aikuiset lapset eivät käyneet synttäreilläni, eivät edes kortilla muistaneet, eivätkä edes tekstiviestillä, vaikka kutsuin heidät. tuli paha mieli. sanoivat että olivat töissä, eivät joutaneet. kuitenkin odottavat että minä muistan heidän perheensä ja lapset jouluna ja synttäreillä. olen aina ostanut lahjat lapsilleni ja heidän lapsilleen. nykyisin ei välitetä vanhuksista. kun oma äitini eli, niin muistin merkkipäivät.
60v synttärit
14
445
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ostelet lahjoja?
Nuo ihmiset ilmeisesti eivät arvosta niitä tiiman tippaa! Kuinka he eivät edes soittaneet tai tekstanneet onnitteluja ja kiitoksia syntymapäivä kutsuusi?
Jos haluat antaa lahjoja, anna ne niitä arvostaville, vähävairaisten perheiden lapsille: he todella ilahtuisivat siitä!
Saisit itsellesikin mielihyvän kun veisit lahjasi pelastusarmeijan pataan tai suoraan perheelle jonka tiedät olevan puutteessa, hyvän joulun toivotuksin.
(Ota yhteyttä seurakuntasi pastoriin, hän varmaan tietää avuntarvitsijoista)
Aikuisille lapsillesi tietenkin tekstaat onnittelut, hyvän joulun yms. toivotukset, mutta lahjat heille saavat olla historiaa.- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18130827G
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Jaa-a... asiat ei varmaan ole noin yksinkertaisia, että "eivät muista"? Kyllä he varmaan muistavat. Et esim kertonut, että asuvatko kaukanakin ja nuo työt. Minkälaisissa töissä ovat?
Lisäksi voi olla rahan puute, eivät vain kehtaa kertoa tai sitten se, ettet ole ollut paras vanhempi, ymmärrätkö mitä tällä tarkoitan?. Tiedän, että jälkimmäisellä sohaisin ja pahasti.
En kuitenkaan ymmärrä, miksi loukkaannut noin?
Itse vanhempana en suinkaan vedä herneitä nenään, jos jompikumpi tai kumpikaan ei perheineen pääse juhlien viettoon, edes niiden harvojen juhlistamisien, soittavat kyllä. Työt heillä on sellaisia, että joku muu sanelee työvuorot eikä sijaista saa. Matkat ei ole este.
Välttämättä kumpikaan ei aina niin minusta pidä, kyllähän jokainen vanhempi tietää, mitä on olla "paska mutsi/paska faija" jne.
Lahjat ostan aina jouluna, syntymäpäivinä jne..
En silti moiti lapsiani enkä hauku heitä muille. He ovat minun lapsiani ja heillä on oma elämä ja minulle "lahja" on nähdä se, että pärjäävät.
En ole heitä tähän maailmaan saattanut sillä mielellä, että heidän tehtävänsä on paapoa minua, kun aikuistuvat.- Anonyymi
Minun lapseni eivät edes muista, tai tiedä minun syntymäpäivääni, koska en ole sitten lapsuuden ikinä juhlinut vanhenemistani , vanhenemisessa ei ole mitään kivaa.
Joulut ja jussit juhlitaan yhdessä.
- Anonyymi
Tyhmää juhlia 60 v synttäreitä vanheneminen on per. ,tä.
- Anonyymi
Minun mielestäni äitiä ja isää pitää muistaa merkkipäivinä ja jouluna jollakin tavalla.
Jos ei pääse käymään vierailulla niin sitten kortilla, viestillä tai soittamalla, tämä ei vaadi paljon aikaa tai rahaa.Ihmiset muistavat niitä ihmisiä joita he "rakastavat". "Rakkaus" on vaihtokauppa jossa kummankin on saatava riittävästi sitä mitä kumpikin tavallaan haluaa/tarvitsee. Usein sellainen ei kelpaa mitä jompikumpi haluaa antaa.
- Anonyymi
Feetdude kirjoitti:
Ihmiset muistavat niitä ihmisiä joita he "rakastavat". "Rakkaus" on vaihtokauppa jossa kummankin on saatava riittävästi sitä mitä kumpikin tavallaan haluaa/tarvitsee. Usein sellainen ei kelpaa mitä jompikumpi haluaa antaa.
Tapoja on niin erilaisia, rakastaa voi ilman lahjojakin ja ilman kortteja ja muuta turhanpäiväistä krääsää.
Kun tavataan halataan mennään syömään yhdessä ja jutellaan kuulumiset. - Anonyymi
Kuka nyt nykyisin vielä kirjoittaa ja lähettää jotain Aatamin aikaisia kortteja.
- Anonyymi
laitoin kaikille aikuisilleni lapsille joululahjapaketit postissa. osalle annoin joka asuu lähempänä. hän kiitti lahjoista. ja toinen kiitti joka asuu kaukana. mutta kaksi muuta ei edes laittanut viestiä, että onko tulleet perille. vaikka laitoin viestin, että menivätkö perille.
- Anonyymi
Lue ylempänä , 2023-11-27 06:11:10, kirjoitettu viesti.
- Anonyymi
Vanhempana sitä saa kerätä oman kasvatuksensa hedelmiä...
- Anonyymi
Meillä ei ole ikinä vietetty mitään synttäreitä , sitten lapsuuden , yhdessäolo ja muu välittäminen tietty kuuluu mukaan, viikon päästä koko poppoo aikuiset lapset ja me vanhemmat matkustetaan Kreikkaan viettämään talvilomaa.
- Anonyymi
Minä en edessyntäreitä v ietä, ei pyöreitä enkä välivuosia. Minulle on tärekempää lapset ja lastenlasten synttärit, niitä on tarpeeksi. Olen sanonu jokaiselle lapselle että en vietä synttäreitä ollenkaan. Äitinpäivä on ainoo jolloin on kakku pöydässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569