Tuli mieleen, että jos Venäjä aikoo häpäistä Suomen.

Anonyymi-ap

Ainut tapa miten häpäisee on pukata Suomessa asuvien venäläisten omaiset Suomeen.
Suomessa asuu noin 30 000 venäläistä ja heidän vanhemmat asuu edelleen Venäjällä.

Monien vanhemmat on niin vanhoja sekä huono kuntoisia, ettei he pärjää yksin ilman apua ja heidän lapset sekä lasten lapset asuu Suomessa sekä nauttii paremmista elintasosta mitä heidän oman vanhemmat sekä isovanhemmat.

Venäjä häpäisee heidän kautta kaikki suomalaiset sekä Suomen valtion.
Meillä Suomessa suurin osa suomalaista huolehtii omista vanhemmistaan sekä isovanhemmista, mutta ulkomaalaiset on jättäneet omat vanhemmat sekä isovanhemmat oman onnensa nojaan maahan josta ovat Suomeen tulleet.

3

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Raja-Jooseppiin nimittäin tulee niin vähän turvapaikan hakijoita ja Muurmanskin kuvernööri ilmoitti, että heillä on pakolaiskeskus.

      Jos Venäjä ottaa pakolaiset turvaan sekä maksaa heille siitä, että he jää Venäjälle niin he pystyy pelamaan törky vanhus-peliä vielä.

      Ihmiset on itse vapaasta tahdostaan lähteneet omasta kotimaastaan ja jättäneet vanhukset eli omaisensa toisten vaivoiksi.
      Jos et kunnioita omia vanhempia vaan jätät heidät yhteiskunnan vastuulle niin loukkaat sekä syrjit oman kotimaasi kansaa, mutta samalla syyllistyt myös sen maan kansan kunnianloukkaukseen sekä syrjintään josta olet hakenut oleskelulupaa.

      Ei sillä ole mitään merkitystä haetko turvapaikan kautta oleskelulupaa, koska yhdenvertaisesti noissa on kyse samoista asioista!

      Pitääkää omista vanhemmistanne huolta, koska potkaisen tämän vanhuksilla käyntiin ja kaikki tietää että asun yli 50vuotiaana vanhempieni luona.
      Meillä kunnioitus sekä arvostus minun sekä vanhempieni kesken toimii.
      Lasteni kanssa ei voi toimia, koska heidän pitää kunnioittaa omaa isää sekä hänen uutta puolisoa.

      Ei tuo minua haittaa vaan isät hoitaa äitipuolien kanssa, koska kyseinen äitipuoli on jättänyt omat vanhemmat sekä isovanhemmat Suomen sisällä oman onnensa nojaan.

      Minun isovanhemmat on olleet haudassa monta kymmentä vuotta jo!

      Me suomalaiset pärjätään jotka pidetään omista vanhemmista huolta. Se on heidän häpeä jotka on omansa jättäneet heitteelle!

      Kunnan ja valtion terveys- sekä turvallisuusaloilla töissä olevat jätetään pois. Nuo on pakollisia ja sekä niitä tarvii kaikki vauvasta mummoon/pappaan.

      Päiväkodit, nuorisokodit sekä hoivakodit ja vammaishuolto on vapaehtoista.
      Nyt keskitytään omista huolenpitoon suomalaiset pärjätään.

      Inarin kunnan alkuperäisenä suomalaisena pärjään, koska olen vähemmistöä täällä ja saamelaisia, koltansaamelaisia sekä muualta tulleita suomalaisia on enemmän.

      Äidin äiti on hyvä mummo ja äiti on AINA VARMA!
      Hänellä oli vain 1 veli ja kaikki toiset oli sisko- sekä velipuolia joten karsin sukupuuta reilummin niin saan tämän toimimaan.

      Me ollaan muutettu Suomeen Ruotsista, kun mummo on sairastanut syöpää. Äitini on ollut Ruotsissa, kun mummo oli saattohoidossa ja kuoli tuona aikana.
      Äitini on tuonut enonsa kanssa mummoni Suomeen hautaan.

      Ei äidin vanhemmilla ollut Petsamon Salmijärvellä asuessa omaa asuntoa vaan he on asuneet äidin enon ja hänen vaimon luona.
      Sama asumis muoto jatkui myös Karigasniemellä ja jos he olis jääneet tuonne niin asuittais TURVEKAMMISSA edelleen!
      Alkuperäiskansa ei omista maata, mutta kyllä ORJUUDELLA joku raja on!

      Olen kirjoittanut, että syön perintöni ja vaadin palkat kun perintöjä jaetaan. Lain mukaan noin saa toimia.

      Alkuperäiskansalaiseksi jos olen Suomeen syntynyt ja Inarin kuntaan niin miksi alkasin omimaan Suomen valtion maita, koska Suomen suomalaisena alkuperäiskansalaisena pärjään paremmin!

      • Anonyymi

        Kuntakeskuksessa asuu Suomessa aina suomalainen väestö jos kunta on kaksikielinen.
        Inarin kunta on kaksikielinen kunta ja Ivalo on Inarin kunnan kuntakeskus.

        Raaseporin myös kaksikielinen kunta ja Tammisaari on heidän kuntakeskus.
        Asuin Mustiolla eli Svartåssa jossa asuu ruotsin kielistä väestö ja kyllä olisin siellä ruotsia puhunut sekä pärjännyt ruotsin kielellä, mutta suomen kielinen väestö ei puhunut ruotsia vaan suomea joten kaikki toiset puhuttiin myös suomea.

        Kyllä kerroin, että osaan ruotsia sekä ymmärrän, mutta ruotsi on ” ruosteessa” koska en ole puhunut pahemmin ruotsia.

        Ei ole tarvinnut koskaan saamea puhua, koska saamelaiset on puhuneet hyvin sujuvasti suomea.
        En ole koltan kieltäkään tarvinnut, koska hekin puhuu sujuvaa suomea.

        Asuin noin 2vuotta Inarissa joka on saamelaisten kylä niin en tarvinnut saamea siellä vaan sujuvalla suomella tulin toimeen.

        Itse piti saamea opetella ja opettaa lapselle, koska halus oppia saamea. Syy oli isänsä jonka on saamelainen.
        Ei ollu isä opettanut lasta eikä äiti puhumaan saamea joten äitinä opettelin itse.

        Tuli koulusta sekä väitti että olin opettanut väärin!

        En varmasti ole opettanut väärin vaan olin opettanut OIKEIN ja sanoin lapselle : Ei nehän saamelaiset osaa opettaa itsekkään saamea jota me puhutaan!

        Minä olen alkuperäiskansaa jolta on kielletty oman äidinkielen käyttö kokonaan ja väittävät, etten muka osaa puhua.

        Minä puhun Inarin ja Utsjoen kunnan alkuperäiskansojen Ruijan lapinkieltä joka on niin vanha kieli, että sitä harva enää nykyisin edes osaa!


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­­N­y­­m­f­o­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18133901I

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe