Mikä fiilis tänään

Anonyymi-ap

Ystävälläni. Ei minua meidän ikäero edelleenkään haittaa ja olet ollut positiivinenkin. Kaikilla on hyviä ja huonoja päiviä.

124

1204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mihin ja, tai kenelle mahtaa mennä?

      • Anonyymi

        Sille joka mahtaa tunnistaa.


    • Anonyymi

      Kohtalainen on fiilis. Lumityöt tehty taas, puhelimen mukaan 3 kilometriä kävelyä tulee kun tekee etu- ja takapihan.

      • Anonyymi

        Kiva kuulla jos on niin. Pahoittelen kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla jos on niin. Pahoittelen kaikkea.

        Samoin pahoittelen, en mä koe kyllä et sulla on pahoteltavaa. Toivottavasti sait jotain selkoa miksi mulla tuli paha olo, et tehnyt väärin mitään vaan kyse on vaan mun omista tunteista mitkä ei olleet realistisia.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin pahoittelen, en mä koe kyllä et sulla on pahoteltavaa. Toivottavasti sait jotain selkoa miksi mulla tuli paha olo, et tehnyt väärin mitään vaan kyse on vaan mun omista tunteista mitkä ei olleet realistisia.

        Sain selkoa. Kommentoinkin sinne etten voi sille mitään että herätellään toistemme traumoja eteen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin pahoittelen, en mä koe kyllä et sulla on pahoteltavaa. Toivottavasti sait jotain selkoa miksi mulla tuli paha olo, et tehnyt väärin mitään vaan kyse on vaan mun omista tunteista mitkä ei olleet realistisia.

        Kivaa joulukuuta muuten. Tänään aukesi ensimmäinen luukku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tuon. Löysitkö itse tuon nyt vai oletko jo aiemmin löytänyt?

        Aiemmin olen jo löytänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa joulukuuta muuten. Tänään aukesi ensimmäinen luukku.

        Kiitos samoin. Onko sulla joulukalenteria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tuon. Löysitkö itse tuon nyt vai oletko jo aiemmin löytänyt?

        Mitä ajattelit tuosta jutusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin olen jo löytänyt.

        Miten voit täällä tietää sen mitä tunnen? Tai siis jos ajattelet itsellesi niin ja eläydyt minun sanomaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Onko sulla joulukalenteria?

        On joulukalenteri ja kaksikin. Pitäähän sellaiset olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit täällä tietää sen mitä tunnen? Tai siis jos ajattelet itsellesi niin ja eläydyt minun sanomaan?

        Kai mä sitten jotenkin tulkitsen viestiesi sävyä tai vastaavaa. Enhän mä muuten oikein voikaan tuntea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On joulukalenteri ja kaksikin. Pitäähän sellaiset olla.

        Mul ei oo itselläni. Minkälaiset kalenterit sulla on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kai mä sitten jotenkin tulkitsen viestiesi sävyä tai vastaavaa. Enhän mä muuten oikein voikaan tuntea.

        Se on aika vaikeaa täällä vain sanoilla tulkita. Lisäksi en aina saa sanottua asioita kuten haluaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on aika vaikeaa täällä vain sanoilla tulkita. Lisäksi en aina saa sanottua asioita kuten haluaisin.

        Niinhän se on. Mut enimmäkseen tarkotin et tulee sitten se pelko et jätetään tai hylätään ja kokee itsensä huonoksi. Eikä sen nyt aina tollasta ole, kyl mä oon kiinnostunut sun asioista ja haluan auttaa ihan muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mul ei oo itselläni. Minkälaiset kalenterit sulla on?

        Sellainen suklaa ja kuva kalenteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen suklaa ja kuva kalenteri.

        Okei. Mitä kuvia? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se on. Mut enimmäkseen tarkotin et tulee sitten se pelko et jätetään tai hylätään ja kokee itsensä huonoksi. Eikä sen nyt aina tollasta ole, kyl mä oon kiinnostunut sun asioista ja haluan auttaa ihan muutenkin.

        Tiedän hyvin sen itsestänikin. Pelko että jää yksin tai hylätään koska olisi jotenkin huonompi tai ei kelpaa. Siihen pohjautuu minun ahdistuneisuuskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Mitä kuvia? :D

        Urheiluseuran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän hyvin sen itsestänikin. Pelko että jää yksin tai hylätään koska olisi jotenkin huonompi tai ei kelpaa. Siihen pohjautuu minun ahdistuneisuuskin.

        Niin, on vaan niin paljon samaa meissä kai et siksi välillä kipinöi. Käytän nyt sitä kipinöinti termiä taas :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urheiluseuran

        Ahaa, mikä seura se sitten on? Siis joku sen kaupungin joukkue vai kuulutko itse johonkin vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Mitä kuvia? :D

        Sain kortin muodossa sellainen pienen kuvakalenterin. Siinä jotain jouluisia kuvia avautuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, mikä seura se sitten on? Siis joku sen kaupungin joukkue vai kuulutko itse johonkin vai?

        Kaupungin joukkue kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, on vaan niin paljon samaa meissä kai et siksi välillä kipinöi. Käytän nyt sitä kipinöinti termiä taas :D

        Voihan kipinä. :D


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, on vaan niin paljon samaa meissä kai et siksi välillä kipinöi. Käytän nyt sitä kipinöinti termiä taas :D

        Hyvää yötä jatketaan huomenna tuo urheilu ja alapäätä tyrkyttävä on sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää yötä jatketaan huomenna tuo urheilu ja alapäätä tyrkyttävä on sivusta.

        Sanoinko jotain? Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo näkyy sinun suhteessa sitten? Esimerkiksi.

        No se näkyy siten et huolestun todella helposti
        onko hänelle sattunut jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinko jotain? Öitä.

        Menin vain nukkumaan kun olin väsynyt. Ei se tarkoita että olisit sanonut mitään väärää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se näkyy siten et huolestun todella helposti
        onko hänelle sattunut jotakin.

        Mietin vain liittyykö se siihen pakko-oireeseen tai siis jos on pakollista saada tietää että kaikki on hyvin ja että kaikki on kunnossa. Se vain ihmisestä. Juuri mietin kun omalla miehelläkin taitaa se olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vain liittyykö se siihen pakko-oireeseen tai siis jos on pakollista saada tietää että kaikki on hyvin ja että kaikki on kunnossa. Se vain ihmisestä. Juuri mietin kun omalla miehelläkin taitaa se olla.

        Voi liittyä siihenkin. Kaikki varmaan liittyy kaikkeen jossain määrin :D Hauskaa launtaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menin vain nukkumaan kun olin väsynyt. Ei se tarkoita että olisit sanonut mitään väärää.

        Okei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi liittyä siihenkin. Kaikki varmaan liittyy kaikkeen jossain määrin :D Hauskaa launtaita.

        Samoin sinne. Hänellä vain taitaa enemmän olla omaa omaisuutta kohtaan se. Juuri ettei mikään pala tai meneekö varmasti lukkoon. Sinulla sitten ihmisiä kohtaan mahdollisesti samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinne. Hänellä vain taitaa enemmän olla omaa omaisuutta kohtaan se. Juuri ettei mikään pala tai meneekö varmasti lukkoon. Sinulla sitten ihmisiä kohtaan mahdollisesti samaa.

        Nii. Aina mulla on tuo ollut toisin kuin pakkoajatukset tulipalosta tms. Sellanen on normaalia vielä et varmistaa asian kerran, mut jos se pitää katsoa 10 ja silti tuntuu et jotain pahaa tapahtuu niin se ei oikein ole normaalia. Onneksi pääsin siitä yli. Enkä mä pidä huonona asiana et välitän tärkeistä ihmisistä ja et niil on kaikki hyvin. Eilenkin kun menit nukkumaan ni ajattelin sem n heti niin et tein sanoin jotain väärää ja sulle tuli paha mieli. Samoin jos jotain riitoja tulee niin mulle on tosi tärkeää kuitenkin sopia asia ja ettei toiselle jää huono mieli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii. Aina mulla on tuo ollut toisin kuin pakkoajatukset tulipalosta tms. Sellanen on normaalia vielä et varmistaa asian kerran, mut jos se pitää katsoa 10 ja silti tuntuu et jotain pahaa tapahtuu niin se ei oikein ole normaalia. Onneksi pääsin siitä yli. Enkä mä pidä huonona asiana et välitän tärkeistä ihmisistä ja et niil on kaikki hyvin. Eilenkin kun menit nukkumaan ni ajattelin sem n heti niin et tein sanoin jotain väärää ja sulle tuli paha mieli. Samoin jos jotain riitoja tulee niin mulle on tosi tärkeää kuitenkin sopia asia ja ettei toiselle jää huono mieli.

        Niin ei se olekaan. En tiedä miten auttaisin miestäni kun hänellä tuntuu olevan. :/ ei siinä mitään huonoa ole jos välittää. Se vain kun täälläkin voi helposti tulkita sanat eri tavalla kun ei näe sitä tunnetta tai minunkaan väsymys ei oikein paista tänne palstalle asti. Kasvotustenhan se on helpompi aavistaa mitä toinen tarkoittaa ja millä tuulella on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei se olekaan. En tiedä miten auttaisin miestäni kun hänellä tuntuu olevan. :/ ei siinä mitään huonoa ole jos välittää. Se vain kun täälläkin voi helposti tulkita sanat eri tavalla kun ei näe sitä tunnetta tai minunkaan väsymys ei oikein paista tänne palstalle asti. Kasvotustenhan se on helpompi aavistaa mitä toinen tarkoittaa ja millä tuulella on.

        No siis kuin paljon se mies tarkistelee asioita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis kuin paljon se mies tarkistelee asioita?

        Paljon. :( ihan koko ajan tuntuu olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon. :( ihan koko ajan tuntuu olevan.

        Ai jaa, et oo ennen maininnut vaikka oon kertonut mun tarkisteluista? Ootko yrittänyt puhua asiasta miehen kanssa? Syyllistää ei kannata, ei se tarkastelija oo mitenkään ylpeä siitä mitä tekee. Ja missä vaiheessa päivää sitä tarkastelua sitten on? Kotoa lähtiessä, nukkumaan käydes?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa, et oo ennen maininnut vaikka oon kertonut mun tarkisteluista? Ootko yrittänyt puhua asiasta miehen kanssa? Syyllistää ei kannata, ei se tarkastelija oo mitenkään ylpeä siitä mitä tekee. Ja missä vaiheessa päivää sitä tarkastelua sitten on? Kotoa lähtiessä, nukkumaan käydes?

        No kun se on tullut vasta nyt. On hänellä ollut aikaisemmin piirteitä että on tarkka asioista ei kuitenkaan liikaa mutta nyt on karannut käsistä. Sanoin hänelle siitä että voi vähemmälläkin mutta ei tunnu kuuntelevan. Kaikki mikä liittyy kotiin pitää katsoa joka päivä. Varmistella että kaikki on kiinni. Ei anna minun koskea mihinkään parhaillaan ja jos olen koskenut hän tekee kierroksen uudestaan kun ei luota että olisin laittanut mitään kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun se on tullut vasta nyt. On hänellä ollut aikaisemmin piirteitä että on tarkka asioista ei kuitenkaan liikaa mutta nyt on karannut käsistä. Sanoin hänelle siitä että voi vähemmälläkin mutta ei tunnu kuuntelevan. Kaikki mikä liittyy kotiin pitää katsoa joka päivä. Varmistella että kaikki on kiinni. Ei anna minun koskea mihinkään parhaillaan ja jos olen koskenut hän tekee kierroksen uudestaan kun ei luota että olisin laittanut mitään kiinni.

        Okei, no onpas ikäväkin sattuma et silläkin on ilmaantunut sellaisia. Se menee vaan pahemmaksi jos ei hän nyt usko ja luota suhun. Teidän pitäs vaikka pystyy tekee niin, et sä katsot et kaikki on ok ja hän luottaisi siihen. Ja kun se tunne tulee et nyt pitää tarkastaa, niin jos mahdollist niin odottaa vaikka alkuun 15 minuuttia ja sietää sitä tunnetta. Sillee se hiljalleen lähtee pois kun vaan sietää sen olon. Ne ajatukset eivät oo kivoja mitä siinä käy läpi mutta hänen täytyy vain hyväksyä se et kaikkea ei voi kontrolloida ja hänen ajatukset ovat hyvin todennäköisesti epärealistisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei, no onpas ikäväkin sattuma et silläkin on ilmaantunut sellaisia. Se menee vaan pahemmaksi jos ei hän nyt usko ja luota suhun. Teidän pitäs vaikka pystyy tekee niin, et sä katsot et kaikki on ok ja hän luottaisi siihen. Ja kun se tunne tulee et nyt pitää tarkastaa, niin jos mahdollist niin odottaa vaikka alkuun 15 minuuttia ja sietää sitä tunnetta. Sillee se hiljalleen lähtee pois kun vaan sietää sen olon. Ne ajatukset eivät oo kivoja mitä siinä käy läpi mutta hänen täytyy vain hyväksyä se et kaikkea ei voi kontrolloida ja hänen ajatukset ovat hyvin todennäköisesti epärealistisia.

        Niin en oikein voi sille mitään. Lopulta tyydyn siihen että hän tekee kaiken ja koskee asioihin. Kun jos minä kosken ja laitan pois päältä niin se vain pahentaa toisen oloa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin en oikein voi sille mitään. Lopulta tyydyn siihen että hän tekee kaiken ja koskee asioihin. Kun jos minä kosken ja laitan pois päältä niin se vain pahentaa toisen oloa.

        Kuin kauan tota on jatkunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin kauan tota on jatkunut?

        Ehkä pari kuukautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä pari kuukautta.

        Sekin on jo aika pitkä aika. Mikset sanonut aiemmin mitään tuosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on jo aika pitkä aika. Mikset sanonut aiemmin mitään tuosta?

        Ei ole minun asiani kertoa toisen juttuja eteenpäin. Nyt sanoin kun tuli puheeksi tuosta aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minun asiani kertoa toisen juttuja eteenpäin. Nyt sanoin kun tuli puheeksi tuosta aiheesta.

        Ok. No yritän tässä vaan auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. No yritän tässä vaan auttaa.

        Ymmärrän sen. En tiedä oikein voinko tehdä mitään sille kun antaa vain tehdä hänen se kaikki. Jospa joskus se sitten helpottaisi. En saa vain koskea mihinkään. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. No yritän tässä vaan auttaa.

        Huomasin muuten itsestäni sen että kun alkaa se ahdistuneisuus että kelpaanko tai olen täysin yksin niin usein silloin teen kaikkeni että olen kaikessa mukana. Vaikka väkisinkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän sen. En tiedä oikein voinko tehdä mitään sille kun antaa vain tehdä hänen se kaikki. Jospa joskus se sitten helpottaisi. En saa vain koskea mihinkään. :(

        Ei se helpota, siihen on oikeasti pakko puuttua jos ei hän itse ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se helpota, siihen on oikeasti pakko puuttua jos ei hän itse ymmärrä.

        Ei se puuttuminen auta mitään. On niin jääräpää kyseessä. Helpompaa vain antaa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se puuttuminen auta mitään. On niin jääräpää kyseessä. Helpompaa vain antaa olla.

        No entäs kun se vaan pahenee tosta? Miten se vaikuttaa elämäänne nyt jos nyt haluut kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se puuttuminen auta mitään. On niin jääräpää kyseessä. Helpompaa vain antaa olla.

        Ja lisäksi onhan se vähän outoa kun jos ovia pitää se 10 kertaa kokeilla että se on kiinni mutta en voi sille mitään. Itse kun lähen niin se yksi kerta riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäksi onhan se vähän outoa kun jos ovia pitää se 10 kertaa kokeilla että se on kiinni mutta en voi sille mitään. Itse kun lähen niin se yksi kerta riittää.

        Mut ei hän voi sille minkään. Se ei vaan itsestään katoa tuo ajatusmalli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No entäs kun se vaan pahenee tosta? Miten se vaikuttaa elämäänne nyt jos nyt haluut kertoa.

        Se on vain tuollainen. Ei siitä mitään pahaa voi tapahtua jos on ylivarovainen. Tietysti pahinta että minulla voi mennä hermot jos jää vaikka ovea rämpyttämään sen 10 kertaa mutta ymmärrän sen ettei sillä mitään pahaa tarkoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ei hän voi sille minkään. Se ei vaan itsestään katoa tuo ajatusmalli.

        Ja lisäähän se hänen stressiä kaikesta. Vähän kuin itselläkin kun stressasin sosiaalisia tilanteita niin niihin valmistautuminen vei useita tunteja. Parhaillaan opettelin ulkoa mitä voisin kysyä ja sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäähän se hänen stressiä kaikesta. Vähän kuin itselläkin kun stressasin sosiaalisia tilanteita niin niihin valmistautuminen vei useita tunteja. Parhaillaan opettelin ulkoa mitä voisin kysyä ja sanoa.

        Välttelin siis sitä etten ahdistuisi. Joskus se vain silti tuli ja oli tosi epämukava olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välttelin siis sitä etten ahdistuisi. Joskus se vain silti tuli ja oli tosi epämukava olla.

        Joo. Musta tuntuu et mun näkemykset ei nyt kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Musta tuntuu et mun näkemykset ei nyt kelpaa.

        Mieti nyt mistä tuo tunne tulee? Tuohan on täysin väärä ajatus että kyllä ne kelpaa minulle edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti nyt mistä tuo tunne tulee? Tuohan on täysin väärä ajatus että kyllä ne kelpaa minulle edelleen.

        Siis kelpaa nykyään. Se on väärä ajatus ettei kelpaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kelpaa nykyään. Se on väärä ajatus ettei kelpaisi.

        On kelvannut aina ei vain nykyään. Hitto kun on vaikea kirjoittaa oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti nyt mistä tuo tunne tulee? Tuohan on täysin väärä ajatus että kyllä ne kelpaa minulle edelleen.

        Tuli sellanen fiilis sun vastauksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli sellanen fiilis sun vastauksista.

        Kerroin vain omaa tarinaani. Mitä haluat sanoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kelvannut aina ei vain nykyään. Hitto kun on vaikea kirjoittaa oikein.

        Kun mun kokemus noista pakkoajatuksista ei oo et ne ois vaan sellasta vähän stressaavaa, en toivo kenelleen niitä. Siksi tuntui et vähättelisit asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mun kokemus noista pakkoajatuksista ei oo et ne ois vaan sellasta vähän stressaavaa, en toivo kenelleen niitä. Siksi tuntui et vähättelisit asiaa.

        Okei. Mutta jotekin ajattelin että kaikki kokee ne omalla tavallaan. Tuntuu että mies vain stressaa että on nupit kohillaan. Muuten elää normaalisti. Vaikeaa kokea ja tietää miten toinen sen kokee ja kaikki on yksilöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Mutta jotekin ajattelin että kaikki kokee ne omalla tavallaan. Tuntuu että mies vain stressaa että on nupit kohillaan. Muuten elää normaalisti. Vaikeaa kokea ja tietää miten toinen sen kokee ja kaikki on yksilöitä.

        Kävin mäkin töissä eikä kukaan huomannut mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäähän se hänen stressiä kaikesta. Vähän kuin itselläkin kun stressasin sosiaalisia tilanteita niin niihin valmistautuminen vei useita tunteja. Parhaillaan opettelin ulkoa mitä voisin kysyä ja sanoa.

        No oisko susta kukaan huomannut tota asiaa? Ei välttämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin mäkin töissä eikä kukaan huomannut mitään.

        Niin. Ei se näy ulospäinkään. Eikä minullakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ei se näy ulospäinkään. Eikä minullakaan.

        No toivon hänelle parasta. Kaikilla meillä mieli heittelee joskus ja ei se ole häpeä sitä myöntää. En mäkään halunnut myöntää kelleen silloin kun ne ajatukset oli päällä, siitä on onneksi jo vuosia. Kuitenkin sen myöntäminen et kyseessä on pakkoajatukset oli eka askel toipumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toivon hänelle parasta. Kaikilla meillä mieli heittelee joskus ja ei se ole häpeä sitä myöntää. En mäkään halunnut myöntää kelleen silloin kun ne ajatukset oli päällä, siitä on onneksi jo vuosia. Kuitenkin sen myöntäminen et kyseessä on pakkoajatukset oli eka askel toipumiseen.

        Niin. Ja jos sinulla on jotain vinkkejä mitä voin tehdä niin kuuntelen tietenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ja jos sinulla on jotain vinkkejä mitä voin tehdä niin kuuntelen tietenkin.

        Ei siinä taida tosiaan kukaan voida mitää tehdä ennen kuin hän itse myöntää tarvitsevansa apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ja jos sinulla on jotain vinkkejä mitä voin tehdä niin kuuntelen tietenkin.

        Tässä kohtaa toistaiseksi sanoisin vaan et älä osallistu niihin tarkasteluihin mitenkää. Se on teidän kummankin parhaaksi nyt. Sitten jos hän haluaa yrittää lopettaa sitä niin ei ole huono ajatus et hänen pitää pystyä luottamaan siihen et sä tarkastat asiat. Ja jossain kohtaa sitten luottaa siihen ettei kekenkään tarvii tarkastaa asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä taida tosiaan kukaan voida mitää tehdä ennen kuin hän itse myöntää tarvitsevansa apua.

        Ei niin. Haluatko avata vielä tuota kipinä sanaa? :D en ymmärrä mitä se tarkoittaa vieläkään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä kohtaa toistaiseksi sanoisin vaan et älä osallistu niihin tarkasteluihin mitenkää. Se on teidän kummankin parhaaksi nyt. Sitten jos hän haluaa yrittää lopettaa sitä niin ei ole huono ajatus et hänen pitää pystyä luottamaan siihen et sä tarkastat asiat. Ja jossain kohtaa sitten luottaa siihen ettei kekenkään tarvii tarkastaa asioita.

        Eli annan hänen vain tarkistaa. Niin aion tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin. Haluatko avata vielä tuota kipinä sanaa? :D en ymmärrä mitä se tarkoittaa vieläkään. :D

        Miten et ymmärrä? :D siis kai sä tiedät mikä on kipinä, kysytään nyt se näin alkajaisiks :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten et ymmärrä? :D siis kai sä tiedät mikä on kipinä, kysytään nyt se näin alkajaisiks :D

        Nosiis näin google sanoi:

        Jonkinlaisena vetovoimaa kuvaavana käsitteenä sitä käytetään arkikielessä, ainakin länsimaalaisissa kielimaailmoissa. Kipinää (spark) on tutkittu esimerkiksi käsitteellistäen se seksuaalisen halun kokemiseen (Esim. Muise, Impett, Kogan, Desmarais 2012). Sen sijaan arkisesti ”kipinä” näyttää liittyvän paljon muuhunkin.


        Ja itse ajattelen sitä sellaisena aikalailla. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nosiis näin google sanoi:

        Jonkinlaisena vetovoimaa kuvaavana käsitteenä sitä käytetään arkikielessä, ainakin länsimaalaisissa kielimaailmoissa. Kipinää (spark) on tutkittu esimerkiksi käsitteellistäen se seksuaalisen halun kokemiseen (Esim. Muise, Impett, Kogan, Desmarais 2012). Sen sijaan arkisesti ”kipinä” näyttää liittyvän paljon muuhunkin.


        Ja itse ajattelen sitä sellaisena aikalailla. :D

        Ai jaa :D mut se on ainut asia mitä kipinä kuvaa sulle vai? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai jaa :D mut se on ainut asia mitä kipinä kuvaa sulle vai? :D

        Voihan se olla jokin sytykkeen alkukin. Tulee kipinää vaikka jostain sytkäristä. Tulen muoto siis. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se olla jokin sytykkeen alkukin. Tulee kipinää vaikka jostain sytkäristä. Tulen muoto siis. :D

        Niin no mulle kipinät on mitä tulee ku puuta vaikka polttaa niin ne siitä syntyvät kuumana hehkuvat hiukkaset :D tai jos vaikka metallia leikkaa rälläkällä niin siitä lentää kipinäsuihku. Tai jos vaikka iskee jollain kirveellä asvalttiin ni siitä voi lentää kipinä. Eli kai sen ajattelen et välillä kun tulee jotain riidan tynkää meille niin kipinät vaan lentelee :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no mulle kipinät on mitä tulee ku puuta vaikka polttaa niin ne siitä syntyvät kuumana hehkuvat hiukkaset :D tai jos vaikka metallia leikkaa rälläkällä niin siitä lentää kipinäsuihku. Tai jos vaikka iskee jollain kirveellä asvalttiin ni siitä voi lentää kipinä. Eli kai sen ajattelen et välillä kun tulee jotain riidan tynkää meille niin kipinät vaan lentelee :D

        Moni puhuu kipinästä ihmisten välillä sillä tavalla että vaikka miettii parisuhdetta toisen kanssa. Sitten jos ei toimikaan niin usein sanovat ettei vain ollut sellaista kipinää toisen kanssa. Puhutaan siis siinä mielessä että kipinästä voisi syttyä jotain isompaa ja kun sitä ei ole niin ei saada mitään aikaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni puhuu kipinästä ihmisten välillä sillä tavalla että vaikka miettii parisuhdetta toisen kanssa. Sitten jos ei toimikaan niin usein sanovat ettei vain ollut sellaista kipinää toisen kanssa. Puhutaan siis siinä mielessä että kipinästä voisi syttyä jotain isompaa ja kun sitä ei ole niin ei saada mitään aikaiseksi.

        Niin puhuu. Ehkä käytin sitten väärää sanaa. Mitä oisit sitten ajatellut jos oisin jotain seksuaalista sillä tarkottanut? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no mulle kipinät on mitä tulee ku puuta vaikka polttaa niin ne siitä syntyvät kuumana hehkuvat hiukkaset :D tai jos vaikka metallia leikkaa rälläkällä niin siitä lentää kipinäsuihku. Tai jos vaikka iskee jollain kirveellä asvalttiin ni siitä voi lentää kipinä. Eli kai sen ajattelen et välillä kun tulee jotain riidan tynkää meille niin kipinät vaan lentelee :D

        Ihan hauska ajattelutapa. :D mutta ajattelen jotenkin että jos on riitaa niin kaksi asiaa ottaa yhteen. Jotenkin ehkä näkisin että kahden välillä myrskyää ja sitten kun sovitaan niin aurinko taas paistaa. Kipinää on aika vaikea nähdä siinä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni puhuu kipinästä ihmisten välillä sillä tavalla että vaikka miettii parisuhdetta toisen kanssa. Sitten jos ei toimikaan niin usein sanovat ettei vain ollut sellaista kipinää toisen kanssa. Puhutaan siis siinä mielessä että kipinästä voisi syttyä jotain isompaa ja kun sitä ei ole niin ei saada mitään aikaiseksi.

        Mut siis onhan meil kipinää nyt siinä määrin et ollaan aika samanlaisia ja herätellää toistemme kipeitäkin kohtia vaikkei niin tarkoitettaskaa tehdä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hauska ajattelutapa. :D mutta ajattelen jotenkin että jos on riitaa niin kaksi asiaa ottaa yhteen. Jotenkin ehkä näkisin että kahden välillä myrskyää ja sitten kun sovitaan niin aurinko taas paistaa. Kipinää on aika vaikea nähdä siinä. :D

        Varmasti paremmin kuvaavaa noin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut siis onhan meil kipinää nyt siinä määrin et ollaan aika samanlaisia ja herätellää toistemme kipeitäkin kohtia vaikkei niin tarkoitettaskaa tehdä. :D

        Niin kai. :D enhän minä tiedä sinun kipeitä kohtia mutta jostain syystä ne vain tulevat sieltä kun teen jotain mitä nyt teenkään. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai. :D enhän minä tiedä sinun kipeitä kohtia mutta jostain syystä ne vain tulevat sieltä kun teen jotain mitä nyt teenkään. :D

        Nii :D yksin kotona niin ei tiedä mitä tekis. Pelaiskl jotain vai kattosko telkkarii vain. Pari kappalettakin työn alla. Nyt on taas ollut vaihe kun biisejä syntyy paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii :D yksin kotona niin ei tiedä mitä tekis. Pelaiskl jotain vai kattosko telkkarii vain. Pari kappalettakin työn alla. Nyt on taas ollut vaihe kun biisejä syntyy paljon.

        Tai tapahtuuhan se toisinkin päin. Olen tätä kautta aika hyvin käsitellyt omia tunteita ja ajatuksia. Mistä aiheista on biisejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai tapahtuuhan se toisinkin päin. Olen tätä kautta aika hyvin käsitellyt omia tunteita ja ajatuksia. Mistä aiheista on biisejä?

        No yks on noista tuntemuksista hylätyksi tulemisesta. Ja sitte perinteisempää rakkauslauluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No yks on noista tuntemuksista hylätyksi tulemisesta. Ja sitte perinteisempää rakkauslauluu.

        Se on hyvä että sitä voi käsitellä jonkun asiankin kautta. Itse kun ahdistaa niin sanon sen vain pois. Usein kerron miehelle tai tänne. Onko teillä mennyt nyt paremmin jos teet naiselle rakkauslaulua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on hyvä että sitä voi käsitellä jonkun asiankin kautta. Itse kun ahdistaa niin sanon sen vain pois. Usein kerron miehelle tai tänne. Onko teillä mennyt nyt paremmin jos teet naiselle rakkauslaulua?

        No joo on ihan hyvin mennyt. Tää on tällainen yleisesti rakkautta käsittelevä biisi eikä varsinaisesti kelleen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo on ihan hyvin mennyt. Tää on tällainen yleisesti rakkautta käsittelevä biisi eikä varsinaisesti kelleen :D

        Etkö siis itse tunne sitä tunnetta? Tai siis jos tekee siitä biisiä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo on ihan hyvin mennyt. Tää on tällainen yleisesti rakkautta käsittelevä biisi eikä varsinaisesti kelleen :D

        Kiva kuulla jos menee hyvin. Tai miten ikinä meneekään. Jospa se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö siis itse tunne sitä tunnetta? Tai siis jos tekee siitä biisiä. :D

        Tunnen kyllä. Jos kappaleen aihe on vaikka pohdintaa mitä rakkaus on niin omia tuntemuksii ne on mut ei se oikee ole kelleen suunnattu. Sitten on toki lauluja mitkä on naiselle tehtyjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kuulla jos menee hyvin. Tai miten ikinä meneekään. Jospa se siitä.

        Parempaan päin. Opitaan molemmat toisitamme ja kuunnellaan toisiamme mitä toinen haluaa. Hänkin on kuunnellut enemmän nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnen kyllä. Jos kappaleen aihe on vaikka pohdintaa mitä rakkaus on niin omia tuntemuksii ne on mut ei se oikee ole kelleen suunnattu. Sitten on toki lauluja mitkä on naiselle tehtyjä.

        Mitä se sitten mielestäsi on? Olisi outoa jos minusta olisi tehty kappale. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parempaan päin. Opitaan molemmat toisitamme ja kuunnellaan toisiamme mitä toinen haluaa. Hänkin on kuunnellut enemmän nyt.

        Onpa kiva kuulla että niin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sitten mielestäsi on? Olisi outoa jos minusta olisi tehty kappale. :D

        Siis mikä on mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mikä on mitä?

        Aa niin rakkaus vai? No en mä tiedä kehtaanko mä sanoa mun ajatuksia :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aa niin rakkaus vai? No en mä tiedä kehtaanko mä sanoa mun ajatuksia :D

        Kysyin vaan jos haluat sanoa. :D tai siis yleensäkin mitä rakkaus tarkoittaa sinulle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin vaan jos haluat sanoa. :D tai siis yleensäkin mitä rakkaus tarkoittaa sinulle?

        Tämä nyt nukahtaa. Hyvää yötä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin vaan jos haluat sanoa. :D tai siis yleensäkin mitä rakkaus tarkoittaa sinulle?

        No jotenkin siinä laulus sanotaan et kun vähästä kaiken toiselle on valmis antamaan, ni se on rakkautta :D öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jotenkin siinä laulus sanotaan et kun vähästä kaiken toiselle on valmis antamaan, ni se on rakkautta :D öitä

        Jotenkin sekin varmaan että on valmis tekemään toisen puolesta kaikkensa. Ehkä minunkin pitäisi se nähdä paremmin tässä suhteessa kun toinen tekee niin paljon minun eteen asioita. En saa sanoja mutta tekoja josta halutaan vastapalvelusta. Kivaa sunnuntaita teen varmaan toisen aloituksen kun on jo niin pitkä ketju.


    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tämä on tarkoitettu, mutta en halua ystäväksi sellaista henkilöä, jonka takia olen kärsinyt monia todella ahdistavia vuosia!

    • Anonyymi

      Varohan vaan tuota kieroa naista. Mikään sen sanoma ei ole totta..

      • Anonyymi

        Ja tännekin jaksat tulla sanomaan samaa pskaa. Tosi ilkeältä ihmiseltä vaikutat joka vielä esittää muita loukkaamismielessä. Tuskin orig haluaa kanssasi olla muuten kuin julkirunkkaamassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tännekin jaksat tulla sanomaan samaa pskaa. Tosi ilkeältä ihmiseltä vaikutat joka vielä esittää muita loukkaamismielessä. Tuskin orig haluaa kanssasi olla muuten kuin julkirunkkaamassa.

        Ei kannata välittää. Se hyvä mulla on et täysin tuntemattomien kommentit tai mielipiteet ei kiinnosta tai vaikuta muhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tännekin jaksat tulla sanomaan samaa pskaa. Tosi ilkeältä ihmiseltä vaikutat joka vielä esittää muita loukkaamismielessä. Tuskin orig haluaa kanssasi olla muuten kuin julkirunkkaamassa.

        Ja muutenkin mä sanoisin et koskaan ei tiedä mitä toisen ihmisen käytöksen taustalla on. Ymmärrän et toi tyyppi on loukannut mut oo sinä se fiksumpi ja älä jatka sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muutenkin mä sanoisin et koskaan ei tiedä mitä toisen ihmisen käytöksen taustalla on. Ymmärrän et toi tyyppi on loukannut mut oo sinä se fiksumpi ja älä jatka sitä.

        Tuo loukkaa jatkuvasti ilman syytä. Esittää ja nauraa sille jos meilläkin tulee jotain epäselvyyksiä. Täysin ilkeä ihminen kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo loukkaa jatkuvasti ilman syytä. Esittää ja nauraa sille jos meilläkin tulee jotain epäselvyyksiä. Täysin ilkeä ihminen kyseessä.

        No hän tekee sitä varmaan pahaan oloonsa. Täysin väärin ja olet oikeassa, mut sanoisin silti et anna olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hän tekee sitä varmaan pahaan oloonsa. Täysin väärin ja olet oikeassa, mut sanoisin silti et anna olla.

        Ei tuota edes kiinnosta aiheuttaako pahaa mieltä muille vai ei. Julkirunkkaus vain kiinnostaa. Saan kai näpäyttää takaisin tuollaista kun ei se muuten tajua mistään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hän tekee sitä varmaan pahaan oloonsa. Täysin väärin ja olet oikeassa, mut sanoisin silti et anna olla.

        Aika noloa vielä että on minun ikäinen ja tuollainen. Ei se tapa olla ihmisiksi kaikkia paina samalla tavalla. Tai jos hän kokee edes olevansa itsensä kun on tarve esittää muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuota edes kiinnosta aiheuttaako pahaa mieltä muille vai ei. Julkirunkkaus vain kiinnostaa. Saan kai näpäyttää takaisin tuollaista kun ei se muuten tajua mistään mitään.

        Saathan sä tehdä miten haluat, jokainen tekee itse omat valintansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saathan sä tehdä miten haluat, jokainen tekee itse omat valintansa.

        No annan olla tietenkin jossain vaiheessa. Mutta ei minun päälle voi noin vaan kävellä mitä hän on tehnyt ja esittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No annan olla tietenkin jossain vaiheessa. Mutta ei minun päälle voi noin vaan kävellä mitä hän on tehnyt ja esittänyt.

        Niin no ymmärrän tuonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no ymmärrän tuonkin.

        Teoillaan pitäisi olla seuraamukset. Ei tuo muuten koskaan opi olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teoillaan pitäisi olla seuraamukset. Ei tuo muuten koskaan opi olemaan.

        Nii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii

        Ja tuo on se sama joka on ilman syytä sotkenut meidän keskusteluja väliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuo on se sama joka on ilman syytä sotkenut meidän keskusteluja väliin.

        Minua vähän säälittää niiden lukijoiden puolesta joilla ei ole muuta elämää kuin seurata yhden miehen yksinkirjoitettua draamaa


    • Anonyymi

      Murmelit ja Päiväsäteet on "Match Made in Heaven".
      Kirjoita ylös, plz.

      • Anonyymi

        Teen tästä netti-ilmoituksen.


    • Anonyymi

      Ei kovin hyvä koska krooninen sairaus aiheuttaa kipua, puutumista ja väsymystä, koska herään joka ikinen aamu neljän viiden aikaan selkäkipuun. En mielelläni käytä särkylääkkeitä, mutta nyt on ollut pakko käyttää joka päivä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2669
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      344
      2521
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      65
      1564
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1533
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe