https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/248d68d5-f210-483c-9fb9-e936f6d05329
Toi TH:n Pentikäinen vois vähän relata krakaa ja ohjeistaa tarkastajia
esim. lopettamaan sen lapsellisen vittuilun joka välissä
Muista nyt Pentikäinen kuka sun liksasikin maksaa?
On uran aikana tainnut aina välillä unohtua..............
Leikkirikollinen kun on leikkipyssykin vielä fikassa :)
6
318
Vastaukset
- Anonyymi
Autoilija maksaa kaiken. Ilman autoilijoita ei ole välitysyhtiötä. TH on muinaisjäänne ja Pentikäinen dinosaurus.
- Anonyymi
Pentikäisen mukaan kyseinen kuljettaja ei ole työskennellyt Taksi Helsingin palkkalistoilla.
– Olemme välitysyhtiö, ja meillä on itsenäisiä taksiyrittäjiä alihankkijoina, Pentikäinen kertoo.
– Taksi Helsinki tai Taksi Helsingin yrittäjät eivät ole olleet tästä tietoisia.
Epäilty, vuonna 2002 syntynyt mies, kertoi itse poliisikuulusteluissa työskennelleensä toiminimellä.- Anonyymi
"meillä on itsenäisiä taksiyrittäjiä alihankkijoina,"
kun ko. kuljettaja ajoi toiminimellä oliko hän alihankkijan alihankkija? - Anonyymi
Kannattaa muistaa, että välitysyhtiö ei voi määrätä millään tavoin itsenäisiä yrittäjiä. Jos välitysyhtiö määräisi esim. työvuorot, vaatetuksen, hinnat jne., niin kyse olisi työsuhteesta. Siinä tapauksessa TH olisi autoilijan työnantaja.
- Anonyymi
Taitaa olla kyseessä yhdenmiehen henkilöstövuokrausyrityksestä. Näihin verottaja ottanut kannan että kyseessä työsuhde. Eli autoilijan ei olisi pitänyt edes sopimusta henkilöstövuokrauksesta toiminimiyrittäjän kanssa. Näihin usein liittyy myös veronkiertoa.
Taksiliitossa juuri tulossa aiheesta jäsenkoulutus webinaari, kannattaa katsoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221