Karvaneule

Anonyymi-ap

Olsiko nainen mukava sellainen pörröinen pinkki karvaneule ulkona pakkasessa, jossa karvat sojottaisivat, leijuisivat ja huojusivat tuulessa.
Karvojen pituus olisi karvaneuleessa 10 cm ja ne olisivat, kuin sähköiset hiukset eli sojottaisivat ja nainen näyttäisi kävelvältä siililtä.

9

192

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mikä ettei..
      Lämmintäpörröistä vaaleanpunaista sydämellistä.

      💗🤗💗😉

    • Olen tottunut pitämään takkia pakkasella. Pelkkä neule tuntuisi siltä, että siitä menee viima läpi.
      Lisäksi tuo kuulostaa sellaiselta vaatteelta, mikä on kauhean sähköinen, joten sisään tullessa napsii sähköiskuja joka ovenkahvasta. - Ulkonäkö voi tietenkin olla oikein söpö, mutta onkohan se kovin käytännöllinen.🤔

    • Olis, lämmin ja hauska😊

    • Anonyymi

      Kuulostaa oudolta ja epäkäytännölliseltä pakkasvaatteelta. Jos nyt jätän kokonaan huomiotta tuon vaaleanpunaisuuden (inhoan vaaleanpunaista) niin eihän tuollaista vaatetta voisi käyttää kuin vain kuivassa ja tuulettomassa pakkassäässä. Neuleet ovat kastuessaaan paleltumisriski ja niistä menee tuuli läpi, niin että ujellus vaan käy. Sopii varmaan johonkin Espanjan "talvikeliin", mutta Suomessa tuota voisi käyttää ehkä kahtena päivänä koko talven aikana.

    • Itse en hyväksy neuleita joissa on akryyliä. Ne menevät heti huonoksi, eivätkä lämmitä mitään. Villaneuleet ovat parhaita.

      "pörröinen pinkki karvaneule ulkona pakkasessa, jossa karvat sojottaisivat, leijuisivat ja huojusivat tuulessa."
      Kuvailemasi neule on kutiava ja ärsyttävä. Ei kiitos!

    • Anonyymi

      Tuollainen tekokuiturätti kuulostaa hyvältä pölyhuiskalta. Varmasti kalsea päällä.

      Suosittelen merinovillaa alle ja susiturkkia päälle.
      Eilen näin komean turkishatun, mutta kantaja olikin järkimies eikä mikään tytönhupakko :)

      -keinovaginamies-

    • Karva pörrö, koira, kvikossa, jäätyy perkele, poro ei jäädy, poro on parempi, monen poron kanssa, paras poro.

      Helppoa, juorulehtiä, ja poro, ei lehtiporo, vaan porolehti, mukavaa.

    • Ei ihan kuulosta minun neuleeltani, vaikka pieni pörröisyys neuleessa voikin olla ihan kiva. Ei sellaista sähköistä versiota kuitenkaan eikä yhdistettynä pakkaseen.

      Tänään joulumarkkinoilla päällä oli pitkä toppatakki, saappaat, villainen kaulahuivi sekä villatumput fleecevuorella. Johan tarkeni. Vaatteet tarkoituksen mukaan on kaikista paras.

    • Anonyymi

      Ei sähköisyydestä ole haittaa, kun aina välillä koskettaa esineeseen, joka on maadoitettu, niin sähköisyys purkautuu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe