60v synttärit

Anonyymi-ap

aikuiset lapset eivät käyneet synttäreilläni, eivät edes kortilla muistaneet, eivätkä edes tekstiviestillä, vaikka kutsuin heidät. tuli paha mieli. sanoivat että olivat töissä, eivät joutaneet. kuitenkin odottavat että minä muistan heidän perheensä ja lapset jouluna ja synttäreillä. olen aina ostanut lahjat lapsilleni ja heidän lapsilleen. nykyisin ei välitetä vanhuksista. kun oma äitini eli, niin muistin merkkipäivät.

13

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi ostelet lahjoja?
      Nuo ihmiset ilmeisesti eivät arvosta niitä tiiman tippaa! Kuinka he eivät edes soittaneet tai tekstanneet onnitteluja ja kiitoksia syntymapäivä kutsuusi?

      Jos haluat antaa lahjoja, anna ne niitä arvostaville, vähävairaisten perheiden lapsille: he todella ilahtuisivat siitä!
      Saisit itsellesikin mielihyvän kun veisit lahjasi pelastusarmeijan pataan tai suoraan perheelle jonka tiedät olevan puutteessa, hyvän joulun toivotuksin.
      (Ota yhteyttä seurakuntasi pastoriin, hän varmaan tietää avuntarvitsijoista)

      Aikuisille lapsillesi tietenkin tekstaat onnittelut, hyvän joulun yms. toivotukset, mutta lahjat heille saavat olla historiaa.

    • Anonyymi

      Jaa-a... asiat ei varmaan ole noin yksinkertaisia, että "eivät muista"? Kyllä he varmaan muistavat. Et esim kertonut, että asuvatko kaukanakin ja nuo työt. Minkälaisissa töissä ovat?
      Lisäksi voi olla rahan puute, eivät vain kehtaa kertoa tai sitten se, ettet ole ollut paras vanhempi, ymmärrätkö mitä tällä tarkoitan?. Tiedän, että jälkimmäisellä sohaisin ja pahasti.
      En kuitenkaan ymmärrä, miksi loukkaannut noin?
      Itse vanhempana en suinkaan vedä herneitä nenään, jos jompikumpi tai kumpikaan ei perheineen pääse juhlien viettoon, edes niiden harvojen juhlistamisien, soittavat kyllä. Työt heillä on sellaisia, että joku muu sanelee työvuorot eikä sijaista saa. Matkat ei ole este.
      Välttämättä kumpikaan ei aina niin minusta pidä, kyllähän jokainen vanhempi tietää, mitä on olla "paska mutsi/paska faija" jne.
      Lahjat ostan aina jouluna, syntymäpäivinä jne..
      En silti moiti lapsiani enkä hauku heitä muille. He ovat minun lapsiani ja heillä on oma elämä ja minulle "lahja" on nähdä se, että pärjäävät.
      En ole heitä tähän maailmaan saattanut sillä mielellä, että heidän tehtävänsä on paapoa minua, kun aikuistuvat.

      • Anonyymi

        Minun lapseni eivät edes muista, tai tiedä minun syntymäpäivääni, koska en ole sitten lapsuuden ikinä juhlinut vanhenemistani , vanhenemisessa ei ole mitään kivaa.
        Joulut ja jussit juhlitaan yhdessä.


    • Anonyymi

      Tyhmää juhlia 60 v synttäreitä vanheneminen on per. ,tä.

    • Anonyymi

      Minun mielestäni äitiä ja isää pitää muistaa merkkipäivinä ja jouluna jollakin tavalla.

      Jos ei pääse käymään vierailulla niin sitten kortilla, viestillä tai soittamalla, tämä ei vaadi paljon aikaa tai rahaa.

      • Ihmiset muistavat niitä ihmisiä joita he "rakastavat". "Rakkaus" on vaihtokauppa jossa kummankin on saatava riittävästi sitä mitä kumpikin tavallaan haluaa/tarvitsee. Usein sellainen ei kelpaa mitä jompikumpi haluaa antaa.


      • Anonyymi
        Feetdude kirjoitti:

        Ihmiset muistavat niitä ihmisiä joita he "rakastavat". "Rakkaus" on vaihtokauppa jossa kummankin on saatava riittävästi sitä mitä kumpikin tavallaan haluaa/tarvitsee. Usein sellainen ei kelpaa mitä jompikumpi haluaa antaa.

        Tapoja on niin erilaisia, rakastaa voi ilman lahjojakin ja ilman kortteja ja muuta turhanpäiväistä krääsää.
        Kun tavataan halataan mennään syömään yhdessä ja jutellaan kuulumiset.


      • Anonyymi

        Kuka nyt nykyisin vielä kirjoittaa ja lähettää jotain Aatamin aikaisia kortteja.


    • Anonyymi

      laitoin kaikille aikuisilleni lapsille joululahjapaketit postissa. osalle annoin joka asuu lähempänä. hän kiitti lahjoista. ja toinen kiitti joka asuu kaukana. mutta kaksi muuta ei edes laittanut viestiä, että onko tulleet perille. vaikka laitoin viestin, että menivätkö perille.

      • Anonyymi

        Lue ylempänä , 2023-11-27 06:11:10, kirjoitettu viesti.


    • Anonyymi

      Vanhempana sitä saa kerätä oman kasvatuksensa hedelmiä...

      • Anonyymi

        Meillä ei ole ikinä vietetty mitään synttäreitä , sitten lapsuuden , yhdessäolo ja muu välittäminen tietty kuuluu mukaan, viikon päästä koko poppoo aikuiset lapset ja me vanhemmat matkustetaan Kreikkaan viettämään talvilomaa.


    • Anonyymi

      Minä en edessyntäreitä v ietä, ei pyöreitä enkä välivuosia. Minulle on tärekempää lapset ja lastenlasten synttärit, niitä on tarpeeksi. Olen sanonu jokaiselle lapselle että en vietä synttäreitä ollenkaan. Äitinpäivä on ainoo jolloin on kakku pöydässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      433
      3130
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2512
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      370
      2359
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe