Kerjäläis farkkumuoti tulossa

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000010007412.html
https://is.mediadelivery.fi/img/658/b898f7f73e6431236d129639d6897459.jpg.webp

"Farkkumallit löystyvät entisestään ja ensi vuoden iso trendi tulee olemaan dad jeans, jotka ulkonäkönsä ja kokonsa puolesta voisivat olla suoraan isän vaatekaapista, mistä nimi mallille tuleekin."

Ihan kerjäläis muodilta näyttää, kun lahkeet laahaa maata.
Ajattelepas, joku tuollaisilla farkuilla ensin kahlaa kaupungilla kuralätäköissä ja tulee sitten käymään luonasi kuralahkeissa, niin kyllä vaaleat matot tykkää, kun kuraiset lahkeet laahaa mattoja pitkin,
Tuollaisia farkkuja en jalkaani laittaisi, ei lahkeet saa laahata maata, ihme muotia tuollainen.

Onko seuraava muoti, että toinen lahkeesta on eri pituinen, kuin toinen.
Minäpä laitankin kesällä farkut, joista olen toisen lahkeen polvesta saksinut poikki, niin takuulla on kohta muotia sellaiset farkut.
Sitten sellaiset, jotka pitkittäin lahkeet leikkaa moneen osaan, niin on moppifarkut.

35

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voihan nuo farkut olla mukavat päällä, mutta ne näyttävät muodottomilta lökäpöksyiltä. Muoti ei välttämättä ole aina kaunista ja tyylikästä. Tällä hypetyksellä yritetään saada aikaan muotivirtaus, joka lopulta kilisee kauppiaiden kassaan. Kuluttajien kannattaa olla tarkkana, mihin rahansa pistävät.
      Epäilen vahvasti, että tuo farkkutyyli on vain yhden sesongin juttu. Mitähän seuraavaksi?

      • Anonyymi

        Voi olla mutta ei ne tiukkoihin farkkuihinkaan tungetut p..eet aina ole kovin kauniita ja tyylikkäitä, siinä mielessä nuo tasa-arvoistaa.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla mutta ei ne tiukkoihin farkkuihinkaan tungetut p..eet aina ole kovin kauniita ja tyylikkäitä, siinä mielessä nuo tasa-arvoistaa.

        -harmiseikirj-

        Ei tietenkään ole, mutta miksi pitää mennä toiseen ääripäähän. Minulle kelpaa suoralahkeiset farkut ihan yhtä hyvin. Niihin mahtuu bootsien varret hyvin sisään ja ne istuu päällä hyvin.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Ei tietenkään ole, mutta miksi pitää mennä toiseen ääripäähän. Minulle kelpaa suoralahkeiset farkut ihan yhtä hyvin. Niihin mahtuu bootsien varret hyvin sisään ja ne istuu päällä hyvin.

        Ihmiset haluaa aina äärimmäisiä ratkaisuja vaikka se on usein typerää, pätee vähän joka asiassa. kultainen keskitie olisi yleensä se paras,

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset haluaa aina äärimmäisiä ratkaisuja vaikka se on usein typerää, pätee vähän joka asiassa. kultainen keskitie olisi yleensä se paras,

        -harmiseikirj-

        Samaa mieltä. Se olisi myös käytännöllisin ratkaisu. Yksinkertaiset tavis-ratkaisut ovat yleensä parhaita, mutta ne eivät ole myyviä ja seksikkäitä.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Samaa mieltä. Se olisi myös käytännöllisin ratkaisu. Yksinkertaiset tavis-ratkaisut ovat yleensä parhaita, mutta ne eivät ole myyviä ja seksikkäitä.

        No niinpä, ja jossain farkuissa jotkin ylipillit tai ylileveät ei ainakaan lyhyille ja paksuille ihmisille sovi ollenkaan, niiden varsinkin kannattaisi käyttää ihan perinteisesti leikattuja.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä, ja jossain farkuissa jotkin ylipillit tai ylileveät ei ainakaan lyhyille ja paksuille ihmisille sovi ollenkaan, niiden varsinkin kannattaisi käyttää ihan perinteisesti leikattuja.

        -harmiseikirj-

        Yksi muotti ei sovi kaikille. Jokaisen pitäisi mennä oman kehon ja tyylin mukaan, mutta varsinkin nuorille naisille on ympäristön paine erittäin kovaa. Joko sopeutuu, tai jää ulkopuolelle. Surullista.

        Pitäisi uskaltaa olla oma itsensä ja löytää oma tyylinsä.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Yksi muotti ei sovi kaikille. Jokaisen pitäisi mennä oman kehon ja tyylin mukaan, mutta varsinkin nuorille naisille on ympäristön paine erittäin kovaa. Joko sopeutuu, tai jää ulkopuolelle. Surullista.

        Pitäisi uskaltaa olla oma itsensä ja löytää oma tyylinsä.

        "Pitäisi uskaltaa olla oma itsensä ja löytää oma tyylinsä."

        Tuosta en ole ihan samaa mieltä kun kyllä se oma tyyli aikaa myöten sitten hioutuu, jos liian nuorena tekee liian radikaaleja ratkaisuja ne voi kaduttaa myöhemmin. Jos vaikka on naama täyyän tatskoja ja läväreitä se voi olla cool alle parikymppisenä, nelikymppisenä ei ehkä niinkään.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Pitäisi uskaltaa olla oma itsensä ja löytää oma tyylinsä."

        Tuosta en ole ihan samaa mieltä kun kyllä se oma tyyli aikaa myöten sitten hioutuu, jos liian nuorena tekee liian radikaaleja ratkaisuja ne voi kaduttaa myöhemmin. Jos vaikka on naama täyyän tatskoja ja läväreitä se voi olla cool alle parikymppisenä, nelikymppisenä ei ehkä niinkään.

        -harmiseikirj-

        En tarkoittanut mitään noin pysyvää. Kokeilua vaatteilla, väreillä, tekstiileillä ja asusteilla, ettei tarvitse aina tyytyä siihen päivän "makkarankuori"-muotiin, joka ei välttämättä sovi kaikille. Ainoastaan kokeilemalla löytää oman tyylinsä.

        Nuoret eivät tarvitse läväreitä ja tatskoja. Ne ratkaisut on syytä jättää aikuisen ikäisille, tai unohtaa kokonaan.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        En tarkoittanut mitään noin pysyvää. Kokeilua vaatteilla, väreillä, tekstiileillä ja asusteilla, ettei tarvitse aina tyytyä siihen päivän "makkarankuori"-muotiin, joka ei välttämättä sovi kaikille. Ainoastaan kokeilemalla löytää oman tyylinsä.

        Nuoret eivät tarvitse läväreitä ja tatskoja. Ne ratkaisut on syytä jättää aikuisen ikäisille, tai unohtaa kokonaan.

        No joo mutta se tyylikin voi muuttua ajan myötä. Minäkin nuorempana pukeuduin mielelläni mustaan, nykyään taas värikkäämmin kuin useimmat miehet.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No joo mutta se tyylikin voi muuttua ajan myötä. Minäkin nuorempana pukeuduin mielelläni mustaan, nykyään taas värikkäämmin kuin useimmat miehet.

        -harmiseikirj-

        Siinä se idea juuri onkin. Uskaltaa kokeilla, muuttaa tyyliään ja kokee onnistumisen hetkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla mutta ei ne tiukkoihin farkkuihinkaan tungetut p..eet aina ole kovin kauniita ja tyylikkäitä, siinä mielessä nuo tasa-arvoistaa.

        -harmiseikirj-

        Juuuu, siinä vaan tulee vääriä harhakuvia naisesta, jolla on tiukat farkut ja takapuoli näyttää kiinteältä ja muodokkaalta, mutta kun nainen tiukat farkut jalastaan pudottaa, niin takapuoli onkin plösö, alas lörähtää, eikä olekaan muodokas.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Siinä se idea juuri onkin. Uskaltaa kokeilla, muuttaa tyyliään ja kokee onnistumisen hetkiä.

        Meillä miehillä se ei mene ehkä useinkaan noin vaan taphatuu ihan itsestään ajan kanssa kun ostaa jotain vaatekappaleita, sitten taas jotain ja sitten jotain, niin se tyyli muuttuu hiljalleen ja huomaamatta. Itse ainakaan en ole oikeastaan koskaan ajatellut että olisi joku tietty tyyli ollut itsellä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä miehillä se ei mene ehkä useinkaan noin vaan taphatuu ihan itsestään ajan kanssa kun ostaa jotain vaatekappaleita, sitten taas jotain ja sitten jotain, niin se tyyli muuttuu hiljalleen ja huomaamatta. Itse ainakaan en ole oikeastaan koskaan ajatellut että olisi joku tietty tyyli ollut itsellä.

        -harmiseikirj-

        Kun ikää tulee lisää, huomaa kokemuksen kautta, mikä tuote on mukava päällä ja mikä ei. Harva viihtyy epämukavissa vaatteissa.
        Esim. itse en osta neuleita joissa on akryyliä. Ne eivät lämmitä, eivät kestä pesua, eivätkä ole mukavia päällä. Tuon olen oppinut kokemuksen kautta.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Kun ikää tulee lisää, huomaa kokemuksen kautta, mikä tuote on mukava päällä ja mikä ei. Harva viihtyy epämukavissa vaatteissa.
        Esim. itse en osta neuleita joissa on akryyliä. Ne eivät lämmitä, eivät kestä pesua, eivätkä ole mukavia päällä. Tuon olen oppinut kokemuksen kautta.

        Joo ei tekokuidut ole mukavia, aito lampaanvillapaita on talvikeleillä mukavin päällä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei tekokuidut ole mukavia, aito lampaanvillapaita on talvikeleillä mukavin päällä.

        -harmiseikirj-

        Näin on.

        Väsyttää.

        öitä! 🥱


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­N­­y­­m­­f­o­­­m­­­a­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🍒 ­N­­y­m­f­­­o­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18130108Z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Oi, ihanaa! Saatan pitkästä aikaa löytää taas minullekin sopivan mittaisia lahkeita! 👍
      Tarvitsen vähintään 86cm pitkät farkun lahkeet.

      • Tarkoitit kai 186cm? 🤭😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Tarkoitit kai 186cm? 🤭😁

        No en kyllä ainakaan yleensä pidä farkkuja pääni yli vedettynä. 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        No en kyllä ainakaan yleensä pidä farkkuja pääni yli vedettynä. 😄

        Tarkoititko muotifarkkuja vai farkkuja ylipäänsä? 🤔😂


      • Anonyymi

        Eikö olekin tympeää jos/kun ei meinaa löytyä? Ylleensä kyllä toki löytyy kun vähän ennakkovarautuu ja ostaa farkut "varastoon" ennen kuin välittömästi tarvitsee. Itseasiassa mulla on nyt kahdet farkut joissa vähän liiankin pitkät lahkeet, se on aika harvinaista.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö olekin tympeää jos/kun ei meinaa löytyä? Ylleensä kyllä toki löytyy kun vähän ennakkovarautuu ja ostaa farkut "varastoon" ennen kuin välittömästi tarvitsee. Itseasiassa mulla on nyt kahdet farkut joissa vähän liiankin pitkät lahkeet, se on aika harvinaista.

        -harmiseikirj-

        Se on totta, että kun löytää yhdet hyvät, pitäisi heti hakea toiset varastoon. 👍
        Ostan yleensä toiset siniset ja toiset mustat, ettei joku luule töissä, että pidän aina samoja vaatteita. 😄
        Ja kyllä, se on tympeetä, kun oikeesti tarvitsee uudet farkut ja mistään ei löydy kuin sellaisia vähintään 5 senttiä liian lyhyitä.. - Aina kun tuo leveä lahje tulee muotiin, on puntit myös tavallista pidempiä, jolloin niitä itselle notmaalimittaisia löytää helpommin.


      • Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

        Se on totta, että kun löytää yhdet hyvät, pitäisi heti hakea toiset varastoon. 👍
        Ostan yleensä toiset siniset ja toiset mustat, ettei joku luule töissä, että pidän aina samoja vaatteita. 😄
        Ja kyllä, se on tympeetä, kun oikeesti tarvitsee uudet farkut ja mistään ei löydy kuin sellaisia vähintään 5 senttiä liian lyhyitä.. - Aina kun tuo leveä lahje tulee muotiin, on puntit myös tavallista pidempiä, jolloin niitä itselle notmaalimittaisia löytää helpommin.

        No mulla on nyt nämä harvinaisuudet oikeastaan ihan samanlaiset muttei haittaa kun istuvat hyvin, ajatelkoot mitä tykkäävät. Joo ja sitten kun kiireellä tarvitsisi vaikka vähän siistimmät niin jos ei ykskaks paikallisliikeistä löydykään entäs sitten? mikään ei ole inhottvampi ja hölmömmän näköinen kuin liian lyhyet lahkeet farkuissa.

        -harmiseikirj-


    • Minusta on ärsyttävää, miten naisille ilmoitetaan lehdissä "Nyt saat pukeutua näin" ja tarkoitetaan, että sinun kuuluu pukeutua näin, ja kaikki muu on väärin.

    • eikös nuoriso jo kulje noissa?

    • Anonyymi

      Mikä hemmetin kerjäläisfarkku? Itse olen löytänyt farkkuni hyvänmielentorilla ja ihan ilmaiseksi.

      Onko nekin kerjäläisfarkkuja vai enkö taas tajua mostään mitään?

      >simiti<

    • Anonyymi

      mitähän tuo juttu joo tekikään tosi-typystä tuli kai Tosimies.

      Kannattaa ostaa tslvivsstteita jos saa hslvslls

    • Trendeissä on se hyvä puoli, että niitä ei ole pakko seurata. En minä ainakaan muuta oukeutumistani jokaisen villityksen mukaan. Johan siinä saisi olla kvartaaleittain päivittämässä koko vaatekaappia.

    • Anonyymi

      nyt tulee tv:stä toiminta-kom4fiskin... mutts niin en tiedä huvittaisiko lähteä kiipeilrmään köydin bstsdds juttuihin joks oli amacving race jutussa

    • Anonyymi

      Mitäs siihen sanotte, kun ulkona on -20 ja vastaan tulee nainen farkuissa polkupyörällä, joissa on kämmentä suuremmat reiät polvien kohdalla ja reisien kohdalla ja sieltä paljas iho vaan näkyy,
      Meikäläisellä on pitkät alushousut ja toppahousut jalassa, eikä ole yhtään liian lämmin.
      Ei paljon ole päässä järkeä, jos reikäisillä farkuilla lähtee talvipakkaseen, eikä ole farkkujen alla mitään lämmintä kerrastoa, kyllä siinä oman terveytensä riskeeraa.

    • Anonyymi

      Ihan noin pitkiä lahkeita en sentään pidä, mutta mä olen aina käyttänyt vain täyspitkiä lahkeita. Sellaisia siis, että ne oikeasti ovat lähes maata myöten ja korkeintaan senttikaks kenkää näkyy. Kun housut on mitottu kokkokenkien kera, niin kyllähän ne silloin ilman kenkiä sisätiloissa sitten lattiaa laahaavat. 😀

    • Anonyymi

      vitamiini tsblettettejs joissa e4läimien kuvia hassuakin vähän

    • Anonyymi

      Pitää niissä olla mopin mentävä reikä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe