Yhteiskunta

Anonyymi-ap

Ainoa pressa ehokas on Lii Anderssonjoka ei nostanu kättään.kun kysyttiin siunaako uuen vuen ouheessa kansan ja rukkoileeko joka päivä niinku jeesus että hikoilee verta.jeesushanhokoili verta Getsemsniassa..mitenkä saatais suomeen pressa joka ei olis peökästään 27 prosentin suomalaisen pressa niinku nykyinen on. Kos kerran siunaa kansan.kun kansasta 27 prosenttia enäävain uskoo jollakinlailla jeesus kyrpiäiseen.eikö mitenkään sais suomenksnsan enemmistölle presidenttiä .eikä vitun uskossa olijoille saatanoille

8

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Li:n puhe päättyy sanoihin_ Allahu akbar.

      • Anonyymi

        oma puheesi


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🔞 ­­­N­­y­­m­­­f­o­­m­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kaisajuusola sta kun tuoee presidentti niin arvostaa Jumalaa eikä hyysää pakolaisia niin kuin sprän tyypit ja lii Andesson!

      • Anonyymi

        arvostaa jumalaa mutta ei köyhää vaan leikkaa loputkin toimeentulo avustukset
        sitä saat mitä tilaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        arvostaa jumalaa mutta ei köyhää vaan leikkaa loputkin toimeentulo avustukset
        sitä saat mitä tilaat

        Kaisajuusolasta kun tulee presi dentti niin loppui toimeen tiäulon tukinja loiset töihin !! Suomi nousuun


    • Anonyymi

      Kännissäkö tuo kirijottaa ? Kun haluaa mielipiteensä edes jotenki uskottavasti ja ymmärrettävästi tuoda esille kannattaa hetki tarkistaa mitä ja miten kirjoittaa.

    • Anonyymi

      Onneksi Suomi on sekulaarinen yhteiskunta, täällä ei uskovaiset juhli.
      Toivottavasti saadaan Stubbista pressa, se on sitten ihan sama sanooko jumalan siunausta puheen lopuksi vai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe