Milloin viimeksi olet

Anonyymi-ap

laskenut pulkalla aikuisena? Mikä oli tilanne ja oliko hauskaa?

60

397

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Etkö tiedä sen jo? Koska ite? Kerron kun ite kerrot..

      • Anonyymi

        Vastaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa!

        Mihin pitäis vastata?

        Vastaa ite..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa!

        Viimeks "pulkalla lasku" ei ollut vapaa ehtoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin pitäis vastata?

        Vastaa ite..

        Mitä temppuilet? Mene pois jos et pulkkailusta pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä temppuilet? Mene pois jos et pulkkailusta pidä.

        Vastasinhan. Siihen perään.


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­­y­­­m­­­f­o­­­m­­a­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😋 ­­N­y­­m­­f­­o­­­m­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18132721O

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Varmaan 10 vuotta sitten, about.

      Ja en enää hirmuisesti siitä ehkä mitään kiksejä sais...siis kyllähän se kerta/pari menis, mutta en jaksais innostua useimmista mäenlaskuista enää.

      Aikaansa kutakin. 😁

      • Anonyymi

        Älä sano! Et voi muistaa! Muistelepas tarkemmin. Mieti sitä miten se ottaa vatsanpohjasta ja kiljututtaa. Ja miten se pulkka tai kelkka pomppii ja reunoista on pidettävä kiinni ja vauhtia on hurjaa, lumi lentää suuhun. Minä niin kaipaan sitä fiilistä. Ehkä pimeänä talviyönä tässä kun hetki on oikea :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sano! Et voi muistaa! Muistelepas tarkemmin. Mieti sitä miten se ottaa vatsanpohjasta ja kiljututtaa. Ja miten se pulkka tai kelkka pomppii ja reunoista on pidettävä kiinni ja vauhtia on hurjaa, lumi lentää suuhun. Minä niin kaipaan sitä fiilistä. Ehkä pimeänä talviyönä tässä kun hetki on oikea :)

        No muistan hyvin... P.rse ei sovi kunnolla örtheksin pulkkaan, sit pompuissa koskee häntäluuhun ja lopuksi ei pääse kyydistä kuin kaatumalla kaikkine pulkkineen ja koittaa vängätä itsensä ylös... Sit siinä matkalla irroittaa se örtheksi p.rseestä. :oD

        Kyllä pitäis olla korkeampi laitos ja siinä erillisiskunvaimennus.... Tuulisuoja ja lisäksi 2,5 promillen minttuviinahuuru. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No muistan hyvin... P.rse ei sovi kunnolla örtheksin pulkkaan, sit pompuissa koskee häntäluuhun ja lopuksi ei pääse kyydistä kuin kaatumalla kaikkine pulkkineen ja koittaa vängätä itsensä ylös... Sit siinä matkalla irroittaa se örtheksi p.rseestä. :oD

        Kyllä pitäis olla korkeampi laitos ja siinä erillisiskunvaimennus.... Tuulisuoja ja lisäksi 2,5 promillen minttuviinahuuru. :oD

        Hehheh heh :D hee voi rattikelkka olis vähän korkeampi *naurua*


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hehheh heh :D hee voi rattikelkka olis vähän korkeampi *naurua*

        No ratttikelkka ja siihen vielä se iskunvaimennus, niin sillä se voisi korottuakin jo inhimilliseen mittaan... Ei aikuista miestä ole tehty alle 50 cm päähän taivuttamaan itseään. Silloin sitten joko maataan tai ei muuta. Kyllä asia on niin... :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No ratttikelkka ja siihen vielä se iskunvaimennus, niin sillä se voisi korottuakin jo inhimilliseen mittaan... Ei aikuista miestä ole tehty alle 50 cm päähän taivuttamaan itseään. Silloin sitten joko maataan tai ei muuta. Kyllä asia on niin... :oD

        Mutta eikös ne kilpakelkkailijatkin makaa siinä pulkassa selällään, aikuisen mittaiset :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eikös ne kilpakelkkailijatkin makaa siinä pulkassa selällään, aikuisen mittaiset :D

        Makaahan ne vaikka mitenkäpäin....mutta nehän on sellaisia kuikeloita. :oD


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Makaahan ne vaikka mitenkäpäin....mutta nehän on sellaisia kuikeloita. :oD

        :D


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        No muistan hyvin... P.rse ei sovi kunnolla örtheksin pulkkaan, sit pompuissa koskee häntäluuhun ja lopuksi ei pääse kyydistä kuin kaatumalla kaikkine pulkkineen ja koittaa vängätä itsensä ylös... Sit siinä matkalla irroittaa se örtheksi p.rseestä. :oD

        Kyllä pitäis olla korkeampi laitos ja siinä erillisiskunvaimennus.... Tuulisuoja ja lisäksi 2,5 promillen minttuviinahuuru. :oD

        Juu kannattaa vaikka toppauksia tai jotai olla ettei perä saa kolhuja kuopissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu kannattaa vaikka toppauksia tai jotai olla ettei perä saa kolhuja kuopissa.

        No mä luulin, että niitä olisi jo omasta takaa, mutta ei näköjään...


    • Anonyymi

      Minä haluaisin, mutta en ole iljennyt. Katselin juuri oranssin väristä pulkkaa mainoksessa. Helkkari sitä vauhdin hurmaa mikä siitä irtois…Voisko sitä…?

      • Anonyymi

        Vois huutaa sydämensä kyllyydestä kun pulkka paukkaisi tuhatta ja sataa rinnettä alas! Olishan se just niin villiä kun tekis mielikin :D


    • Anonyymi

      Olen lasketellyt tyhypäivässä muutama vuosi sitten. Oli hauskaa, töyssyistä, hurjaa menoa.

      - Sheena

      • Anonyymi

        No niin. Kyllä aikuisellakin siihen lupa on ja sinäkin näytät nauttineen. Hyvä teidän tyhy ja leikkimielisyys, tuohan on justiinsa parasta.


    • Viime talvena laskin. Kuvittelin sen olevan hauskaakin, mutta sehän oli ihan mälsää. Tulipahan kokeiltua.

      Joskus kymmenen vuotta sitten laskin laskettelurinteen pulkalla. Rinne oli aivan jäässä ja tulin alas kuin ohjus. Se oli kyllä hauskaa, mutta pirun vaarallista.

      • Anonyymi

        Hih. Pitää valita sopiva jyrkkyys. Hauskasti kuvailtu, nauroin :D


      • Anonyymi

        Yksinkö vai seurueessa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yksinkö vai seurueessa?

        Seurueessa hölmöiltiin. Laskettiin vieläpä kahden miehen voimin. Ei saatu pulkkaa pysähtymään vaikka oltaisiin haluttukin.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Seurueessa hölmöiltiin. Laskettiin vieläpä kahden miehen voimin. Ei saatu pulkkaa pysähtymään vaikka oltaisiin haluttukin.

        *Tikahtuu nauruun*


    • Anonyymi

      Äkkiä rismasta pulkka! Eihän minua kyllä kiellä kukaan

      • Anonyymi

        🛷🛷🛷


    • Anonyymi

      Siskon polttareissa 2008.

      • Anonyymi

        Ikää laskiessa oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikää laskiessa oli?

        Vähän päälle parikymmentä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän päälle parikymmentä.

        Tuon ikäisenä kyllä kehtaa vielä reilusti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon ikäisenä kyllä kehtaa vielä reilusti.

        Kehtaisin kyllä vieläkin.


    • Siitä täytyy olla reilu 10 vuotta, kun viimeksi. Olihan se tietysti hauskaa.

      • Anonyymi

        Onko pulkkaan muka yläikärajaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko pulkkaan muka yläikärajaa

        Ei ole ja nyt muistan missä se oli viimeksi. Olin Virossa silloin.


    • Anonyymi

      Runsas vuosi sitten, laskettiin pulkalla Mimmin kanssa, sellaonen pienempi mäki, muutaman kerran, Mimmi istui mun sylissäni, eikä vauhti kyllä mitenkään villiksi kiihtynyt. Eihän sitä nyt sylilapsen kanssa, mitään kiihdytyskisoja pidetä!
      Mutt kieltämättä hauskaa meillä oli, mun mieltäni lämmitti lähinnä Mimmin riemu, sen jo pienen mäen laskusta! Tänä vuonna uskaltaudumme varmaan jo isompaankiin laskuun, yhdessä...ainakin ne ensimmäiset laskut harjoitellaan yhdessä.

      Opetan miten kehon painolla, saattaa hieman helpottaa pulkankin ojattavuutta!
      Rinnekeskukseen en vielä pariin vuoteen Mimmiä vie opettelemaan; rinnelaskemista, kyllä mä haen meille yksityisemmät harjoittelu olosuhteet!

      Sen sijaan uimahallissa aletaan käydä säännöllisemmin; Mimmi kuulemma ui, kolme vuotiaaksi kohtalaisesti. Oli systerin porukan mukana uimassa; Kaarinan uimahallissa. Mimmi näet on täysin terve, ollut jo muutaman päivän!
      Mä sen sijaan olen ihan loppu; väsynyt ja ärtynyt! Lapaluut särkee jo Mimmin nostamisesta syliin! Kuumetta ei enää ole, kroppaa vaan juiliin; liika makaaminen!
      trollikka

    • En muista laskeneeni koskaan pulkalla aikuisiällä. Jos sattuisin lapsia haluamaan ja jos mulla niitä olisi, niin ehkä silloin voisi käydä päinsä lasketella lasten kanssa yhdessä mäkeä. Mitään muuta tilannetta en osaa kuvitella jossa mäenlaskut enää tässä iässä kiinnostaisivat, ehkä olen sitten kalkkis.

      Tosin, olen vähän kade lapsille temppu-/ seikkailuradoista, niihin tekisi mieli mennä itsekin.

      • Anonyymi

        Mutta tässä on kyse siitä, että pulkalla voi mennä vaikkei olisi lapsia.


    • Taitaa olla vajaan parikymmentä vuotta, arvelisin.
      Tilanne oli normaali ulkoilutilanne, muksujen päiväulkoilu, ja tietenkin oli hauskaa.

      • Anonyymi

        Sukulaislasten kanssa

        Joskus 20 v sitten

        Lasten iloa on kiva katsella


    • Anonyymi

      Oisko pari talvea sitten joku todella pitkä mäki, joka lähti erään pohjoisen hiihtokeskuksen läheltä. Meni siis metsän keskellä. Oli kyllä tosi kivaa ja vauhti kiihtyi hurjaksi. :)

      • Anonyymi

        Hienot muistot :)


    • Anonyymi

      Lasketaanko vesikelkka?
      Jos käy niin eilen sitten. Ja oli kivaa. Muorille piti näyttää vähän mallia.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Lasketaan toki :D


    • Ööö oliskohan ollut pari talvea sitten… kivaa menoa niin kauan kunhan ei osu puuhun🤭😂 puhumattakaan häntäluusta..

      • Anonyymi

        Rinne oltava tietysti turvallinen. Ei mikään hyppyririnne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rinne oltava tietysti turvallinen. Ei mikään hyppyririnne.

        No kyllä siinä pieni hyppyri olikin siksi se suunta vaihtuikin siihen puuhun😬 onneksi ei käynyt pahemmin. Lapsiakin oli kyydissä.


    • Anonyymi

      Viime talvena monessa eri paikassa, laskettelukeskusten rinteiden viereen on usein tehty mahdollisuus myös pulkkamäen laskemiselle. Vauhdikkaita mäkiä, ikävintä on kiivetä takaisin ylös, jos sattuu vielä painolastia olemaan kyydissä myös ylös kivutessa.

      Pulkka ei viehätä, parempi on käyttää suuria pehmeitä liukureita.
      Voi laittaa silmät kiinni ja antaa mennä välillä myös pää menosuuntaan, pyörien aksiaalisesti tai ihan omalla tyylillä, jonka itse saa valita. Turvallisin vaihtoehto jos vertaa pulkkaan tai kelkkaan. Liukuria suosittelen ihan jokaiselle.

      Kelkat käyvät pitkiin rinteisiin, eivät muuten pääse oikeuksiinsa.
      Pulkkaan ei kannata laittaa yksin kovin pientä lasta, voi tulla itku pitkästä ilosta.

      Toppavaatteet päälle, kiire pois ja vähän lapsenmieltä.

      AV

      • Anonyymi

        Ei pulkkailuun lasta tarvita. Aikuisten pitää saada ajaa pulkalla ilman lapsikiintiötä.


      • Siinä olet täysin oikeassa lapsenmielinen täytyy olla, muuten elämä menee liian vakavaksi.

        Hauskaa yhdessä tekemistä ja päälle kaakaota🤗


    • Anonyymi

      Joka talvi käydään usein mäessä laskemassa lasten kanssa, itse lasken pari laskua joka kerta myös.

      Terveisin,
      Naisiinnuivastisuhtautuvapalstatrolli

    • Kyllä se on joskus omien lasten kanssa tapahtunut, joten siitä saattaa olla 10 tai 15 vuottakin aikaa. 🤔
      En ole koskaan ollut erityisen hurjapäinen pulkalla laskettelija enkä tykkää isoista mäistä. Muuten lasten kanssa yhdessä ulkoilu ja tuokin leikki oli toki aina hauskaa.

      • Anonyymi

        Onko hälyttävää, jos taapero ei ikävöi äitiään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hälyttävää, jos taapero ei ikävöi äitiään ?

        Suku hoitaa ja paapoo taas tämänkin pilalle

        Kukaan ei kasvata

        Auto

        Kukaan ei sano ääneen mitään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko hälyttävää, jos taapero ei ikävöi äitiään ?

        Ei välttämättä. Taaperon on yhtä hyvä olla isän kanssa.


    • En ole koskaan lasketellut (enkä laskettele), mutta mäen lasku pulkalla pitää joka talvi "suorittaa" täällä maalla, muuten ei kunnian kukko laula.🤔Yleensä nuorimmainen, hänkin tosin jo täysikäinen, on ollut menossa mukana, mutta saa nähdä onko hän tänä talvena jo "liian vanha" ja kaupunkilainen.

    • Anonyymi

      Viime talvena, useampaan kertaan. Onhan se kivaa, mutta mä inhoan lunta ja kylmää, joten ei ole mun lempihommaa.

    • Anonyymi

      Joskus lapsuudessa. Nuoruudessa lähdin laskemaan jyrkkää jokirantamäkeä tavallisilla hiihtosuksilla ja huonostihan siinä kävi, kun ei tavallisilla suksilla pysty ohjamaan suksia, kun kantapäät on irto suksista.
      Nurin mentiin ja naama edellä kynnettiin lunta.
      Sauvat lensi ja sukset oli ristissä, kun vauhti pysähtyi
      Pipo lähti päästä, pusero täynnä lunta ja housut repesi kahtia, eikä edes laskettelukypärää ollut.
      Onneksi ei ollut puita reitillä, ei olisi pystynyt väistämään

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe