Parantaako nikotiini kestävyyttä? Kiihdyttää sykettä, jolloin jalkoihin virtaa enemmän happea? Laillinen doping? Etenkin nuorten salillakävijöiden suosiossa nikotiini.
Nikotiinipussit ja juoksu
24
907
Vastaukset
- Anonyymi
Valido kertoi joskus juosseensa nuuskan voimalla. Sitten meni selkä. En suosittele.
Vaikea sanoa, onko nikotiinista hyötyä juoksuun. Siitä on jo vuosia, kun tupruttelin ennen lenkkiä. Onhan se voimakas piriste verrattuna kahviin, mutta tiedä sitten.
- Anonyymi
Kehonrakennusvoorumilla ainakin mainostetaan estoitta nikotiinipusseja. Eivät kai juoksijat sellaisia käytä?
- Anonyymi
Tupakointi epätrendikästä, mutta nuoret urheilijat koukussa nikotiinin. Itse lopetin alkuunsa käytön, kun huippasi päässä.
- Anonyymi
Eivät juoksijat tietenkään mitään nikotiinia käytä. Ainoastaan narkit sellaisia käyttävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät juoksijat tietenkään mitään nikotiinia käytä. Ainoastaan narkit sellaisia käyttävät.
Juu. Mielen heikkoutta nikotiiniriippuvuus. Vauvalle tutti suuhun.
- Anonyymi
Pyrkivät agressiivisella mainonnalla saamaan nuoria nalkkiin. Todella epäilyttävää toimintaa urheilijaesikuvilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyrkivät agressiivisella mainonnalla saamaan nuoria nalkkiin. Todella epäilyttävää toimintaa urheilijaesikuvilta.
Ei roinaava ja nikotiinia käyttävä kehonrakentaja ole mikään urheilija, vaan narkki.
- Anonyymi
Oon itse raskaan sarjan suomenmestari nyrkkeilyssä, ja käytän omaa sponsoriani (https://denssit.fi). On ihan jees.
- Anonyymi
En käytä nikotiinipusseja. Aiheuttavat riipuvuutta ja sykkeen nousua.
- Anonyymi
Nikotiini heikentää verenvirtausta supistamalla verisuonia ja siten hapen kuljetusta lihaksiin. Eli suomeksi sanottuna nikotiini heikentää suorituskykyä.
Parempi juoda Pepsi Maxia kuin laittaa nuuskaa huuleen.
- Anonyymi
Nikotiinin käyttö supistaa verisuonia ja väsyttää.
- Anonyymi
Kiakkopiireissä roskikset täynnä imeskelypusseja
Dopamiinit ja Endorfiinit - Anonyymi
Pepsi Maxi se vasta Myrkkyä onkin.
- Anonyymi
Itse juon Rainbown sokeritonta kolaa.
- Anonyymi
Vapettamalla keuhkot auki.
- Anonyymi
Miula sykkeet koholla ilman nikotiiniakin. Millä doupilla saisi sykkeitä alemmaksi?
- Anonyymi
Juomalla punajuurimehua puoli litraa päivässä.
- Anonyymi
Nikotiini tehokas piriste laihuttajalle. Vie nälän tunteen ja laihtuu.
- Anonyymi
Convoy ukoille kiitti nikotiinii
- Anonyymi
SYDÄNLÄÄKÄRIN vastaanotolla on noussut esiin huolestuttava uusi ilmiö, joka koskee etenkin nuorempia potilaita.
– Jokin aika sitten vastaanotolleni tuli 35-vuotias urheilua harrastava terve mies, joka ihmetteli, miksi hänen sydämensä oli alkanut tykyttää. Hänellä oli rytmihäiriö, jonka syyksi paljastuivat nikotiinipussit, kertoo kardiologian erikoislääkäri Anna-Mari Hekkala, joka toimii Sydänliiton ylilääkärinä. Miula nikotiini alentaa hölkkäsykettä. Lenkit sujuvat rennommin. En ymmärrä vaikutusmekanismia, kun käytännön kokemukset eroavat valistuspuheista.
- Anonyymi
Pietu oikarisen kannattasi siirtyä nikotiinipussien käyttäjäksi kun ei tupakki hotsita
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867