Hyvää uutta viikkoa

Anonyymi-ap

Parhaalle ystävälle 🙂

129

1007

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aamulla kun olin puolunessa vielä sängyssä ni hetken tuntui et pystyin näkemään sut mielessäni ihan selkeänä. Mut sitten kun heräilin siitä kunnolla niin se tavallaan katosi :D

      • Anonyymi

        Jotakuinkin unelmaa.. olis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotakuinkin unelmaa.. olis..

        Katoavaa harhaa.. parempi niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotakuinkin unelmaa.. olis..

        Toivotukset pestä

        Liveä kehiin


      • Anonyymi

        Kivaa maanantaita. :) mille näytin siinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa maanantaita. :) mille näytin siinä?

        No kun se katosi mielestä kun kunnolla heräsin vaikka kuinka koitin muistella 🙂

        Oletko sä sitten sanonut sille miehelle et tykkäisit sellasesta herkemmäst yhdessäolost?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun se katosi mielestä kun kunnolla heräsin vaikka kuinka koitin muistella 🙂

        Oletko sä sitten sanonut sille miehelle et tykkäisit sellasesta herkemmäst yhdessäolost?

        Niin ne usein tekee. Ei muista unia vaikka joskus haluaisi muistella. En muista sanoinko mutta näin joskus että pelastin jotain lasta taisi olla oma jos muistan oikein vaikka eihän minulla ole sellaista. Olen sanonut mutta hän ei vain ole sellainen. Ei hän saa mitään tai tunne sitä ollenkaan jos vaikka on lähekkäin. Itse taas pidän sellaisesta koskettelusta ja läheisyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne usein tekee. Ei muista unia vaikka joskus haluaisi muistella. En muista sanoinko mutta näin joskus että pelastin jotain lasta taisi olla oma jos muistan oikein vaikka eihän minulla ole sellaista. Olen sanonut mutta hän ei vain ole sellainen. Ei hän saa mitään tai tunne sitä ollenkaan jos vaikka on lähekkäin. Itse taas pidän sellaisesta koskettelusta ja läheisyydestä.

        Kyllä ihmiset muuttuu ja miehesi voi siitä vielä joskus tykätä. Ja mielestäni pitäs tehdä sellasta mistä toinen pitää vaikkei itse sellasesta pidä. Mentiin mekin naisen kanssa meren rannalle kesäiltana kun halusin yllättää hänet ja olin ostanut sitten pientä syötävää ja viltti oli mukana niin kyllä se siitä tykkäsi sitten :D katseltiin merta ja kuukin loisti ja tuli se hetki kun luonto hiljeni hetkeksi illalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihmiset muuttuu ja miehesi voi siitä vielä joskus tykätä. Ja mielestäni pitäs tehdä sellasta mistä toinen pitää vaikkei itse sellasesta pidä. Mentiin mekin naisen kanssa meren rannalle kesäiltana kun halusin yllättää hänet ja olin ostanut sitten pientä syötävää ja viltti oli mukana niin kyllä se siitä tykkäsi sitten :D katseltiin merta ja kuukin loisti ja tuli se hetki kun luonto hiljeni hetkeksi illalla.

        Katsotaan vuosien päästä mikä on tilanne. Ei tähän mennessä ole siitä pitänyt. Hän on tullut minun kanssa paikkoihin kun olen jotain suunnitellut tai varannut muttei koskaan yllätä minua mitenkään. En muista sanoitko tuosta silloin minulle kun silloin kerroit että menit merelle. Sanoit silloin että tulin mieleesi siellä mutta en muista sanoitko muuta siitä ja tuohan kuulostaa kivalle mitä olette tehneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan vuosien päästä mikä on tilanne. Ei tähän mennessä ole siitä pitänyt. Hän on tullut minun kanssa paikkoihin kun olen jotain suunnitellut tai varannut muttei koskaan yllätä minua mitenkään. En muista sanoitko tuosta silloin minulle kun silloin kerroit että menit merelle. Sanoit silloin että tulin mieleesi siellä mutta en muista sanoitko muuta siitä ja tuohan kuulostaa kivalle mitä olette tehneet.

        Voi olla et on ollu eri kerta kyseessä tuo käynti. No kai hän vie sut joskus yllätyksenä vaikka ravintolaan tai jotain? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla et on ollu eri kerta kyseessä tuo käynti. No kai hän vie sut joskus yllätyksenä vaikka ravintolaan tai jotain? 🙂

        Ei hän ole tähänkään mennessä vienyt. Ei hän sellaista tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ihmiset muuttuu ja miehesi voi siitä vielä joskus tykätä. Ja mielestäni pitäs tehdä sellasta mistä toinen pitää vaikkei itse sellasesta pidä. Mentiin mekin naisen kanssa meren rannalle kesäiltana kun halusin yllättää hänet ja olin ostanut sitten pientä syötävää ja viltti oli mukana niin kyllä se siitä tykkäsi sitten :D katseltiin merta ja kuukin loisti ja tuli se hetki kun luonto hiljeni hetkeksi illalla.

        Eikö se sinun nainen pidä sitten lähekkäin olemisesta? Kun sanoit että itse pitäisit sellaisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se sinun nainen pidä sitten lähekkäin olemisesta? Kun sanoit että itse pitäisit sellaisesta.

        Musta tuntuu ettei hän ole tottunut sellaiseen. Ehkä vähän sama siinä toisen kuuntelussa ja huomioimisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta tuntuu ettei hän ole tottunut sellaiseen. Ehkä vähän sama siinä toisen kuuntelussa ja huomioimisessa.

        Minun ja kumppanin kanssa ei tottumisesta ole kyse vaan siitä ettei toinen vaan tykkää läheisyydestä. En halunnut silloin sanoa mutta olen saman kanssa ollut jo pitkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ja kumppanin kanssa ei tottumisesta ole kyse vaan siitä ettei toinen vaan tykkää läheisyydestä. En halunnut silloin sanoa mutta olen saman kanssa ollut jo pitkään.

        Ja mä saan tuntea itseni pelleksi nyt jälkikäteen kun asiat on olleet ihan toisin tosellisuudessa.
        😣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä saan tuntea itseni pelleksi nyt jälkikäteen kun asiat on olleet ihan toisin tosellisuudessa.
        😣

        Sanoinkin että on joku koko ajan. En missään vaiheessa sanonut olevani sinkku mutta se oli vaikeaa sanoa. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinkin että on joku koko ajan. En missään vaiheessa sanonut olevani sinkku mutta se oli vaikeaa sanoa. :(

        No oletin vähän toista kun joku kaipauksen kohde sulka tääl oli 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oletin vähän toista kun joku kaipauksen kohde sulka tääl oli 🫤

        Sulla oli siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oletin vähän toista kun joku kaipauksen kohde sulka tääl oli 🫤

        Niin. Ehkäpä elän huonossa suhteessa enkä uskolla erota vaikka monesti on ollut sekin edessä jos olisi vain sanonut niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ehkäpä elän huonossa suhteessa enkä uskolla erota vaikka monesti on ollut sekin edessä jos olisi vain sanonut niin.

        En syyllistä mitenkään mut harmittaa kun olen paljon yrittänyt auttaa ja pohtinut asioita mut se on ollut osittain turhaa ku asiat on toisin. Mikset ois voinut sanoa asiaa tai uskaltanut mulle sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syyllistä mitenkään mut harmittaa kun olen paljon yrittänyt auttaa ja pohtinut asioita mut se on ollut osittain turhaa ku asiat on toisin. Mikset ois voinut sanoa asiaa tai uskaltanut mulle sanoa?

        Miten niin turhaa? Ihan sama tilanne se oli kun sanoin että oli se joku koko ajan jonka kanssa tapaan ja ihastuin siihen kaivattuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En syyllistä mitenkään mut harmittaa kun olen paljon yrittänyt auttaa ja pohtinut asioita mut se on ollut osittain turhaa ku asiat on toisin. Mikset ois voinut sanoa asiaa tai uskaltanut mulle sanoa?

        En osaa sanoa miksi en sanonut. Meillä oli alussa aika räiskyvää se keskustelukin. Ehkä en halunnut tulla tunnistetuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin turhaa? Ihan sama tilanne se oli kun sanoin että oli se joku koko ajan jonka kanssa tapaan ja ihastuin siihen kaivattuun.

        Niin kai sitten 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa miksi en sanonut. Meillä oli alussa aika räiskyvää se keskustelukin. Ehkä en halunnut tulla tunnistetuksi.

        Okei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei.

        Pahoittelen sitäkin. En minäkään mikään täydellinen ole enkä voi sille mitään jos ihastuin johonkin muuhun. Siksi sanoinkin että haen vain kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelen sitäkin. En minäkään mikään täydellinen ole enkä voi sille mitään jos ihastuin johonkin muuhun. Siksi sanoinkin että haen vain kavereita.

        Juu. Eihän siitä tarvitse anteeksi pyydellä. Jokainen kertoilee omantunnon mukaan asioita eikä mitään velvoitteita ole kertoa kaikkea. Tunnen vaa nyt itseni ihan epäluotettavaks ja pskaks 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Eihän siitä tarvitse anteeksi pyydellä. Jokainen kertoilee omantunnon mukaan asioita eikä mitään velvoitteita ole kertoa kaikkea. Tunnen vaa nyt itseni ihan epäluotettavaks ja pskaks 🫤

        Et sinä ole epäluotettava tai pska ollut missään vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Eihän siitä tarvitse anteeksi pyydellä. Jokainen kertoilee omantunnon mukaan asioita eikä mitään velvoitteita ole kertoa kaikkea. Tunnen vaa nyt itseni ihan epäluotettavaks ja pskaks 🫤

        Ei minulla taida olla enempää sellaista mitä en olisi sanonut suoraan. Ajattelin vain kertoa kun nyt puhuttiin tuosta ja koen että sinulle voi sanoa kun olet luotettava ja mukavin kenet koskaan tavannut täällä palstalla ja varmasti muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minulla taida olla enempää sellaista mitä en olisi sanonut suoraan. Ajattelin vain kertoa kun nyt puhuttiin tuosta ja koen että sinulle voi sanoa kun olet luotettava ja mukavin kenet koskaan tavannut täällä palstalla ja varmasti muutenkin.

        Kiitos tuosta. Kuten sanoin en mä syytä siitä ja ymmärrän mikset kertonut. Olinhan mä täysin tuntematon ihminen ja hassulta se tuntuu nyt kun tuntuu et oltas oltu aina tuttuja. Itsellä on enemmänkin ollut niin etten sitten ole vaan halunnut kertoa jotakin ja viime aikoina olen sitten yrittänyt kertoa enemmän itsestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tuosta. Kuten sanoin en mä syytä siitä ja ymmärrän mikset kertonut. Olinhan mä täysin tuntematon ihminen ja hassulta se tuntuu nyt kun tuntuu et oltas oltu aina tuttuja. Itsellä on enemmänkin ollut niin etten sitten ole vaan halunnut kertoa jotakin ja viime aikoina olen sitten yrittänyt kertoa enemmän itsestäni.

        Onko sitten jotain mitä en vielä tiedä sinusta? Itse olen sanonut nyt kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sitten jotain mitä en vielä tiedä sinusta? Itse olen sanonut nyt kaiken.

        No on varmaan paljonkin mitä et tiedä mutta ei mielestäni mitään merkittävää. Siis jotain pieniä asioita en mäkään nyt voi sanoa kaikkea tietäväni susta 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on varmaan paljonkin mitä et tiedä mutta ei mielestäni mitään merkittävää. Siis jotain pieniä asioita en mäkään nyt voi sanoa kaikkea tietäväni susta 🙂

        Siis tarkoitin että kaikki mitä olen sanonut epätarkasti niin sanoin nyt kaiken miten se oikeasti on. Mutta sinä oletkin niin kunnollinen toisin kuin minä että olet varmasti sanonut kaiken jo heti miten ne on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tarkoitin että kaikki mitä olen sanonut epätarkasti niin sanoin nyt kaiken miten se oikeasti on. Mutta sinä oletkin niin kunnollinen toisin kuin minä että olet varmasti sanonut kaiken jo heti miten ne on.

        En mä sanoisi ettet ois kunnollinen. Halusit kuitenkin kertoa miten asiat on ja olen otettu et koet et mulle voi kertoa. Halusit varmasti ensin nähdä olenko sellainen kelle voi kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tuosta. Kuten sanoin en mä syytä siitä ja ymmärrän mikset kertonut. Olinhan mä täysin tuntematon ihminen ja hassulta se tuntuu nyt kun tuntuu et oltas oltu aina tuttuja. Itsellä on enemmänkin ollut niin etten sitten ole vaan halunnut kertoa jotakin ja viime aikoina olen sitten yrittänyt kertoa enemmän itsestäni.

        Eihän me olla kauaa juteltu edes vai ollaanko. Tietysti jos on ollut melkein joka päivä toiseen yhteydessä niin ehkä siinä tutustuu. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä sanoisi ettet ois kunnollinen. Halusit kuitenkin kertoa miten asiat on ja olen otettu et koet et mulle voi kertoa. Halusit varmasti ensin nähdä olenko sellainen kelle voi kertoa.

        Voi olla niinkin. Täällä kun ollut vähän monenlaista ihmistä muutenkin ei kaikkiin ole voinut luottaa samalla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä sanoisi ettet ois kunnollinen. Halusit kuitenkin kertoa miten asiat on ja olen otettu et koet et mulle voi kertoa. Halusit varmasti ensin nähdä olenko sellainen kelle voi kertoa.

        Yritin sanoa siinä pleikkari jutussa ettei ole minun profiili kun sanoit että oli huono idea kysyä. Ei ollut siis kyse siitä etten olisi voinut lisätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin sanoa siinä pleikkari jutussa ettei ole minun profiili kun sanoit että oli huono idea kysyä. Ei ollut siis kyse siitä etten olisi voinut lisätä.

        Kyl mä sen tajusin et se on sen miehen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mä sen tajusin et se on sen miehen.

        Niin. Tuskin hän sitä tavallaan miettisi mutta saattaisi ihmetellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Tuskin hän sitä tavallaan miettisi mutta saattaisi ihmetellä.

        Mitä se mies ajattelisi sitten jos kertoisit musta. Naiseni tietää et juttelen sulle, ei tietysti ihan tarkkaan missä paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se mies ajattelisi sitten jos kertoisit musta. Naiseni tietää et juttelen sulle, ei tietysti ihan tarkkaan missä paikassa.

        En oikein tiedä. Hän kyllä tietää minulla olevan kavereita ja miespuolisiakin tuttuja ja ei hän niihin mitenkään reagoinut sen ihmeemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se mies ajattelisi sitten jos kertoisit musta. Naiseni tietää et juttelen sulle, ei tietysti ihan tarkkaan missä paikassa.

        On vain niin outoa tavallaan kun hän ei tiedä mitään palstasta. Kerroin silloin hänelle että kun meillä meni tosi huonosti että ihastuin toiseen.


      • Anonyymi

        Ei hän oikein mitään siihen sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hän oikein mitään siihen sanonut.

        Aika erikoiselta kuulostaa kyllä jos ei oikein mitenkään noteeraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika erikoiselta kuulostaa kyllä jos ei oikein mitenkään noteeraa.

        Ehkä häntä ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä häntä ei kiinnosta.

        Kai sitä kiinnostaa. En millään tavalla halua sanoa et asia niin olisi mut oletko ajatellut voisko sillä olla toinen mielessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai sitä kiinnostaa. En millään tavalla halua sanoa et asia niin olisi mut oletko ajatellut voisko sillä olla toinen mielessä?

        Ei hänellä ole muita mielessä ja tietäisin jos olisi. Täytän hänen muottinsa ettei tarvitse muita miettiä. Muistan kun alettiin seurustelemaan hän sanoi että oli kanssani kun olin niin kaunis. Sanoi että olisin saanut kenet tahansa mutta valitsin hänet siitä huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hänellä ole muita mielessä ja tietäisin jos olisi. Täytän hänen muottinsa ettei tarvitse muita miettiä. Muistan kun alettiin seurustelemaan hän sanoi että oli kanssani kun olin niin kaunis. Sanoi että olisin saanut kenet tahansa mutta valitsin hänet siitä huolimatta.

        Hyvä niin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hänellä ole muita mielessä ja tietäisin jos olisi. Täytän hänen muottinsa ettei tarvitse muita miettiä. Muistan kun alettiin seurustelemaan hän sanoi että oli kanssani kun olin niin kaunis. Sanoi että olisin saanut kenet tahansa mutta valitsin hänet siitä huolimatta.

        Ja sekin on outoa kun en edes pidä itseäni mitenkään kauniina verrattuna muihin. Lisäksi minulla on omia ongelmia itseni kanssa ja tuskin kukaan olisi jaksanut katsoa sitä samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin

        En tiedä tiesikö se minun kaivattu että olin varattu. Voi olla että tiesi ja siksi ei lähestynyt. Hän oli selkeästi kiinnostunut ja minäkin ihastuin häneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sekin on outoa kun en edes pidä itseäni mitenkään kauniina verrattuna muihin. Lisäksi minulla on omia ongelmia itseni kanssa ja tuskin kukaan olisi jaksanut katsoa sitä samoin.

        Sehän on hyvä, niin sitä rakkaastaan ajattelee. Ei ne ongelmat ole vikoja vaa tekee toisesta tässä tapauksessa sinusta sen mikä olet ja mieheai rakastaa sua niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hyvä, niin sitä rakkaastaan ajattelee. Ei ne ongelmat ole vikoja vaa tekee toisesta tässä tapauksessa sinusta sen mikä olet ja mieheai rakastaa sua niin.

        Niin kai. Jotenkin vain vaikeaa välillä huomata se välittääkö toinen ollenkaan. Ei sitä oikein sanoina tai edes hellyytenä saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on hyvä, niin sitä rakkaastaan ajattelee. Ei ne ongelmat ole vikoja vaa tekee toisesta tässä tapauksessa sinusta sen mikä olet ja mieheai rakastaa sua niin.

        Mitä sinun tiistaihin? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinun tiistaihin? :)

        Lumitöitä :D Ei tässä muuta kerkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumitöitä :D Ei tässä muuta kerkee.

        Kiva että on lunta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lumitöitä :D Ei tässä muuta kerkee.

        Hitto kun alan niin helposti vertaamaan itseäni muihin että ärsyttää. En halua verrata enkä tulla "kateelliseksi" mistää kenellekään. Kunhan purin tähän ajatuksen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto kun alan niin helposti vertaamaan itseäni muihin että ärsyttää. En halua verrata enkä tulla "kateelliseksi" mistää kenellekään. Kunhan purin tähän ajatuksen. :D

        En oo huomannut mitää kateellisuutta ainakaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo huomannut mitää kateellisuutta ainakaa.

        En halua olla kateellinen mutta helposti alkaa vertaamaan muihin. Minä siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua olla kateellinen mutta helposti alkaa vertaamaan muihin. Minä siis.

        Joo. Älä ainakaa mulle oo kateellinen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Älä ainakaa mulle oo kateellinen :D

        Mehän ollaan niin eri maastoista etten voisi olla. :D tarkoitan nyt sellaisia joille voisin olla. En yleisesti ole mutta ärsyttää ihan hirveesti olla joillekin ja mitä ne tekee ja jakaa sitä. Tosin tiedän että tässä olen yksin ja yksilönä se onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Älä ainakaa mulle oo kateellinen :D

        Tuli muuten mieleen jos olet pitkä ja treenaat niin syötkö yleensä paljon päivän aikana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli muuten mieleen jos olet pitkä ja treenaat niin syötkö yleensä paljon päivän aikana?

        Kai mä jonkin verran :D mullakin tuli mieleen tossa lumitöissä kun sanoit et kävit jossakin ohjatulla tunnilla niin olitko siellä ohjattavana vai ohjaajana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai mä jonkin verran :D mullakin tuli mieleen tossa lumitöissä kun sanoit et kävit jossakin ohjatulla tunnilla niin olitko siellä ohjattavana vai ohjaajana?

        Onko sinulla joku tietty ruokavalio mitä seuraat vai syöt vain mitä vaan on? :D mihin liittyi tuo ohjattu tunti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla joku tietty ruokavalio mitä seuraat vai syöt vain mitä vaan on? :D mihin liittyi tuo ohjattu tunti?

        Kuntoiluun. En seuraa syömisiä sen tarkemmin, turhaa hifistelyä mun mielestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuntoiluun. En seuraa syömisiä sen tarkemmin, turhaa hifistelyä mun mielestä.

        Kumpaa veikkaisit? Onhan se mutta toisaalta jotkut tarvitsee ruokavalionkin ohjausta kuntoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa veikkaisit? Onhan se mutta toisaalta jotkut tarvitsee ruokavalionkin ohjausta kuntoon.

        No jos sä joku ohjaaja oot ni sitten oot huijannut mua pahemman kerran. :D käsitin siis silloin et kävit jossain ohjatulla jumppatunnim tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpaa veikkaisit? Onhan se mutta toisaalta jotkut tarvitsee ruokavalionkin ohjausta kuntoon.

        Tarvii joo ohjausta jotkut siihenkin ei siinä mitään väärää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sä joku ohjaaja oot ni sitten oot huijannut mua pahemman kerran. :D käsitin siis silloin et kävit jossain ohjatulla jumppatunnim tms.

        No en ole. :D varmaan salaa haluisit olevan. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sä joku ohjaaja oot ni sitten oot huijannut mua pahemman kerran. :D käsitin siis silloin et kävit jossain ohjatulla jumppatunnim tms.

        Käyn siis joskus salilla ja joskus tykkään tehdä ohjattuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole. :D varmaan salaa haluisit olevan. :D

        Miten niin salaa toivoin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin salaa toivoin?

        En tiedä kun sanoit noin niin tuli mieleen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos sä joku ohjaaja oot ni sitten oot huijannut mua pahemman kerran. :D käsitin siis silloin et kävit jossain ohjatulla jumppatunnim tms.

        Ei minulla ollut enää mitään sellaista mitä en ollut kertonut suoraan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä kun sanoit noin niin tuli mieleen. :D

        Se vaan tuli mieleen jos sekin oli vihje :D Aloin miettii jos ne hoidot onkin jotain ohjauksia. Mut ei siis niin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan tuli mieleen jos sekin oli vihje :D Aloin miettii jos ne hoidot onkin jotain ohjauksia. Mut ei siis niin :D

        Muistatko kun sanoin etten helpolla edes salilla ole tykännyt käydä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan tuli mieleen jos sekin oli vihje :D Aloin miettii jos ne hoidot onkin jotain ohjauksia. Mut ei siis niin :D

        Ei taida enää olla vihjeitä jaossa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko kun sanoin etten helpolla edes salilla ole tykännyt käydä. :D

        Muistan mut mistä tiedän oliko sekään totta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan mut mistä tiedän oliko sekään totta :D

        No onhan se totta ja kaikki muutkin. :D sanoin jo kaiken mikä ei ollut suoraan sanottu vaan sinne päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan mut mistä tiedän oliko sekään totta :D

        En tiedä miksi kuuntelen Juha Tapiota. :D ehkä on vain sellainen ilta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä miksi kuuntelen Juha Tapiota. :D ehkä on vain sellainen ilta. :D

        Minkälainen ilta se sitten? Kuulostat kyllä vähän oudolta tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen ilta se sitten? Kuulostat kyllä vähän oudolta tänään.

        Miten niin oudolta? En nyt ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin oudolta? En nyt ymmärrä.

        No jotenki :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotenki :D

        Ei tuo nyt kerro yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko kun sanoin etten helpolla edes salilla ole tykännyt käydä. :D

        Minkälaista ne ohjatut tunnit on, jotain spinningiä vai? Ryhmäliikuntaa kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaista ne ohjatut tunnit on, jotain spinningiä vai? Ryhmäliikuntaa kuitenkin?

        Vähän vaihtelee mihin haluaa osallistua. Onhan niitä vaihtoehtoja. En ole spinningissä vielä käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vaihtelee mihin haluaa osallistua. Onhan niitä vaihtoehtoja. En ole spinningissä vielä käynyt.

        Mutta ei siis ole mitään henkilökohtaista valmentajaa sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo nyt kerro yhtään mitään.

        Avoimemmalta tavallaan jos vois sanoa, en tiedä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei siis ole mitään henkilökohtaista valmentajaa sulla?

        En koe että tarviisin joten ei. Onko sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avoimemmalta tavallaan jos vois sanoa, en tiedä :D

        Eli siis omalta itseltäni siis?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En koe että tarviisin joten ei. Onko sinulla?

        Ei olet kysynyt ennenkin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis omalta itseltäni siis?

        No niinkai sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olet kysynyt ennenkin :D

        No eihän sitä voi tietää jos on nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän sitä voi tietää jos on nykyään.

        Ei ole, älä nyt oo kiukkunen ku sanoin et kuulostit erilaiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinkai sitten.

        Oudolta omalta itseltäni siis..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole, älä nyt oo kiukkunen ku sanoin et kuulostit erilaiselta.

        Onhan tuo vähän eritavalla ilmaisu tavallaan. Vaikutat oudolta tai vaikutat erilaiselta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo vähän eritavalla ilmaisu tavallaan. Vaikutat oudolta tai vaikutat erilaiselta?

        Tarkotin oudolla et erilaiselta. En oudolta oudolta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotin oudolla et erilaiselta. En oudolta oudolta :D

        Sitten se on niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten se on niin.

        Eli suutuit. No ihan turhaan, hyvällä vaan tarkoitin. Meen nukkumaan öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli suutuit. No ihan turhaan, hyvällä vaan tarkoitin. Meen nukkumaan öitä.

        En suuttunut. Totesin vain että noin se sitten on kun en tiennyt mitä tarkoitit tuolla oudolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli suutuit. No ihan turhaan, hyvällä vaan tarkoitin. Meen nukkumaan öitä.

        Ymmärrän tuon. Hyvää yötä jos menit nyt nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tuon. Hyvää yötä jos menit nyt nukkumaan.

        Hyvää keskiiviikkoa sinne täältä yhdeltä oudolta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo nyt kerro yhtään mitään.

        Ja sillat palo, HETI !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto kun alan niin helposti vertaamaan itseäni muihin että ärsyttää. En halua verrata enkä tulla "kateelliseksi" mistää kenellekään. Kunhan purin tähän ajatuksen. :D

        Suhteeseen, HETI !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyn siis joskus salilla ja joskus tykkään tehdä ohjattuja.

        Se kyykkyy tehdään vtun reisillä ja asstograss. Selkäkyykkyjä ei täällä katella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää keskiiviikkoa sinne täältä yhdeltä oudolta :D

        Mitäs sulle tänään? Mä yllätin naisen kun ostin jouluvaloja ja virittelin ne sillävälin kun se ei ollut paikalla :D Se tykkäsi paljon siitä yllätyksestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sulle tänään? Mä yllätin naisen kun ostin jouluvaloja ja virittelin ne sillävälin kun se ei ollut paikalla :D Se tykkäsi paljon siitä yllätyksestä

        Aika väsynyt olen. :D onpa kiva. :) meilläkin on valoja jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika väsynyt olen. :D onpa kiva. :) meilläkin on valoja jotain.

        Joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo.

        Ne tuo piristystä kivasti. Oma mies ei välitä niistä mutta itse tykkään. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne tuo piristystä kivasti. Oma mies ei välitä niistä mutta itse tykkään. :)

        Tuohan ne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan ne.

        Ollaanko me nyt ihan sovussa? En pahoittanut mieltäni siitä ja vaikka olisinkin outo niin ei siinä mitään. Ehkä olenkin sellainen sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan ne.

        Oli minun mieskin nyt petrannut. Oli tehnyt ruokaa ja antoi läheisyyttä. En tiedä miksi mutta kivalle tuntui. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaanko me nyt ihan sovussa? En pahoittanut mieltäni siitä ja vaikka olisinkin outo niin ei siinä mitään. Ehkä olenkin sellainen sitten.

        Tuli vaa mieleen kun kysyin kerran meinaatteko muuttaa yhteen tai asutteko yhdessä että senkin sanoit eri tavalla tai se muuttosi. Kun yhdessähän te asutte.

        Ja kyselet siltä ihastukseltasi neuvoja kun mun omat on niin huonoja eikä kelpaa. Öitä vaan eipä mua kukaan jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vaa mieleen kun kysyin kerran meinaatteko muuttaa yhteen tai asutteko yhdessä että senkin sanoit eri tavalla tai se muuttosi. Kun yhdessähän te asutte.

        Ja kyselet siltä ihastukseltasi neuvoja kun mun omat on niin huonoja eikä kelpaa. Öitä vaan eipä mua kukaan jaksa.

        Puhuin vain omasta puolestani. Muutin kyllä. Saan kysyä keneltä haluan ei se tarkoita ettei sinulta voisi kysyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli vaa mieleen kun kysyin kerran meinaatteko muuttaa yhteen tai asutteko yhdessä että senkin sanoit eri tavalla tai se muuttosi. Kun yhdessähän te asutte.

        Ja kyselet siltä ihastukseltasi neuvoja kun mun omat on niin huonoja eikä kelpaa. Öitä vaan eipä mua kukaan jaksa.

        Kuuluu tuohon samaan asiaan olenko yhdessä vai enkö ole. Yleensä sitä yhdessä ollessa asuukin yhdessä. Tuo että kuka jaksaa ja ketä on ihan minun asia ja olen sanonut aikaisemminkin että olen jaksanut. Ja ihmettelen ettei kukaan sinua jaksaisi muka? Mieti nyt kaikki työkaverit kaverit perhekin varmaan ja se nainenkin jaksaa sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluu tuohon samaan asiaan olenko yhdessä vai enkö ole. Yleensä sitä yhdessä ollessa asuukin yhdessä. Tuo että kuka jaksaa ja ketä on ihan minun asia ja olen sanonut aikaisemminkin että olen jaksanut. Ja ihmettelen ettei kukaan sinua jaksaisi muka? Mieti nyt kaikki työkaverit kaverit perhekin varmaan ja se nainenkin jaksaa sinua.

        Joo no toki mä tajusin sen sillon kun sanoit. Tiedätkö vaan et musta tuntuu ihan ku oisin joku pelle kelle on vaan juteltu lämpimikseen. Oon miettinyt asioita mitkä on ollut ihan toisin.

        Joo saat jutella kelle haluut mut se tuntuu nyt pskalle ja tulee tunne et nyt mua ei enää tarvita. Ehkä en tänne sitten tulekaan enää, ei mun näkemyksillä ole ollut pskankaan merkitystä mihinkään siltä tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no toki mä tajusin sen sillon kun sanoit. Tiedätkö vaan et musta tuntuu ihan ku oisin joku pelle kelle on vaan juteltu lämpimikseen. Oon miettinyt asioita mitkä on ollut ihan toisin.

        Joo saat jutella kelle haluut mut se tuntuu nyt pskalle ja tulee tunne et nyt mua ei enää tarvita. Ehkä en tänne sitten tulekaan enää, ei mun näkemyksillä ole ollut pskankaan merkitystä mihinkään siltä tuntuu.

        No sainko vastauksen siellä? En saanut. Sainko sen sinulta? Aika monta kertaa ja enemmänkin. Voit siitä miettiä mielummin tätä hetkeä kuin menneisyyttä mikä on nykyään se mikä on. Luulin että menit nukkumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no toki mä tajusin sen sillon kun sanoit. Tiedätkö vaan et musta tuntuu ihan ku oisin joku pelle kelle on vaan juteltu lämpimikseen. Oon miettinyt asioita mitkä on ollut ihan toisin.

        Joo saat jutella kelle haluut mut se tuntuu nyt pskalle ja tulee tunne et nyt mua ei enää tarvita. Ehkä en tänne sitten tulekaan enää, ei mun näkemyksillä ole ollut pskankaan merkitystä mihinkään siltä tuntuu.

        Ehkä minulle vain tuli se olo kun täällä oli aika nihkeää ollut vastailu että jos avaudun jostain niin en saa vastausta siihen mitä ajattelen. Siksi kirjoitin sille kaivatulle.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      BF 4-evö

    • Anonyymi

      Oot 25?

    • Anonyymi

      25 ja melkee 29 on enemmän eroa ku pari vuotta ja kun vanhemmat ihmiset näyttää olevan niin vastenmiemisiä et pitää etsii nuorempaa ja positiivisempaa kaverii niin mä en nyt enää tänne tule. En ala feikkaamaan mitä aina iloista tekopyhää täällä. Hyvää jatkoa.

      • Anonyymi

        Siis mistä nyt puhut? Olen ihan pihalla. :O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mistä nyt puhut? Olen ihan pihalla. :O

        No tuolhan sä haluut olla jonkuu julkirunkkarin kanssa kaveri. Kyl tulee arvostettu fiilis ku sellanen kelpaa paremmin heti kun mul on huono fiilis. Häivyn hevon vttuun täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuolhan sä haluut olla jonkuu julkirunkkarin kanssa kaveri. Kyl tulee arvostettu fiilis ku sellanen kelpaa paremmin heti kun mul on huono fiilis. Häivyn hevon vttuun täältä.

        Miten se on sinulta pois jos minulla on useampi kaveri? Oletko mustasukkainen siitä? Enkö saa puhua muille? Kuka tässä kelpaamisesta on mitään puhunut?


      • Anonyymi

        Onko sinulla synttärit sitten kohta? En ole missään vaiheessa sanonut että olisit liian vanha tai et olisi positiivinen. Jostain syystä vääristät sanomaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on sinulta pois jos minulla on useampi kaveri? Oletko mustasukkainen siitä? Enkö saa puhua muille? Kuka tässä kelpaamisesta on mitään puhunut?

        En ole mustasukkainen. Tuollahan sä ylempänäkin sanoit mun vastailun olleen nihkeää ja mulle se tarkottaa ettei kelpaa. Enkä pysty enää luottamaan sinuun. Jos kerron jotain ikävää niin oot ettimäs positiivisempaa kaveria. Etkö kestä et kun sanon samalla tavalla ku sä? Et sä ole mua minään ystävänä ikinä pitänytkään vaan pelkkä hovinarri mä oon ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mustasukkainen. Tuollahan sä ylempänäkin sanoit mun vastailun olleen nihkeää ja mulle se tarkottaa ettei kelpaa. Enkä pysty enää luottamaan sinuun. Jos kerron jotain ikävää niin oot ettimäs positiivisempaa kaveria. Etkö kestä et kun sanon samalla tavalla ku sä? Et sä ole mua minään ystävänä ikinä pitänytkään vaan pelkkä hovinarri mä oon ollut.

        No minulle vain tuli sellainen olo että pystynkö avautumaan asiasta tai oletko sellaisella tuulella että jaksatko kuunnella minun murheita. Mitä ikävää olet sanonut tuolla? Ja saahan minulla olla muitakin kavereita. Mistä sinä tiedät minä pidän ja ketä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minulle vain tuli sellainen olo että pystynkö avautumaan asiasta tai oletko sellaisella tuulella että jaksatko kuunnella minun murheita. Mitä ikävää olet sanonut tuolla? Ja saahan minulla olla muitakin kavereita. Mistä sinä tiedät minä pidän ja ketä.

        Pidä minä pidät. Mutta et säkään voi sanella miltä asiat musta tuntuu. Mä tiedän et mulla on varmaan jokin trauma siitä kun lapsuus ei ole turvallinen ja ex pettää. En helpolla päästä ketään enää lähelle ja jos joku kuten sä tuntuu hyvältä ystävältä ja kenestä pidän niin sitten mulla tulee helposti tunne et mut hylätään taas vaikkei se pitäisi paikkaansa. Haluisin et ymmärrät mun näkökulman tähän asiaan. Ylireagoin ja tiedän sen mut en voi tunteilleni mitään. Pystytkö samaistuu mitä haen takaa? Mulla on ollut huono päivä ja oon itkenytkin taas. Kun mä tarviin ihmisii ketkä ei vaan katoa mun elämästä ja sietää mua huonoinakin päivinä :( anteeks nyt tästä kaikesta mulla on nyt huono kuin pska oon ollut. Saa sul olla muita kavereita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä minä pidät. Mutta et säkään voi sanella miltä asiat musta tuntuu. Mä tiedän et mulla on varmaan jokin trauma siitä kun lapsuus ei ole turvallinen ja ex pettää. En helpolla päästä ketään enää lähelle ja jos joku kuten sä tuntuu hyvältä ystävältä ja kenestä pidän niin sitten mulla tulee helposti tunne et mut hylätään taas vaikkei se pitäisi paikkaansa. Haluisin et ymmärrät mun näkökulman tähän asiaan. Ylireagoin ja tiedän sen mut en voi tunteilleni mitään. Pystytkö samaistuu mitä haen takaa? Mulla on ollut huono päivä ja oon itkenytkin taas. Kun mä tarviin ihmisii ketkä ei vaan katoa mun elämästä ja sietää mua huonoinakin päivinä :( anteeks nyt tästä kaikesta mulla on nyt huono kuin pska oon ollut. Saa sul olla muita kavereita.

        En voi sille mitään että me herätellään toisemme traumoja kerta toisensa jälkeen. Jos hylkäisin sinut niin miksi edelleen olisin tässä? Ymmärrän kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä minä pidät. Mutta et säkään voi sanella miltä asiat musta tuntuu. Mä tiedän et mulla on varmaan jokin trauma siitä kun lapsuus ei ole turvallinen ja ex pettää. En helpolla päästä ketään enää lähelle ja jos joku kuten sä tuntuu hyvältä ystävältä ja kenestä pidän niin sitten mulla tulee helposti tunne et mut hylätään taas vaikkei se pitäisi paikkaansa. Haluisin et ymmärrät mun näkökulman tähän asiaan. Ylireagoin ja tiedän sen mut en voi tunteilleni mitään. Pystytkö samaistuu mitä haen takaa? Mulla on ollut huono päivä ja oon itkenytkin taas. Kun mä tarviin ihmisii ketkä ei vaan katoa mun elämästä ja sietää mua huonoinakin päivinä :( anteeks nyt tästä kaikesta mulla on nyt huono kuin pska oon ollut. Saa sul olla muita kavereita.

        Johtuuko se huono päivä minusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä minä pidät. Mutta et säkään voi sanella miltä asiat musta tuntuu. Mä tiedän et mulla on varmaan jokin trauma siitä kun lapsuus ei ole turvallinen ja ex pettää. En helpolla päästä ketään enää lähelle ja jos joku kuten sä tuntuu hyvältä ystävältä ja kenestä pidän niin sitten mulla tulee helposti tunne et mut hylätään taas vaikkei se pitäisi paikkaansa. Haluisin et ymmärrät mun näkökulman tähän asiaan. Ylireagoin ja tiedän sen mut en voi tunteilleni mitään. Pystytkö samaistuu mitä haen takaa? Mulla on ollut huono päivä ja oon itkenytkin taas. Kun mä tarviin ihmisii ketkä ei vaan katoa mun elämästä ja sietää mua huonoinakin päivinä :( anteeks nyt tästä kaikesta mulla on nyt huono kuin pska oon ollut. Saa sul olla muita kavereita.

        Ehkä me pelätään molemmat yksinoloa ja siksi pelkää sitä että muut hylkää. Hyvää yötä. En ole sinua tänne jättämässä kuten et sinäkään jättänyt minua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2102
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 163
      1234
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe