Jokaisen tunnin mitä raja on auki saa Suomi maksaa kalliisti puhumattakaan pelosta ja mahdollisesta terrorismin uhasta! Nyt ne rajat kiinni maanpetturihallitus tai erotkaa heti!!
Rajat kiinni jo, urpot!
3
131
Vastaukset
- Anonyymi
Sitähän osa hallituksesta yrittää, ja osa ei, oppositiokin haluaa pitää rajat auki ja osaajien turvapaikkahaun mahdollisena mahdollisimman runsaana.
Kansan saa hävitettyä helpoiten siten, että annetaan sen hävitä itsekseen yhä lisääntyvän maahanmuuton jalkoihin. Lisää maahanmuuttoa vaikka siitä olisi ongelmia, koska ratkaisu kaikkiin ongelmiin on aina lisää maahanmuuttoa.
Kukaan ei tosiasiassa halua tänne turvaan mitään, vaaan heille maksetaan verovaroista, että ovat täällä.
Alkaa olla korkea aika puskea ongelmat takaisin Lähi-Itään ja Afrikkaan. Jos oikeuskanslerin mielestä siinä on jokin juridinen ongelma, voidaan lainsäädäntö korjata punakansleria miellyttävämmäksi jossain vaiheessa, että muodollinen laillisuus toteutuu jälkikäteen.- Anonyymi
mitä teit vuonna 2015 ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540