Maistuiskos suklaa kookos vanukas

Anonyymi-ap

Maistuiskos palstalaisille suklaa kookos vanukas?
Keitin vanukasta, jossa oli purkillinen kookos maitoa 4dl, punaista maitoa 6dl, 7 rkl sokeria, 2 tl vaniljasokeria ja suurustin maizenalla.

Meikäläinen ainakin tykkään suklaan ja kookoksen yhdistelmästä ja maistui oikein hyvälle.

36

319

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, harmi ettet pysty lähettämään sitä tänne :(

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        💋 ­N­­­y­­­m­­f­o­m­­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18135319q

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Missä se suklaa on?

      • Anonyymi

        Unohtu mainita kaakaojauhe 4rkl!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohtu mainita kaakaojauhe 4rkl!

        OM-NOM-NOM-NOM-NOM!


    • En tykkää kookoksen mausta yhtään. Ei, vaikka suklaan kanssa, niin ei. 🥴

      • Aika jännä. Minä taas tykkään kookoksesta, varsinkin suklaassa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Aika jännä. Minä taas tykkään kookoksesta, varsinkin suklaassa.

        Joskus pelkkä voimakas kookoksen tuoksu aiheuttaa jotain ikäviä tuntemuksia😵‍💫🥥


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Joskus pelkkä voimakas kookoksen tuoksu aiheuttaa jotain ikäviä tuntemuksia😵‍💫🥥

        Kyllä sitä voi olla monenlaista... Minulle ei maistu vesimeloni. 🍉


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä sitä voi olla monenlaista... Minulle ei maistu vesimeloni. 🍉

        Mulle taas vesimeloni maistuu kaikissa muodoissa😋


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mulle taas vesimeloni maistuu kaikissa muodoissa😋

        Arvasin sen. 😄 Minulle ei maistu tomaatti 🍅, eikä suolakurkut 🥒


      • mustasusi kirjoitti:

        Arvasin sen. 😄 Minulle ei maistu tomaatti 🍅, eikä suolakurkut 🥒

        Ne maistuvat mulle myös😊 käykö ketsuppi kuitenkin?


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Ne maistuvat mulle myös😊 käykö ketsuppi kuitenkin?

        Kyllä ketsuppia kuluu, koska siinä tomaatti on kypsennetty. Samoin tietysti kastikkeena menee ja pitsassa. 😊 Mutta sellaisenaan en vaan saa menemään alas. Se on ollut ihan lapsesta asti.


      • mustasusi kirjoitti:

        Kyllä ketsuppia kuluu, koska siinä tomaatti on kypsennetty. Samoin tietysti kastikkeena menee ja pitsassa. 😊 Mutta sellaisenaan en vaan saa menemään alas. Se on ollut ihan lapsesta asti.

        Erikoista😃


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Erikoista😃

        Onhan se joo. Kavereita on huvittanut, kun noukin tomaatteja pois burgerin taikka jonkun patongin välistä. 😆
        Pekoni ei myöskään maistu.🥓 😝


      • mustasusi kirjoitti:

        Onhan se joo. Kavereita on huvittanut, kun noukin tomaatteja pois burgerin taikka jonkun patongin välistä. 😆
        Pekoni ei myöskään maistu.🥓 😝

        Pekoni on vähän sellainen, että sellaisenaan se on ihan ok. Mutta mihinkään ruokaan se ei ainesosana mielestäni kuulu.


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Pekoni on vähän sellainen, että sellaisenaan se on ihan ok. Mutta mihinkään ruokaan se ei ainesosana mielestäni kuulu.

        Joo ei todellakaan.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Pekoni on vähän sellainen, että sellaisenaan se on ihan ok. Mutta mihinkään ruokaan se ei ainesosana mielestäni kuulu.

        KUULUU se olennaisena osana läskisoosissa.
        Ei kuule maistu läskisoosi maukkaalta ja mehukkaalta perunamuusin kanssa, jos ei ole rapeaksi paistettuja pekonisiivuja mukana ja siiten pekoneista paistaessa irronneeseen rasvaan tehdään se läskisoosi kastike.
        Lisukkeena makeaa hyytelöpuolukkaa ja mauste/suolakurkkuja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        KUULUU se olennaisena osana läskisoosissa.
        Ei kuule maistu läskisoosi maukkaalta ja mehukkaalta perunamuusin kanssa, jos ei ole rapeaksi paistettuja pekonisiivuja mukana ja siiten pekoneista paistaessa irronneeseen rasvaan tehdään se läskisoosi kastike.
        Lisukkeena makeaa hyytelöpuolukkaa ja mauste/suolakurkkuja.

        Mielipiteistä on turha kiistellä. Mutta mielestäni pekoni tuo ruokaan vastenmielisen maun. Olen joskus maistanut jotain pekonikastiketta ja pekonipastaa. Tulos on ollut se, että ei käy.


    • Kyllä noin yleisesti varmaan maistuisi, mutta ei juuri nyt, kiitos. Pidän kyllä sekä kookoksen että suklaan mausta.

    • Anonyymi

      Meitsille ei maistuisi.
      Mansikka maistuu suklaata paremmalta kookokseen yhdistettynä.

    • Minulla on viha-rakkaus-suhde kookokseen. Joskus kookoksen tuoksu ja maku on mielettömän upea, mutta joskus taas en voi sietää sitä. En tiedä mistä se johtuu.

      Tälläkin hetkellä vartalovoiteessani on kevyt kookoksen tuoksu ja siitä pidän, kun se yhdistyy pehmeisiin kukkaisiin tuoksuihin. Myös kookosvesi suoraan kookoksesta on todella hyvin makuista ja esim monet keitot saavat upeaa makua kookoksesta. En silti voi sietää esim Bountya.

      • Anonyymi

        Kookostäytteisen kierrepullat on parasta, mokkaruutujen päälle kuuluu kookos hiutaleet ja kookosrommi on sitten hyvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kookostäytteisen kierrepullat on parasta, mokkaruutujen päälle kuuluu kookos hiutaleet ja kookosrommi on sitten hyvää.

        En olekaan tuollaisia kierrepullia maistanut. Mitä täytteeseen siis tulee?

        Olen tehnyt aikuisten tarjoiluihin mokkaruutuja kookoshiutaleilla. Teen aikuisten version vähemmän makeaksi, tummemmasta suklaasta ja laitan tilkan etikkaa taikinaan. Lasten versioon (saa sitä aikuisetkin syödä) tulee nonparelleja, kuorrute hieman vaaleampaa ja taikina makeampi.

        Kookosrommi taas kuulostaa turhan tujulta itselleni, mutta ehkä se menisi jossain drinkissä.


      • Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

        En olekaan tuollaisia kierrepullia maistanut. Mitä täytteeseen siis tulee?

        Olen tehnyt aikuisten tarjoiluihin mokkaruutuja kookoshiutaleilla. Teen aikuisten version vähemmän makeaksi, tummemmasta suklaasta ja laitan tilkan etikkaa taikinaan. Lasten versioon (saa sitä aikuisetkin syödä) tulee nonparelleja, kuorrute hieman vaaleampaa ja taikina makeampi.

        Kookosrommi taas kuulostaa turhan tujulta itselleni, mutta ehkä se menisi jossain drinkissä.

        Malibu on kookosrommin nimi, eikä se mitään tujua ole, prosentteja 21%
        Minun mielestä oikein hyvän makuinen, ehkä liian makea.
        Viinamielelle kyllä maistuu!!!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Malibu on kookosrommin nimi, eikä se mitään tujua ole, prosentteja 21%
        Minun mielestä oikein hyvän makuinen, ehkä liian makea.
        Viinamielelle kyllä maistuu!!!!!

        Ai niin Malibu! Kyllähän minä sitä maistanut olen, drinkeissä juurikin eikä se tosiaan ole mitään erityisen tujua. Olin aivan unohtanut tuollaisen juoman olemassaolon. Tätä se ikä teettää 😁


    • No siis minähän rakastan kookosta yli kaiken, sen kaikissa muodoissa! 🥳

      Aina, kun menen ulkomaille, niin tilaan Piña Coladan, mutta se pitää tehdä oikeaan kookoskermaan ollakseen hyvä. 🍹

      Myös kookossuklaa on törkeän hyvää! Pitääpä tehdä tuota vanukasta joku päivä. Kiitos reseptistä! 😊

    • Anonyymi

      En halua pilata nautintojanne, kohtuudella kaikki varmaan on ok? Suosittelen enemmän ravintokuituja lisäämään kaikkeen mitä laittaa suuhun. Majoneesia ja vanukkaat ovat varmaan just niitä, jotka altistaa suolistosyöville? Varoituksen sana aina paikallaan.

      • Anonyymi

        Minä ainakin saan ravintokuituja, kun joka aamu syön kaurapuuria, jossa on pellavansiemen rouhetta, puolukkasurvosta, pakaste mustikoita, mansikoita ja muita marjoja.


    • Joo, märehtiminen on oleellisen tärkeää sinkuille.

    • Anonyymi

      Ei maistuisi, en tykkää kookoksesta.

      Miksi teit vanukasta noin valtavan määrän?

      • Anonyymi

        Ei siinä paljon ole, muutaman kerran, kun kauhoo, niin on syöty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä paljon ole, muutaman kerran, kun kauhoo, niin on syöty.

        Tuossa satsissa on yli 1300 kaloria ja kovin paljon huonoa rasvaa. Ts. överiksi menee sinulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa satsissa on yli 1300 kaloria ja kovin paljon huonoa rasvaa. Ts. överiksi menee sinulla.

        Ei mee äveriksi, kun syön 1dl päivässä, niin ehtii loput homehtua, mut kuoritaan homeet pois ja voi sitten syödä, eikä tuu liikaa kaloreita.
        Ei meikäläisellä edes tule päivittäistä kalorin tarvetta, kun tämän päivän syömiset on:
        3d kaurapuuroa, 1dl marjoja, vajaa 2tl sokeria, 1dl maitoa, 2 kupillista kahvia sokerittomana n. 3dl yhteensä, einesroiskepizza, 1dl suklaakookos kiisseliä, 1 siivu leipää, kevytlevite, leikkelemakkara, juustosiivu, pullanpala.

        Jos syön perunoita, niin 2-4 kpl riippuen perunan koosta, 4-5 lihapullaa ja kastiketta.

        En mä tiedä olenko ylipainoinen, pituus 170cm ja paino 62kg ja mies olen, mut ei hirveästi jaksa mitään raskasta työtä tehdä, just lumet kolaan ja polttopuut pilkon, niin eipä juuri muuta jaksa.


    • Anonyymi

      Sinun kannattaa herkkuja tehdessäsi kiinnittää huomiota annoskokoon; tiedätkö mikä se on?

      - Sheena

      • Anonyymi

        Juu, annoskoot on pieniä.
        En edes voisi mennä ravintolaan syömään ravintola lounasta, joka on määrtyn kokoinen, en jaksa syödä siitä edes puolia ja maha on täynnä.
        Joskus nuorempana yli 20 vuotta sitten olin seurueen kanssa ravitolassa ja tilattiin joakien lankkupihvi ja perunaohkot.
        Meikäläiselä oli kova työ sen lankkupihvin kanssa, enkä jaksanut niitä perunoita syödä, kun muutaman ja pihvistäkin 3/4 osaa ja tuli hirvee ähky.
        En edes jälkiruokaa jaksanut syödä, vaikka se kuului annokseen.
        Onneksi pöydässä oli suurimahaisia, jotka mieluusti sen jälkiruoan söivät.
        Muut söi kevyesti lankkupihvin ja tilasivat vielä hampurilaisia.
        Meikäläinen ei tilanet enää mitään, meins vatsa haljeta.
        Silloin oli vielä hyvä ruokahalu, toista mitä se nyt on.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe