Olen eläkeiässä ja olen joutunut käyttämään lääkäripalveluja aika paljon, kuten iäkkäämmät ihmiset yleensä. Ennen Sote uudistusta lääkäripalvelut toimivat melko hyvin. Uudistuksen tavoite on aivan hyvä, mutta, mutta, toteutus n käytännössä täydellinen FIASKO. Kun yrittää tilata puhelimitse lääkärinaikaa, kuulee sanoman "Meillä on nyt ruuhkaa..." Tätä saattaa tulla kymmeniä kertoja. Asiakas voi yrittää seuraavana päivänä ja sama tilanne. Tätä on jatkunut jo kauan. Tämä törkeä virhe pitäisi heti korjata. HEI HEI korjaamaan! Todetaan vain, että: "Valitettavasti meillä on nyt ruuhkaa..." . Tähän voisi todeta, että Teidän pitäisi puuttua asiaan jämäkästi ja korjata se mahdollisimman pian. Tuollainen on kammottava virhe. Ei tämä virhe ole tosiaan ainut. Siis käytännön toteutus on käytännössä ERITTÄIN PAHASTI MENNYT PIELEEN. Kannattaa kysyä, kenen etu tällainen tilanne on? Ei se ole ainakaan potilaan etu. Jos tarkkaan miettii, niin etua taitaa olla terveydenhoidon palvelujen yksityisellä puolella. Asiakkaita siirtyy sinne, koska kunnalliselle puolelle, portti on ahdas ja kaita, ja sairas ihminen sinne yrittäessään väsyy ja turhautuu, ja joskus on pakko päästä lääkäriin pian. Ja aika pitää saada nopeasti, Ei siis: "Meillä on nyt ruuhkaa..." TARTTIS TEHRÄ JOTAIN! Uudistus perustuu lakiin, mutta sen toteutus on annettu täysin epäpäteviin käsiin ja toteutus on täynnä esteitä ja ansoja joihin potilas sortuu... Antakaa suunnittelu päteviin käsiin - yksityisellä puolella on vastaavat asiat suunniteltu huolellisesti ja ne toimivat, miksi tällä Sote puolella asiat on lähes täysin sekaisin.
.
Sote-uudistus HYVÄ Toteutus FIASKO
2
145
Vastaukset
- Anonyymi
Sanna pilasi myös Soten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4243647Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944543180- 1301796
- 631769
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1071559- 611108
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261102En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321042Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39985SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul186960