Kivaa sunnuntaita

Anonyymi-ap

Ystävälle kivoimmalle.

155

927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuli muuten mieleen se kun sanoit ettet luota minuun niin miksi niin?

      • Anonyymi

        Samoin sinne sunnuntaita. Tuntui vaa kun kerroit ikäsi heti suoraan sille toiselle kaverille mut mulle et kertonut kai vuoteen. Niin tuntui vaan et sä et luota muhun ja kerrotko mulle asiat kuten ne on vai vähän sinne suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin sinne sunnuntaita. Tuntui vaa kun kerroit ikäsi heti suoraan sille toiselle kaverille mut mulle et kertonut kai vuoteen. Niin tuntui vaan et sä et luota muhun ja kerrotko mulle asiat kuten ne on vai vähän sinne suuntaan.

        En kertonut sitä muillekaan vuoteen täällä. Sanoin sinulle ennen sitä suurin piirtein että olen ainakin pari vuotta nuorempi tai vähän enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kertonut sitä muillekaan vuoteen täällä. Sanoin sinulle ennen sitä suurin piirtein että olen ainakin pari vuotta nuorempi tai vähän enemmän.

        Jep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kertonut sitä muillekaan vuoteen täällä. Sanoin sinulle ennen sitä suurin piirtein että olen ainakin pari vuotta nuorempi tai vähän enemmän.

        Mutta halusit et oon avoimempi niin vastasin kun kysyin mistä se tunne tuli eikä se asia mua enää haittaa ja kyllä luotan. Sanoin sen asian tunnekuohussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta halusit et oon avoimempi niin vastasin kun kysyin mistä se tunne tuli eikä se asia mua enää haittaa ja kyllä luotan. Sanoin sen asian tunnekuohussa.

        Kysyit siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta halusit et oon avoimempi niin vastasin kun kysyin mistä se tunne tuli eikä se asia mua enää haittaa ja kyllä luotan. Sanoin sen asian tunnekuohussa.

        Okei kiva jos ei haittaa ja luotan sinuunkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei kiva jos ei haittaa ja luotan sinuunkin.

        Ei se haittaa. Löytyikö sitä kaivattua kun silloin sitä kyselit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se haittaa. Löytyikö sitä kaivattua kun silloin sitä kyselit?

        No eihän se ollut edelleenkään. :D tyhmä pää ei luovuta näköjään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän se ollut edelleenkään. :D tyhmä pää ei luovuta näköjään.

        No nii. Ei se välttämättä nyt tyhmyyttä ole jos haluu vastauksia asioihin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nii. Ei se välttämättä nyt tyhmyyttä ole jos haluu vastauksia asioihin :D

        No kun en tiedä kaipaanko sitä enää. :D enhän minä tunne koko miestä edes ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nii. Ei se välttämättä nyt tyhmyyttä ole jos haluu vastauksia asioihin :D

        Mietitkö itse joskus sitä omaa aiempaa kaivattua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietitkö itse joskus sitä omaa aiempaa kaivattua?

        En mieti. Silloin satuin huomaamaan sen eron ja mietin mut muuten en oo enää ajatellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mieti. Silloin satuin huomaamaan sen eron ja mietin mut muuten en oo enää ajatellut.

        Joo. Menipä nopeasti viikonloppu ja ensi viikolla jo itsenäisyyspäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mieti. Silloin satuin huomaamaan sen eron ja mietin mut muuten en oo enää ajatellut.

        Siinäkin varmasti se et ei siinä sellasta rakastumista toiseen tule. Se vaatii enemmän. Kun eihän se rakkaus koskaan katoa toiseen ihmiseen kokonaan, kyl mä sitä ex naista ajattelen joskus ja niitä hyviä hetkiä ja vaikka se teki tosi pskasti niin kai jotain tunnetta on häneenkin vielä et haluu kaikkee hyvää vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäkin varmasti se et ei siinä sellasta rakastumista toiseen tule. Se vaatii enemmän. Kun eihän se rakkaus koskaan katoa toiseen ihmiseen kokonaan, kyl mä sitä ex naista ajattelen joskus ja niitä hyviä hetkiä ja vaikka se teki tosi pskasti niin kai jotain tunnetta on häneenkin vielä et haluu kaikkee hyvää vaan.

        Ihmissuhteet on jänniä siitä. Ehkä vain joskus on ollut niitä hyviä hetkiä toisen kanssa jotka sitten muistaa vaikka loppu päättyikin huonosti. Tiedän itsekin tuon monen kohdalla joidenkin ystävien siis. Exiä minulla ei ole muuta kun en ole antanut tulla kenenkään lähelle. Ahdistuin aikanaan niistä jotka oli minusta kiinnostuneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmissuhteet on jänniä siitä. Ehkä vain joskus on ollut niitä hyviä hetkiä toisen kanssa jotka sitten muistaa vaikka loppu päättyikin huonosti. Tiedän itsekin tuon monen kohdalla joidenkin ystävien siis. Exiä minulla ei ole muuta kun en ole antanut tulla kenenkään lähelle. Ahdistuin aikanaan niistä jotka oli minusta kiinnostuneita.

        Tuntuu oudolle kun en ole koskaan näin avoimesti kertonut tuosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmissuhteet on jänniä siitä. Ehkä vain joskus on ollut niitä hyviä hetkiä toisen kanssa jotka sitten muistaa vaikka loppu päättyikin huonosti. Tiedän itsekin tuon monen kohdalla joidenkin ystävien siis. Exiä minulla ei ole muuta kun en ole antanut tulla kenenkään lähelle. Ahdistuin aikanaan niistä jotka oli minusta kiinnostuneita.

