Tajusin miten osata uida luontevammin mutta en vieläkään ole priimus

Anonyymi-ap

Kauan kesti sitä surkeaa uintia mut sitten hiffasin että ei sitä tarvi päätä koko ajan sinne veden alle laittaa vaan tekee sen toimenpiteen rauhallisesti eikä panikoi kun mulla usein se paniikki iskee että hornaisee vettä keuhkoihin ja näin on käynytkin monia kertoja kun ei oikein osaa kontrolloida sitä tilannetta ja on tietty veden/uimisen pelko aina pikkulapsesta asti kummitellut takaraivossa niin nykyään ottaa rauhallisemmin eli ei sitä päätä tarvi ihan älyttömästi joka vedolla panna veden alle jos tuntuu siltä että alkaa panikoida mutta toki priimus uimarit eli parhaat uimarit ne osaa koko ajan panna pään veden alle joka kauhaisulla, mut ei sitä tarvikaan olla paras uimari vaan riittää että saa siitä hyvää liikuntaa. Itse tykkään uida siten että vaihtelen tempotasoja eli pari altaanmittaa rauhallisella tempolla ja pari altaanmittaa täysillä.

Rintauinti on edelleen se joka ei onnistu minulta, samoin perhosuinti, mut kaikki muu uintimuoto onnistuu ihan ok hyvin.

Ei siis kannata ehkä uintiharrastelijoiden liikaa yrittää hakea täydellisyyttä eli monasti toi perfektionismi voi mennä yli hilseen. Ei tässä jani sievisiä tarvi olla =)

4

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mua mikään Sievinen kiinnostakaan olla, tahdonkin olla Michael Phelps.

• Anonyymi

on hyvä tähdätä korkealle ei siinä mitään.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

💋 ­N­­­y­­­m­f­­o­­m­a­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4522
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2513
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      173
      1689
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      256
      1554
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1430
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1337
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1251
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1249
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1232
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35