Miten naiset suhtautuu, jos miehellä on verkkopaita sellainen kuin Uuno Turhapuro elokuvissa?
Pitääkö miehen paita olla sellainen, ettei siinä ole reikiä, kuten verkkopaidassa?
Verkkopaita miehen
15
465
Vastaukset
- Anonyymi
Mä tein jo ens kesän paidoista Luxus muotii itelle. Reiät nännien kohdalla . Mies on komiaa nännit paljaana , ainakin minä.
Pitäisi perustaa kansallinen Uuno-päivä, jolloin verkkopaitoihin ja pussihousuihin pukeutuneet kulkisivat aiheuttamassa kummeksuntaa joukkoliikenteessä.
- Anonyymi
Olis muuten hienon näköstä, kun kaupungilla ramppais verkkopaitaisia pussihousumiehiä HK sininen kourassa ja pilsneripullo kädessä hiukset sekaisin.
Anonyymi kirjoitti:
Olis muuten hienon näköstä, kun kaupungilla ramppais verkkopaitaisia pussihousumiehiä HK sininen kourassa ja pilsneripullo kädessä hiukset sekaisin.
Ja paras asu palkittaisiin kokonaisella kaljakorilla ja Veijo Esson kunniakirjalla.
Ihan ok, kunhan ei muuten ole Uuno Turhapuron näköinen. Ja ennen kuin tähän tulee vastauksia "naisten pinnallisuudesta", niin toteanpahan vaan että herra Turhapurolla ei ole edes perushygienia-asiat kunnossa... Hampaat likaiset, hiukset miten sattuu jne...
Uuno on supliikkimies. Selittävä laahaava lässytys on verkkopaitaa pahempi tyylimoka.
Tosimies ilmaisee asiat napakasti.Verkkopaita on kesällä vilpoinen ja talvella lämmin aluspaitana. - Kyllä verkkopaidassa kuuluu olla reikiä, koska ei se muuten ole verkkoa. Mutta ei se paita saa olla rikki. - Ehjää ja puhdasta kun on, niin hyvä.
- Anonyymi
Myydäänkö missään,niitä samanlaisia verkkopaitoja,kuin oli aikoinaan armeijassa ja ne armeijan flanellipaidat,sellaiset mitkä puettiin sen verkkopaidan päälle kiinnostais kanssa.
- Anonyymi
Mua kiinnostaa skottihameet, kun oon salmiakinkin kanssa
- Anonyymi
Aloitus: suhtaudun niin, että mies on jotain vailla.
Vilma - Anonyymi
Verkkopaita on aluspaita, ei sillä ole väliä montako reikää siinä on kun se ei näy.
- Anonyymi
Sitä paitsi verkkopaita on sitä ehjempi, mitä enemmän siinä on reikiä.
- Anonyymi
Joo-o. Mikä on reiätön verkkopaita? Se on toppi.
Yritin muuten googlettaa, milloin verkkopaita on 'syntynyt'.
Oisko se jokin halpisversio ritarin releistä?
Vilma - Anonyymi
Verkkopaita on hengittävä aluspaita. Sitäpaitsi Turhapuro on nerokas hahmo, aikaansa edellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verkkopaita on hengittävä aluspaita. Sitäpaitsi Turhapuro on nerokas hahmo, aikaansa edellä.
Niin. Kerrospukeutumiseen.
Käytetty Suomessa armeijassa ja vankiloissa.
Vilma
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407