Jännän äärellä

Anonyymi-ap

31

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ZRAJA KIINNI!

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        ❤️ ­­­N­­­y­­m­f­­­o­m­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­­­N­­y­­m­­­f­o­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18134321Y

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ihan vitun sama menikö kiinni vai ei, koska istun kassan päällä jo!

      Jos olen viiminen joka on saanut Kunnian istua KUNNIAN LOUKAUKSESTA VANKEUTTA SUOMESSA alkuperäisenä Suomessa syntyneenä suomalaisena!

      Voitan, koska Suomen hallitus, eduskunta ja Presidentti istui vuosia ennen minua ja ei he ole syyllisiä siihen, että ihmiset on tulleet Suomeen valehtelemalla!

      Suomeen on myös haettu todistettavasti valheellisella perusteella ihmisiä turvaan, koska jos he olis olleet vaarassa niin ei heitä olis busseihin tai Suomen puolustusvoimien lentokoneisiinkaan saatu hengissä.

      He jotka on hengenvaarassa on edelleen omassa maassa ja heidän turvallisuus on vaarassa.

      300 000€ on pieni summa valehtelusta sekä syrjinnästä, koska minä sain syytteen ja vankeutta enkä minä olen ketään jättänyt sodan keskelle heitteelle ja pötkinyt itse toiseen maahaan turvaan!

      • Anonyymi

        Teen rikosilmoituksen ja kirjoitan siihen ” Jaakko Mäkelä voi tarkistaa, että olenko tehnyt rikosilmoituksen sekä tutkinnan oikein niin päästään keräämään rahat porukalla pois ja saadaan Lapin sota alkuperäisten suomalaisten osalta päätöksen jotka asutaan omilla synnyinseuduilla eli me ei voida syyllistyä syrjintään, koska meillä on syntymä oikeus. Valtion virkamiehillä on velvollisuus pitää alkuperäisten kuntalaisten puolia omassa syntymäkunnassa. Lääkäreillä on sama velvollisuus sekä hoitajilla jotka toimivat lääkäreiden apuna. Palokunnalla on myös.

        Suomen valtio on velvollinen huolehtimaan, että suomalaisten oikeudet toteutuu.
        Ei kunnat ja kaupungit edusta valtiota vaan nuo RAHASTAA asukkaita.

        Vankilassa keskustelin vankila työntekijöiden kanssa niin he kerto, että he joutuu tekemään vaarallisten vankien kanssa töitä niin heidät saadaan palautettua yhteiskuntaan takaisin.
        Kunta on vastuussa vangista, kun vapautuu vankilasta.
        Vankilasta menee tieto sen kunnan sosiaalitoimeen jossa vanki on kirjoilla.
        Jos vanki ei ota itse yhteyttä sosiaalitoimeen niin sosiaalitoimella on velvollisuus ottaa selvää, että missä kyseinen vanki ja mitä vanki puuhaa!

        Olen ilmoittanut tekstiviestillä Inarin kuntaan Hyvinvointi alueen työntekijälle, kun soitteli soittamisen ilosta että ” Olen jo maaliskuussa tullu vankilasta pois ja mulla on aika sulle toukokuussa.”

        Ei kyllä asiat edistyneet ja sen jälkeen olen tavannut sosiaalinohjaajan ja ei asiat ole vieläkään edenneet.
        Helmikuussa on uus aika sosiaaliohjaajalle.

        Jos oikeesti näin hidasta on Hyvinvointi alueella vangin vankilasta kotouttaminen en yhtään ihmettele jos vangit tekee uuden rikoksen mielummin ja asuu vankilassa mielummin…

        Pakolainen tulee maahan ja saa kaikki tuosta vaan…

        Pitääkö minun oikeesti kunnioittaa näin järjetöntä Hyvinvointi alue toimintaa?

        Olen ilmottanut : Tehkää 20 kunnianloukkaus syytettä ainakin niin ei tarvi kokoajan rampata edes takasin vankilasta vanhempien luo ja taas takaisin vankilaan!

        Inarin kunnan Hyvinvointi alue muistuttaa Ongelmajäte aluetta jossa minä seison keskellä sekä katselen, että mihinkähän noita Hyvinvointi alueen työntekijöitä oikein tarvii!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen rikosilmoituksen ja kirjoitan siihen ” Jaakko Mäkelä voi tarkistaa, että olenko tehnyt rikosilmoituksen sekä tutkinnan oikein niin päästään keräämään rahat porukalla pois ja saadaan Lapin sota alkuperäisten suomalaisten osalta päätöksen jotka asutaan omilla synnyinseuduilla eli me ei voida syyllistyä syrjintään, koska meillä on syntymä oikeus. Valtion virkamiehillä on velvollisuus pitää alkuperäisten kuntalaisten puolia omassa syntymäkunnassa. Lääkäreillä on sama velvollisuus sekä hoitajilla jotka toimivat lääkäreiden apuna. Palokunnalla on myös.

        Suomen valtio on velvollinen huolehtimaan, että suomalaisten oikeudet toteutuu.
        Ei kunnat ja kaupungit edusta valtiota vaan nuo RAHASTAA asukkaita.

        Vankilassa keskustelin vankila työntekijöiden kanssa niin he kerto, että he joutuu tekemään vaarallisten vankien kanssa töitä niin heidät saadaan palautettua yhteiskuntaan takaisin.
        Kunta on vastuussa vangista, kun vapautuu vankilasta.
        Vankilasta menee tieto sen kunnan sosiaalitoimeen jossa vanki on kirjoilla.
        Jos vanki ei ota itse yhteyttä sosiaalitoimeen niin sosiaalitoimella on velvollisuus ottaa selvää, että missä kyseinen vanki ja mitä vanki puuhaa!

        Olen ilmoittanut tekstiviestillä Inarin kuntaan Hyvinvointi alueen työntekijälle, kun soitteli soittamisen ilosta että ” Olen jo maaliskuussa tullu vankilasta pois ja mulla on aika sulle toukokuussa.”

        Ei kyllä asiat edistyneet ja sen jälkeen olen tavannut sosiaalinohjaajan ja ei asiat ole vieläkään edenneet.
        Helmikuussa on uus aika sosiaaliohjaajalle.

        Jos oikeesti näin hidasta on Hyvinvointi alueella vangin vankilasta kotouttaminen en yhtään ihmettele jos vangit tekee uuden rikoksen mielummin ja asuu vankilassa mielummin…

        Pakolainen tulee maahan ja saa kaikki tuosta vaan…

        Pitääkö minun oikeesti kunnioittaa näin järjetöntä Hyvinvointi alue toimintaa?

        Olen ilmottanut : Tehkää 20 kunnianloukkaus syytettä ainakin niin ei tarvi kokoajan rampata edes takasin vankilasta vanhempien luo ja taas takaisin vankilaan!

        Inarin kunnan Hyvinvointi alue muistuttaa Ongelmajäte aluetta jossa minä seison keskellä sekä katselen, että mihinkähän noita Hyvinvointi alueen työntekijöitä oikein tarvii!?

        Kyllähän minä Inarin kunnasta pärjään, koska kunnanjohtaja jatkaa samaa perinteistä tapaa joka alkoi jo silloin, kun olen syntynyt!

        Hallitus on ilmoittanut, että Suomessa pitää lopettaa sisäinen rasismi sekä Kommunisti toiminta.

        Kunnanjohtaja syyllistyy molempiin ja palkkaa vielä apureita!

        Kommunisti tulee ruotsin kielisestä sanasta KOMUN joka on suomeksi kunta.
        Pohjanmaa oli ruotsin kielistä aluetta ja he asu komuneissa sekä tekivät kaikkea yhdessä.
        Kommunisti toiminta syntyi noin ja Suomessa nuo kiellettiin.

        Olen kaksi kielinen eli suomen ja ruotsin kielinen.
        Olen muuttanut Ruotsista ja Norjasta takaisin Suomeen koska noissa maissa on vielä komunit vielä olemassa.
        Kommunistijohtajasta pitäis päästä eroon niin loppuu kommunismi myös.

        En halua olla kommunisti, koska kommunisteilla on niin huonot tavat ja tämmöstä räkyttämistä en jaksa edes itsekkään enää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän minä Inarin kunnasta pärjään, koska kunnanjohtaja jatkaa samaa perinteistä tapaa joka alkoi jo silloin, kun olen syntynyt!

        Hallitus on ilmoittanut, että Suomessa pitää lopettaa sisäinen rasismi sekä Kommunisti toiminta.

        Kunnanjohtaja syyllistyy molempiin ja palkkaa vielä apureita!

        Kommunisti tulee ruotsin kielisestä sanasta KOMUN joka on suomeksi kunta.
        Pohjanmaa oli ruotsin kielistä aluetta ja he asu komuneissa sekä tekivät kaikkea yhdessä.
        Kommunisti toiminta syntyi noin ja Suomessa nuo kiellettiin.

        Olen kaksi kielinen eli suomen ja ruotsin kielinen.
        Olen muuttanut Ruotsista ja Norjasta takaisin Suomeen koska noissa maissa on vielä komunit vielä olemassa.
        Kommunistijohtajasta pitäis päästä eroon niin loppuu kommunismi myös.

        En halua olla kommunisti, koska kommunisteilla on niin huonot tavat ja tämmöstä räkyttämistä en jaksa edes itsekkään enää!

        Olisin Utsjoen kommunistijohtajana lopettanut kommunisti hommat ja sanonu : Täällä ei kommunistit enää hillu eikä edusta IHMISIÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teen rikosilmoituksen ja kirjoitan siihen ” Jaakko Mäkelä voi tarkistaa, että olenko tehnyt rikosilmoituksen sekä tutkinnan oikein niin päästään keräämään rahat porukalla pois ja saadaan Lapin sota alkuperäisten suomalaisten osalta päätöksen jotka asutaan omilla synnyinseuduilla eli me ei voida syyllistyä syrjintään, koska meillä on syntymä oikeus. Valtion virkamiehillä on velvollisuus pitää alkuperäisten kuntalaisten puolia omassa syntymäkunnassa. Lääkäreillä on sama velvollisuus sekä hoitajilla jotka toimivat lääkäreiden apuna. Palokunnalla on myös.

        Suomen valtio on velvollinen huolehtimaan, että suomalaisten oikeudet toteutuu.
        Ei kunnat ja kaupungit edusta valtiota vaan nuo RAHASTAA asukkaita.

        Vankilassa keskustelin vankila työntekijöiden kanssa niin he kerto, että he joutuu tekemään vaarallisten vankien kanssa töitä niin heidät saadaan palautettua yhteiskuntaan takaisin.
        Kunta on vastuussa vangista, kun vapautuu vankilasta.
        Vankilasta menee tieto sen kunnan sosiaalitoimeen jossa vanki on kirjoilla.
        Jos vanki ei ota itse yhteyttä sosiaalitoimeen niin sosiaalitoimella on velvollisuus ottaa selvää, että missä kyseinen vanki ja mitä vanki puuhaa!

        Olen ilmoittanut tekstiviestillä Inarin kuntaan Hyvinvointi alueen työntekijälle, kun soitteli soittamisen ilosta että ” Olen jo maaliskuussa tullu vankilasta pois ja mulla on aika sulle toukokuussa.”

        Ei kyllä asiat edistyneet ja sen jälkeen olen tavannut sosiaalinohjaajan ja ei asiat ole vieläkään edenneet.
        Helmikuussa on uus aika sosiaaliohjaajalle.

        Jos oikeesti näin hidasta on Hyvinvointi alueella vangin vankilasta kotouttaminen en yhtään ihmettele jos vangit tekee uuden rikoksen mielummin ja asuu vankilassa mielummin…

        Pakolainen tulee maahan ja saa kaikki tuosta vaan…

        Pitääkö minun oikeesti kunnioittaa näin järjetöntä Hyvinvointi alue toimintaa?

        Olen ilmottanut : Tehkää 20 kunnianloukkaus syytettä ainakin niin ei tarvi kokoajan rampata edes takasin vankilasta vanhempien luo ja taas takaisin vankilaan!

        Inarin kunnan Hyvinvointi alue muistuttaa Ongelmajäte aluetta jossa minä seison keskellä sekä katselen, että mihinkähän noita Hyvinvointi alueen työntekijöitä oikein tarvii!?

        IRANIN KANSALAINEN VENÄJÄN VIISUMILLA KOSTAMUKSEN HOTELLISSA


      • Anonyymi

        Jokainen joka loukkaa kristittyä Jeesusta suomea tekee kunnian loukkauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin Utsjoen kommunistijohtajana lopettanut kommunisti hommat ja sanonu : Täällä ei kommunistit enää hillu eikä edusta IHMISIÄ!

        Jokainen joka varastaa tekee rikoksen jokainen joka raiskaa suomalaisen tekee väkivallan laittoman teon Sodoman ja kunnianloukkaksen koko perheelle.


    • Anonyymi

      Järkikin sanoo , että vankilassa istumisesta ei ole mitään kunniakasta. Kuule, kunniaa saa aivan eri teosta kuin rikoksia tekemällä!

      • Anonyymi

        Kyllä kuulin, että Lieskahotlan johtatar BOSSANOVA A.K on saanut uuden asukkaan.
        Välitalon firman oli hoitanut kuulemma muuton.

        Kyllä hänen kohdalla mietin, että jos ISÄN arvon on noin alhaalla tässä kylässä niin turhaa istuin ero lasten isille kunniaa.
        Lieskahotlan Johtajatar BOSSANOVA A.K vetää taas kunniaa ja minä vedän kunniattomana taas aidan alta!

        Lisää on tulossa ja ei tuo minua haittaa, koska IHMISET on päättäneet että heille kuuluu kunnia!

        Syytön minä siihen olen jos joku kunniallinen isä käy bylsimässä kaikkea mikä vitulta haisee, koska ei ole ilmeisesti siskonsa kanssa väleissä!
        Tuossa luonnollisesti kunniat jakautuu tasapuolisesti kaikille!


      • Anonyymi

        Minusta tehtiin kunnianloukkaus rikosilmoituksia, koska olin äänestänyt!

        En luonnollisesti äänestänyt tuon jälkeen, koska äänestys lippuun pitää kirjoittaa numero ja tuokin on arabiaa!

        Kyllä olen kunnialla istunut kunnianloukkauksen ja kunnon ihminen olen toisiin verrattuna jotka ei muuta tee kuin valittaa joka asiasta somessa!

        Voin tehdä rikosilmoituksen niin loppuu äänestämiset, Somen käytöt ja rajat pysyy kiinni!

        Puhelimet on reikälevy mallia niin, kuin ennen vanhaan.
        Site ei valiteta vaikka ei pysty painaan # nappia, kun Hugo-peikko peli tulee televisiossa ja tekis mieli pelata sitä…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tehtiin kunnianloukkaus rikosilmoituksia, koska olin äänestänyt!

        En luonnollisesti äänestänyt tuon jälkeen, koska äänestys lippuun pitää kirjoittaa numero ja tuokin on arabiaa!

        Kyllä olen kunnialla istunut kunnianloukkauksen ja kunnon ihminen olen toisiin verrattuna jotka ei muuta tee kuin valittaa joka asiasta somessa!

        Voin tehdä rikosilmoituksen niin loppuu äänestämiset, Somen käytöt ja rajat pysyy kiinni!

        Puhelimet on reikälevy mallia niin, kuin ennen vanhaan.
        Site ei valiteta vaikka ei pysty painaan # nappia, kun Hugo-peikko peli tulee televisiossa ja tekis mieli pelata sitä…

        Syytön myös olen siihen jos minun poliittinen suuntani suomalaisten edun sekä oikeuden mukainen, mutta lukuisat ihmiset on sitä mieltä, että tuo on kunnianloukkaus.

        Mukavahan se on nähdä vaiheetksi, kun Inarin kunnassa kokoomuslaiset ampuu itseään perseeseen eikä aina vain keskusta!

        Kokoomus ja RKP on ainoat isot puoleet joita en ole koskaan kriittisesti arvostellut kansanedustajina enkä ministereinä!

        Kunnianloukkaukset vaikuttaa luonnollisesti minun poliittiseen suuntaan joka on hakusessa.

        Itsenäisyyspuolueen ehdokkaaksi olin Länsi-Uudellamaalla menossa aikoinaan, mutta jouduin vetämään itseni pois ehdokkaana.
        Syy oli turhan päivänen käräjöinti asiasta jossa ei ollu mitään ongelmia, mutta haluttiin keksiä paskaa koska paskahousut eivät itse lähde hoitamaan kansanedustajina ja muutenkaan kansan asioita!

        Rahaa ovat vailla ja vankeutta, mutta todistettavasti teot on tekemättä!
        Jos olisivat hoitaneet velvotteet niin pakolaisia ei olis yhtään tullut Suomeen ja ei hallitus olis ottanut velkaa eikä Suomeen olis ikinä tullut koronaa!

        Ahtisaari olis varmaan hengissä, koska hän sairastu koronaan ja korona tuskin hänelle terveellinen oli!

        Syytön minä siihen olen jos noin on päässyt käymään, mutta en omasta mielestä ole saanut koronaan.
        En ole edes tehnyt yhtään korona testiä, koska ei ole ollut edes koronan oireita.
        Olen ottanut allergia lääkkeen eli Heinixin jos on tukkoinen olo ollut. Se on helpottanut sillä joten ei se mikään korona ole silloin voinut olla!

        En ole sadisti sentään ole joka itseään huvikseen tikulla pistää nokkaan.

        Just luin, kun vahalla poistavat nenä karvoja niin tuo voi aiheuttaa tulehduksen nenään ja etenee nopeaa aivoihin.

        Koronatestin ottaminen voi aihettuaa saman ja näyte kohta tulehtuu ja tulehdus etenee aivoihin.

        Korona on hengenvaarillinen edelleenkin, koska ei me nähdä mitä nenän sisällä tapahtuu.

        Nenän aluetta kutsutaan ” Kuoleman kolmioksi ”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytön myös olen siihen jos minun poliittinen suuntani suomalaisten edun sekä oikeuden mukainen, mutta lukuisat ihmiset on sitä mieltä, että tuo on kunnianloukkaus.

        Mukavahan se on nähdä vaiheetksi, kun Inarin kunnassa kokoomuslaiset ampuu itseään perseeseen eikä aina vain keskusta!

        Kokoomus ja RKP on ainoat isot puoleet joita en ole koskaan kriittisesti arvostellut kansanedustajina enkä ministereinä!

        Kunnianloukkaukset vaikuttaa luonnollisesti minun poliittiseen suuntaan joka on hakusessa.

        Itsenäisyyspuolueen ehdokkaaksi olin Länsi-Uudellamaalla menossa aikoinaan, mutta jouduin vetämään itseni pois ehdokkaana.
        Syy oli turhan päivänen käräjöinti asiasta jossa ei ollu mitään ongelmia, mutta haluttiin keksiä paskaa koska paskahousut eivät itse lähde hoitamaan kansanedustajina ja muutenkaan kansan asioita!

        Rahaa ovat vailla ja vankeutta, mutta todistettavasti teot on tekemättä!
        Jos olisivat hoitaneet velvotteet niin pakolaisia ei olis yhtään tullut Suomeen ja ei hallitus olis ottanut velkaa eikä Suomeen olis ikinä tullut koronaa!

        Ahtisaari olis varmaan hengissä, koska hän sairastu koronaan ja korona tuskin hänelle terveellinen oli!

        Syytön minä siihen olen jos noin on päässyt käymään, mutta en omasta mielestä ole saanut koronaan.
        En ole edes tehnyt yhtään korona testiä, koska ei ole ollut edes koronan oireita.
        Olen ottanut allergia lääkkeen eli Heinixin jos on tukkoinen olo ollut. Se on helpottanut sillä joten ei se mikään korona ole silloin voinut olla!

        En ole sadisti sentään ole joka itseään huvikseen tikulla pistää nokkaan.

        Just luin, kun vahalla poistavat nenä karvoja niin tuo voi aiheuttaa tulehduksen nenään ja etenee nopeaa aivoihin.

        Koronatestin ottaminen voi aihettuaa saman ja näyte kohta tulehtuu ja tulehdus etenee aivoihin.

        Korona on hengenvaarillinen edelleenkin, koska ei me nähdä mitä nenän sisällä tapahtuu.

        Nenän aluetta kutsutaan ” Kuoleman kolmioksi ”.

        Koska en ymmärrä mistään mitään niin en kyllä viitsi kunnioittakkaan ketään!
        He on velvollisia hoitamaan joiden kunniaa olen loukannut.
        Löydän kokoajan lisää heidän laiminlyöntejä jotka syyttää minua kunnianloukkauksesta.

        Heidän kunniallisella tavalla me kuollaan kaikki, mutta täydelliset ihmiset toimii noin ja he vaatii siitäkin kunniaa itselleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en ymmärrä mistään mitään niin en kyllä viitsi kunnioittakkaan ketään!
        He on velvollisia hoitamaan joiden kunniaa olen loukannut.
        Löydän kokoajan lisää heidän laiminlyöntejä jotka syyttää minua kunnianloukkauksesta.

        Heidän kunniallisella tavalla me kuollaan kaikki, mutta täydelliset ihmiset toimii noin ja he vaatii siitäkin kunniaa itselleen!

        Loppuiko monologi?


    • Anonyymi

      Tätä on odotettu 8 vuotta. Vihdoinkin se tapahtui.

      • Anonyymi

        Ryssä tuo rajalle sata pakolaista ja pakottaa ne aseilla uhkaamalla tulemaan väkisin Suomeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryssä tuo rajalle sata pakolaista ja pakottaa ne aseilla uhkaamalla tulemaan väkisin Suomeen.

        Raja on kiinni. Eivät pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raja on kiinni. Eivät pääse.

        Pääsevät. Kärvistelevät rajalla jäätymäisillään pari päivää niin suomalaiset päästävät.
        Eikö se ole rangaistavaa jos rajakyylä katsoo vain vieressä kun pakolainen jäätyy kuoliaaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryssä tuo rajalle sata pakolaista ja pakottaa ne aseilla uhkaamalla tulemaan väkisin Suomeen.

        Sata vain niitä tuotiin busseilla yhteensä tuhat pyörineen. Eikä päässee takaisin mukamas heillä on venäjän viisumit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsevät. Kärvistelevät rajalla jäätymäisillään pari päivää niin suomalaiset päästävät.
        Eikö se ole rangaistavaa jos rajakyylä katsoo vain vieressä kun pakolainen jäätyy kuoliaaksi?

        KUULES NYT RASISTI NÄMÄ TUOTIIN TALVIVAATTEISSA RAJALLE BUSSEILLA PYÖRINEEN HE VAIN TALUTTI PYÖRÄT RAJAN TALON VIEREEN. KOSKA VENÄJÄLLÄ VAADITAAN KULKUNEUVO ja viisumit.KUN LÄHTEE ARABIAN HELTEISTÄ KYLMÄÄN MAAPALLON OSAAN TäYSISSÄ järjissään oleva ymmärtää että täällä on järvet meri JÄÄSSÄ 30-40 ASTETTA PAKKASTA JO ENNEN KUIN EDES LÄHTEE POHJOISEN SUUNTAAN SOMALIASSA ON AURINGOSSA 40 ASTETTA HELLETTÄ MERI AUKI LÄMMIN VESI MUTTA TÄÄLLÄ ON JÄÄTIKKÖÄ. OLETTE NIIN PERKELEESTÄ TYHMIÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ryssä tuo rajalle sata pakolaista ja pakottaa ne aseilla uhkaamalla tulemaan väkisin Suomeen.

        NÄMÄ MAKOILI KOSTAMUKSEN HITELLISSA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsevät. Kärvistelevät rajalla jäätymäisillään pari päivää niin suomalaiset päästävät.
        Eikö se ole rangaistavaa jos rajakyylä katsoo vain vieressä kun pakolainen jäätyy kuoliaaksi?

        Juuri noin sen on ryssä varmaan suunnitellut tapahtumaan ja Suomen idioottipäättäjät menivät lankaan. Katsotaan miten käy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin sen on ryssä varmaan suunnitellut tapahtumaan ja Suomen idioottipäättäjät menivät lankaan. Katsotaan miten käy.

        Siinä on rajavartijalla vaikea paikka, jos joutuu miettimään että avaako portin vai antaako portin takana olevan pakolaislapsen paleltua kuoliaaksi. Saattaa inhimillisyys mennä vastuukysymysten edelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUULES NYT RASISTI NÄMÄ TUOTIIN TALVIVAATTEISSA RAJALLE BUSSEILLA PYÖRINEEN HE VAIN TALUTTI PYÖRÄT RAJAN TALON VIEREEN. KOSKA VENÄJÄLLÄ VAADITAAN KULKUNEUVO ja viisumit.KUN LÄHTEE ARABIAN HELTEISTÄ KYLMÄÄN MAAPALLON OSAAN TäYSISSÄ järjissään oleva ymmärtää että täällä on järvet meri JÄÄSSÄ 30-40 ASTETTA PAKKASTA JO ENNEN KUIN EDES LÄHTEE POHJOISEN SUUNTAAN SOMALIASSA ON AURINGOSSA 40 ASTETTA HELLETTÄ MERI AUKI LÄMMIN VESI MUTTA TÄÄLLÄ ON JÄÄTIKKÖÄ. OLETTE NIIN PERKELEESTÄ TYHMIÄ.

        Emme me oli tyhmiä, me vain luemme sinun sepustuksiak7n.
        He tekevät päätöksensä tarjonnan huomioiden.


    • Anonyymi

      On se vaan niin hienoa, että raja on vihdoinkin kiinni.

      • Anonyymi

        Ja Ville Joskitt vartioi rajaa Frontexin kaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Ville Joskitt vartioi rajaa Frontexin kaa.

        On se vaan niin hienoa, että Frontex auttaa meitä.


    • Anonyymi

      Yle.fi:n etusivulla lukee enteellisesti "Itäraja auki viimeistä päivää".

      Voimme sanoa heippa itärajan ylityksille Raja-Joosepissa. Niin ne rajanylityspaikat pikku hiljaa vähenevät. Milloin alkavat talkoot Raja-Joosepin purkamiseksi? Osallistun mielelläni.

      • Anonyymi

        Se aukeaa taas ensi viikolla kuitenkin.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe