuttoon.Herrat Helsingissä kansanedustajat siis saavat tukia asuntoihin jos asuvat kauempana kuin pääkaupunki,kakkoskämppä. Ostelevat valtion kortilla parasta valkkaria ravintoloissa,kuskataan äitiä taksilla,se somali vasenmisto joka onneksi ei enään valittu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe