Miten miehet kehtaavat!

Anonyymi-ap

Miksi miehet vaativat täydellisen väritöntä naamaa? Kun osa miehistä on esimerkiksi LIHAVIA, mikä on aivan kamala kauneusvirhe! Miten he kehtaavat kiinnittää huomiota esimerkiksi normaalipainoisen naisen punaisiin poskiin?

11

672

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No onhan se karseeta jos punottaa niinku olis juuri astuttu.

• Anonyymi

Näyttää kuin olisi siemeniä sisällä.

• Anonyymi

Oon kuullu ett mua haukutaan juopoks tms. Ihana kuulla ett miten jotkut puhuu musta

• Anonyymi

Tarkoitan vain, että ulkonäkövirheensä on jokaisella. Tai oikeastaan kauneus on katsojan silmässä.

Ehkä olen suuripiirteinen ihminen ja ihminen kokonaisuutena on minulle tärkeä.

Ennen vanhaan punaisuuden poisto maksoi paljon. Nykyään vähemmän. Ainakin nykyään on hyviä hoitovoiteita.

• Anonyymi

Punaiset posket on söpöt. Pahoittelut siitä.

• Anonyymi

Kyl se siitä. Tarpeeksi kun kyrpiintyy miehiin. Ei ne enää saa punastumaan muuta kuin v* tutuksesta.

• Anonyymi

Kiinnostaako jotain oikeasti mitä nämä päivät pitkät minitatti kourassaan kyräilevät mamot vaatii. Tervetuloa oikeaan elämään missä ei rahkeet mamoilla riitä mihinkään.

• Anonyymi

Väritön naama, hyvää päivää vaan. Värittömällä naamalla ei saata olla kaikki hyvin mut eipä ainakaan mies kalpene siinä rinnalla.

• Anonyymi

Enkä mäkään nykyään ole laiha kun olen jo aika vanha.

• Anonyymi

Vaihda vain seuraa.Älä jää heidän vaatimuksien orjaksi tai pahoita mietäsi.Minkä ikäinen olet nuoriko?Itse voi kertoa vanhana. Napurissa vanha akaton mies.Piha piiri leveille rahasta isoistaeläke ja kuitenkin soitaa ovikeloa viikoa ennen eläke päivä vippa rahaa lainaksi.Se muten loppu.Iso on hänen mahansa ja milään ei ymmärä miksi ei saa naista minkään ikäistä.Oli meikit tai ei. Kerto paljon miehestä kun arvostelee naisien ulkonäköä tai vipaa rahaa tai leveilee rahalla ja sitä ei ole,Vaan huono itse tunto.Luulen naiset saa kumpaniksi kun hyvät tulot ja huono käytös.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      154
      6846
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      66
      6032
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      88
      4589
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      107
      4549
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      169
      4344
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1700
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1621
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      82
      1409
    9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      31
      1387
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      44
      1200
    Aihe