Epäilyttävää tiedustelua

Anonyymi-ap

15

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu, katsoin aamu uutisia ja siinä tuli yhdessä kuvassa kaksi hameisiin ja huiveihin pukeutuneina henkilöä reppu selässä.
      Ihan selvästi Venäjän turvallisuuspalvelun lähettämiä ( FSB ) repuissaan vakoiluvälineet.
      Nyt tulee olla inarilaisten tarkkoina ja varovaisina!

    • Anonyymi

      Noin ne romanitkin sai syrjintöjä Suomessa läpi, kun heiltä suomalaiset yrittäjät ei päästäneet heitä kauppoihin ja eikä leirintä-alueille yöpymään.

      Koltansaamelaisten tekemä elokuva huonoista kohtelusta on esitetty Amerikassa asti ja saivat jonku palkinnonkin siitä!

      Saamelaiset on vielä YK:hon ottaneet yhteyttä niin saavat suojausta! Pakolaiset ottaa koltansaamelaisista esimerkkiä, koska he on Venäjältä tulleet samalla kävellen Suomen puolelle ja jättäneet vanhemmat Venäjällä joka oli silloin Neuvostoliitto ja eivät halunneet palata vaan jäädä Suomeen rauhan jälkeen.

      Koltansaamelaiset on itse kertoneet medialle heidän historiasta ja ei meillä ole tietoa, että mihin maihin koltansaamelaisten historiat on levinneet median kautta.
      Oddasatti näkyy ympäri maailman ja siinä käsittelevät näitä samoja asioita!

      Syrjinnän avulla tappaa ja ryöstää kaikki meiltä alkuperäisiltä suomalaisilta ja SaKä ei suostu auttamaan eikä romanit, karjalaiset eikä Suomen ruotsalaiset!
      Edes venäläisiltä ei tipu apua jotka Suomessa asuu!

      • Anonyymi

        Hullut ottaa ensimmäisenä lehdistöön ja televisioon yhteyttä tuollaisissa asioissa ja pakottavat median tekemään juttuja heistä.
        Jos eivät suostu niin he syyttää SYRJINNÄSTÄ ja ryöstää rahat medialtakin.

        YLE toimii verorahoilla ja muut mediat toimii mainostajien varoilla sekä asiakkaiden varoilla jotka maksaa eli me maksetaan kaikki myös mainoskanavia vaikka ei kaikkia ohjelmia nähdäkään.


      • Anonyymi

        Jaa. En tiennykkään että jo sota-aikana koltat asu sevetissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. En tiennykkään että jo sota-aikana koltat asu sevetissä.

        Olisko tuossa edellisessä viestissä tarkoitettu sankarivainajien muistomerkkiä Sevetin hautuumaalla. Olisko se loogisesti pystytetty sinne sotien jälkeen. Älkää pelatko venäjän piikkiin ja häpäiskö tällä palstalla sankarivainajien muistoa.


      • Anonyymi

        Otin selvää ja en kyllä puhunut mitään, mutta tuo on psykiatrin tehtävä hoitaa jos omiaan kuulee.

        Sinun väitteen mukaan suomalaiset ovat saaneet hyvää kohtelua sodassa ja katselleet vierestä, kun koltansaamelaiset tappeli yksin venäläisiä vastaan.

        Hienoa saada totuus muidenkin tietoon, koska minä olen syntynyt RAUHAN AIKAAN joka Suomessa julistettiin lopullisesti 1952.

        Kaikki koltansaamelaisten kokemukset viittaa siihen, että RAUHAA oli rikottu. Ei Suomen valtio pysty pitämään puolia jos ihmiset ei ilmoita asioista vaan jatkaa syyttelyä.
        Ei syy ole Suomen valtion vaan Koltta-alueella on kuulemma Koltta-neuvosto jossa on Koltta-päällikkö jonka tehtävä on hoitaa koltansaamelaisiin liittyvät epäoikeuden mukaisuudet kuntoon.
        Koltta-alue sijaitsee Inarin kunnassa joten silloin käsitellään asiaa Inarin kunnanjohtajan kanssa joka vie asian kunnanhallituksen/valtuuston käsiteltäväksi.

        Jos asiaa ei saada siellä ratkottua niin asia lähtee hallinto-oikeuteen/ käräjä-oikeuteen ja Inarin kunnassa istuu lautakunnissa ihmisiä jotka osaa asiat laittaa eteenpäin niin saavat ratkottua huonot kohtelut ja suomalaiset saadaan luonnollisesti sanktiota sekä ohjeet miten tulee toimia.

        Henkilökohtaisesti pyrin pysyttelemään poissa Koltta-alueelta niin koltansaamelaiset saa elää sekä asua rauhassa Koltta-alueella jonka Suomen valtio on heille luonut.
        Valitettavasti ei toimi toisinpäin, koska koltansaamelaiset istuu SaKä:ssä joka ei sijaitse Koltta-alueella.

        Kyllä ymmärrän sen, että Suomen valtio ja suomalaiset on saamelaisille sekä koltansaamelaisille velkaa, koska EI SUOSTUTTU AUTTAMAAN TAPPELUSSA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin selvää ja en kyllä puhunut mitään, mutta tuo on psykiatrin tehtävä hoitaa jos omiaan kuulee.

        Sinun väitteen mukaan suomalaiset ovat saaneet hyvää kohtelua sodassa ja katselleet vierestä, kun koltansaamelaiset tappeli yksin venäläisiä vastaan.

        Hienoa saada totuus muidenkin tietoon, koska minä olen syntynyt RAUHAN AIKAAN joka Suomessa julistettiin lopullisesti 1952.

        Kaikki koltansaamelaisten kokemukset viittaa siihen, että RAUHAA oli rikottu. Ei Suomen valtio pysty pitämään puolia jos ihmiset ei ilmoita asioista vaan jatkaa syyttelyä.
        Ei syy ole Suomen valtion vaan Koltta-alueella on kuulemma Koltta-neuvosto jossa on Koltta-päällikkö jonka tehtävä on hoitaa koltansaamelaisiin liittyvät epäoikeuden mukaisuudet kuntoon.
        Koltta-alue sijaitsee Inarin kunnassa joten silloin käsitellään asiaa Inarin kunnanjohtajan kanssa joka vie asian kunnanhallituksen/valtuuston käsiteltäväksi.

        Jos asiaa ei saada siellä ratkottua niin asia lähtee hallinto-oikeuteen/ käräjä-oikeuteen ja Inarin kunnassa istuu lautakunnissa ihmisiä jotka osaa asiat laittaa eteenpäin niin saavat ratkottua huonot kohtelut ja suomalaiset saadaan luonnollisesti sanktiota sekä ohjeet miten tulee toimia.

        Henkilökohtaisesti pyrin pysyttelemään poissa Koltta-alueelta niin koltansaamelaiset saa elää sekä asua rauhassa Koltta-alueella jonka Suomen valtio on heille luonut.
        Valitettavasti ei toimi toisinpäin, koska koltansaamelaiset istuu SaKä:ssä joka ei sijaitse Koltta-alueella.

        Kyllä ymmärrän sen, että Suomen valtio ja suomalaiset on saamelaisille sekä koltansaamelaisille velkaa, koska EI SUOSTUTTU AUTTAMAAN TAPPELUSSA!

        Lisäys eli nuo vanhat Koltta-alueet on edelleen olemassa Venäjän puolella.
        Minä luin eli otin selvää asioista niin Suomen valtio on maksanut sota-korvaukset Neuvostoliitolle eli nykyselle Venäjälle.

        Petsamossa oli suomalaisia myös ja ei mitään omaan ALUETTA saatu vaan meidän suvuille sanottiin, niin kuin muillekin suomalaisille : PERKELE SUOMALAISET PITÄÄ TURPANSA KIINNI JA MAKSAA TYÖLLÄ SEN MITÄ OLLAAN SOVITTU!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys eli nuo vanhat Koltta-alueet on edelleen olemassa Venäjän puolella.
        Minä luin eli otin selvää asioista niin Suomen valtio on maksanut sota-korvaukset Neuvostoliitolle eli nykyselle Venäjälle.

        Petsamossa oli suomalaisia myös ja ei mitään omaan ALUETTA saatu vaan meidän suvuille sanottiin, niin kuin muillekin suomalaisille : PERKELE SUOMALAISET PITÄÄ TURPANSA KIINNI JA MAKSAA TYÖLLÄ SEN MITÄ OLLAAN SOVITTU!

        Koltansaamelaiset liittoutui saamelaisten kanssa suomalaisia vastaan ja loivat Saamelaiskäräjät.

        En ole liittounut kenenkään kanssa vaan ihmiset on liittouneet minua vastaan vaikka tuokin on lain mukaan kiellettyä!

        Yksin itsensä ja omien miettimisten kanssa riitely ei ole rikollista jos ratkoo asioita, mutta on rikollista puuttua toisen miettimisiin sekä syyttää ihmistä joka miettii asioita kunnianloukkauksesta!

        Joten kyllä asioista olen selvää ottanut sekä miettinyt, mutta en saa läpi rikosilmoituksia koska Suomessa ei mahdollista syyttää itseään siitä, että ottaa asioista selvää ja miettii jonka jälkeen nostaa syytteen itseään vastaan.

        He on haudassa olleet jo monta kymmentä vuotta jotka minunkin olemassa oloon on syyllisiä, koska he olis voineet jättää tekemättä jotain niin tilanne ei olis luisunut näin pitkälle.

        Koltansaamelaiset vois Sevetin perältä ryhdistäytyä sekä ottaa vastuun niin, kuin kuuluu.
        Osa koltansaamelaista on sanoneet mulle, ettei he ole tämmösiin liittoutumiin suostuneet vaan heidät on pakotettu kysymättä heidän mielipidettä asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koltansaamelaiset liittoutui saamelaisten kanssa suomalaisia vastaan ja loivat Saamelaiskäräjät.

        En ole liittounut kenenkään kanssa vaan ihmiset on liittouneet minua vastaan vaikka tuokin on lain mukaan kiellettyä!

        Yksin itsensä ja omien miettimisten kanssa riitely ei ole rikollista jos ratkoo asioita, mutta on rikollista puuttua toisen miettimisiin sekä syyttää ihmistä joka miettii asioita kunnianloukkauksesta!

        Joten kyllä asioista olen selvää ottanut sekä miettinyt, mutta en saa läpi rikosilmoituksia koska Suomessa ei mahdollista syyttää itseään siitä, että ottaa asioista selvää ja miettii jonka jälkeen nostaa syytteen itseään vastaan.

        He on haudassa olleet jo monta kymmentä vuotta jotka minunkin olemassa oloon on syyllisiä, koska he olis voineet jättää tekemättä jotain niin tilanne ei olis luisunut näin pitkälle.

        Koltansaamelaiset vois Sevetin perältä ryhdistäytyä sekä ottaa vastuun niin, kuin kuuluu.
        Osa koltansaamelaista on sanoneet mulle, ettei he ole tämmösiin liittoutumiin suostuneet vaan heidät on pakotettu kysymättä heidän mielipidettä asiasta.

        En ole nostanut syytettä poliisia vastaan vaikka on laittanut mulle postin kautta kirjeen jossa lukee ” Xxxx Xxxxx on tunnetusti TERÄVÄ KIELINEN NAINEN ja ei näitä some tappeluja jaksa kukaan hoitaa!”

        Terävä kielinen nainen tarkottaa sitä, että nyt on idioitismi huipussa koska on asiasta sivaltanut kielellisesti niin terävästi, että olis ollut aihetta tehdä rikosilmoitus itsellä!

        Kyllä kai tuo lausunto löytyy poliisien sekä oikeuden tiedoistoista!
        En ole tuota koskaan käyttänyt puolustuksena, mutta olen sanonut : Kukaan ei nettii mene vahingossa ja eikä vahingossa kaiva netistä minun profiilia tai kirjoituksia vaikka olisin anonyyminä vaan tuo on tietoista!
        Sekin tietoista kun tehdään vielä rikosilmoituksia joilla tunnustavat vielä, että soittelevat ympäri Suomea ja juttelevat aiheesta mitä nyt olen keksinyt!

        En ole kysynyt vielä kyliltä, että : Mitähän minä tänään olen puuhannut? Koska harvemmin omia kirjoituksia luen, koska luen mielummin toisten kirjoituksia sekä kommentoin jos keskustelu vaikuttaa kiinnostavalta.
        Harjoittelen samalla ja kärjistely on mukavaa välillä, mutta yleensä siinä on käynyt niin että mulle on onni suonut suoraan 30päivää bannia.
        Olen päässyt katsoon, että mistähän aiheesta keskustelua on käyty.
        7 päivää lehti oli tehnyt jutun Vitun Leijan luojista ja minä onnistuin saamaan bannia, kun kommentoin.
        Sain valitus oikeuden Facebookilta ja siinä mainittiin, että asiaa ei käsittele facebook vaan joku muu organisaatio.
        Tein valituksen ja kirjoitin englanniksi, ettei alkuperäinen suomalainen voi olla Suomessa rasisti vaan rasisti tulee Suomeen toisesta maasta vaatimaan oikeuksia jotka hänelle kuuluu omassa maassa.

        Suomea on Inarin kunta edelleen, koska jos ei olis niin Suomen valtio on velvollinen ainakin poistamaan minut täältä koska saamelaiset sekä koltansaamelaiset on tehneet minusta RASISTIN ja ovat unohtaneet kertoa Suomen valtiolle, että RAJAA ON SIIRRETTY ja Saamenmaa alkaa tästä ja loppuu tuohon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nostanut syytettä poliisia vastaan vaikka on laittanut mulle postin kautta kirjeen jossa lukee ” Xxxx Xxxxx on tunnetusti TERÄVÄ KIELINEN NAINEN ja ei näitä some tappeluja jaksa kukaan hoitaa!”

        Terävä kielinen nainen tarkottaa sitä, että nyt on idioitismi huipussa koska on asiasta sivaltanut kielellisesti niin terävästi, että olis ollut aihetta tehdä rikosilmoitus itsellä!

        Kyllä kai tuo lausunto löytyy poliisien sekä oikeuden tiedoistoista!
        En ole tuota koskaan käyttänyt puolustuksena, mutta olen sanonut : Kukaan ei nettii mene vahingossa ja eikä vahingossa kaiva netistä minun profiilia tai kirjoituksia vaikka olisin anonyyminä vaan tuo on tietoista!
        Sekin tietoista kun tehdään vielä rikosilmoituksia joilla tunnustavat vielä, että soittelevat ympäri Suomea ja juttelevat aiheesta mitä nyt olen keksinyt!

        En ole kysynyt vielä kyliltä, että : Mitähän minä tänään olen puuhannut? Koska harvemmin omia kirjoituksia luen, koska luen mielummin toisten kirjoituksia sekä kommentoin jos keskustelu vaikuttaa kiinnostavalta.
        Harjoittelen samalla ja kärjistely on mukavaa välillä, mutta yleensä siinä on käynyt niin että mulle on onni suonut suoraan 30päivää bannia.
        Olen päässyt katsoon, että mistähän aiheesta keskustelua on käyty.
        7 päivää lehti oli tehnyt jutun Vitun Leijan luojista ja minä onnistuin saamaan bannia, kun kommentoin.
        Sain valitus oikeuden Facebookilta ja siinä mainittiin, että asiaa ei käsittele facebook vaan joku muu organisaatio.
        Tein valituksen ja kirjoitin englanniksi, ettei alkuperäinen suomalainen voi olla Suomessa rasisti vaan rasisti tulee Suomeen toisesta maasta vaatimaan oikeuksia jotka hänelle kuuluu omassa maassa.

        Suomea on Inarin kunta edelleen, koska jos ei olis niin Suomen valtio on velvollinen ainakin poistamaan minut täältä koska saamelaiset sekä koltansaamelaiset on tehneet minusta RASISTIN ja ovat unohtaneet kertoa Suomen valtiolle, että RAJAA ON SIIRRETTY ja Saamenmaa alkaa tästä ja loppuu tuohon!

        Etkö Holmanämmä malttanu olla pois tältä sivulta


    • Anonyymi

      ” Sinun väitteen mukaan suomalaiset ovat saaneet hyvää kohtelua sodassa ja katselleet vierestä, kun koltansaamelaiset tappeli yksin venäläisiä vastaan.”

      Kremlin trolli asialla!!

      • Anonyymi

        Tässä olis Pekingin trollia Kremlin trollin lisäksi ihan YLE:n trolli sivulta https://yle.fi/a/3-12498447

        Kuvien alla luki vielä näin :
        Suomen hallitus on kiinnittänyt huomiota saamelaisiin kohdistuvaan vihapuheeseen

        Pääministeri Marin kertoo hallituksen kiinnittäneen huomiota saamelaisiin kohdistuvaan vihapuheeseen.

        Hän huomauttaa, että alkuperäiskansat joutuvat eri puolilla maailmaa häirinnän ja suvaitsemattomuuden kohteeksi erityisesti silloin, kun kyse on maahan ja luonnonvaroihin liittyvistä erimielisyyksistä.

        – Viime aikoina rajusti muuttuvassa maailmassamme toisten kunnioittaminen ja arvostaminen on entistä tärkeämpää.


    • Anonyymi

      Varokaa Kreml haluaa lietsoa tällä palstalla eripuraa Suomeen. On viitteitä, että Kreml tulee mm.saamelaisvihamielisyyttä Suomessa.

      • Anonyymi

        Enemmän huolestuttas 1,4miljardia kiinalaista jotka asuu Kiinassa ja he on yhdenvertaisuuslain mukaan myös saamelaisia sekä koltansaamelaisia.
        Kiinalla on semmonen armeija, että Venäjäkin menee suosiolla polvilleen.

        Ei kiinalaiset vielä ole virallisesti SaKä:n jäseniä, mutta kiinalaiset tuntien niin kyllä hekin haluaa YK:n ihmisoikeussuojauksia.
        Ei kai nuo saamelaiset ja koltansaamelaiset niin hulluja sentään ole, että kiinalaisia syrjivät vielä venäläisten lisäksi.

        Venäläiset ja kiinalaiset oli olemassa ennen suomalaisia ja siitä asiasta ei kyllä aleta kiistelemään.


    • Anonyymi

      Joo venäläisillä on uusi huomaamaton tarkkailu, ovat naamioituneet kenguruiksi. Lämmin turkki pitää ne maastossa lämpiminä eivätkä rajavartiat näe mitään epäilyttävää, vaikka kenguruita on ajoittain runsaammin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8484
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2303
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1694
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe