Utsjoella on ollut hyvä kokous.

Anonyymi-ap

Eihän tuollainen kunnanjohtaja valinta ole edes laillinen.
7 oli ollut paikalla ja 8 poissa.
Ovatkohan kyseiset 8 Holomanämmän puolella?
Uus Utsjoen kunnanjohtaja lupas suoraan omaa paskaa!
Holomanämmähän teki nuo hänen rästityöt ja todisti vielä, että olis voinut hoitaa nuo asiat jo silloin kun tuli Helsingistä Utsjoen kuntaan asumaan sekä töihin.

Holomanämmä on parhaimillaan, kun esittää mielisairasta netissä ja tekaseen tuosta vaan faktaa eli näyttää toteen, että mielisairas voi istua pöydän takana hoitamassa töitä.

5

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse Holomanämmä anonyyminä kirjoittaa sekä nauraa 🤣🤣🤣
      Kiitos kuuluu myös heille jotka anonyymeinä vinkkas, että hae Utsjoen kunnanjohtajan paikkaa.

      Lupasin lähteä vankilaan jos väärässä olen Utsjoen kuntalaisten puolesta.
      En voi olla väärässä jos Utsjoen kunnan sisällä menee yli tunti ambulanssin paikalle tuloon ja yli 4tuntia, kun ovat SAIRAALASSA potilaan kanssa!
      Kyllä kaikki valmiudet pitää 2000 luvulla löytyä omasta kunnasta jos nuo löytyy Helsingistäkin.

      Laitoin 3 eri ihmiselle sähköpostin ja he edustaa Utsjoen kuntalaisia ja kunnanhallitus/kunnanvaltuusto edustaa kuntalaisia. He on valinneet tehtäviin ihmisiä joihin he on luottaneet, että he hoitaa tehtävänsä.
      5 vuodessa jos saa kuntaan hotellin, kouluja, terveystalon sekä hoivakodin niin kyllä siinä ajassa olis saatu yhtä monta sairaalaa sekä palolaitoksia Utsjoen kuntaan, mutta EI NUO VARMAAN OLE TURVALLISUUTTA eikä TERVEYTTÄ EDISTÄVIÄ ASIOITA!

      Luki että kunnanjohtajan pitää asua kunnantalolla eli olla fyysisesti läsnä kokoajan.
      Kukaan muu ei asua töissä kuin minä, koska minähän luonnollisesti tutkin asioita.
      Miksi teen noin? Johtuu siitä, että satun tietämään asioita.
      Minun mummo asui Utsjoen kunnassa ensin ja minun äiti on antanut mulle luvan että saan hoitaa hänen puolesta meidän asioita jotka liittyy petsamolaisten oikeuksiin.
      Diplomaatti oikeudet poistettiin Inarin kunnassa vaikka nuo oli minun perintöjä jotka mummo oli jättänyt mulle sekä minun äidille ainakin, koska me jatkettiin Inarin ja Utsjoen kunnissa mummon työtä.
      Konkursseilla ei ole mitään merkitystä ja minähän maksan velkani koska todistin sekä ilmoitin puutteet niin, kuin kuuluu heille jotka edustaa kuntalaisia.

      Ei Inarin kunnassa ole kukaan halunnut keskustella aiheista eikä ole edes kysytty että miksi tein AVI:lle ilmoituksen.
      5-6 vuotta olen odottanut, mutta samaa paskaa jatkuu vaikka KUNNANJOHTAJA on vaihtunut monta kertaa eikä heillä ole kiinnostanut!

      Vankilan Korkeakoulun olen suorittanut ja sillä vedän esteen sekä ilmotan ” Nyt vedetään seinää pystyyn ja katotaan kuka lähtee istuun vankilaan!”
      En ole Helsingissä enkä muuallakaan ollut tuollaisissa tehtävissä, mutta mulla on SYNTYMÄ OIKEUS VAATIA samoja asioita Inarin ja Utsjoen kuntiin mitä HELSINGISSÄ on!

      • Anonyymi

        Ei ole mikään häpeä istua kunnianloukkaus sakko vankina jos ymmärrät, että tuollaisen tuomion jos saa sekä kärsit tuomion ja olet vielä itse vaatinut itselles kovemman tuomion mitä edes oikeus suostui määräämään.
        Olen toiminut kunniallisesti ja aloittanut tekemään töitä joita toiset EI OLE VIITSINEET HOITAA vaikka he istuu viroissa/toimissa ja saavat palkkaa siitä etteivät edes huolehdi omista töistään!

        Mulla kyllä TYÖTTÖMÄNÄ AIKAA, koska en lähde kenenkään omaisia hoitamaan!
        Työvelvoite on nolla, koska mulla on näitä omia asioita mihin tarvin aikaa niin voin hoitaa rauhassa.

        Jos mulla olis mies niin mehän oltais miljonäärejä, koska me keskusteltas asioista ja ratkottas näitä yhdessä.

        Kannattas mennä Utsjoen kunnassa asuvan sinkku miehen kanssa naimisiin ja sanoa hänelle : Pidän kirjat Inarin kunnassa ja vaimona vaan hengailen täällä sun luona niin pysytään rahoissa! Sun kaverit on alkuperäisiä Utsjoen kuntalaisia joten pärjätään kaikki…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole mikään häpeä istua kunnianloukkaus sakko vankina jos ymmärrät, että tuollaisen tuomion jos saa sekä kärsit tuomion ja olet vielä itse vaatinut itselles kovemman tuomion mitä edes oikeus suostui määräämään.
        Olen toiminut kunniallisesti ja aloittanut tekemään töitä joita toiset EI OLE VIITSINEET HOITAA vaikka he istuu viroissa/toimissa ja saavat palkkaa siitä etteivät edes huolehdi omista töistään!

        Mulla kyllä TYÖTTÖMÄNÄ AIKAA, koska en lähde kenenkään omaisia hoitamaan!
        Työvelvoite on nolla, koska mulla on näitä omia asioita mihin tarvin aikaa niin voin hoitaa rauhassa.

        Jos mulla olis mies niin mehän oltais miljonäärejä, koska me keskusteltas asioista ja ratkottas näitä yhdessä.

        Kannattas mennä Utsjoen kunnassa asuvan sinkku miehen kanssa naimisiin ja sanoa hänelle : Pidän kirjat Inarin kunnassa ja vaimona vaan hengailen täällä sun luona niin pysytään rahoissa! Sun kaverit on alkuperäisiä Utsjoen kuntalaisia joten pärjätään kaikki…

        Miehestä tulis luonnollisesti minun omainen avioliiton kautta…


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        🔞 ­­N­­y­m­­­f­­o­m­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181375424

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sukulainen ei ole minulle niin läheistä sukua enää, että voisin periä hänet.
      Tuon sukulaisen tyttö opiskeli hoitajaksi ja alko vittuileen mulle, koska kävin vanhemman panostajan koulutuksen.
      Kysy minulta : Pitäskö hänenkin alkaa panostajaksi?
      Vastasin : Siitä vaan!
      Olivat kuulemma vittuilleet hänelle Karigasniemellä baarissa, että on päissään niin muutti pois sieltä.

      On kuulemma panostaja ja panosti painoon joka johti eläkkeelle, mutta on nuorempi minua ja nuoremmat saa YLIPAINOLLA YLIVOIMA ELÄKKEET!
      Ei saa kirjoittaa diagnoosia ” Sairaaloisen lihava” joten lääkärit keksii jonku muun diagnoosin jolla sairaaloisen lihavat pääsee työkyvyttömyys eläkkeelle.

      Olen minäkin lihava, mutta ei täytä sairaaloisen lihava diagnoosia vielä. Neuvolan vaaka riittää minun punnitsemiseen ja sairaaloisen lihavat punnitaan matkahuollon vaakalla.

      Yritän kokoajan saada lisää painoa niin pääseen myös SAIRAALOISEN LIHAVIEN ELÄKKEELLE, mutta ei jaksa eikä pysty syömään sellaisia ruokia niin pääsis tavoitteeseen…

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe