lumitöitä kolaten ja nyt sain kauhean päänsäryn. Voiko syy olla hartioissa vai rintarangassa. Mitenhän tämä helpottaa.
Oivoi tein paljon
40
341
Vastaukset
Lihakset menneet jumiin vissiin.
- Anonyymi
Voi olla myös kuukautiset. Ennakkokipu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla myös kuukautiset. Ennakkokipu.
😅😅😅😅😅😅😆😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😅😅😅😅😅😆😄😄
Ei kai siinä mitään naurettavaa ole. Voi se olla sitäkin. Yleensä kaksi päivää ennen infernaalinen päänsärky ollut. Nyt vain kyllä yhdistin tämän ensin lumenluontiin siinä meni nimittäin 2,5 h.
- Anonyymi
Olet jännitellyt oudokseltaan. Pitkä suihku tai pitkä lempeä sauna, paljon (alkoholitonta) juotavaa ja burana.
xLiner- Anonyymi
Kiitos kaikille vinkeistä ja neuvoista. Otin buranan, kävin hyvin kuumassa suihkussa, hieroin ja venyttelin niskoja. Ja join vettä ja söin. Lepäsin pitkältään vähän aikaa ihan silmät kiinni.
Nyt alkaa tuntua jo paremmalta. Naama on kyllä ihan kuuma, mutta olo on vähin erin ok.
Saattoi olla, että tein liikaa liian nopeasti kerralla ja kiristin samalla vaistomaisesti hartioita ja tiedä tuota muistinko niin hyvin hengittääkään kun innostuu puuhaamaan.
Kyllä se tästä. Seuraavaan sitten vähän enemmän koneellista apua.
- Anonyymi
Kaula on molemmin puolin kosketusherkkä. Eli aika kipeä. Pitänee ehkä mennä pitkäkseen. Kummaa.
-ap- Anonyymi
Oliks sulle pipo päässä? Ettet vaan palelluttanut päätäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliks sulle pipo päässä? Ettet vaan palelluttanut päätäsi?
Oli, ja paksu huivi ja toppatakki. Pidin kyllä välillä takkia auki kun meinasi läkähtyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli, ja paksu huivi ja toppatakki. Pidin kyllä välillä takkia auki kun meinasi läkähtyä.
Hyvä. Pää pitää suojata pakkaselta, vaikka tekisi hikihommia. Kiva kuulla, että voit jo paremmin:)
- Anonyymi
Voi parkaa! Mene oikeisiin töihin nii tiedät mitä kipu on.
- Anonyymi
Juu aamulla taas :)
Niska jumissa, hiosti kumminkin ja avasit liikaa kaulusta
- Anonyymi
Avasin kyllä takkia kun huivi alkoi tuntua ahtaalta ja tuli kuumakin, liikaa aluskerrastoa oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avasin kyllä takkia kun huivi alkoi tuntua ahtaalta ja tuli kuumakin, liikaa aluskerrastoa oli.
Mä tein lumityöt shortseissa ja t-paidassa, ei tullut kuuma, sopivan viileä oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tein lumityöt shortseissa ja t-paidassa, ei tullut kuuma, sopivan viileä oli.
Wow 😯
Oi oi. Pitää juoda paljon vettä, ottaa burana ja mennä kuumaan suihkuun tai saunaan. Venytellä ja tehdä joku hyvä vaahtokarkkikermavaahtokaakao. Olisikohan hyvä, jos tekisi kookoskermaan? Pitäisi varmaan joskus kokeilla. 🤔
- Anonyymi
Kuumaa muussia ja nakkeja söin :)
- Anonyymi
Onko pulssi normaali? Lumenluonti on raskasta puuhaa, ja monet saavatkin sydänkohtauksen.
- Anonyymi
Liian raskasta vanhalle miehelle
- Anonyymi
En mitannut, mutta pötköttelin. Ei sydän ainakaan poukkoillut. Älykellon syke oli 83-136 käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian raskasta vanhalle miehelle
Olen 40 nainen :)
- Anonyymi
Juu, menkääs kokeleen lumenluontia talon katolta.
Meikäläinen luo tasakatolta lumet 1-2 kertaa talvessa ja lunta on reilu 40cm kerrallaan.
Siinä saa luoda lunta, kun vajaa 100 neliöö luo lunta.
Jos sydänkohtaus tulee, niin eipä kukaan tiedä mitään, kun ei maasta sinne katolle näe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, menkääs kokeleen lumenluontia talon katolta.
Meikäläinen luo tasakatolta lumet 1-2 kertaa talvessa ja lunta on reilu 40cm kerrallaan.
Siinä saa luoda lunta, kun vajaa 100 neliöö luo lunta.
Jos sydänkohtaus tulee, niin eipä kukaan tiedä mitään, kun ei maasta sinne katolle näe.En jaksaisi tuota. Se on kovempaa kuin pakkaslumi. Teehän sinäkin rauhassa… ja ota kaveri avuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, menkääs kokeleen lumenluontia talon katolta.
Meikäläinen luo tasakatolta lumet 1-2 kertaa talvessa ja lunta on reilu 40cm kerrallaan.
Siinä saa luoda lunta, kun vajaa 100 neliöö luo lunta.
Jos sydänkohtaus tulee, niin eipä kukaan tiedä mitään, kun ei maasta sinne katolle näe.Puhelin pitää muuteskin olla mukana noissa ulkotöissä.
- Anonyymi
sauna
- Anonyymi
minulle ei ole nyt :) kuuma suihku kyllä, se oli hyvä.
Oudokseltaan varmaankin lihakset on jumissa. Voisitko jumpata ja venytellä hieman? Se yleensä helpottaa.
Myös kupillista teetä auttaa rentoutumaan. 🍵🫖😊- Anonyymi
Kiitos, tuonne ylös kirjoitinkin jo; näin minä tein. Olo on kohentunut. Onneksi. Pitäisi aina innostuessaan muistaa hengittää ja saisi kai sitä välillä pitää tauonkin omissa hommissaan, tuli kolattua 2,5 h yhteenmenoon, mutta ihan hauskaa se oli ennen näitä lopputuntemuksia :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, tuonne ylös kirjoitinkin jo; näin minä tein. Olo on kohentunut. Onneksi. Pitäisi aina innostuessaan muistaa hengittää ja saisi kai sitä välillä pitää tauonkin omissa hommissaan, tuli kolattua 2,5 h yhteenmenoon, mutta ihan hauskaa se oli ennen näitä lopputuntemuksia :)
Nyt lisää nakkeja ja muusia :)
Kauhea nälkä :) - Anonyymi
Helpottaa kun tekee päälle sivuttain venytyksiä ja hieroin itse hartioita. Kyllä se auttaa ihmeesti. Ihan päännikamat naksahteli. Buranalla nyt osansa, että rentouttaa, tuntuu itse asiassa aika hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpottaa kun tekee päälle sivuttain venytyksiä ja hieroin itse hartioita. Kyllä se auttaa ihmeesti. Ihan päännikamat naksahteli. Buranalla nyt osansa, että rentouttaa, tuntuu itse asiassa aika hyvältä.
Ja iloinen kun tienoo niiiin siisti! Hyvä mieli.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, tuonne ylös kirjoitinkin jo; näin minä tein. Olo on kohentunut. Onneksi. Pitäisi aina innostuessaan muistaa hengittää ja saisi kai sitä välillä pitää tauonkin omissa hommissaan, tuli kolattua 2,5 h yhteenmenoon, mutta ihan hauskaa se oli ennen näitä lopputuntemuksia :)
Hyötyliikunta on aina hauskaa, kunhan muistaa tehdä maltilla. 😄
Anonyymi kirjoitti:
Helpottaa kun tekee päälle sivuttain venytyksiä ja hieroin itse hartioita. Kyllä se auttaa ihmeesti. Ihan päännikamat naksahteli. Buranalla nyt osansa, että rentouttaa, tuntuu itse asiassa aika hyvältä.
Huomenna voi olla lihakset vähän arkana, mutta uutta jumppaa ja venytystä vaan. Se auttaa.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Huomenna voi olla lihakset vähän arkana, mutta uutta jumppaa ja venytystä vaan. Se auttaa.
Voi olla, on vähän tönkkö olo. Ei saisi sinkoilla, muttei aina ole malttia. Täytyy aamu aloittaa jäsenten oikomisella :D
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Hyötyliikunta on aina hauskaa, kunhan muistaa tehdä maltilla. 😄
Tossa oli vaan illalla sekin, että mulla lähti tunto alahuulesta eli jotenkin se otti päänalueelle, niskat vissiin.
- Anonyymi
Perskindol hottia niskaan. Lämmittää ja rentouttaa. Kylmä viima voi aiheuttaa päänsärkyä.
- Anonyymi
Pitää kokeilla. En oo aiemmin testannut sitä.
- Anonyymi
Ehkä hierojalta fasettilukkojen avaus vielä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625