Mustan Perjantain Musta RaskausVisa - Miehet älkööt vaivautuko ;D

Tuosta:
https://www.is.fi/perhe/art-2000009973408.html

Mitähän tähän nyt kommentoisi... No se oli semmonen visa, ei ehkä ihan vaikeimmasta päästä kuitenkaan. Ja siksi olenkin ihan priimaa raskausajan osalta 😂


Hienosti meni, sinulta löytyy paljon tietoa raskausajasta ja vauvan syntymästä!
Vastasit oikein 12/12 kysymykseen

100

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12.

    • 7 pistettä, ikinä en ole synnyttänyt enkä aio synnyttää jatkossakaan.

      • Hieno tulos!

        Voisin sanoa samoin, ei ole tullut synnytettyä enkä usko että tuleekaan.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hieno tulos!

        Voisin sanoa samoin, ei ole tullut synnytettyä enkä usko että tuleekaan.

        En vastaile raskaus visaasi mutta mulla on kysymys sulle tai ei tämä oikeastaan kysymys ole.
        Sulla on tunteita vaikket myönnäkään. Sulle on ikävä sivulla yksi aloitus otsikolla Nuoruuden rakkaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En vastaile raskaus visaasi mutta mulla on kysymys sulle tai ei tämä oikeastaan kysymys ole.
        Sulla on tunteita vaikket myönnäkään. Sulle on ikävä sivulla yksi aloitus otsikolla Nuoruuden rakkaus.

        No siis melkein kaikilla meistä on tunteita, kenellä enemmän ja kenellä vähemmän, niin minullakin. On aivan eri asia millaisia tunteita kullakin kulloinkin sattuu olemaan, Arvauksia en ota vastaan, en liioin itse tarjoile niitä toisille, tunteet menevät tietoisuuden hahmottamisen raja-alueelle.

        Nyt en kyllä oikein ehdi penkomaan palstoja, valitettavasti. Muutenkin, mitä tunteisiin tulee, niin suosin niiden käsittelyä suoraan asianomasten kesken ja palsta ei ole siihen soveltuva ratkaisu.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No siis melkein kaikilla meistä on tunteita, kenellä enemmän ja kenellä vähemmän, niin minullakin. On aivan eri asia millaisia tunteita kullakin kulloinkin sattuu olemaan, Arvauksia en ota vastaan, en liioin itse tarjoile niitä toisille, tunteet menevät tietoisuuden hahmottamisen raja-alueelle.

        Nyt en kyllä oikein ehdi penkomaan palstoja, valitettavasti. Muutenkin, mitä tunteisiin tulee, niin suosin niiden käsittelyä suoraan asianomasten kesken ja palsta ei ole siihen soveltuva ratkaisu.

        Menneitä asioita vain.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No siis melkein kaikilla meistä on tunteita, kenellä enemmän ja kenellä vähemmän, niin minullakin. On aivan eri asia millaisia tunteita kullakin kulloinkin sattuu olemaan, Arvauksia en ota vastaan, en liioin itse tarjoile niitä toisille, tunteet menevät tietoisuuden hahmottamisen raja-alueelle.

        Nyt en kyllä oikein ehdi penkomaan palstoja, valitettavasti. Muutenkin, mitä tunteisiin tulee, niin suosin niiden käsittelyä suoraan asianomasten kesken ja palsta ei ole siihen soveltuva ratkaisu.

        Ei tämä mitään arvuuttelua ole siellä on asiat niinkö ne on. Tunteilla tarkoitin että sulla niin kuin mullakin on mutta eivät ylitä tiettyå rajaa.


    • yheksän, yhtä monta kuin on nakkeja paketissa...taitaa olla nykyään kymmenen. Myötätuntokiloja on kertynyt +20 🙄

      • Hieno tulos!

        Enpä ole aikoihin laskenut montako nakkia paketissa on. Pitäisi varmaan, mutta kun ei niitä tule syötyä, niin joku voisi lähimarketissa alkaa tuijottamaan...


    • 12/12. Jotain kai täytyy tietää, kun on tuon läpikäynytkin.

      • Mahtava tulos!

        Se tuossa omassa tuloksessa juuri ihmetyttääkin, että miten hitossa... 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Se tuossa omassa tuloksessa juuri ihmetyttääkin, että miten hitossa... 😂

        Onhan tuo sun tulos aika häkellyttävän hyvä lapsettomalle miehelle 😁 Hienosti olet ollut hereillä.. jossain, en tiedä mistä olet tietosi hankkinut, sillä ihan kaikkea tuota ei kyllä missään koulun biologian tunnilla kerrottu.


      • Aletheias kirjoitti:

        Onhan tuo sun tulos aika häkellyttävän hyvä lapsettomalle miehelle 😁 Hienosti olet ollut hereillä.. jossain, en tiedä mistä olet tietosi hankkinut, sillä ihan kaikkea tuota ei kyllä missään koulun biologian tunnilla kerrottu.

        Niin, sitä se on. Mutta kuten sanoit, olen ollut hereillä muulloinkin kuin perskoulun bilsan tunneilla. Ja kirjaimellisesti hands on -meiningillä, en ole ns. lukutoukka 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin, sitä se on. Mutta kuten sanoit, olen ollut hereillä muulloinkin kuin perskoulun bilsan tunneilla. Ja kirjaimellisesti hands on -meiningillä, en ole ns. lukutoukka 😁

        Hyvä ominaisuus oppia kokemastaan 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Hyvä ominaisuus oppia kokemastaan 😂

        Tuosta voisin sen verran korjata, että vaikka kokeilemastaan on osa pottia, niin kokeillusta saattaa kuitenkin olla isommassa roolissa. Ja paljon on kokeiltu 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Tuosta voisin sen verran korjata, että vaikka kokeilemastaan on osa pottia, niin kokeillusta saattaa kuitenkin olla isommassa roolissa. Ja paljon on kokeiltu 😂

        Lähes kaikkea kannattaa kokeilla, mutta joskus voi ottaa opiksi vaikka muiden jo huonoksi kokeilluista asioista 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Lähes kaikkea kannattaa kokeilla, mutta joskus voi ottaa opiksi vaikka muiden jo huonoksi kokeilluista asioista 😄

        Niinhän sitä sanotaan, että kaikkea kannattaa kokeilla, paitsi siskoaan ja kansantanhuja. Eikä siitä sitten sen enempää 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Niinhän sitä sanotaan, että kaikkea kannattaa kokeilla, paitsi siskoaan ja kansantanhuja. Eikä siitä sitten sen enempää 😂

        Mä voisin keksiä kyllä lisääkin asioita, jotka tiedän huonoksi kokeilematta 😂 Mutta eipä niistä tosiaan enempää.


      • Aletheias kirjoitti:

        Mä voisin keksiä kyllä lisääkin asioita, jotka tiedän huonoksi kokeilematta 😂 Mutta eipä niistä tosiaan enempää.

        Kuten esimerkiksi? Avioliitto? Bemari? 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Kuten esimerkiksi? Avioliitto? Bemari? 😂

        Mä ajattelin ennemminkin jotain suojuoksua tai vastaavaa 🤣


      • Aletheias kirjoitti:

        Mä ajattelin ennemminkin jotain suojuoksua tai vastaavaa 🤣

        Ymmärrän. Naiset ajatteleekin kovin yksinkertaisesti näistä asioista. Kuten esimerkiksi suojuoksu, sen lopussa kuitenkin törröttää se avioliitto, aina 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ymmärrän. Naiset ajatteleekin kovin yksinkertaisesti näistä asioista. Kuten esimerkiksi suojuoksu, sen lopussa kuitenkin törröttää se avioliitto, aina 😂

        Pöh, ei avioliitto ole todellakaan kaikkien naisten tavoitteena. Moni jopa karsastaa sitä nykypäivänä 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Pöh, ei avioliitto ole todellakaan kaikkien naisten tavoitteena. Moni jopa karsastaa sitä nykypäivänä 😁

        Se on selvää, nykyään miehen voi helposti kahlita keittiön patteriin ilman sormustakin. Kun "rouva" on itsekin palkkatöissä, ei ole laisin haitaksi, että keittiön patteriin on kahlittu ikioma keittiöhanu, joka työpäivän aikana hoitelee kyökin puolella asiat kuntoon "rouvan" paluuta odottamaan. Säästyy kivasti sormusrahat johonkin uuteen keittiöhilavitkuttimeen, on sitten hanulla jotain mielekästä puuhaa työpäivän aikana 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Se on selvää, nykyään miehen voi helposti kahlita keittiön patteriin ilman sormustakin. Kun "rouva" on itsekin palkkatöissä, ei ole laisin haitaksi, että keittiön patteriin on kahlittu ikioma keittiöhanu, joka työpäivän aikana hoitelee kyökin puolella asiat kuntoon "rouvan" paluuta odottamaan. Säästyy kivasti sormusrahat johonkin uuteen keittiöhilavitkuttimeen, on sitten hanulla jotain mielekästä puuhaa työpäivän aikana 😂

        No mutta tuohan olisi aivan mahtavaa, jos olisi kotona oma kulta, joka viihtyy keittiössä 😁 Ei tekis yhtään tiukkaa luovuttaa kokkailua miehelle. Vaikka joskus ruoanlaitto onkin ihan kivaa puuhaa.


      • Aletheias kirjoitti:

        No mutta tuohan olisi aivan mahtavaa, jos olisi kotona oma kulta, joka viihtyy keittiössä 😁 Ei tekis yhtään tiukkaa luovuttaa kokkailua miehelle. Vaikka joskus ruoanlaitto onkin ihan kivaa puuhaa.

        No sitten vaan ilmoitusta tekemään, vapautettuja keittiöhanuja kyllä löytyy 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No sitten vaan ilmoitusta tekemään, vapautettuja keittiöhanuja kyllä löytyy 😁

        Mistä niitä muka löytyy?? 🤔 Vähän hiljaista on.. 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Mistä niitä muka löytyy?? 🤔 Vähän hiljaista on.. 😂

        No laita nyt ensin ilmoitus Sinkut-palstalle, ei kukaan kotoa tule hakemaan. Tai no ei ainakaan ihan joka kerta 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No laita nyt ensin ilmoitus Sinkut-palstalle, ei kukaan kotoa tule hakemaan. Tai no ei ainakaan ihan joka kerta 😂

        Äh, en mä osaa kirjoittaa riittävän hyvää ilmoitusta. Ei siihen kukaan kuitenkaan vastaisi 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Äh, en mä osaa kirjoittaa riittävän hyvää ilmoitusta. Ei siihen kukaan kuitenkaan vastaisi 😂

        No ei se ole vaikeaa, älä aliarvioi itseäsi. Laitat vaan aloituksen jonka otsikkona on vaikkapa "Haussa perusmuotoinen keittiöhanu" ja sitten sisältökenttään vähän täsmennyksiä, kuten esim. minimipituus 153cm (rajaa minut pois), sisäsiisti (rajaa minut pois), osaa siivota "hiekkalaatikon" jälkeensä (rajaa minut pois) ja niin edelleen.


      • randombypasser kirjoitti:

        No ei se ole vaikeaa, älä aliarvioi itseäsi. Laitat vaan aloituksen jonka otsikkona on vaikkapa "Haussa perusmuotoinen keittiöhanu" ja sitten sisältökenttään vähän täsmennyksiä, kuten esim. minimipituus 153cm (rajaa minut pois), sisäsiisti (rajaa minut pois), osaa siivota "hiekkalaatikon" jälkeensä (rajaa minut pois) ja niin edelleen.

        Eli luettelen vain kaikkea, mikä rajaa sut pois? 🤣 Jeps, siitä tulee loistava Ilmoitus. "Huomio kaikki miehet, paitsi Rande!!! 😁 Tulisi varmaan oikein runsaudenpula..


      • Aletheias kirjoitti:

        Eli luettelen vain kaikkea, mikä rajaa sut pois? 🤣 Jeps, siitä tulee loistava Ilmoitus. "Huomio kaikki miehet, paitsi Rande!!! 😁 Tulisi varmaan oikein runsaudenpula..

        No voi sen tosiaan noinkin nähdä. Tosin sillä rajaat pahimman pois, niin ei se huono ole sekään 😂
        Mutta jos laitat minimipituudeksi tuon 153cm, niin palstan vakkareista anomuksen matkaan laittavat ainoastaan Simppa ja Viinamies. Simppa siksi, että sitä ei kiinnosta ja Viinamies siksi, että se ei kuuntele mitään baaritiskin ulkopuolista 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No voi sen tosiaan noinkin nähdä. Tosin sillä rajaat pahimman pois, niin ei se huono ole sekään 😂
        Mutta jos laitat minimipituudeksi tuon 153cm, niin palstan vakkareista anomuksen matkaan laittavat ainoastaan Simppa ja Viinamies. Simppa siksi, että sitä ei kiinnosta ja Viinamies siksi, että se ei kuuntele mitään baaritiskin ulkopuolista 😂

        No huh, sä olisitkin ihan liikaa Mielenhallintaharjoitteinesi 😂

        Muut palstan miehet ei siis ylitä tuota 153cm? No se oliskun liian lyhyt mulle, kyllä sen ainakin 157cm pitää olla 😑


      • Aletheias kirjoitti:

        No huh, sä olisitkin ihan liikaa Mielenhallintaharjoitteinesi 😂

        Muut palstan miehet ei siis ylitä tuota 153cm? No se oliskun liian lyhyt mulle, kyllä sen ainakin 157cm pitää olla 😑

        Kukaan ei hallitse Mieleä kuin minä, joten harkitse vielä, vaikka vain pikakurssina 😂

        En minä tiedä palstan miesten mittoja, eihän tässä henkilön pituudesta ollut kysymys. Mutta kiva kuulla, että sinulla ei ole sen osalta varsinaisesti pituusrajoitteita 🤣

        Ei helevata... Voisko joku sulkea tämän pään, kiitos? 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Kukaan ei hallitse Mieleä kuin minä, joten harkitse vielä, vaikka vain pikakurssina 😂

        En minä tiedä palstan miesten mittoja, eihän tässä henkilön pituudesta ollut kysymys. Mutta kiva kuulla, että sinulla ei ole sen osalta varsinaisesti pituusrajoitteita 🤣

        Ei helevata... Voisko joku sulkea tämän pään, kiitos? 😁

        No ehkä pikakurssista just ja just selviäisin 😂

        Siis mitä, mistä pituudessa tuossa siis oli kyse?? Ja ei mulla mitään rajoitteita ole. Paitsi muutama 😁

        Ei sun päätä pysty sulkemaan, sen verran susta olen jo oppinut 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        No ehkä pikakurssista just ja just selviäisin 😂

        Siis mitä, mistä pituudessa tuossa siis oli kyse?? Ja ei mulla mitään rajoitteita ole. Paitsi muutama 😁

        Ei sun päätä pysty sulkemaan, sen verran susta olen jo oppinut 😂

        Juu, ei se kurssitus kauan kestä, jos Mielen tehot ovat kohdillaan 😂

        No siis... Tuota... Niin... No siis pituudesta. Niin, pituudesta. Hyvä ettei ole rajoitteita. Kuin muutama. Niin... 😂

        Ei, ei tätä tosiaan pysty sulkemaan. Mutta jos nyt koittaisin hetkeksi saada tämän sammumaan, eli kokeilla nukkumaan menemisen harjoittelun suunnittelemisen aloittamisen valmistelua. Huomenna sitten virkeämmin Mielein lisää laatutuotetta Palstalle 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, ei se kurssitus kauan kestä, jos Mielen tehot ovat kohdillaan 😂

        No siis... Tuota... Niin... No siis pituudesta. Niin, pituudesta. Hyvä ettei ole rajoitteita. Kuin muutama. Niin... 😂

        Ei, ei tätä tosiaan pysty sulkemaan. Mutta jos nyt koittaisin hetkeksi saada tämän sammumaan, eli kokeilla nukkumaan menemisen harjoittelun suunnittelemisen aloittamisen valmistelua. Huomenna sitten virkeämmin Mielein lisää laatutuotetta Palstalle 😁

        Tehokas sitä olla pitää, niin ei kuluu turhaa aikaa 😁

        Menee kyllä selitysten parhaimmistoon tuo, ei jäänyt mitään epäselvää 🤣

        Sama täällä, päänsammutus alkakoon nyt.. Öitä! 😴


      • Aletheias kirjoitti:

        Tehokas sitä olla pitää, niin ei kuluu turhaa aikaa 😁

        Menee kyllä selitysten parhaimmistoon tuo, ei jäänyt mitään epäselvää 🤣

        Sama täällä, päänsammutus alkakoon nyt.. Öitä! 😴

        Huomaatko, selkeästi poliitikon vikaa selittelyjen osalta, täytynee harkita uutta uraa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Huomaatko, selkeästi poliitikon vikaa selittelyjen osalta, täytynee harkita uutta uraa 😂

        Suosittelen lämpimästi, puhuisit pökerryksiin jopa Paavo Väyrysen 😂


      • Aletheias kirjoitti:

        Suosittelen lämpimästi, puhuisit pökerryksiin jopa Paavo Väyrysen 😂

        Väykkä olikin listalla, mutta Väykkää ennen sinä olit jonossa koekappaleena. Eikä tunnu toimivan. Joten ei taida kannattaa yrittää sitten Väykkää... 🙁😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Väykkä olikin listalla, mutta Väykkää ennen sinä olit jonossa koekappaleena. Eikä tunnu toimivan. Joten ei taida kannattaa yrittää sitten Väykkää... 🙁😂

        No siis muahan nyt ei pökerryksiin saa puhumalla. Jollain muilla keinoilla ehkä.. 🤭


      • Aletheias kirjoitti:

        No siis muahan nyt ei pökerryksiin saa puhumalla. Jollain muilla keinoilla ehkä.. 🤭

        Jos puhe ei tehoa, niin vedetään klassinen kasarin imurikauppias-kortti pöytään, toimii aina. Tai siis toimi kasarilla... Miten olisi neiti, voisinko esitellä teille Mieleni? 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Jos puhe ei tehoa, niin vedetään klassinen kasarin imurikauppias-kortti pöytään, toimii aina. Tai siis toimi kasarilla... Miten olisi neiti, voisinko esitellä teille Mieleni? 🤣

        Sen on parempi olla todella tehokas imuri! 😂
        Usko tai älä mulla on iha oikeasti käynyt kotona inurikauppias. Oli joku tutun tuttu, joka kaipasi harjoittelukohteita ja tuli sitten mun luokse esittelemään imuriaan 😄 Tuli ihan puhdasta, kun se siivoili siinä esitellessään mun koko kämpän 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Sen on parempi olla todella tehokas imuri! 😂
        Usko tai älä mulla on iha oikeasti käynyt kotona inurikauppias. Oli joku tutun tuttu, joka kaipasi harjoittelukohteita ja tuli sitten mun luokse esittelemään imuriaan 😄 Tuli ihan puhdasta, kun se siivoili siinä esitellessään mun koko kämpän 😁

        Kyllä mä sulle imutehot näytän 😂

        Muistan kuinka skidinä mm. noita imurikauppiaita vielä liikkui, olisko ehkä yksi vuodessa eksynyt ovikelloa soittelemaan, ei pysty muistamaan. Yhden kerran oli niin noheva peli kauppiaalla, että sen porukat hankkivat siltä istumalta. Se oli semmonen, että jos tuukkasi täydet tehot päälle, tumppani imuripään räsymattoon ja odotteli rapiat kymmenisen sekuntia, niin siinä matossa oli reikä. Saksalaista laatua, nääs 😂


      • Aletheias
        randombypasser kirjoitti:

        Kyllä mä sulle imutehot näytän 😂

        Muistan kuinka skidinä mm. noita imurikauppiaita vielä liikkui, olisko ehkä yksi vuodessa eksynyt ovikelloa soittelemaan, ei pysty muistamaan. Yhden kerran oli niin noheva peli kauppiaalla, että sen porukat hankkivat siltä istumalta. Se oli semmonen, että jos tuukkasi täydet tehot päälle, tumppani imuripään räsymattoon ja odotteli rapiat kymmenisen sekuntia, niin siinä matossa oli reikä. Saksalaista laatua, nääs 😂

        En mä nyt niin tehokkaita imureita tarvitse, että ihan reikiä tulee 😂 Kohtuu imuroinnissakin nääs ja joitain materiaaleja tulee kohdella erityisen hellävaraisesti. Toivottavasti tuo vanhempiesi hankkimaan imuri ei ole enää käytössä 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kukaan ei hallitse Mieleä kuin minä, joten harkitse vielä, vaikka vain pikakurssina 😂

        En minä tiedä palstan miesten mittoja, eihän tässä henkilön pituudesta ollut kysymys. Mutta kiva kuulla, että sinulla ei ole sen osalta varsinaisesti pituusrajoitteita 🤣

        Ei helevata... Voisko joku sulkea tämän pään, kiitos? 😁

        Tämä ukkeli on 188cm pitkä ja voimanostaja.

        >simiti<


      • Aletheias kirjoitti:

        En mä nyt niin tehokkaita imureita tarvitse, että ihan reikiä tulee 😂 Kohtuu imuroinnissakin nääs ja joitain materiaaleja tulee kohdella erityisen hellävaraisesti. Toivottavasti tuo vanhempiesi hankkimaan imuri ei ole enää käytössä 😁

        Se hieno imutin päätyi n. 10 vuoden käytön jälkeen mökille, missä se palveli vielä toisen mokoman, kunnes mökille tuli tarjolle toinen eläkeimuri, mutta paljon tuoreempaa tekoa, ketterämpi, kevyempi ja hiljaisempi. Niin tuo varteva saksalainen siirtyi kunniakkaan uransa jälkeen täysin palvelleena SER-saattokotiin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Se hieno imutin päätyi n. 10 vuoden käytön jälkeen mökille, missä se palveli vielä toisen mokoman, kunnes mökille tuli tarjolle toinen eläkeimuri, mutta paljon tuoreempaa tekoa, ketterämpi, kevyempi ja hiljaisempi. Niin tuo varteva saksalainen siirtyi kunniakkaan uransa jälkeen täysin palvelleena SER-saattokotiin 😂

        Hienon uran teki tuo imuri 👏 Takuulla teki kaikkensa pitääkseen huushollit puhtaina. Kyllä saksalaiset nämä hommat osaa 😁


    • Anonyymi

      11/12. Joku aivopieru tuli tota raskauden kestoa laskiessa ja vastasin 190 päivää 😂

      • Loistava tulos!

        Sen saman kysymyksen kohdalla piti itsekin hetken mielessä laskeskella asioita 😁


    • Hienosti meni, sinulta löytyy paljon tietoa raskausajasta ja vauvan syntymästä!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      Lanugo piti kyllä arvata ja lisäksi, minun raskauspahoinvointini oli pahimmillaan aina iltapäivällä. Oli ihan hirveää mennä työpäivän jälkeen ruokakauppaan, kun jo leipähyllyn kohdalla haju tuntui siltä, kuin kauppahalli olisi päässyt lämpenemään liikaa.. Aamuisin ei ollut mitään ongelmaa. 🙂

      • Mahtava tulos!

        Eilen oli itsellä sellainen päivä, että tuntui kaikki ruoka tuoksahtavan epäilyttävältä. Liittynee kuitenkin vain tähän flunssaan 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        Eilen oli itsellä sellainen päivä, että tuntui kaikki ruoka tuoksahtavan epäilyttävältä. Liittynee kuitenkin vain tähän flunssaan 😁

        Voi kurjuus. Flunssa on iskenyt?
        Pikaista toipumista sinulle. 👍


      • Xena-183 kirjoitti:

        Voi kurjuus. Flunssa on iskenyt?
        Pikaista toipumista sinulle. 👍

        Viikon ollut jo, mokoma, mutta kaipa se taas siitä. Kiitos 🤗


    • Jaahas 10, laskin väärin raskauden päivämäärät myös mutta vähän uskon ettei edes mieheni näitä osaisi.

      • En kärsi raskauspahoivoinnista niin pahoin, joten en tuota ole sitten perehtynyt. En tiennyt sijoittuu johonkin päivästä noin säännöllisesti jos sitten ne jotka lukenut ja tietänyt voi kertoa.


      • Loistava tulos!


    • Anonyymi

      En Tehny itse testiä. Totean täysin tekemättä sitä, että jos tuossa on yhtään sen tyylistä kysymystä kuin "mikä (jokin lääketieellinen termi) on" tai muita vastaavia, niin en tiedä. Nainen olen ja lapsikin löytyy, mutta enpä lukenut mitään vauva- ja raskauskirjoja ennen raskautta. En etsinyt tietoa netistä enkä mitään muutakaan vastaavaa. En käynyt edes synnytysvalmennuksissa.

      • No jokainen tekee tai jättää tekemättä tarjotut visat omien periaatteittensa mukaisesti.


    • Muistan, kuinka metrossa eräs vahvasti hajuvedelle tuoksuva daami istuutui viereeni. Meinasin oksentaa sen niskaan. Tästä alkoi useamman kuukauden pahoinvointipyöritys. Kun sen "vuoristoradan" on kerran kokenut, se ei ikinä unohdu. Se oli henkisesti ja fyysisesti rankkaa aikaa.

      12/12

      • Anonyymi

        Ai nyt sitten sulla onkin lapsia? Aikoinaan Miehen Logiikka- palstalla väitit olevasi vapaaehtoisesti lapseton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai nyt sitten sulla onkin lapsia? Aikoinaan Miehen Logiikka- palstalla väitit olevasi vapaaehtoisesti lapseton.

        En väittänyt olevani lapseton. Sanoin siellä, etten välitä puhua lapsista, perheestä, enkä yksityisistä asioista. Sinulla on ilmeisesti ollut tulkintaongelma?


      • Mahtava tulos!

        No siis mulle tulee toi sama efekti ihan ilman raskauttakin. Tornitalossamme yksi nuorehko leidi tykkää käyttää runsain mitoin hajusteita ja sen huomaa rappukäytävässä parin-kolmen kerroksen päähän. Jos jälkeensä astuu hissiin, niin vedän hengittämättä koko hissimatkan, sen verran runsas "ilmatila" 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mahtava tulos!

        No siis mulle tulee toi sama efekti ihan ilman raskauttakin. Tornitalossamme yksi nuorehko leidi tykkää käyttää runsain mitoin hajusteita ja sen huomaa rappukäytävässä parin-kolmen kerroksen päähän. Jos jälkeensä astuu hissiin, niin vedän hengittämättä koko hissimatkan, sen verran runsas "ilmatila" 😂

        Monet kärsivät hajuallergioista. Ystäväni reagoi jopa fyysisesti kaikkiin voimakkaisiin tuoksuihin. Itse en ihan pienestä säikähdä, mutta rajansa kaikella.
        Pahimpia ovat tuoksusekoitukset, kun siellä on hajuvettä, hiustuotteita ja vartalovoiteita vedetty eri purkeista, se sekasotku on jo tajunnanräjäyttävä. 😁


      • tosi.typy kirjoitti:

        Monet kärsivät hajuallergioista. Ystäväni reagoi jopa fyysisesti kaikkiin voimakkaisiin tuoksuihin. Itse en ihan pienestä säikähdä, mutta rajansa kaikella.
        Pahimpia ovat tuoksusekoitukset, kun siellä on hajuvettä, hiustuotteita ja vartalovoiteita vedetty eri purkeista, se sekasotku on jo tajunnanräjäyttävä. 😁

        No tokko mulla allergiaa on, mutta kohtalaisen herkkä kärsä, ollut aina.

        Juuri tuo yhdistelmäpommi on se mitä arvoisa naapurinikin harrastaam on dödöt, hajuvedet, hiuslakka, geeli, kynsilakka ja ties mitä. Se on aika räyhäkkä setti hississä kun se mimmi on porhaltanut siitä edeltä.


      • randombypasser kirjoitti:

        No tokko mulla allergiaa on, mutta kohtalaisen herkkä kärsä, ollut aina.

        Juuri tuo yhdistelmäpommi on se mitä arvoisa naapurinikin harrastaam on dödöt, hajuvedet, hiuslakka, geeli, kynsilakka ja ties mitä. Se on aika räyhäkkä setti hississä kun se mimmi on porhaltanut siitä edeltä.

        Nykyään kosmettiikkatuotteita saa hajuttomina, mutta ne kaikkein suosituimmat meikit on hajustettuja. Kun puuteri-, poskipuna-, huulipuna- ja huulikiille combo on samaan aikaa naamalla, se on aika tuju hajupommi. Tuohon päälle vielä hajuvettä, se on jo liikaa.
        Tiedän mistä puhut. Tuollainen laukaisee päänsäryn/ migreenin.
        (silmiä kirvelee jo ajatuskin tuosta hajupommista)


      • tosi.typy kirjoitti:

        Nykyään kosmettiikkatuotteita saa hajuttomina, mutta ne kaikkein suosituimmat meikit on hajustettuja. Kun puuteri-, poskipuna-, huulipuna- ja huulikiille combo on samaan aikaa naamalla, se on aika tuju hajupommi. Tuohon päälle vielä hajuvettä, se on jo liikaa.
        Tiedän mistä puhut. Tuollainen laukaisee päänsäryn/ migreenin.
        (silmiä kirvelee jo ajatuskin tuosta hajupommista)

        Saa varmasti, mutta luultavasti osa ulosantia on se, että näkymisen lisäksi myös tuoksuu niin että huomataan. Ja kyllä, ei ole jäänyt huomaamatta 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Saa varmasti, mutta luultavasti osa ulosantia on se, että näkymisen lisäksi myös tuoksuu niin että huomataan. Ja kyllä, ei ole jäänyt huomaamatta 😂

        Jossain on vikaa, jos tuoksu saapuu huoneeseen ennen kantajaansa ja jää leijumaan, kun kantaja on jo häipynyt puoli tuntia sitten. 😀


      • tosi.typy kirjoitti:

        Jossain on vikaa, jos tuoksu saapuu huoneeseen ennen kantajaansa ja jää leijumaan, kun kantaja on jo häipynyt puoli tuntia sitten. 😀

        Ilmanvaihdossa, sanoisin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ilmanvaihdossa, sanoisin 😂

        Syyttävä sormi osoittaa ilmanvaihtokanavaan. 😄👉


      • tosi.typy kirjoitti:

        Syyttävä sormi osoittaa ilmanvaihtokanavaan. 😄👉

        Eli voin valittaa kiinteistöhuoltoon ja/tai isännöitsijälle, mikä helpotus 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Eli voin valittaa kiinteistöhuoltoon ja/tai isännöitsijälle, mikä helpotus 😁

        Unohtui vielä sanoa, itse kyllä käytän hajuvesiä, mutta kevyt suihkaus kerrallaan. En kaada puolta pulloa niskaani. Se olisi jo tuhlausta. 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Unohtui vielä sanoa, itse kyllä käytän hajuvesiä, mutta kevyt suihkaus kerrallaan. En kaada puolta pulloa niskaani. Se olisi jo tuhlausta. 😂

        Aivan, Teidän Ylhäisyytenne, noblesse oblige 😌


      • randombypasser kirjoitti:

        Aivan, Teidän Ylhäisyytenne, noblesse oblige 😌

        Hah! Senkin kuriton! 😂😂😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Hah! Senkin kuriton! 😂😂😂

        Touché, Teidän Ylhäisyytenne 😂


    • Anonyymi

      Vastasit oikein 11 kysymykseen

      Joku ihme sivistyssana meni taas ohi😅

      • Loistava tulos!

        Juu, se oli kyllä itellekin ihan uusi sana, ainoa mikä siitä tuli mieleen oli Sveitsin Lugano, mutta kun sitä ei ollut vastausvaihtoehdoissa, valitsin muuta 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos!

        Juu, se oli kyllä itellekin ihan uusi sana, ainoa mikä siitä tuli mieleen oli Sveitsin Lugano, mutta kun sitä ei ollut vastausvaihtoehdoissa, valitsin muuta 😂

        Hups, Vastasin kirjautumatta🙄

        Noh sinä kyllä tuolla testillä yllätit minut ihan täysin. On sitten tullut varmaankin luettua, asioista.. miten miehet, kun ei me naisetkaan tiedä kaikkea..

        Oliskos siinä sulle uusi ammatti😉 eikun mukaan synnytykseen..


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Hups, Vastasin kirjautumatta🙄

        Noh sinä kyllä tuolla testillä yllätit minut ihan täysin. On sitten tullut varmaankin luettua, asioista.. miten miehet, kun ei me naisetkaan tiedä kaikkea..

        Oliskos siinä sulle uusi ammatti😉 eikun mukaan synnytykseen..

        No ei se pahakaan testi ollut, kysymykset ja vastausvaihtoehdot olivat hyvin loogisia ja pääteltävissä. Pois lukien Sveitsin Lugano 😂

        No siis en ole gynekologi, mutta aina voin vilkaista 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No ei se pahakaan testi ollut, kysymykset ja vastausvaihtoehdot olivat hyvin loogisia ja pääteltävissä. Pois lukien Sveitsin Lugano 😂

        No siis en ole gynekologi, mutta aina voin vilkaista 😂

        Joo niin onneksi olivat🤗 Mistä sä tuon Sveitsin Luganon keksit🤔 googlasin sen, niin oli kyllä ainakin helkatin upeat maisemat..

        Ainahan sitä kannattaa vilkasta🤭😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo niin onneksi olivat🤗 Mistä sä tuon Sveitsin Luganon keksit🤔 googlasin sen, niin oli kyllä ainakin helkatin upeat maisemat..

        Ainahan sitä kannattaa vilkasta🤭😂

        Se oli se yksi kysymys, jossa oli joku kiva termi, en enää muistakaan, olisiko ollut lanugo, mikä sanaleikkinä on hetkessä Lugano, paljon helpompi muistaa 😂

        No en tiedä kannattaako aina vilkaista, mutta eipä ole vielä tullut vastaan ainuttakaan kertaa jolloin ei olisi kannattanut vilkaista 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Se oli se yksi kysymys, jossa oli joku kiva termi, en enää muistakaan, olisiko ollut lanugo, mikä sanaleikkinä on hetkessä Lugano, paljon helpompi muistaa 😂

        No en tiedä kannattaako aina vilkaista, mutta eipä ole vielä tullut vastaan ainuttakaan kertaa jolloin ei olisi kannattanut vilkaista 😁

        Mulla meni ihan täysin nuo uudet sanat ohi.🤭 mahdankohan muistaa niitä enää, EN😅 no nyt mulle jäi tuo sun tarjoama Lugano ainakin päähän🙈

        No juu ei ehkä ihan aina😊 en minäkään vilkaise..😇


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Mulla meni ihan täysin nuo uudet sanat ohi.🤭 mahdankohan muistaa niitä enää, EN😅 no nyt mulle jäi tuo sun tarjoama Lugano ainakin päähän🙈

        No juu ei ehkä ihan aina😊 en minäkään vilkaise..😇

        No jos ikinä joudun sotkeutumaan raskauden kaltaiseen tilanteeseen edes sivullisena, niin voin heti hehkuttaa tietäväni kaiken Luganosta 🤣

        Juuri näin. Läheskään aina ei kannata vilkaista, vaan käydä suoraan kimppuun kuin sika limppuun 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No jos ikinä joudun sotkeutumaan raskauden kaltaiseen tilanteeseen edes sivullisena, niin voin heti hehkuttaa tietäväni kaiken Luganosta 🤣

        Juuri näin. Läheskään aina ei kannata vilkaista, vaan käydä suoraan kimppuun kuin sika limppuun 😁

        Niin siis näät kadulla vaan randomi naisen ja käyt keskustelee kaiken Luganosta😂👍🏼

        Ei kai sitä nyt heti kehtaa🤭😋


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Niin siis näät kadulla vaan randomi naisen ja käyt keskustelee kaiken Luganosta😂👍🏼

        Ei kai sitä nyt heti kehtaa🤭😋

        No pitää alkaa stalkkaamaan tiineenä olevia leidejä vaikka kauppareissulla, niin eiköhän se siitä luonnistu. Vähintäänkin pääsen keskustelemaan poliisin kanssa, oli se tiineenä tai ei 😂

        Niin, ehkä on syytä sen verran käyttää harkintaa, että ees vilkasee ensin, muutenhan sitä saattaa loikata vaikka jonkun miehen niskaan, herttinen 😱😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No pitää alkaa stalkkaamaan tiineenä olevia leidejä vaikka kauppareissulla, niin eiköhän se siitä luonnistu. Vähintäänkin pääsen keskustelemaan poliisin kanssa, oli se tiineenä tai ei 😂

        Niin, ehkä on syytä sen verran käyttää harkintaa, että ees vilkasee ensin, muutenhan sitä saattaa loikata vaikka jonkun miehen niskaan, herttinen 😱😂

        🤣 siis joo voin vaan kuvitella tilanteen. Niin ja samperi jos vaikka erehtyy luulemaan jotain tiineeksi, eikä se sitä olisi.. olisi vaan tullut syötyä hyvin ja sinä kävisit lepertelemässä mahalle Luganosta😂

        Niin joo onhan sitä ihan nättejä ladypoikia kaupungilla😁 voisi olla kyllä aikamoinen näky😱😂🙈


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        🤣 siis joo voin vaan kuvitella tilanteen. Niin ja samperi jos vaikka erehtyy luulemaan jotain tiineeksi, eikä se sitä olisi.. olisi vaan tullut syötyä hyvin ja sinä kävisit lepertelemässä mahalle Luganosta😂

        Niin joo onhan sitä ihan nättejä ladypoikia kaupungilla😁 voisi olla kyllä aikamoinen näky😱😂🙈

        Sitä saa turpaansa, jos menee jollekulle paremmin syöneelle selittämään jotain tiineydestä 😱


      • randombypasser kirjoitti:

        Sitä saa turpaansa, jos menee jollekulle paremmin syöneelle selittämään jotain tiineydestä 😱

        No mut jos juttelet Vaan asiallisesti Luganosta, kaikkea kivaa… jooh tosiaan taitaa ne poliisit tulla kumminkin paikalle..😱😂 huono idea sori.


    • Anonyymi

      11/12
      Varsinaisesta synnytyksestä en kyllä muista mitään.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      perusong4lmina varmaankin tuo että kun rahan pitää tulla ennen työn tekemiwt5ä jotta on rahaa mennä töihin

    • Anonyymi

      Sain 12/12 oikein raskaus- ja synnytysvisassa! Käy kokeilemassa, montako sinä saat. - https://www.is.fi/perhe/art-2000009973408.html

      Hah. Kerrankin tiesin jotain, vaikka en ikinä ole raskaana ollutkaan. Kaikki oikein. Sori kun miehenä tein tämän.

      >simiti<

      • Mahtava tulos!

        Niin, se on valitettavaa että miehenä pitää tällaiseen vaivautua. Mutta palstan visavastaavana minunkin oli vain pakko tehdä mitä miehen pitää tehdä 😂


    • Anonyymi

      Kyllä miehenkin pitää näitä asioita tietää, ettei vain luule mustan perjantain mustia vauvoja omikseen. Vauva syntyi 100 päivä etuajassa, vauva on musta, vauva ei ole minuin.

      • Anonyymi

        Oli nyt kenen lystää, mutta isänä se sua pitää.
        Saatana.
        >simiti<


    • Anonyymi

      Hienosti meni, sinulta löytyy paljon tietoa raskausajasta ja vauvan syntymästä!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      Virkistävä testi

      - Sheena

      • Mahtava tulos!


    • Anonyymi

      Pyh. Kaikki oikein ja olen mies.

      >simiti<

      • Mahtava tulos!

        Se otsikon kehotus olikin tarkoitettu punaiseksi vaatteeksi 😁


    • Ei kannata hankkiutua raskaaksi sinkkuna.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1492
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1278
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      162
      1113
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      896
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      800
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      794
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      681
    Aihe