10 minuuttia päivässä riittää

Anonyymi-ap

24

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itkoselle hyvä reeni. Joka uamu 10 minuuttia.

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­­m­a­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18126667d

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Rentoa treenata 1500m juoksua juoksemalla päivässä 1500m. Ei kaikkien tarvitse könytä 8min/vauhilla uamulenkkiä.

      • Anonyymi

        Juu. 10min hikijuoksu rentoa. Kuka jaksaa nylkyttää tuntia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. 10min hikijuoksu rentoa. Kuka jaksaa nylkyttää tuntia.

        10min progressiivinen juoksu sykkeen maksimialueelle nostaen. Parantaa kuntoa tehokkaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10min progressiivinen juoksu sykkeen maksimialueelle nostaen. Parantaa kuntoa tehokkaasti.

        Minä aloitin nuorena poikana juoksemisen juoksemalla pari kertaa viikossa 3km kovaa. Ei silloin tiedetty mistään pk:sta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aloitin nuorena poikana juoksemisen juoksemalla pari kertaa viikossa 3km kovaa. Ei silloin tiedetty mistään pk:sta.

        Juu. Pk yliarvostettua sontaa. Kovaa se on juostava, jotta kunto kehittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Pk yliarvostettua sontaa. Kovaa se on juostava, jotta kunto kehittyy.

        Tekisi mieli liittyä tähän 10min kerhoon. Lyhyt nopeus veto vain joka päivä pitää reippaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekisi mieli liittyä tähän 10min kerhoon. Lyhyt nopeus veto vain joka päivä pitää reippaana.

        Niinpä. Kuka sanoi että kaikkien pitää hölkätä hitaasti ja pitkälle? Jos tavo on taviksen 1500m, voit juosta pk:ta kymmenen minuutin lenkillä.


    • Anonyymi

      Pysyväään painon pudotuksen saat. Ulkoilu,ruoka rytmi kellon ajalla ja sihen ulkoilun kautta tulee uni rytmi.vähemän diki aikaa.enemän jää aikaa ulkolikunalle,ei tarvii juosta.Katsot mitä lapaat suuhusi.Jätä vina,tupakka, kaikki missä sokeria kuin valkoista vehnää.Laihdut.

      • Anonyymi

        Nii-i, mutta jos ei hotsita pitkät lenkit. 10 min rennon reippaasti rennompaa.


    • Anonyymi

      Tärkeintä, että juokseminen on rentoa.

      • Anonyymi

        10min juoksu rentoa on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10min juoksu rentoa on!

        Juu. Maksimisykkeellä pikaisesti. Parantaa kuntoa hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10min juoksu rentoa on!

        Olen ajatellut sama. Ensin kävelylenkki ulkona, jonka jälkeen loppunosto 10min juoksumatolla 5min/km vauhilla.


    • Anonyymi

      Tavikselle 10min on jo hyvä rykäisy. Ei kaikista ole tuntikausia juoksemaan.

      • Anonyymi

        10min kehittää lihasvoimaa, nopeutta ja tasapainoa. Ei turha treeni siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        10min kehittää lihasvoimaa, nopeutta ja tasapainoa. Ei turha treeni siis.

        Juu. 10min juoksullakin kehityt juoksijana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. 10min juoksullakin kehityt juoksijana.

        Hyvä toiminnallinen lihaskuntoharjoitus juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. 10min juoksullakin kehityt juoksijana.

        Rento aloittelevan mailerin treeni.


    • Anonyymi

      Ei muuten putoa paino 10 kg parissa kuukaudessa, ei ainakaan minulla vaan minulla paino pysyy samassa. Siksi onkin liikunta tärkeätä että paino pysyy samassa ettei se ala kohota. Oon tyytyväinen omaan painooni joka on 81kg ja oon 175cm pitkä. Enimmälti lihasmassasta koostuu kehoni. En koe edes viisaana sitä jos koko ajan paino alkaisi pudota ja eikä se paino voi loputtomasti koko ajan pudota eli väkisinkin seinä tulee aina vastaan ja keho alkaa reagoida negatiivisesti jos se paino nyt koko ajan tippuu . En ainakaan itse viitsi niin tehdä. Se miksi painoni pysyy samana, vaikka oon aktiivinen liikkuja(kävely&hölkkälenkkejä teen noin 5-14km pituisia, kesäisin myös 10-20km pyöräilylenkkejä joitaki kertoja ei kovin usein, mut kävely&hölkkälenkit on säännöllisiä ja otan myös välillä noin kerran viikossa juoksuvetoja, semmosta intervallia tai pois intervallista ja kerran viikossa punttia, vaihdellen painomääriä, eli raskaammilla ja kevyemmillä, vaihdellen) koska syön sen verran että paino ei tipu sillä jos söisin vähemmän, niin uskoisin jopa että mulla terveysongelmia alkaisi tulla kun mun keho on semmonen, että mun keholleni ei ainakaan sovi kovin semmone, että pitäs alakaa syyä vielä vähemmän, koska muutenkaan en minä syö nyt mitään isoja annoksia paitsi että silloin syön isompia annoksia kun harrastan liikuntaa, ja silloin lepopäivänä annoskoot on pienempiä eli useita kertoja päivässä pienin annoskokoin. Ja paljon juon vettä. Ruokaympyräni koostuu esim kalasta, lihasta, kasviksista, maitotuotteista ja viljatuotteista sekä vesi. Ravintolisiä ja vitamiineja en käytä juuri koskaan. Joskus ostan kaupasta proteeinirahkoja. Terveystilanteeni on hyvä eli ei ole mitään fyysisiä terveyshuolia.

      En kuitenkaan voi sanoa että se mikä itselle toimii, niin se toimisi kaikille. Joillekin sopii se, että paino tippuu melkeinpä koko ajan, mut tietääkseni seinä tulee aina vastaan painonpudotuksessakin eli ei sitä koko ajan loputtomasti voi pudottaa ,muutenhan kuolisi.

    • Anonyymi

      Miusta tuntuu että 10min kiihtyvä treeni päivittäin kohottaa kuntoa paremmin, kuin 45min pk:ta, joka on yhtä tyhjän läpsytystä.

    • Anonyymi

      Monellako juoksijalla juoksun tavoite on painon pudottaminen?

      Juoksu on todella huono tapa yrittää pudottaa painoa. Kaikkien tärkeintä on katsoa mitä suustaan laittaa alas ja minkä verran. Kulutusta lisää eniten pitkäkestoinen kevyt liikunta.

    • Anonyymi

      10min rentoa juoksua on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5165
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3247
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe