Kivaa torstaita

Anonyymi-ap

Ystävälle sinne.

170

1117

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi ei ole ystäviä.

      • Anonyymi

        Sitä saa mitä tilaa


    • Anonyymi

      Torstaita sinnekin, tänään olikin plussakeli ja raskaat lumityöt.

      • Anonyymi

        Tänään oli lämpimämpi päivä täälläkin. Liukasta edelleen. :D oli aika raskas työpäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään oli lämpimämpi päivä täälläkin. Liukasta edelleen. :D oli aika raskas työpäivä.

        Oliks paljon hoitoja vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliks paljon hoitoja vai?

        Ei nyt paljoa ja siksi tuntuikin aika pitkälle aika. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt paljoa ja siksi tuntuikin aika pitkälle aika. :/

        Ikävää jos niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää jos niin

        Jotenkin väsynyt olo. Jospa huomenna olisi virkeämpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää jos niin

        Mitä biisejä joskus olet kuunnellut? Jäi kesken tuolla toisessa ketjussa. Ja haluatko avata sitä miksi se asia mistä puhuttiin ahdistaa? Tai siis itse ajattelen sitä vain hyvänä asiana että haluaa muille hyvää ja ettei vanhat virheet toistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin väsynyt olo. Jospa huomenna olisi virkeämpi.

        Onkin jo perjantai nii kai se piristää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä biisejä joskus olet kuunnellut? Jäi kesken tuolla toisessa ketjussa. Ja haluatko avata sitä miksi se asia mistä puhuttiin ahdistaa? Tai siis itse ajattelen sitä vain hyvänä asiana että haluaa muille hyvää ja ettei vanhat virheet toistu.

        No ei se ahdista et haluan hyvää tietenkään. Ei se nyt tänään niin ahdistavalta tunnu, ois kiva kun ois lapsia joskus mut ei vielä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkin jo perjantai nii kai se piristää :D

        Toivotaan että piristäisi. Koitan käydä ihmisten ilmoilla niin saa ajatuksia huomenna muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se ahdista et haluan hyvää tietenkään. Ei se nyt tänään niin ahdistavalta tunnu, ois kiva kun ois lapsia joskus mut ei vielä :D

        Ehkä ne muistot vain toi sen olon sitten siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se ahdista et haluan hyvää tietenkään. Ei se nyt tänään niin ahdistavalta tunnu, ois kiva kun ois lapsia joskus mut ei vielä :D

        Olisi se minustakin kiva joskus muttei vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä biisejä joskus olet kuunnellut? Jäi kesken tuolla toisessa ketjussa. Ja haluatko avata sitä miksi se asia mistä puhuttiin ahdistaa? Tai siis itse ajattelen sitä vain hyvänä asiana että haluaa muille hyvää ja ettei vanhat virheet toistu.

        En tiedä haluutko niitä biisejä kuunnella, ne ei oo mitään poppia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä haluutko niitä biisejä kuunnella, ne ei oo mitään poppia :D

        Kuuntelen ihan laidasta laitaan musiikkia. :D joskus ihan jotain ärjymistä ja saatan laulaa mukana ja sitten taas ihan toisesta laidasta jotain herkkää ja itken samalla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelen ihan laidasta laitaan musiikkia. :D joskus ihan jotain ärjymistä ja saatan laulaa mukana ja sitten taas ihan toisesta laidasta jotain herkkää ja itken samalla. :D

        Joskus ihan reivit päällä ja popit. Ihan fiiliksen mukaan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuntelen ihan laidasta laitaan musiikkia. :D joskus ihan jotain ärjymistä ja saatan laulaa mukana ja sitten taas ihan toisesta laidasta jotain herkkää ja itken samalla. :D

        No vaikka tässä yks mikä on mun mielestä hieno ja koskettava
        https://youtu.be/0Mupm_kwTG4?feature=shared


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etenkin sanat koskettaa

        Pitää alkaa nukkumaan. Hyvät yöt. :) luen huomenna jos laitat jotain vastailen sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä haluutko niitä biisejä kuunnella, ne ei oo mitään poppia :D

        Tulee minulle muuten edelleen niitä harryjä facebookiin. Katsoin sinne ennen puhelimen sulkemista. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää alkaa nukkumaan. Hyvät yöt. :) luen huomenna jos laitat jotain vastailen sitten.

        Ok hyvät yöt. Jatketaan sitten huomenissa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän liian ärjyntää mut kivat sanat 🥰
        Oot kiva 🥰

        Pitäisikö mun tuntea sut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö mun tuntea sut?

        Tuo vaikuttaa sellaiselle sotkijalle. Haluaa tahalleen hämmentää. Ajattelin jos vain ei vastaa siihen mitään tai reagoi noihin niin ehkä jossain vaiheessa tajuaa jättää rauhaan. Kivaa perjantaita sain nukuttua ihan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo vaikuttaa sellaiselle sotkijalle. Haluaa tahalleen hämmentää. Ajattelin jos vain ei vastaa siihen mitään tai reagoi noihin niin ehkä jossain vaiheessa tajuaa jättää rauhaan. Kivaa perjantaita sain nukuttua ihan hyvin.

        Perjantaita ja viikonloppua sinnekin. Mietin et pitikö se sitten paikkansa et hiustenvärisi on tumma? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perjantaita ja viikonloppua sinnekin. Mietin et pitikö se sitten paikkansa et hiustenvärisi on tumma? 🙂

        On tumma joo ja sinulla myös. :D siitähän joskus puhuttiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tumma joo ja sinulla myös. :D siitähän joskus puhuttiin.

        Puhuttiin joo mut ajattelin jos et halunnut silloin kertoa mikä se on :D Tumma on joo täälläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhuttiin joo mut ajattelin jos et halunnut silloin kertoa mikä se on :D Tumma on joo täälläkin.

        Niin. :D sanoin sen kyllä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. :D sanoin sen kyllä. :D

        Joo. Ei ku mietin ku tuli fb kaveri ehdotuksiin joku nuori nainen Keski-Suomesta, niin ajattelin heti et miks joku sieltä tulis :D tuli jotenkin mieleen jos oisit tullu :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ei ku mietin ku tuli fb kaveri ehdotuksiin joku nuori nainen Keski-Suomesta, niin ajattelin heti et miks joku sieltä tulis :D tuli jotenkin mieleen jos oisit tullu :D

        Tuskin se minä ollut. :D ei minulla mitään kuvaakaan taida siellä olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se minä ollut. :D ei minulla mitään kuvaakaan taida siellä olla.

        Ai jaa :D no et sitten ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se minä ollut. :D ei minulla mitään kuvaakaan taida siellä olla.

        Taidan täst lähtee vähä black friday shoppailee :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se minä ollut. :D ei minulla mitään kuvaakaan taida siellä olla.

        Mitäs sulle perjantaihin? Toi alhaalla oleva nautiskelija on joku sotkija sitten jos et vielä huomannut :D ei löytynyt oikein mitään kivaa ostettavaa black fridaysta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa :D no et sitten ollut.

        Niin. :D haluisitko löytää minut jos tavallaan löytäisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sulle perjantaihin? Toi alhaalla oleva nautiskelija on joku sotkija sitten jos et vielä huomannut :D ei löytynyt oikein mitään kivaa ostettavaa black fridaysta.

        Huomasin sen olevan. :D kävin vähän ulkoilemassa itsekin. Ei oikein ollut mitään hyviä tarjouksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. :D haluisitko löytää minut jos tavallaan löytäisit?

        Ehkä haluisin lapsia kaksoiliekkini kanssa? 😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä haluisin lapsia kaksoiliekkini kanssa? 😍

        Ai onpa kiva kukas sinun kaksoisliekkisi on? Uskotko sellaiseen? Ja toisin sanoen oletko se joka matkii muita? Kuulin että sillä on joku sairaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sulle perjantaihin? Toi alhaalla oleva nautiskelija on joku sotkija sitten jos et vielä huomannut :D ei löytynyt oikein mitään kivaa ostettavaa black fridaysta.

        Löysin uuden lempparituoksun saunaan. :) tässä juuri lämmittelen kun oli kylmä käydä ulkona. Mitäs sinne muuta? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sulle perjantaihin? Toi alhaalla oleva nautiskelija on joku sotkija sitten jos et vielä huomannut :D ei löytynyt oikein mitään kivaa ostettavaa black fridaysta.

        Harrastatteko sen naisen kanssa usein seksiä? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. :D haluisitko löytää minut jos tavallaan löytäisit?

        No oishan se ehkä ihan kiva joskus tutustua hyvään ystävään ihan oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin uuden lempparituoksun saunaan. :) tässä juuri lämmittelen kun oli kylmä käydä ulkona. Mitäs sinne muuta? :)

        Täälläki on kylmä keli, siel varmaa enemmän pakkast? Täällä on joku 7 tai 8 astetta. Mikä haju? Mä katsoin mitä hajuja mul on ni on koivu, eukalyptys, terva ja savusauna. Pitäs useammin käyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oishan se ehkä ihan kiva joskus tutustua hyvään ystävään ihan oikeasti.

        Joo olisihan se kiva tutustua. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harrastatteko sen naisen kanssa usein seksiä? :)

        Enpä usko et kaverini kysyi tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläki on kylmä keli, siel varmaa enemmän pakkast? Täällä on joku 7 tai 8 astetta. Mikä haju? Mä katsoin mitä hajuja mul on ni on koivu, eukalyptys, terva ja savusauna. Pitäs useammin käyttää.

        On joo enemmän. En ollut minä tuo tuossa vaan se matkija jolla on joku sairaus. Näköjään sillä tylsää kun tänne tullut matkimaan ja sotkemaan. Lopulta aika yksinäisen oloinen ihminen. Se oli joku berry. :) sellainen punainen marja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joo enemmän. En ollut minä tuo tuossa vaan se matkija jolla on joku sairaus. Näköjään sillä tylsää kun tänne tullut matkimaan ja sotkemaan. Lopulta aika yksinäisen oloinen ihminen. Se oli joku berry. :) sellainen punainen marja.

        Sehän kuulostaa kivalta, en oo sellasta missään nähnytkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän kuulostaa kivalta, en oo sellasta missään nähnytkää.

        Varmaan ihan jostain kaupasta saa. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan ihan jostain kaupasta saa. :)

        Varmaankin saa niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin saa niin.

        Tänään näin sellaisia hienompia miehiä jotka oli ihan tukkaa ja takkia myöten laitettu. :D ajattelin että sinäkin varmaan näyttäisit sellaiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään näin sellaisia hienompia miehiä jotka oli ihan tukkaa ja takkia myöten laitettu. :D ajattelin että sinäkin varmaan näyttäisit sellaiselle.

        No se vähä riippuu kuin hienoja :D en mä mikää puku päällä kulje :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se vähä riippuu kuin hienoja :D en mä mikää puku päällä kulje :D

        No ei mutta sellaiset että huomasi kun oli hiukset laitettu ja sitten sellainen siisti takki housut ja kengät. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei mutta sellaiset että huomasi kun oli hiukset laitettu ja sitten sellainen siisti takki housut ja kengät. :D

        No nii :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei mutta sellaiset että huomasi kun oli hiukset laitettu ja sitten sellainen siisti takki housut ja kengät. :D

        Siisti mutta rento on tyylini


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siisti mutta rento on tyylini

        Niin minullakin. Olen vain huomannut että ikää kun on tullut lisää niin olen enemmän pukeutunut mukaviin vaatteisiin. En niinkään mihinkään pillifarkkuihin tai muihin tiukkoihin paitoihin vaan ihan sellaisiin mitkä hengittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siisti mutta rento on tyylini

        Miksi ajattelit että se nainen olisi ollut minä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minullakin. Olen vain huomannut että ikää kun on tullut lisää niin olen enemmän pukeutunut mukaviin vaatteisiin. En niinkään mihinkään pillifarkkuihin tai muihin tiukkoihin paitoihin vaan ihan sellaisiin mitkä hengittää.

        Tosin siistejä nekin ja tilanteeseen sopivia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ajattelit että se nainen olisi ollut minä? :D

        No kun oli sellainen aika nätti nuori nainen 🙂 sitten ajattelin jos se paikkakunta ois täsmännyt :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin siistejä nekin ja tilanteeseen sopivia. :D

        No esim tänää mul oli sellanen harmaa huppari ja nahkatakki kaupoil ni kaukana sillee mistään pukumiehistä :D toki siistit vaatteet sinänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun oli sellainen aika nätti nuori nainen 🙂 sitten ajattelin jos se paikkakunta ois täsmännyt :D

        Joo. :D ehkä voi paikkakunta mahdollisesti olla mutta onhan nättejä tosiaan montakin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No esim tänää mul oli sellanen harmaa huppari ja nahkatakki kaupoil ni kaukana sillee mistään pukumiehistä :D toki siistit vaatteet sinänsä.

        Joo. :D itsellä nyt ulkopuolisesti ajateltuna vain toppatakki täällä kun on kylmä. :D mutta silti sellainen siisti miten nyt kylmällä voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :D ehkä voi paikkakunta mahdollisesti olla mutta onhan nättejä tosiaan montakin. :D

        Enkä edes tiedä sun paikkakuntaa mut veikkailin vaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :D itsellä nyt ulkopuolisesti ajateltuna vain toppatakki täällä kun on kylmä. :D mutta silti sellainen siisti miten nyt kylmällä voi olla.

        Joo. Et siis pukeudu paljain nilkoin kuten teinit? :D


      • Anonyymi

        Niin. Onhan se aika epätodennäköistä kun jos lopulta ei voi tietää ja sitten kohtaako koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Onhan se aika epätodennäköistä kun jos lopulta ei voi tietää ja sitten kohtaako koskaan.

        Mut facebook ehdottelee ihmeellisii kavereita, eihän sitä tiedä jos joskus vaik ehdottas sua kun vakoilee muutkin keskustelut täältä? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Et siis pukeudu paljain nilkoin kuten teinit? :D

        Olen jo teinivuodet elänyt. :D eli en. :D pukeudutko sinä niin? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen jo teinivuodet elänyt. :D eli en. :D pukeudutko sinä niin? :D

        Ai kuten teinitytöt? No en ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut facebook ehdottelee ihmeellisii kavereita, eihän sitä tiedä jos joskus vaik ehdottas sua kun vakoilee muutkin keskustelut täältä? :D

        Niin eihän sitä tiedä. :D mutta miten siitäkään voi olla varma. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kuten teinitytöt? No en ;D

        No voihan ne teinipojat. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eihän sitä tiedä. :D mutta miten siitäkään voi olla varma. :D

        Ei voikkaan mut ei voi tietää vaikka oisit siel vilahtanut enkä edes tietäisi asiasta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voikkaan mut ei voi tietää vaikka oisit siel vilahtanut enkä edes tietäisi asiasta :D

        Niin eihän sitä voi tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan ne teinipojat. :D

        No en kyllä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eihän sitä voi tietää.

        Mut sitä mä nyt epäilen ettei se pidä paikkaansa kun sanoit nimes alkava O-krjaimella :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut sitä mä nyt epäilen ettei se pidä paikkaansa kun sanoit nimes alkava O-krjaimella :D

        Ei se alakaan. Keksin päästäni senkin sille yhdelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se alakaan. Keksin päästäni senkin sille yhdelle.

        Niin vähän arvelinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin vähän arvelinkin.

        Sehän alkoi väkisin arvaamaan nimiä siitä. Arvaa että ahdisti jos olisin omani vielä kertonut.


      • Anonyymi

        En edes tiedä kuka se oli mutta kertoi itsestään vähän kaikkea erikoista.


      • Anonyymi

        Koitin katsoa facesta etten löytänyt sieltä edes niitä kaveriehdotuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitin katsoa facesta etten löytänyt sieltä edes niitä kaveriehdotuksia.

        Mul ne ainaki tulee etusivulle vaikken haluis edes. Ja puhelimel ainaki ku painaa sitä kuvaa missä 3 vaakaraitaa ja sieltä etsi kavereita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitin katsoa facesta etten löytänyt sieltä edes niitä kaveriehdotuksia.

        Nii ja en siis tarkottanut sillö et haluisin urkkia nimeäsi 😧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul ne ainaki tulee etusivulle vaikken haluis edes. Ja puhelimel ainaki ku painaa sitä kuvaa missä 3 vaakaraitaa ja sieltä etsi kavereita

        Löysin tuolta vaakaraidasta mutta siellä oli kaveriehdotuksia vain sellaisia mitä tunsin. Ei tullut etusivulle missään vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii ja en siis tarkottanut sillö et haluisin urkkia nimeäsi 😧

        Tiedän. Et sinä halua pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän. Et sinä halua pahaa.

        Hauskaa launtaita sinne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa launtaita sinne

        Samoin sinnekin. :) viikonloput on kivoja kun voi vaan olla eikä tarvitse olla juoksemassa aikataulujen mukaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinnekin. :) viikonloput on kivoja kun voi vaan olla eikä tarvitse olla juoksemassa aikataulujen mukaan. :)

        Niin onkin, itsekin tässä vaan kahvia hörpin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin, itsekin tässä vaan kahvia hörpin :D

        On kyllä jotenkin saamaton olo mutta haittaakos tuo. :D kuuntelin musiikkia ja pelasin pleikkarilla ajankuluksi. :D huomaa että kun on vapaalla niin käy ajatukset tosi vilkkaana kun normaalissa arjessa ei kerkeä ajattelemaan mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä jotenkin saamaton olo mutta haittaakos tuo. :D kuuntelin musiikkia ja pelasin pleikkarilla ajankuluksi. :D huomaa että kun on vapaalla niin käy ajatukset tosi vilkkaana kun normaalissa arjessa ei kerkeä ajattelemaan mitään.

        Mitä peliä pelasit? Aika kylmä on ulkona, tais sitten vaan tuntuu tällaselle etelän vetelälle :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä peliä pelasit? Aika kylmä on ulkona, tais sitten vaan tuntuu tällaselle etelän vetelälle :D

        Pippeliä pelailin. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pippeliä pelailin. :)

        Sepä kiva kun sellaisella pääsit pelailemaan, mitäs jos et puuttuisi mun ja ystävän jutteluu jos tarkoituksesi ei ole kuin sotkea. Muuten saa toki osallistua keskusteluun jos on jotakii järkevää sanottavaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä peliä pelasit? Aika kylmä on ulkona, tais sitten vaan tuntuu tällaselle etelän vetelälle :D

        Sinut pitäisi viedä sinne reilusti päälle 20 asteen pakkaseen. :D täällä ja pohjoisemmassa on tarvottu siinä ihan normaalisti. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä peliä pelasit? Aika kylmä on ulkona, tais sitten vaan tuntuu tällaselle etelän vetelälle :D

        Pelasin jotain ilmaispelejä mitä löysin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut pitäisi viedä sinne reilusti päälle 20 asteen pakkaseen. :D täällä ja pohjoisemmassa on tarvottu siinä ihan normaalisti. :D

        -14 oli kun kävelin ja tykkäsin kelistä. Ei se palellut vaa tuntu tosi raikkaalta. Muistan ku joskus nuorempana oli -20 ja mentii vaa pelaa jääkiekkoo ulkojäälle tai laskee pulkal eikä se tuntunut miltää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä kiva kun sellaisella pääsit pelailemaan, mitäs jos et puuttuisi mun ja ystävän jutteluu jos tarkoituksesi ei ole kuin sotkea. Muuten saa toki osallistua keskusteluun jos on jotakii järkevää sanottavaa :D

        Kivaa iltaa sinne. :) käytiin syömässä nuotiolla miehen kanssa. Pientä ilta ulkoilua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelasin jotain ilmaispelejä mitä löysin. :D

        Okei. Oliks sul mikä pleikkari?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa iltaa sinne. :) käytiin syömässä nuotiolla miehen kanssa. Pientä ilta ulkoilua.

        Samoin, sehän kuulostaa kivalta. Mekin köydää joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Oliks sul mikä pleikkari?

        Ihan pleikkari 5 on. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, sehän kuulostaa kivalta. Mekin köydää joskus.

        Joo. :) se on kyllä kiva välillä käydä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan pleikkari 5 on. :)

        Joo kun siitä juteltiin mut ei tainnut puhetta olla mikä versio :D Mähän voisin joskus lisätä sut siinä psn kaveriks jos sul ikinä pelaat netis ja on joku nimimerkki :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. :) se on kyllä kiva välillä käydä. :)

        Kabanossi vai Wilhelm? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -14 oli kun kävelin ja tykkäsin kelistä. Ei se palellut vaa tuntu tosi raikkaalta. Muistan ku joskus nuorempana oli -20 ja mentii vaa pelaa jääkiekkoo ulkojäälle tai laskee pulkal eikä se tuntunut miltää :D

        Joo. :D se tietysti aina alussa tuntuu kylmälle jos on tottunut lämpimään. :) itse kävin nuorena aina luistelemassa ulkojäillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kun siitä juteltiin mut ei tainnut puhetta olla mikä versio :D Mähän voisin joskus lisätä sut siinä psn kaveriks jos sul ikinä pelaat netis ja on joku nimimerkki :D

        Harvemmin pelaan netissä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kabanossi vai Wilhelm? :D

        En ole kasvissyöjä. En tosin lihaakaan ihan mättönä syö aina mutta jonkun verran. :D mutta tuolla ei ole väliä mielestäni maistuu melkein samalle kaikki makkarat. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvemmin pelaan netissä. :D

        Juuh, noh menen tästä saunomaan niin en ole häiriöks enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuh, noh menen tästä saunomaan niin en ole häiriöks enempää.

        Et ole häiriöksi. En oikein pelaa netissä ja pelaan toisen profiililla niin siksi aika vaikea. Muuten oli kiva idea. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kabanossi vai Wilhelm? :D

        Kumpi sinulle on parempi näistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuh, noh menen tästä saunomaan niin en ole häiriöks enempää.

        Ethän suuttunut? Ei ollut tarkoitus lytätä tuota sanomista tai ehdotusta mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän suuttunut? Ei ollut tarkoitus lytätä tuota sanomista tai ehdotusta mitenkään.

        Ei se haittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuh, noh menen tästä saunomaan niin en ole häiriöks enempää.

        En nyt yhtään tiedä sanoinko jotain väärin. :( en halunnut tuottaa pahaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ethän suuttunut? Ei ollut tarkoitus lytätä tuota sanomista tai ehdotusta mitenkään.

        Mua alkoi itkettää saunassa kun ei mulla oo ketään kaveria muuta kuin sä täällä kelle voisin sanoa jos mulla on paha olo 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa

        Haittaa se minua jos tuotin pahan mielen siitä. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaa se minua jos tuotin pahan mielen siitä. :(

        Ei se haitannut oikeasti, ihan tyhmä idea se olikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haitannut oikeasti, ihan tyhmä idea se olikin.

        Ei se ollut tyhmä idea. Perustelin jo ylempänä tuota miksi se on vaikea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua alkoi itkettää saunassa kun ei mulla oo ketään kaveria muuta kuin sä täällä kelle voisin sanoa jos mulla on paha olo 🫤

        Eikö sinulla ole niitä kavereita joita tunsit aikaisemmin? Jos niille sanoo. Minulle saa sanoa toki mutta ajattelin vaan. Tai entä se nainen jos sille koittaisi sanoa että nyt on huono fiilis. Eikä tarvitse aina hyvällä mielellä kaikki olla hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ollut tyhmä idea. Perustelin jo ylempänä tuota miksi se on vaikea.

        Ehkä sanoin sen väärin. Olisi pitänyt sanoa heti alkuun että hyvä idea on mutta vaikea kun ei ole edes oma profiili. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole niitä kavereita joita tunsit aikaisemmin? Jos niille sanoo. Minulle saa sanoa toki mutta ajattelin vaan. Tai entä se nainen jos sille koittaisi sanoa että nyt on huono fiilis. Eikä tarvitse aina hyvällä mielellä kaikki olla hyvin.

        Naisenahan se tunteiden näyttäminen on helpompaa. Mutta silti jos ajattelen vaikka tuota omaa miestä niin kyllä hän näyttää ainakin katkeruuden ja pettymyksen todella helposti kuten minäkin. Hyvät ja huonot päivät on kaikilla. Ehkä siihen voi oppia näyttämään tunteita muille eikä tunteet ole mielestäni mikään heikkouden merkki. Ei kukaan voi käyttää sitä heikkoutena vastaan jos oikeasti on vain paha olla. Ehkä itseään suojelee ja ajattelee että ei halua että kukaan pääsee loukkaamaan sisintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole niitä kavereita joita tunsit aikaisemmin? Jos niille sanoo. Minulle saa sanoa toki mutta ajattelin vaan. Tai entä se nainen jos sille koittaisi sanoa että nyt on huono fiilis. Eikä tarvitse aina hyvällä mielellä kaikki olla hyvin.

        Ei sitä kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sitä kiinnosta.

        Entä kaverit ne joita tunnet? Oletteko puhuneet sen naisen kanssa niistä vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä kaverit ne joita tunnet? Oletteko puhuneet sen naisen kanssa niistä vielä?

        En ole niille kavereille puhunut, en tiedä mitä ajattelisivat. No oon naiselle yrittänyt puhua mut ei siitä tule mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole niille kavereille puhunut, en tiedä mitä ajattelisivat. No oon naiselle yrittänyt puhua mut ei siitä tule mitään.

        Entä jos sanoisit sille miltä sinusta tuntuu? Siis tarkoitan niin että sinusta tuntuu että sinun on vaikea puhua tunteista ja tuntuu ettei niitä oteta huomioon ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole niille kavereille puhunut, en tiedä mitä ajattelisivat. No oon naiselle yrittänyt puhua mut ei siitä tule mitään.

        Kavereille voi kyllä sanoa. Jos olette pitkään tunteneet niin tuskin siitä pahastuisivat. Ja jos niin tekevät niin eivät ole oikeita kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos sanoisit sille miltä sinusta tuntuu? Siis tarkoitan niin että sinusta tuntuu että sinun on vaikea puhua tunteista ja tuntuu ettei niitä oteta huomioon ollenkaan.

        Olen sanonut mut kun kuulemma kun minusta tuntuu siltä se on yliregointia eikä musta saa tuntua siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kavereille voi kyllä sanoa. Jos olette pitkään tunteneet niin tuskin siitä pahastuisivat. Ja jos niin tekevät niin eivät ole oikeita kavereita.

        No nii tottahan se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos sanoisit sille miltä sinusta tuntuu? Siis tarkoitan niin että sinusta tuntuu että sinun on vaikea puhua tunteista ja tuntuu ettei niitä oteta huomioon ollenkaan.

        Tai sitten en saa mitään vastausta mikä sattuu ehkä eniten. Kerron että joku tuntuu pahalta eikä mitään vastausta 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen sanonut mut kun kuulemma kun minusta tuntuu siltä se on yliregointia eikä musta saa tuntua siltä.

        Höh. Onpa ikävää jos on noin. Eihän hän voi tietää mitä sinä koet tai päättää mille sinusta saa tuntua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. Onpa ikävää jos on noin. Eihän hän voi tietää mitä sinä koet tai päättää mille sinusta saa tuntua.

        Minullakin mies väittää että näin on asia minun puolesta ja näin tulee tapahtumaan. Usein joudun toistamaan hänelle että hän ei tiedä miltä minusta tuntuu jos en sitä hänelle kerro eikä hän osaa ennustaa. Pidän omia puoliani juuri sen takia ettei toinen voi laittaa sanoja suuhuni ja minun tekoja ennustaa puolestani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten en saa mitään vastausta mikä sattuu ehkä eniten. Kerron että joku tuntuu pahalta eikä mitään vastausta 🫤

        Normaalisti tuohon pitäisi jotain sanoa. Varsinkin jos toista oikeasti rakastaa ja haluaa toiselle vain hyvää ja lohduttaa jos toisella on paha olla. Ei sinussa ole mitään vikaa vaan hän ei oikein pysty jostain syystä vastaanottamaan sitä huonoa oloa toiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalisti tuohon pitäisi jotain sanoa. Varsinkin jos toista oikeasti rakastaa ja haluaa toiselle vain hyvää ja lohduttaa jos toisella on paha olla. Ei sinussa ole mitään vikaa vaan hän ei oikein pysty jostain syystä vastaanottamaan sitä huonoa oloa toiselta.

        Niin kun oon ajatellut jos mussa onkin vikaa enkä saisi tuntea niinku tunnen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun oon ajatellut jos mussa onkin vikaa enkä saisi tuntea niinku tunnen?

        Ei ole mitään vikaa. Ja tietenkin saa tuntea kuten tuntee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun oon ajatellut jos mussa onkin vikaa enkä saisi tuntea niinku tunnen?

        Hyvää yötä nyt sinne. Lähden tämän päivän puolella käymään reissussa joten en paljoa kerkeä täällä käymään tänään. Haluaisin että sinulla olisi parempi mieli ja koitan auttaa parhaani mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä nyt sinne. Lähden tämän päivän puolella käymään reissussa joten en paljoa kerkeä täällä käymään tänään. Haluaisin että sinulla olisi parempi mieli ja koitan auttaa parhaani mukaan.

        Kiitos kyl sä autat, pelasin vähän et sais ajatuksia muualle. Oot kiltti ja ihana kun autat. Hauskaa reissua! Öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mitään vikaa. Ja tietenkin saa tuntea kuten tuntee.

        Niin mäkin ajattelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalisti tuohon pitäisi jotain sanoa. Varsinkin jos toista oikeasti rakastaa ja haluaa toiselle vain hyvää ja lohduttaa jos toisella on paha olla. Ei sinussa ole mitään vikaa vaan hän ei oikein pysty jostain syystä vastaanottamaan sitä huonoa oloa toiselta.

        Niin munkin mielestä ei ole normaalia olla vaan sanomatta ja ignoorata ihan täysin. No saa nähdä, ehkä tämä suhde ei kestä tällaista jos ei pysty avoimesti puhumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kyl sä autat, pelasin vähän et sais ajatuksia muualle. Oot kiltti ja ihana kun autat. Hauskaa reissua! Öitä

        Olethan sinäkin auttanut minua. :) juuri palasin kotiin. Ajattelin tässä alkaa ruokaa laittamaan ja illalla katsoa tuon tanssii tähtien finaalin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin munkin mielestä ei ole normaalia olla vaan sanomatta ja ignoorata ihan täysin. No saa nähdä, ehkä tämä suhde ei kestä tällaista jos ei pysty avoimesti puhumaan.

        Ei tuo kuulosta normaalille. Itse ainakin pitäisin sille puhuttelun ja kertoisin että en voisi olla suhteessa sellaisen kanssa joka ei kuuntele tai kohauttaa hartioita toisten murheille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin ajattelen

        Mikä sinulla on vointi tänään ollut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sinäkin auttanut minua. :) juuri palasin kotiin. Ajattelin tässä alkaa ruokaa laittamaan ja illalla katsoa tuon tanssii tähtien finaalin.

        Minkälainen oli reissu? Joo itsekin katson sen, toivottavasti Pernilla voittaa kun on taitavin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinulla on vointi tänään ollut?

        Ihan ok, parempi kun eilen. Kiitti avusta vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen oli reissu? Joo itsekin katson sen, toivottavasti Pernilla voittaa kun on taitavin.

        Ihan kiva oli. Käytiin miehen kanssa. Nyt on ainakin yleisöäänestys jospa se voittaisi koko kisan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ok, parempi kun eilen. Kiitti avusta vielä.

        Kiva kun on. Autan mielelläni jos on jotain missä osaan tai pystyn auttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan kiva oli. Käytiin miehen kanssa. Nyt on ainakin yleisöäänestys jospa se voittaisi koko kisan. :D

        Oon onnellinen puolestasi kun sulla vaikuttaa olevan kaikki niin hyvin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kun on. Autan mielelläni jos on jotain missä osaan tai pystyn auttamaan.

        Mä vaa mietin oonko mä ihan huono ihminen jos ajattelen etten voi olla tällaisessa suhteessa missä mua ei kuunnella. Oonko mä vaan omahyväinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon onnellinen puolestasi kun sulla vaikuttaa olevan kaikki niin hyvin :D

        En tiedä voisinko olla niin onnellinen ilman kaikkea apua mitä olen saanut sinulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vaa mietin oonko mä ihan huono ihminen jos ajattelen etten voi olla tällaisessa suhteessa missä mua ei kuunnella. Oonko mä vaan omahyväinen?

        Et ole huono ihminen. Itse yrittäisin vielä sanoa asiasta toiselle niin että tajuaa mistä on kyse. Jos hän ei siitäkään tajua niin ei se ole sinun vikasi. Kommunikointi ja sen ongelmat on aika vaikeita suhteessa jos se ei toimi niin voi olla hankalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä voisinko olla niin onnellinen ilman kaikkea apua mitä olen saanut sinulta.

        Kiva kuulla et musta on ollut apua, mutta itse olet ne asiat ja muutokset tekemään joten ole ylpeä myös itsestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole huono ihminen. Itse yrittäisin vielä sanoa asiasta toiselle niin että tajuaa mistä on kyse. Jos hän ei siitäkään tajua niin ei se ole sinun vikasi. Kommunikointi ja sen ongelmat on aika vaikeita suhteessa jos se ei toimi niin voi olla hankalaa.

        Niinpä, täytyis vaa yrittää saada hänet se ymmärtämään. Oikea voitti tanssikisan :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla et musta on ollut apua, mutta itse olet ne asiat ja muutokset tekemään joten ole ylpeä myös itsestäsi.

        Kärsin edelleen tästä häiriöstä mutta en ole antanut sen voittaa. Opettelua se on ollut koko ajan ja omia ajatuksia vastaan taistelemista. Olen yrittänyt nähdä hyvää ympärilläni vaikka usein ajatukset kääntävät ne toiseen suuntaan. Koen silti olevani onnellinen kaikesta huolimatta ja pyrin siihen että itse en ainakaan pahentaisi kenenkään oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, täytyis vaa yrittää saada hänet se ymmärtämään. Oikea voitti tanssikisan :D

        Jospa hän ymmärtäisi. Onhan se sinulle hyvä juttu jos saisi hänestä elämään sellaisen joka kuuntelee niin hyvät kuin huonotkin asiat. Voitti oikea. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa hän ymmärtäisi. Onhan se sinulle hyvä juttu jos saisi hänestä elämään sellaisen joka kuuntelee niin hyvät kuin huonotkin asiat. Voitti oikea. :)

        Mieltä sotkee sitten se kun välillä töissä näkee sitä naista mistä joskus kerroin ja se on aina niin huolehtivainen ja lempeä, siitä tulee aina hyvä mieli. Ei sillä et oisin tosta vaan naista vaihtamassa, mut tarviisiin kumppanilta sellasta tietynlaista pehmeyttä. En tiedä saako miehenä sellasta edes toivoa kun miehen pitäs kai olla sellainen karski ja kaiken kestävä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieltä sotkee sitten se kun välillä töissä näkee sitä naista mistä joskus kerroin ja se on aina niin huolehtivainen ja lempeä, siitä tulee aina hyvä mieli. Ei sillä et oisin tosta vaan naista vaihtamassa, mut tarviisiin kumppanilta sellasta tietynlaista pehmeyttä. En tiedä saako miehenä sellasta edes toivoa kun miehen pitäs kai olla sellainen karski ja kaiken kestävä :(

        Onko se siis se joka tuli joskus sinua iskemään? Ei kenenkään tarvitse olla aina iloinen suhteessa tai muutenkaan kaiken kestävä. Sekin on tärkeää että huomioi toisen sekä hyvät ja huonot hetket ja osaisi myös lohduttaa jos on paha olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se siis se joka tuli joskus sinua iskemään? Ei kenenkään tarvitse olla aina iloinen suhteessa tai muutenkaan kaiken kestävä. Sekin on tärkeää että huomioi toisen sekä hyvät ja huonot hetket ja osaisi myös lohduttaa jos on paha olla.

        Niin, se nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se nainen.

        Okei. Mielestäni teet ihan miten haluat ja mille tuntuu. Tietysti kannattaa ensin selvittää sen oman naisen kanssa asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Mielestäni teet ihan miten haluat ja mille tuntuu. Tietysti kannattaa ensin selvittää sen oman naisen kanssa asioita.

        En ole hyppäämässä suhteesta toiseen ja väistämättä suhteessa tulee ylä- ja alamäkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Mielestäni teet ihan miten haluat ja mille tuntuu. Tietysti kannattaa ensin selvittää sen oman naisen kanssa asioita.

        Oonko sun mielestä huono mies jos kaipaan vähän huolenpitoo? Kelpaisko sulle sellanen mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole hyppäämässä suhteesta toiseen ja väistämättä suhteessa tulee ylä- ja alamäkiä.

        Onhan tuo totta. Hyvät ja huonot hetket on. Silti kaiken selvittämisen avain on se että kommunikaatio toimii molempien selvittämisessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oonko sun mielestä huono mies jos kaipaan vähän huolenpitoo? Kelpaisko sulle sellanen mies?

        Ei se tee kenestäkään huonoa jos kaipaa huolenpitoa. Jos nyt itseä mietin niin pyrin suhteessa olemaan toiselle se johon voi luottaa ja sanoa huolensa ja tietysti kun toisesta välittää ja rakastaa niin haluan pitää huoltakin. Oma kumppani on vaatinut todella paljon kun hän ei luota helpolla menneisyydestään ja sitten ei hän aina helposti kerro omia asioitaan joskus taas kertoo paljonkin. Monesti kysyn ja yritän olla läsnä. Meiltäkin ehkä puuttuu sellainen pehmeys ja tunteiden läsnäolo asioissa mitä itse osaan antaa ja näyttää sekä välittää mutta toinen on vaikea ottamaan sitä vastaan tai ilmaisemaan. Siksi usein tuntuu että ne minun hyvät sanat ja se välittäminen jää vain leijumaan ilmaan mutta toinen taas näyttää sen enemmän teoilla. Tosin usein vaatii teoillensa vastinetta kun tuntuu välillä olevan melkein kaupankäyntiä teko teosta kun ei niin suhteessa kuuluisi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tee kenestäkään huonoa jos kaipaa huolenpitoa. Jos nyt itseä mietin niin pyrin suhteessa olemaan toiselle se johon voi luottaa ja sanoa huolensa ja tietysti kun toisesta välittää ja rakastaa niin haluan pitää huoltakin. Oma kumppani on vaatinut todella paljon kun hän ei luota helpolla menneisyydestään ja sitten ei hän aina helposti kerro omia asioitaan joskus taas kertoo paljonkin. Monesti kysyn ja yritän olla läsnä. Meiltäkin ehkä puuttuu sellainen pehmeys ja tunteiden läsnäolo asioissa mitä itse osaan antaa ja näyttää sekä välittää mutta toinen on vaikea ottamaan sitä vastaan tai ilmaisemaan. Siksi usein tuntuu että ne minun hyvät sanat ja se välittäminen jää vain leijumaan ilmaan mutta toinen taas näyttää sen enemmän teoilla. Tosin usein vaatii teoillensa vastinetta kun tuntuu välillä olevan melkein kaupankäyntiä teko teosta kun ei niin suhteessa kuuluisi olla.

        Kiitos vastauksesta. Niin eihän sen pitäs kaupankäyntiä olla vaan ihan sydämestä sen halun pitää tulla auttaa toista jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Niin eihän sen pitäs kaupankäyntiä olla vaan ihan sydämestä sen halun pitää tulla auttaa toista jne.

        Niin. Me ollaan nykyisen kanssa lopulta aika erilaisia. Minä sellainen välittäjä ja hän sitten koittaa omalla tavallaan olla. Minusta olisi vain mukava olla ja tehdä asioita kokeilla vaikka jotain uutta. Katsella vaikka tähtiä yhdessä ja pitää kädestä kiinni. Toinen ei oikein välitä mistään sellaisesta joten en ole sitten kokenut mitään. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Me ollaan nykyisen kanssa lopulta aika erilaisia. Minä sellainen välittäjä ja hän sitten koittaa omalla tavallaan olla. Minusta olisi vain mukava olla ja tehdä asioita kokeilla vaikka jotain uutta. Katsella vaikka tähtiä yhdessä ja pitää kädestä kiinni. Toinen ei oikein välitä mistään sellaisesta joten en ole sitten kokenut mitään. :/

        No tollasesta mäkin tykkäisin et sais vaa pitää toista kädestä ja halata tähtiä katselles :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tollasesta mäkin tykkäisin et sais vaa pitää toista kädestä ja halata tähtiä katselles :/

        Eikö se nykyinen nainen sitten sellaista halua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tollasesta mäkin tykkäisin et sais vaa pitää toista kädestä ja halata tähtiä katselles :/

        Olisihan tuo kivaa. Teen niin varmaan jossain mielikuvissa kun en ole muuten mitään tuollaista kokenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se nykyinen nainen sitten sellaista halua?

        No joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisihan tuo kivaa. Teen niin varmaan jossain mielikuvissa kun en ole muuten mitään tuollaista kokenut.

        Jospa joskus koet. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joskus

        Sittenhän te voitte niin tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa joskus koet. :D

        Saa nähdä. Voi olla etten tule kokemaan koskaan. Kivaa alkavaa viikkoa muuten.


    • Anonyymi

      Hyvä fiilis nyt, tuli naisen kanssa nautiskeltua kunnolla :D

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat? Söittekö hyvää ruokaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat? Söittekö hyvää ruokaa?

        Varmaan seks :)


    • Anonyymi

      Hei ystävä, puhutaanko taas kaikista niistä tolvanoista, jotka kuvittelee hallitsevansa ojasta toiseen vedenkantamispeliä?

    • Anonyymi

      Eikös nyt oo .....

      Tota nuin .

      Lauantai.

      ?????

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5619
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      480
      3601
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      160
      3405
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2633
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2439
    6. 270
      2055
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1517
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1442
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1399
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1180
    Aihe