        Muistatko ku mäkin sanoin etten helposti päästä ketään lähelle? Meissä samaa tossakin mielessä. Se vaatii tosi vahvan luottamuksen toiseen ainakin mulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistatko ku mäkin sanoin etten helposti päästä ketään lähelle? Meissä samaa tossakin mielessä. Se vaatii tosi vahvan luottamuksen toiseen ainakin mulla.

        Muistan sen. On joo samaa meissä tosi paljon ja kaikessa. Ihan sama mitä sanon niin ymmärrät ja sitten olet varmaan itsekin sen kokenut jollain tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan sen. On joo samaa meissä tosi paljon ja kaikessa. Ihan sama mitä sanon niin ymmärrät ja sitten olet varmaan itsekin sen kokenut jollain tavalla.

        Jep :D Taas oli lumityöt tehtävänä ja tulipa koiran kans leikittyy siinä samassa. Meillä on koira nykyään jos en oo muistanut sanoa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep :D Taas oli lumityöt tehtävänä ja tulipa koiran kans leikittyy siinä samassa. Meillä on koira nykyään jos en oo muistanut sanoa :D

        Et ole sanonut. :D onko minkä rotuinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole sanonut. :D onko minkä rotuinen?

        Husky on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Husky on.

        Onko vielä pentu vai otitteko jo aikuisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko vielä pentu vai otitteko jo aikuisen?

        Pentu on siksi ei voi lenkille viedä ennen ku on kaikki rokotukset. Pihalla pitää opetella hihnaan ja muuta sellaista. Ja sisäsiistiksi opetella :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pentu on siksi ei voi lenkille viedä ennen ku on kaikki rokotukset. Pihalla pitää opetella hihnaan ja muuta sellaista. Ja sisäsiistiksi opetella :D

        Okei. :D ne kyllä osaa syödä kaikkea pentuna ja vaatii aikaa että oppii.:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. :D ne kyllä osaa syödä kaikkea pentuna ja vaatii aikaa että oppii.:D

        Joo. Tää kyl ihmeen kiltti ollut vielä, ei oo pahojaan tehnyt. Tietyst välillä tulee kakit lattialle eikä sellaselle pentualustalle mut ei se haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Tää kyl ihmeen kiltti ollut vielä, ei oo pahojaan tehnyt. Tietyst välillä tulee kakit lattialle eikä sellaselle pentualustalle mut ei se haittaa.

        Niin. Kyllä se siitä oppii. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Kyllä se siitä oppii. :)

        Haluisitko sä lemmikkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisitko sä lemmikkejä?

        Olen aatellut koiria jossain vaiheessa. Mutta toki vuosien päästä. Kissojakin olisi kiva saada.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aatellut koiria jossain vaiheessa. Mutta toki vuosien päästä. Kissojakin olisi kiva saada.

        Voi mennä helposti sinne 2030 vuodelle nuo jos elän sinne asti. On vähän kaukana nuo minun suunnitelmat menossa mutta sellaista se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi mennä helposti sinne 2030 vuodelle nuo jos elän sinne asti. On vähän kaukana nuo minun suunnitelmat menossa mutta sellaista se on.

        Tuntuu että se oikea elämä alkaa vasta joskus siellä päälle 30v:nä vasta. Vaikka sinnekin on aikaa niin kaikki tämä aika vain tuntuu sellaiselta odottamiselta sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että se oikea elämä alkaa vasta joskus siellä päälle 30v:nä vasta. Vaikka sinnekin on aikaa niin kaikki tämä aika vain tuntuu sellaiselta odottamiselta sinne.

        Mitäs sä sitten ootat? Meen ehkä koht sänkyyn, tuli huono olo. Öitä jos meen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sä sitten ootat? Meen ehkä koht sänkyyn, tuli huono olo. Öitä jos meen.

        No kun en oikein kerrostalossa haluaisi koiraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sä sitten ootat? Meen ehkä koht sänkyyn, tuli huono olo. Öitä jos meen.

        Öitä toivottavasti olo paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sä sitten ootat? Meen ehkä koht sänkyyn, tuli huono olo. Öitä jos meen.

        Öitä toivottavasti olo paranee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sä sitten ootat? Meen ehkä koht sänkyyn, tuli huono olo. Öitä jos meen.

        Tuli ideaa mistä voitaisiin puhua kun luin muuta palstaa. :D kivaa alkuviikkoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli ideaa mistä voitaisiin puhua kun luin muuta palstaa. :D kivaa alkuviikkoa.

        Kivaa viikkoa sinnekin. Mikä se aihe on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa viikkoa sinnekin. Mikä se aihe on?

        Ensin kysyn kyllä sen että onko olo yhtään parantunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin kysyn kyllä sen että onko olo yhtään parantunut?

        Tuli olo että halusit pois täältä. Ehkä et halunnut enää jutella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli olo että halusit pois täältä. Ehkä et halunnut enää jutella?

        Ei se siitä ollut kun tuli huono olo. On parantunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se siitä ollut kun tuli huono olo. On parantunut.

        Okei hyvä että on parantunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kivaa viikkoa sinnekin. Mikä se aihe on?

        Se aihe kun tuolla puhuttiin jostain personallisuustesteistä. Ajattelin itse sitä kokeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se aihe kun tuolla puhuttiin jostain personallisuustesteistä. Ajattelin itse sitä kokeilla.

        Missäs sellainen sitten tehdään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missäs sellainen sitten tehdään?

        Se joku mbti testi. Olen joskus tehnyt sellaisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joku mbti testi. Olen joskus tehnyt sellaisen.

        En ole kai kuullut tollasesta. Vähän särkee päätä taas ja silmät on niin kuivat et näyttö käy jotenkin silmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se joku mbti testi. Olen joskus tehnyt sellaisen.

        Ainiin noita lyhenteitä joo, sillon kun kokeilin tinderiä niin kaikki naiset tyylin kirjotti vaa sen kuvaukseksi itestään. Ja sitten tietysti et tykkää viinistä ja matkailusta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole kai kuullut tollasesta. Vähän särkee päätä taas ja silmät on niin kuivat et näyttö käy jotenkin silmiin.

        Onko sinulla silmätippoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainiin noita lyhenteitä joo, sillon kun kokeilin tinderiä niin kaikki naiset tyylin kirjotti vaa sen kuvaukseksi itestään. Ja sitten tietysti et tykkää viinistä ja matkailusta :D

        Kyllä ne tavallaan kertoo ihmisestä jotain. :D kai. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne tavallaan kertoo ihmisestä jotain. :D kai. :D

        Kertoo joo mut siellä oisin kyl toivonut et kertoisi muutakin itsestään ihminen kuin sen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoo joo mut siellä oisin kyl toivonut et kertoisi muutakin itsestään ihminen kuin sen :D

        Joo uskon sen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla silmätippoja?

        On mulla silmätippoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo uskon sen. :D

        Mut joo, se oli vaan kokeilu ja oli siellä ihan kivoja tyyppejäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne tavallaan kertoo ihmisestä jotain. :D kai. :D

        Ehkä mäkin kokeilen sellaisen tehdä huvikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä mäkin kokeilen sellaisen tehdä huvikseen.

        Mulle tuli INFJ-T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mulla silmätippoja.

        Ne on hyviä jos tuntuu että kuivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut joo, se oli vaan kokeilu ja oli siellä ihan kivoja tyyppejäkin.

        Varmasti. Kaikenlaisia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tuli INFJ-T

        Aika jännä kun itselle tuli sama. :o


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika jännä kun itselle tuli sama. :o

        No onpa yllätys :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on hyviä jos tuntuu että kuivaa.

        Voi olla kai pakkanen mikä kuivattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpa yllätys :D

        Aiemmin kun olen tehnyt tuota testiä sain muistaakseni ENFJ. Siitä on jo aikaa tosin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin kun olen tehnyt tuota testiä sain muistaakseni ENFJ. Siitä on jo aikaa tosin.

        Okei. Mä en ollut ikinä ennen tehnyt mut kun luin kuvauksen niin kyllä se sopi. Jännä et se infj on se harvinaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin kun olen tehnyt tuota testiä sain muistaakseni ENFJ. Siitä on jo aikaa tosin.

        Silloin tosin vastasin niin että mietin mikä olisi normaalia vastata. Ajattelin että oli noloa jos olisi saanut introvertin kun tein tuota joskus kavereiden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Mä en ollut ikinä ennen tehnyt mut kun luin kuvauksen niin kyllä se sopi. Jännä et se infj on se harvinaisi.

        Niin se sopii minuunkin. Olin aika voimakkasti siihen vikaan t suuntaan. Kuvasti kai sitä että on itsekriittisempi kuin se a.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin tosin vastasin niin että mietin mikä olisi normaalia vastata. Ajattelin että oli noloa jos olisi saanut introvertin kun tein tuota joskus kavereiden kanssa.

        No mitäs noloo siinä on? Ei musta mikään enkä häpeä asiaa myöntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla kai pakkanen mikä kuivattaa.

        Minullakin aika helposti kuivaa. Samoin kädet nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs noloo siinä on? Ei musta mikään enkä häpeä asiaa myöntää.

        Sen ajan teininä kun ajatteli kaiken olevan noloa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullakin aika helposti kuivaa. Samoin kädet nykyään.

        Joo sama juttu, käsirasvaa laitan joka ilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs noloo siinä on? Ei musta mikään enkä häpeä asiaa myöntää.

        Ja silloin oli ajatus vain sellainen että elettiin ekstroverttien maailmassa. Sosiaalisuus kun oli se juttu. Kaverit olleet aina sosiaalisia. Itse pärjäsin hyvin niiden kanssa siitäkin huolimatta vaikka itse olinkin se introvertti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen ajan teininä kun ajatteli kaiken olevan noloa. :D

        Niin no totta :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sama juttu, käsirasvaa laitan joka ilta.

        Käytätkö huulirasvaa? Tai mitään kasvovoiteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö huulirasvaa? Tai mitään kasvovoiteita.

        Käytän huulirasvaa päivittäin :D kyl mä jotain kosteuttavaa voidetta laitan talvesin mut en joka ilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käytätkö huulirasvaa? Tai mitään kasvovoiteita.

        Entä sä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sä?

        On minullakin kaikkea mahdollista. Seerumeita ostin yksi päivä yksi estää ryppyyntymistä ja toinen oli sellainen virkistävä ja sisältää vitamiinia. Sitten jos sattuu hormoneista tai ehkäisystä tulla epäpuhtauksia niin niille on omansa. Sitten on ihan kosteuttavaa ja puhdistavaa. Usein käytän vain pelkkää vettä puhdistukseen jopa meikitkin sillä vain. Huulirasvaa on ja kiiltoja. Huulipunaakin tykkään usein käyttää. En mitään sellaista räiskyvän väristä kuitenkaan. Ja käsirasvaa käytän melkein päivittäin ja työnkin puolesta saattaa kuivaa kädet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no totta :D

        Oliko sinulla kaverit enemmän ekstroverttejä vai introverttejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpa yllätys :D

        Miksi tuo ei ollut yllätys? :D ihan huvittava sattuma tosin että tuossakin ollaan samanlaisia. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minullakin kaikkea mahdollista. Seerumeita ostin yksi päivä yksi estää ryppyyntymistä ja toinen oli sellainen virkistävä ja sisältää vitamiinia. Sitten jos sattuu hormoneista tai ehkäisystä tulla epäpuhtauksia niin niille on omansa. Sitten on ihan kosteuttavaa ja puhdistavaa. Usein käytän vain pelkkää vettä puhdistukseen jopa meikitkin sillä vain. Huulirasvaa on ja kiiltoja. Huulipunaakin tykkään usein käyttää. En mitään sellaista räiskyvän väristä kuitenkaan. Ja käsirasvaa käytän melkein päivittäin ja työnkin puolesta saattaa kuivaa kädet.

        Okei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko sinulla kaverit enemmän ekstroverttejä vai introverttejä?

        On niitä kumpiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuo ei ollut yllätys? :D ihan huvittava sattuma tosin että tuossakin ollaan samanlaisia. :D

        No ei se yllättänyt niin ei ollut yllätys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niitä kumpiakin.

        Oliko silloin teininä kumpaa enemmän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se yllättänyt niin ei ollut yllätys.

        Miksi ei yllättänyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko silloin teininä kumpaa enemmän?

        Kumpiakin on aina ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei yllättänyt?

        No miten tota voi nyt perustella? Kun on jo todettu et ollaan aika samanlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten tota voi nyt perustella? Kun on jo todettu et ollaan aika samanlaisia.

        Niin kai se onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpiakin on aina ollut.

        Mun paras kaveri oli vasta täs viikon sisällä telkkaris haastateltavana ni ei se kovin introvertti oo. Yks hyvä kaveri on sit taas todella introvertti er laidasta laitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun paras kaveri oli vasta täs viikon sisällä telkkaris haastateltavana ni ei se kovin introvertti oo. Yks hyvä kaveri on sit taas todella introvertti er laidasta laitaan.

        Toisaalta voihan minuakin haastatella ja selviäisin siitä introverttinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun paras kaveri oli vasta täs viikon sisällä telkkaris haastateltavana ni ei se kovin introvertti oo. Yks hyvä kaveri on sit taas todella introvertti er laidasta laitaan.

        Ymmärrän silti tuon pointin. Jotkut tykkää enemmän olla esillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta voihan minuakin haastatella ja selviäisin siitä introverttinä.

        Niin kai sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitten.

        Öitä. Rupean nukkumaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän silti tuon pointin. Jotkut tykkää enemmän olla esillä.

        Mut jos miettii niin ei sekään mikään kovin ekstrovertti ole. Kaikki läheiset kaverit on enemmän samanlaisia kuin mä, koska koen et kovin ekstroverttiin en pysty luottamaan. Koen jotenkin et he vaan helpommin puhuu ohi suunsa ja haluavat mielliyttää kaikkia. Jos joku haukkuu vaikka mun seurassa selän takana jotain toista niin en pysty olemaan kovin hyvä kaveri sellaselle.

        Yks kaveri oli olevinaan niin hyvää kaveria mun kanssa mut puhui pskaa selän takana ja valheellisia asioita minusta. Laitoin sen kaverisuhteen poikki samantien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut jos miettii niin ei sekään mikään kovin ekstrovertti ole. Kaikki läheiset kaverit on enemmän samanlaisia kuin mä, koska koen et kovin ekstroverttiin en pysty luottamaan. Koen jotenkin et he vaan helpommin puhuu ohi suunsa ja haluavat mielliyttää kaikkia. Jos joku haukkuu vaikka mun seurassa selän takana jotain toista niin en pysty olemaan kovin hyvä kaveri sellaselle.

        Yks kaveri oli olevinaan niin hyvää kaveria mun kanssa mut puhui pskaa selän takana ja valheellisia asioita minusta. Laitoin sen kaverisuhteen poikki samantien.

        Onhan tuo totta. En lopulta itsekään ole täysin sellaisiin luottanut. Onhan noita ja varsinkin naisissa enemmän että puhutaan selän takana muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei.

        Tuli mieleen että eikö sinun nainen halua lapsia? Tai kai teillä joku ehkäisy on käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen että eikö sinun nainen halua lapsia? Tai kai teillä joku ehkäisy on käytössä.

        Se ei varmaan kuulu tänne tai kelleen muulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei varmaan kuulu tänne tai kelleen muulle.

        Pyydä anteeks tai lennät vttuun täältä. Sul on 10 sekuntii aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei varmaan kuulu tänne tai kelleen muulle.

        No kysyin vaan. Kun sanoin että itselläkin on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kysyin vaan. Kun sanoin että itselläkin on...

        Ei se tarkoita silti et jos sä haluat sen asian jakaa et se ois mun mielestä mielekäs asia puhua jossain yleisellä palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se tarkoita silti et jos sä haluat sen asian jakaa et se ois mun mielestä mielekäs asia puhua jossain yleisellä palstalla.

        Okei. No ei tarvitse suuttua jos kysyn kun en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei. No ei tarvitse suuttua jos kysyn kun en tiedä.

        En ole suuttunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole suuttunut.

        Vaikutti tuo ylempänä että suutuit siitä kun kysyin. Voihan siihen aina vastata etten halua kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutti tuo ylempänä että suutuit siitä kun kysyin. Voihan siihen aina vastata etten halua kertoa.

        Niin kai sitten. Vastaan suoraan kun sinäkin yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kai sitten. Vastaan suoraan kun sinäkin yleensä.

        No kun olen sellainen järki-ihminen. Minulle mikään aihe ei ole vieras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun olen sellainen järki-ihminen. Minulle mikään aihe ei ole vieras.

        Ei aiheen tarvii vieras olla mut tällainen yleinen keskustelupalsta nyt ei vaa ole mieleinen paikka mun mielestä puhua kaikesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aiheen tarvii vieras olla mut tällainen yleinen keskustelupalsta nyt ei vaa ole mieleinen paikka mun mielestä puhua kaikesta.

        Nojoo. Mietin vaan että kai teillä jotain on. En tiedä. Ei se mielestäni ole mikään yllätys että naiset käyttävät ehkäisyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo. Mietin vaan että kai teillä jotain on. En tiedä. Ei se mielestäni ole mikään yllätys että naiset käyttävät ehkäisyä.

        Ei ollut yllätys ei, en kai niin sanonutkaan. Varmaan aika pitkälle pystyt päättelee asioita siitä mitä olen sanonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut yllätys ei, en kai niin sanonutkaan. Varmaan aika pitkälle pystyt päättelee asioita siitä mitä olen sanonut.

        Eikö se sitten ole mahdollista? Ei siinä tarvitse sen enempää sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se sitten ole mahdollista? Ei siinä tarvitse sen enempää sanoa.

        Mikä ole mahdollista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ole mahdollista?

        No se saaminen mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä anteeks tai lennät vttuun täältä. Sul on 10 sekuntii aikaa.

        Mikä tämä oli? Miten lentäisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se saaminen mahdollista.

        On mahdollista mut ei just nyt ole suunnitelmis kuten on puhuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tämä oli? Miten lentäisin?

        Enpä tiedä kun en sitä kirjoittanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mahdollista mut ei just nyt ole suunnitelmis kuten on puhuttu.

        Niin. No ehkä joskus sitten. Onhan se hyvä olla yhteisiä suunnitelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tiedä kun en sitä kirjoittanut

        Okei aika huvittava kommentti vain oli. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. No ehkä joskus sitten. Onhan se hyvä olla yhteisiä suunnitelmia.

        Oliks toi jotain vttuilua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliks toi jotain vttuilua?

        No ei todellakaan! Nyt hyvä mies ryhdistäydy. Sanoin että on kiva jos teillä on suunnitelmia yhteisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan! Nyt hyvä mies ryhdistäydy. Sanoin että on kiva jos teillä on suunnitelmia yhteisiä.

        Mietin vaan et tarkottiko noi kaikki kyselyt etten huomioisi naisen mielipiteitä tai suunnitelmii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin vaan et tarkottiko noi kaikki kyselyt etten huomioisi naisen mielipiteitä tai suunnitelmii.

        No miten minä voin niistä tietää? Siis tarkoittaako että sieltä puolelta ei haluta vai mikä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten minä voin niistä tietää? Siis tarkoittaako että sieltä puolelta ei haluta vai mikä.

        Ei vaan yhteisiä suunnitelmia! Sanoin jo muutenkin ettei mikään kekustelupalsta ole hyvä paikka mun mielestä aiheelle, joten voisitko nyt kunnioittaa sitä. Kyllä on ehkäisyä ja seksiä ja lapsia halutaan mut ei vielä kumpiaakaan. En jaksa jutella enempää tänään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan yhteisiä suunnitelmia! Sanoin jo muutenkin ettei mikään kekustelupalsta ole hyvä paikka mun mielestä aiheelle, joten voisitko nyt kunnioittaa sitä. Kyllä on ehkäisyä ja seksiä ja lapsia halutaan mut ei vielä kumpiaakaan. En jaksa jutella enempää tänään.

        Siis ei ole yhteisiä suunnitelmia vai on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan yhteisiä suunnitelmia! Sanoin jo muutenkin ettei mikään kekustelupalsta ole hyvä paikka mun mielestä aiheelle, joten voisitko nyt kunnioittaa sitä. Kyllä on ehkäisyä ja seksiä ja lapsia halutaan mut ei vielä kumpiaakaan. En jaksa jutella enempää tänään.

        Joo sori. Ihan vain kysyn kun kiinnostaa ja mitä sitten on varmaan ties miten monta pariskuntaa Suomessa jotka on samassa tilanteessa. Ja mietin vain että mitä oikein odotatte jos kuitenkin haluaa molemmat. En tosin tiedä teidän tilanteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sori. Ihan vain kysyn kun kiinnostaa ja mitä sitten on varmaan ties miten monta pariskuntaa Suomessa jotka on samassa tilanteessa. Ja mietin vain että mitä oikein odotatte jos kuitenkin haluaa molemmat. En tosin tiedä teidän tilanteita.

        Mietin vain onko se nainen sinua sitten paljon nuorempi jos se ei vielä halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sori. Ihan vain kysyn kun kiinnostaa ja mitä sitten on varmaan ties miten monta pariskuntaa Suomessa jotka on samassa tilanteessa. Ja mietin vain että mitä oikein odotatte jos kuitenkin haluaa molemmat. En tosin tiedä teidän tilanteita.

        Mä en nyt jaksa jauhaa asiasta mihin liittyy muidenkin näkemyksiä ja yksityisasiota. Oot nyt liian utelias ja urkkiva ja en tykkää siitä. Ja nyt en tänne enää tule tänään. Mene tekee jotain galluppia kadulle et miksi kelläkin on lapsia tai ei ole jos kiinnostaa. Kun kerran jo sanoin etten asiasta täällä puhu niin pitäs ymmärtää. Suunnittelmat on yhteisiä kuten jo sanoin senkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en nyt jaksa jauhaa asiasta mihin liittyy muidenkin näkemyksiä ja yksityisasiota. Oot nyt liian utelias ja urkkiva ja en tykkää siitä. Ja nyt en tänne enää tule tänään. Mene tekee jotain galluppia kadulle et miksi kelläkin on lapsia tai ei ole jos kiinnostaa. Kun kerran jo sanoin etten asiasta täällä puhu niin pitäs ymmärtää. Suunnittelmat on yhteisiä kuten jo sanoin senkin.

        No kerroinhan minäkin oman miehen juttuja. Kysyit siitä miksi en ollut aikaisemmin sanonut? Mitä sitten. Ainakin jotakin kiinnostaa sinun elämä jos kysyy. Itsekin tiedän monia joita vaikka näen niin eivät kysy senkään vertaa mitä minulle kuuluu. Niin te ettei siis halua vielä mutta jossain vaiheessa. Olipa se niin vaikea sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerroinhan minäkin oman miehen juttuja. Kysyit siitä miksi en ollut aikaisemmin sanonut? Mitä sitten. Ainakin jotakin kiinnostaa sinun elämä jos kysyy. Itsekin tiedän monia joita vaikka näen niin eivät kysy senkään vertaa mitä minulle kuuluu. Niin te ettei siis halua vielä mutta jossain vaiheessa. Olipa se niin vaikea sanoa.

        Itsekään en tiedä sinun naisesta yhtään mitään. Onko sekään reilua? Minun pitää omasta kertoa ja sinä et suostu avautumaan mistään häneen liittyvästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kerroinhan minäkin oman miehen juttuja. Kysyit siitä miksi en ollut aikaisemmin sanonut? Mitä sitten. Ainakin jotakin kiinnostaa sinun elämä jos kysyy. Itsekin tiedän monia joita vaikka näen niin eivät kysy senkään vertaa mitä minulle kuuluu. Niin te ettei siis halua vielä mutta jossain vaiheessa. Olipa se niin vaikea sanoa.

        No se on nyt sairaalassa. Syksyllä kävi tapaturma mikä ei vaikuttanut pahalta mut nyt on ollut siellä jonkun aikaa eikä tiedä pääseekö edes jouluks kotii. Siksi oon voinut pahoin ja itkenyt. Siksi sanoin ettei ikinä voi tietää mitä kenenkin mielen päällä on. Ja siksi sanoin ettei nyt huvita kyseisestä aiheesta puhua joten voisitko jo uskoa?

        Enpä miehestäs kysynyt kun siitä vaivasta ku itsellä ollut sama... ja kivahan se et kiinnostaa mut kun olen jo ton lapsiasian käynyt läpi ja sanomut et halutaa mut ei vielä. "Edes joku kiinnostunut"?
        Kivasti muotoiltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekään en tiedä sinun naisesta yhtään mitään. Onko sekään reilua? Minun pitää omasta kertoa ja sinä et suostu avautumaan mistään häneen liittyvästä.

        Ja itse kerroit siitä miehen asiasta, en udellut asiaa! Miks vtussa mä oon aina se joka on väärässä joka asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on nyt sairaalassa. Syksyllä kävi tapaturma mikä ei vaikuttanut pahalta mut nyt on ollut siellä jonkun aikaa eikä tiedä pääseekö edes jouluks kotii. Siksi oon voinut pahoin ja itkenyt. Siksi sanoin ettei ikinä voi tietää mitä kenenkin mielen päällä on. Ja siksi sanoin ettei nyt huvita kyseisestä aiheesta puhua joten voisitko jo uskoa?

        Enpä miehestäs kysynyt kun siitä vaivasta ku itsellä ollut sama... ja kivahan se et kiinnostaa mut kun olen jo ton lapsiasian käynyt läpi ja sanomut et halutaa mut ei vielä. "Edes joku kiinnostunut"?
        Kivasti muotoiltu.

        No tuokin selventää edes vähän. Olen vain luullut että olet itkenyt muuten vaan kun jossain vaiheessa sanoit että tullut pahaa vointia ajattelin vain jotain ruokamyrkytystä. Mutta onhan se ollut kotona tuossa välissä? Aika pitkä aika on olla jos syksystä asti ollut. Jos on jotain tuollaista niin eikö siitä voi sanoa eikä vain kierrellä kun vaikuttaahan se sinuunkin ja jos haluan olla sinulle avuksi niin en voi tuollaista tietää. Niin ehkä sitten kun paranee. Uskoisin jos nuoria vielä olette niin on hyvä parantumismahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itse kerroit siitä miehen asiasta, en udellut asiaa! Miks vtussa mä oon aina se joka on väärässä joka asiassa.

        No itsehän sanoit että miksi en kertonut aikaisemmin. No miksi et tuota kertonut aikaisemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se on nyt sairaalassa. Syksyllä kävi tapaturma mikä ei vaikuttanut pahalta mut nyt on ollut siellä jonkun aikaa eikä tiedä pääseekö edes jouluks kotii. Siksi oon voinut pahoin ja itkenyt. Siksi sanoin ettei ikinä voi tietää mitä kenenkin mielen päällä on. Ja siksi sanoin ettei nyt huvita kyseisestä aiheesta puhua joten voisitko jo uskoa?

        Enpä miehestäs kysynyt kun siitä vaivasta ku itsellä ollut sama... ja kivahan se et kiinnostaa mut kun olen jo ton lapsiasian käynyt läpi ja sanomut et halutaa mut ei vielä. "Edes joku kiinnostunut"?
        Kivasti muotoiltu.

        Noh minä menen eteenpäin omaa tahtia. Niin kuin tekin. Omani kanssa varmaan koko loppuelämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuokin selventää edes vähän. Olen vain luullut että olet itkenyt muuten vaan kun jossain vaiheessa sanoit että tullut pahaa vointia ajattelin vain jotain ruokamyrkytystä. Mutta onhan se ollut kotona tuossa välissä? Aika pitkä aika on olla jos syksystä asti ollut. Jos on jotain tuollaista niin eikö siitä voi sanoa eikä vain kierrellä kun vaikuttaahan se sinuunkin ja jos haluan olla sinulle avuksi niin en voi tuollaista tietää. Niin ehkä sitten kun paranee. Uskoisin jos nuoria vielä olette niin on hyvä parantumismahdollisuus.

        Sanoit itekin miehestäs ettei oo sun asia huudella muiden asioita. Eikä toi sairaala liity siihen lapsiasiaa mitenkää. Mä koen et jos kaverille sanoo ettei haluu puhua asiasta ni se ymmärtää eikä ala inttämään ja tivaamaan jotain koska vaan haluaa tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit itekin miehestäs ettei oo sun asia huudella muiden asioita. Eikä toi sairaala liity siihen lapsiasiaa mitenkää. Mä koen et jos kaverille sanoo ettei haluu puhua asiasta ni se ymmärtää eikä ala inttämään ja tivaamaan jotain koska vaan haluaa tietää.

        Onhan tuo nyt aika merkittävä asia mikä vaikuttaa sinunkin jaksamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh minä menen eteenpäin omaa tahtia. Niin kuin tekin. Omani kanssa varmaan koko loppuelämän.

        Hienoa kun niin. Välillä puhut et ero tulee jossain kohtaa jne. En mä voi enää tietää mitä mieltä olet oikeasti mistään asiasta. Varmaan se runkkailijakaveri kertoo noista seksiasioista mielellään jos niitä haluut udella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kun niin. Välillä puhut et ero tulee jossain kohtaa jne. En mä voi enää tietää mitä mieltä olet oikeasti mistään asiasta. Varmaan se runkkailijakaveri kertoo noista seksiasioista mielellään jos niitä haluut udella.

        Joo ei se kiinnosta sen kanssa jutella. Aika ilkeän oloinen oli. Sanoit että nainen ollut syksylläkin kotona ja sitten onkin ollut sairaalassa koko ajan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itsehän sanoit että miksi en kertonut aikaisemmin. No miksi et tuota kertonut aikaisemmin?

        Niin no kun itselläni oli sama vaiva joskus niin ajattelin et siinä ois voinut asiasta mainita jos haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no kun itselläni oli sama vaiva joskus niin ajattelin et siinä ois voinut asiasta mainita jos haluaa.

        No kun ei ole aina ollutkaan hänellä sellaista. Kerroin aika heti kun oli ja sinulla taas nainen ollut syksystä asti sairaalassa mikä on vaikuttanut sinun jaksamiseen ja et ole kertonut yhtään mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei se kiinnosta sen kanssa jutella. Aika ilkeän oloinen oli. Sanoit että nainen ollut syksylläkin kotona ja sitten onkin ollut sairaalassa koko ajan?

        Missä mä sanoin et ollu sairaalassa koko ajan. Pitäskö sun välil lukea mitä kirjotan eikä inttää vaan. Et selvästikään ehdi edes sisäistämään mitä sanon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä mä sanoin et ollu sairaalassa koko ajan. Pitäskö sun välil lukea mitä kirjotan eikä inttää vaan. Et selvästikään ehdi edes sisäistämään mitä sanon.

        Okei no sitten ei ole ollut koko aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei ole aina ollutkaan hänellä sellaista. Kerroin aika heti kun oli ja sinulla taas nainen ollut syksystä asti sairaalassa mikä on vaikuttanut sinun jaksamiseen ja et ole kertonut yhtään mitään?

        Missään en ole sanonut et syksystä asti ois ollut. Syksyl tapahtui ja luultiin ettei mitään pahempaa, nyt ollut jonkin aikaa. Viime viikosta kun sanoin et itkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään en ole sanonut et syksystä asti ois ollut. Syksyl tapahtui ja luultiin ettei mitään pahempaa, nyt ollut jonkin aikaa. Viime viikosta kun sanoin et itkin.

        Niinpä. Toivottavasti paranee. Nuoria kun olette varmaan niin uskoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missään en ole sanonut et syksystä asti ois ollut. Syksyl tapahtui ja luultiin ettei mitään pahempaa, nyt ollut jonkin aikaa. Viime viikosta kun sanoin et itkin.

        Miten minä pystyn sinua auttamaan jos en tiedä syytä miksi itket?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Toivottavasti paranee. Nuoria kun olette varmaan niin uskoisin.

        Toivon niin mut kyl mua silti pelottaa ja huolestuttaa ja toivon ettei mitään pysyvää jäisi. Söi vahingossa myrkyllistä sientä niin olikin sitten tehnyt munuaisiin vauriota ja nyt ruokatorveakin piti paikkailla :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten minä pystyn sinua auttamaan jos en tiedä syytä miksi itket?

        No etpä pysty vaikka tiedätkin kun et lääkäri ole :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa kun niin. Välillä puhut et ero tulee jossain kohtaa jne. En mä voi enää tietää mitä mieltä olet oikeasti mistään asiasta. Varmaan se runkkailijakaveri kertoo noista seksiasioista mielellään jos niitä haluut udella.

        No ehkä me ei erota. On meillä lopulta ihan hyvin asiat vaikka välillä vaikeampaa. Yhdessä tehdään ja ollaan yhdessä pärjääviä. En ainakaan elä toisen siivellä vaan hankin omani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten minä pystyn sinua auttamaan jos en tiedä syytä miksi itket?

        Mut olenhan mä vihjaillut asiasta niinku säkin jostain. Sanoin sulle viime viikolla siitä menettämisen pelosta ja siitä miten haluaisin tietäävet kaikki on hyvin. Tiedän ettei noista voi tajuta asiaa mut jotain kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon niin mut kyl mua silti pelottaa ja huolestuttaa ja toivon ettei mitään pysyvää jäisi. Söi vahingossa myrkyllistä sientä niin olikin sitten tehnyt munuaisiin vauriota ja nyt ruokatorveakin piti paikkailla :(

        Okei. No kyllähän tuosta selviää ajan kanssa. Luulisin niin. Nykyään terveydenhuollossa selviää vaikka syövästäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä me ei erota. On meillä lopulta ihan hyvin asiat vaikka välillä vaikeampaa. Yhdessä tehdään ja ollaan yhdessä pärjääviä. En ainakaan elä toisen siivellä vaan hankin omani.

        Joo no ei elä siivellä meistäkään kumpikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No etpä pysty vaikka tiedätkin kun et lääkäri ole :(

        Eihän toisen auttamiseen tarvitse olla mikään lääkäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän toisen auttamiseen tarvitse olla mikään lääkäri.

        No miten sä autat sitten täs asiassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut olenhan mä vihjaillut asiasta niinku säkin jostain. Sanoin sulle viime viikolla siitä menettämisen pelosta ja siitä miten haluaisin tietäävet kaikki on hyvin. Tiedän ettei noista voi tajuta asiaa mut jotain kuitenkin.

        No eihän noista tajua kun ei tiedä mihin kohdistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten sä autat sitten täs asiassa?

        Olemalla sinun tukena. Mutta eihän se sinulle kelpaa kun en ole lääkäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no ei elä siivellä meistäkään kumpikaan.

        Kiva jos ei elä. No elämä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemalla sinun tukena. Mutta eihän se sinulle kelpaa kun en ole lääkäri.

        Se ei vaan häntä auta. Ekaa kertaa täytyy todeta et olet nyt todella ärsyrttävä. Ehkä se on sitten niin et oot vielä vähän "lapsi" ja ymmärrät muutaman vuoden päästä vähä paremmin. Loppujen lopuksi kun jokainen itse päättää elämästään ja asioista mitä kertoo. Eihän tässä nyt tuu kun tunne et haluat loukata kostoksi kun en halunnut jotain kertoa. Sellaset ihmiset ei sitten ole mun kavereita kauaa. Nyt meen nukkumaan et jaksaa tehdä töitä. Öitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon niin mut kyl mua silti pelottaa ja huolestuttaa ja toivon ettei mitään pysyvää jäisi. Söi vahingossa myrkyllistä sientä niin olikin sitten tehnyt munuaisiin vauriota ja nyt ruokatorveakin piti paikkailla :(

        Tuostahan selviää hengissä. Joillekin tehdään myös munuaissiirtoja. Jos ei sellaistakaan ole niin helposti selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei vaan häntä auta. Ekaa kertaa täytyy todeta et olet nyt todella ärsyrttävä. Ehkä se on sitten niin et oot vielä vähän "lapsi" ja ymmärrät muutaman vuoden päästä vähä paremmin. Loppujen lopuksi kun jokainen itse päättää elämästään ja asioista mitä kertoo. Eihän tässä nyt tuu kun tunne et haluat loukata kostoksi kun en halunnut jotain kertoa. Sellaset ihmiset ei sitten ole mun kavereita kauaa. Nyt meen nukkumaan et jaksaa tehdä töitä. Öitä.

        Koe miten koet. Hanki sitten sellaisia kavereita ketkä ei ole lapsia tai ärsyttäviä. On niin iso virhe kysyä asioista toiselta. Tunne miten haluat kun ei ole mitään kostoja koskaan ollutkaan.


    • Anonyymi

      Kuin myös.

    • Anonyymi

      Mitä silloin ehkäisyä tarvitaan jos nainen haluaa lapsia?

    • Anonyymi

      Ainut ehkäisy on ollut, että lasken lakanoille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      64
      2655
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      342
      2500
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      95
      2160
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      67
      1844
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1734
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    8. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      64
      1523
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1503
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe