Nainen kaunokainen

Anonyymi-ap

Mitä teet tänään illalla?

53

1703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siivoan

      • Anonyymi

        Luen sun kommentteja

        Minusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luen sun kommentteja

        Minusta

        Kyllä


    • Anonyymi

      Riippuu kuka kysyy🤔

    • Anonyymi

      Menen varmaan happilenkille.

    • Anonyymi

      Tavallisia arjen askareita ulkoilun ohessa 👍

      • Anonyymi

        Kuulostaa mukavan seesteiseltä. :)
        -sivusta


    • Anonyymi

      Vastailen yleisesti taas vain, koska olen nainen ja naisesta yleensä puhutaan kauniimpana osapuolena.

      Ajattelin ihan kotosalla olla. Vedän jalkaani sellaiset överivillasukat ja varmaan vähän tanssahtelen hyvän musiikin tahtiin. Ehkä lämmitän saunan ja teen kiuasmakkaraa.

      Lisäksi on rästissä olevia konttorihommia, eli pikkuisen töitä, jos en jätä niitä huomiseen aamuun. Fiiliksen mukaan kuitenkin ajattelin mennä töiden puolesta.

      • Anonyymi

        Kuulostaa kivalta. Olisitpa se, ketä ajattelen. Pyytäisin päästä mukaan saunomaan, ja illanviettoon sun kans. Voisin vaikka autella sinua sun rästihommissakin <3 Kunhan vain oltaisiin yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kivalta. Olisitpa se, ketä ajattelen. Pyytäisin päästä mukaan saunomaan, ja illanviettoon sun kans. Voisin vaikka autella sinua sun rästihommissakin <3 Kunhan vain oltaisiin yhdessä.

        Rehellisesti sanottuna en usko, että kukaan oikeasti ajattelee minua. Ketä sinä kaipaat?


    • Anonyymi

      Olen kotona ja laiskottelen.

    • Anonyymi

      Hyvää yötä Rakkaani

    • Anonyymi

      Siivoukset on tehty ja on kuntoiltu. Jäljellä enää saunaa, syömistä ja kotosalla viihdettä netistä. Aikainen nukkumaanmeno todennäköisesti.

    • Anonyymi

      Soffa selässä katselen telkkua. Syön jotain hyvää, poltan kynttilöitä. Vietän yksin pikkujoulua.

    • Anonyymi

      Mitähän hän puuhaa.
      Ehkä hän nukkuu ja käy saunassa ja ulkoiluttaa koiraa ja tekee ruokaa.

      • Anonyymi

        Ruokaa laitetaan. Muuta pannaan.


    • Anonyymi

      Määkö? No nyt aatelin vaan että ottaisin rintiliivin pois ja juoda kahvia sekä syödä keksejä mitä leivoin. Myöhemmin ois sauna. Sitten voikin ottaa lumilapion ja lapioida lasten lelut takaisin paikoilleen. Loppu illalla jos viettäisi pitkällään sohvalla katsoen jotain missä ei tarvitse ajatella yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Salille🙂

      • Anonyymi

        Hymyilen

        Saat mulle hymyn huulille

        Kun sanot sen olevan rakkautta puoleltasi


    • Anonyymi

      Harrastan seksiä rakkaani kanssa, älä häiritse

      • Anonyymi

        Ja palstailet🤣


      • Anonyymi

        En häiritse koska minähän se rakkaasi olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja palstailet🤣

        Miksi otat nämä trollauksen niin tavattoman tosissasi- oletko yksinkertainen? Sivusta


    • Anonyymi

      Nukun kun väsyttää. :(

    • Anonyymi

      Juuri tulin saunasta. Tosin mieli tekisi lähteä takaisin ulkoilemaan vaikka päivällä jo olin. Illan vietän sohvalla. Taitaa tulla myöhäinen ilta, koska vastoin tapojani nukuin päiväunet.

    • Anonyymi

      Näköjään neulon taas joulusukkia, kun ulkoilureissulla ei tärpännyt!

    • Anonyymi

      Moikka vaan rakas en tee mitään erikosta ja haluan treffata sinun kanssasi ja pussata sua paljon ja haluan tehdä sitä sinun kanssasi
      Olen sinkku ja olen yksin kotona olisi kiva tutustua sinuun paremmin lähetä viesti

    • Anonyymi

      Nukun, koska huomenna työpäivä.

    • Anonyymi

      Minä en mitään erikoista olen Minna ja etsin 18 -vuotiasta poikaa elämän kumppania

      • Anonyymi

        Pistetään ylös.


    • Anonyymi

      Löysäilen ja kotoilen.
      Ihanaa!

    • Anonyymi

      kävin tekemässä u-käännöksen tampereella ja sitten matka kotiin. Nyt yritän löytää erästä kadonnutta tavaraa ja koitan päästä nukkumaan

    • Anonyymi

      Mietin häntä. Mitä häntä kohtaan tunnen. Ja hulluahan tämä on. Järjestöntä. 😅

    • Anonyymi

      Saatana seksualisoi kaiken elää seksualisuudesta ja seksi on vain kasuaali harrastus niin ei kuulu ihmisen elää

      • Älä hermostu! Seksuaalisuus on vain parisuhteen yksi puoli. Siihen liittyy niin paljon muutakin... Suhteen emotionaalinen puoli, lämpö ja läheisyys... mm


    • Anonyymi

      Masumali tulee saan taas mustaa makiaa , monta kertaa !

    • Anonyymi

      Molotovin coctaileja ja villasukkia pojille rintamalle

    • Anonyymi

      mietin sua mun sisälläni

      • Anonyymi

        Sydämessä..? 😆🤣🤣


    • Anonyymi

      Odotan sun saapuvan elämääni.

    • Anonyymi

      Onko hän, nainen, kävellyt minua vastaan. Oliko se hän, syksyllä, tuntui siltä kuin enkeli olisi kävellyt ohitseni. Olen tuntenut hänen lähellään että kaikki on hyvin. Kysymykset maailmasta lakkaavat olemasta olemassa tai menettävät merkityksen. Kosketin häntä ja ymmärsin mitä kosketus oikeasti tarkoittaa. Fyysinen lyhyt yhteys avasi oven toiseen maailmaan.

      • Anonyymi

        Oi miten Spookya. 😱👻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi miten Spookya. 😱👻

        Voi sen niinkin nähdä


    • Anonyymi

      Odotan, jos vihdoinkin jo haluaisit ja uskaltaisit tulla!

    • Anonyymi

      Menen nukkumaan.

    • Anonyymi

      Opettaisitko minut keittiössä leipomaan jotain kivoja leivonnaisia? m>n

      • Anonyymi

        Tietenkin 😊


    • Anonyymi

      Pumppaan naapurin jorea kun sinä suutuit etkä antanut seksiä kun tarvitsin sitä kyltymättömästi.

    • Anonyymi

      Se varmasti tuli tarpeeseen Hih hih

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe