Yksinäiselle joulu ei ole ilon juhla, ei juhla laisinkaan.
Muut kokoontuu yhteen, kinkkua maistellaan, lahjoja jaellaan.
Yksinäinen korkaa ehkä sen kaljatölkin, tirauttaa itkun, laittaa maksalaatikon mikrouuniin ja alkaa tuijotella netflixsii 🥺
Samalla suree, kun kaikilla muilla on kivaa.
Joulu ahdistaa
9
331
Vastaukset
- Anonyymi
No aika pitkälti noin se menee.
- Anonyymi
No joulu on samanlainen päivä kuin muutkin. Maa on litteä jne Mitä tuota julistaa.
Business ihmisten businesta, voi voi ku onki ankeaa määää mää - Anonyymi
Miten toimii kotimainen korruptio Keravalla?
Kokoomuslaiset hankkivat ylihintaisia jumppakeppejä kokoomuslaisilta 100 000 eurollla, mitä kokoomuslaiset nyt pöyristelevät.
Mullekin keppi, kaikille oma keppi-joo- Anonyymi
Meri (kok.) kritisoi Keravan Larssonia (kok.) ostoista, jotka toimitti Vestman (kok.)
Mukava nähdä, että kritiikki osuu joskus kohdilleenkin ja että joskus uskalletaan koskea siihen hirteen omassa silmässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meri (kok.) kritisoi Keravan Larssonia (kok.) ostoista, jotka toimitti Vestman (kok.)
Mukava nähdä, että kritiikki osuu joskus kohdilleenkin ja että joskus uskalletaan koskea siihen hirteen omassa silmässä.On muuten uskomaton tarina ko. busineksesta
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000010027194.html
Kahden euron keppien sijaan 120€ kepit ja nyt nekin jo rispaantuneet, 1200 kappaletta.
Huippukusetus!
- Anonyymi
äkkiäkös noita kavereita saa!
- Anonyymi
Pari lemmikkikoiraa tai -kissaa hommaat ja niitä lellit niin aika menee kivasti. Ja laita sitten tiktokkiin videoita niistä🤭
- Anonyymi
Vanha sanonta: "Huonoa päivää ei olekaan jos et itse päivääsi pilaa."
Jos ajattelee, että on ikävää ja kurjaa niin onhan se. Ei yksinäisen joulua muut määrittele, itse sen teet tai olet tekemättä.
Ajattelin ensin, että en laita mitään jouluun liittyvää, en laita perinteisiä jouluruokia jne. No, olen kuitenkin jo aloittanut valmistelun. Lahjoja en osta enkä hanki ja olen kieltäytynyt topakasti lahjoista.
Minua ei mikään ahdista. Olen vain päättänyt, että minun elämässä ei kulutusjuhlat jatku. Ihmiset ostaa vimmalla ja jopa velaksi kaikkea, kaikkea vaikka jo entisestään koti on liialla tavaralla kuormitettu. Ostetaan, ostetaan ja kirpputoreilla kannetaan monenmoista niin, että suurin osa kirpputoreista vaikuttaa jo kaatopaikoilta.
Olen yksin, minulla on hyvä lämmin koti ja jouluun kuuluu vain sitä mistä itse pidän.
Vaikka sukulaiset tarjoavat mahdollisuutta viettää joulua heidän kanssaan, nautin siitä kun saan olla kotona, olla niin kuin haluan ja laittaa ruuaksi oman mieltymyksen mukaista safkaa. Olen hyvinkin tyytyväinen olooni jopa onnellinen. - Anonyymi
Tässä hyvä joululahja
Sanoisin, että 10 %:n kannatusta nauttivilla sivarilla on 0 %:n mahdollisuudet tulla valituksi Suomen presidentiksi h-a et aaltola
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031747- 2101557
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58885En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51814Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉60756Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36755The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5742