Valitsetko keskustelukumppanit palstalla?

Anonyymi-ap

Onko sinulla kirjoittajia, joiden aloituksiin tai kommentteihin et vastaa ja kirjoittajia, joiden aloituksiin tai kommentteihin aina vastaat?

Oletko huomannut, että joku kirjoittaja ei koskaan vastaa sinulle tai vastaa aina? Jos, mitä ajatuksia se herättää?

Onko sinulla eroa ovatko keskustelukumppanit rekattuja tai anonyymeja?

16

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, valitsen. Joitakin poikkeuksia lukuunottamatta välttelen rekattuja ja signeeraajia.

      Vältteleekö joku minua? Varmasti, mutta mä en välitä.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­N­­y­­­m­­f­o­m­­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18138187Y

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Mulla ei vaikuta kirjoittaja, vaan aihe, vastaanko vai enkö vastaa aloitukseen tai kommenttiin. Jos jätän jollekin vastaamatta tai kommentoimatta se ei johdu kirjoittajasta, vaan siitä, ettei ole mitään lisättävää tai tulee kiire johonkin muuhun puuhaan.

      Oletan samoin muista kirjoittajista. En ole huomannut että joku ei keskustelisi tai vastaisi mulle koskaan. Tai että joku vastaisi aina. Usein en edes odota vastausta kommenttiini. Ellen sitten kysy jotain. Vastailen aloituksiin, kun mulla on siihen sopivaa aikaa ja lähden kun aika loppuu. En seuraile, miten keskustelu jatkuu muilla useinkaan.

      Kuten alussa sanoin, kirjoittajalla ei ole väliä, vaan aiheella. Toki tuttujen rekattujen kanssa keskustelu on helpompaa, kun tietää kenen kanssa juttelee, mutta yhtä hyvin voin keskustella myös tietämättä kuka kirjoittaja on kyseessä, olkoon vaikka täysin satunnainen palstalla piipahtaja tai tuttu puskista.

    • Yleensä kommentoin viestejä, en kirjoittajia. Tosin vähemmän todennäköisesti vastaan anonyymille, joka ei signeeraa kommenttiaan.

    • Enpä osaa sanoa varmaksi. 🤔 Ehkä se on lähinnä aihe, mikä kiinnostaa, jos kiinnostaa. - Periaatteessa minulle ei ole väliä sillä, onko kirjoittaja rekisteröity, puumerkillinen tai täysin anonyymi.

      Olen kyllä huomannut, että jotkut anonyymit eivät vastaa minulle, mutta sehän on täällä jokaisen oma valinta. En ota siitä itseeni. 🙂

      • Anonyymi

        Minä puolestani en välttämättä huomaa kaikkien vastauksia.. on aika todennäköistä, ettei kaikkia minun vastauksiakaan huomata tai sitten vain ei ole mitään vastaamista..

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä puolestani en välttämättä huomaa kaikkien vastauksia.. on aika todennäköistä, ettei kaikkia minun vastauksiakaan huomata tai sitten vain ei ole mitään vastaamista..

        - Sheena

        Huomasin kyllä nyt vastauksesi. Kiitos kommentista. 😄


    • Anonyymi

      Aiheen mukaan luen ja vastailen.

      - Sheena

    • Minä vastailen aiheeseen, joka kiinnostaa. Tietysti olisi ihana, jos elämä menisi niin kuin elokuvissa vaikka joskus ja olisi tuttu tyyppi vastapuolella naputtamassa, mutta eihän sellaista sovi haaveilla.

    • Ketju kokonaisuudessaan inspiroi minua. Ketjun tunnelma on tärkeä.
      En ylläty, jos vastaan ketjussa ohi aiheen.

      • Anonyymi

        Taidan tehdä tuota viimeistä aika usein 🤭 Ketjun tunnelmakin on tärkeä, voin kokea kiukkua tai nauraa, eikä silläkään väliä 😅


    • Valkkailen kyllä.

      Lähinnä valkkailen aiheita tai satunnaisia kommentteja, joihin letkautan jotain päätöntä skeidaa, mutta valkkaan myös kirjoittajia sen perusteella kykenemmekö keskustelemaan. Jos toistuvasti hommat menee vain riitelyksi asian ohi tai vittuiluksi, niin on parempi todeta että olemme vakavasti erimielisiä jokseenkin kaikesta ja erillään pysyminen on hedelmällisempää.

    • Anonyymi

      Kyllä, minulla on kirjoittajia, joille en vastaa, kuin korkeintaan hyvin harvassa asiassa.

    • Anonyymi

      Tästä poistettiin viesti, jossa totesin, etten ole vielä niin addiktoitunut palstaan, että miettisin kenelle kuuluu vastata, kenelle ei. Joku suuttui? 🤔🤭

    • Anonyymi

      En ikinä pystyisi erittelemään onko joku joka ei vastaa kirjoituksiini. Vastaan jos asia kiinnostaa ja minulla on jotain kannanottoa siihen. Ei vaikuta onko rekattu vai ano.

    • En valikoi aloituksia niiden aloittajan perusteella vaan aiheen. Vastailen parhaani mukaan kaikille, mutta sen myönnän, että kynnys kommentoida tietyille henkilöille on matalampi, kun tietää heidän tyylinsä. Sillä, onko kirjoittaja anonyymi tai rekattu, ei itsessään ole väliä.

      En tiedä karttaako joku erityisesti minua täällä, mutta jos näin on, niin hänellä on siihen varmaan syynsä. Toki se ajatus tuntuu kurjalta, että olisin loukannut jotakuta, mutta se jos ei vain pidä minusta tai tyylistäni, on tietenkin ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      130
      1295
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      146
      783
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      726
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      713
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      688
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      541
    Aihe