95 ok 18.55 litra ruotsin kruunuissa.35centtiä litralta halvempaa kuin suomen puolella,ja Haaparannalla vielä halvempaa.
Bensan hinta ruotsissa
9
627
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitosta vaan tästä persuille.
- Anonyymi
Ruotsin pellossa 95ok 1.55ekua/l.diesel 1.55/l .Kiitos persujen,jotain saitta aikaan naapurimaassa,veron alennuksella
- Anonyymi
Kiitos persuille myös paljon tienaavien veronkevennyksistä. Näin saadaan julkinen talous tasapainoon.
- Anonyymi
Kuulema tulee neljä tankkaus pistettä lisää ja 50000 litran säiliö,ettei tartte odotella tankkaus jonossa,eikä heti lopu kesken,Varmaan turistien sesonkiin.kiitos persuille,naapurimaa sentään kuuntelee teän toiveita ja toteuttaa
- Anonyymi
Kiitos pellon persuille jotta raja on auki.Saamme halvempaa bentsiiniä
- Anonyymi
Kiitos perseille veronalennuksista, palkkani nyt 8700 €.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos perseille veronalennuksista, palkkani nyt 8700 €.
Suomen hintataso johtuu liian suurista johtaja määristä.
- Anonyymi
Kiitos persuille vaikka kotimaan politiikassa olette keltanokkia.Naapurimaassa kuullaan teidän toiveita ja pannaan toimimaan.Pitäis Lappi antaa Ruotsille,niin etelän vetelät pääsisi joskus ulkomaille lomaileen ja kaivokset tuottaa omaan maahan voittoa kun suomalaiset ei osaa hyödyntää arvo metalleja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984