Miksi suomalainen rekrytoija puhuttelee minua työnhakijana jo työpaikkailmoituksessa kuin olisin päiväkoti- ikäinen aivokääpiö?
Onko suomalainen työnantaja vähän tyhmä?
Suomalaisille työnantajille näyttää olevan ylitsepääsemättömän vaikea suoritus sisäistää ajatus työnhakijoita ja työntekijöistä normaaliälyisinä aikuisina ihmisinä.
Suomalainen rekrytoija hakee "reipasta" päiväkoti- ikäistä lasta jolta vaaditaan "hyvää asennetta".
Pitäiskö älyvikaisen suomalaisen sosiaalisesti kehitysvammaisen tyhmän työnantajan tarkistaa ihan ne omat asenteet näin ensi alkuun?
Haemme reipasta iloista oma- aloitteista ahkeraa...
14
211
Vastaukset
- Anonyymi
Onki tämä sitten parempi
Haemme vetelää,hapanta, aloitekyvytöntä, laiskaa....- Anonyymi
No miten olisi vain että tarvitsemme tuotantotyötekijöitä, pakkaajia, porrassiivoojia, kokkeja, varstotyöntekiöitä, tarjoilijoita... Ei tarvita koulutusta perehdytämme tehtävään tai vaadimme koulutuksen x tai y?
Suomalaisilla on pakkomielle ronkkia toisten ihmisten persoonallisuutta kriittisesti. Ja yleensä jo etukäteen negatiivisella ennakkoasenteella.
Ja sitten odotetaan positiivista lopputulosta.
Kenenkään persoonallisuutta ja muita ominaisuuksia ei voi tietää ennen käytännön kokemusta. Luuletko että jos ilmoitukseen laitetaan vaatimus "oma- aloitteisuudesta" työnhakijat varmasti ovat sitten oma- aloitteisia?
Oletko urpo sitä mieltä että täysipäisestä aikuisesta on normaalia käyttää ilmaisua "reipas"?
Työnantajat paljastavat oman asennevammansa jo heti työpaikkailmoituksessa. Jo itse ilmoitukset ovat asenteellisia. Sitten työnhakijana pitäisi mennä haastatteluun positiivisella asenteella kun rekrytoijapuolella räitään ja paskotaan naamalle jo heti kättelyssä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten olisi vain että tarvitsemme tuotantotyötekijöitä, pakkaajia, porrassiivoojia, kokkeja, varstotyöntekiöitä, tarjoilijoita... Ei tarvita koulutusta perehdytämme tehtävään tai vaadimme koulutuksen x tai y?
Suomalaisilla on pakkomielle ronkkia toisten ihmisten persoonallisuutta kriittisesti. Ja yleensä jo etukäteen negatiivisella ennakkoasenteella.
Ja sitten odotetaan positiivista lopputulosta.
Kenenkään persoonallisuutta ja muita ominaisuuksia ei voi tietää ennen käytännön kokemusta. Luuletko että jos ilmoitukseen laitetaan vaatimus "oma- aloitteisuudesta" työnhakijat varmasti ovat sitten oma- aloitteisia?
Oletko urpo sitä mieltä että täysipäisestä aikuisesta on normaalia käyttää ilmaisua "reipas"?
Työnantajat paljastavat oman asennevammansa jo heti työpaikkailmoituksessa. Jo itse ilmoitukset ovat asenteellisia. Sitten työnhakijana pitäisi mennä haastatteluun positiivisella asenteella kun rekrytoijapuolella räitään ja paskotaan naamalle jo heti kättelyssä.Näinhän se on, mutta tässä ajassa ei saa takertua tosiasioihin. Vaikutelmien luominen ja tulkitseminen on se, mikä ratkaisee.
Haihattelu aiheuttaa yhteiskunnassa hitonmoisia ongelmia. Isoja päätöksiä kuvitelmien varassa niin politiikassa kuin työelämässä. - Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
aika vähän työpaikkailmoituksisa on ylisanoja.
tyyliin reipasta iloista oma- aloitteista ahkeraa jne.
Varsin asiapohjalta ovat ilmoitukset tätä nykyä.- Anonyymi
Siellä joku Baronan vajakki asiakaspalvelua ei osaa edes kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä joku Baronan vajakki asiakaspalvelua ei osaa edes kirjoittaa.
Asiakaspalvelija vai asiakaspalvelua. Tuliko sinullekin näppisvirhe. Se suotakoon kun et ole kouluja känyt kuin vain pakolliset oppivelvollisuusvuodet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakaspalvelija vai asiakaspalvelua. Tuliko sinullekin näppisvirhe. Se suotakoon kun et ole kouluja känyt kuin vain pakolliset oppivelvollisuusvuodet.
tuskinpa edes niitä
- Anonyymi
Mikäli ilmossa lukee reipas, iloinen tms. se yleensä tarkottaa nuorta, vähän työkokemusta, halvempaa työntekijää. Keväällä varsinkin, haetaan ns. kesätyttöjä tai-poikia tonnilla töihin (kärjistettynä). Eli ei ole edes halua maksaa kunnon palkkaa.
- Anonyymi
Miksi nuorta vähän tyäkokmeusta omaavaa saa puhutella kuin päiväkoti- ikäistä lasta? Onko nuori työkokemusta omaamaton jotenkin vähemmän vakavasti otettava hoidokki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nuorta vähän tyäkokmeusta omaavaa saa puhutella kuin päiväkoti- ikäistä lasta? Onko nuori työkokemusta omaamaton jotenkin vähemmän vakavasti otettava hoidokki?
Ymmärsit väärin, sana reipas, tarkoittaa, että vanhemmat hakijat älkööt vaivautuko.
- Anonyymi
Kevääksi haetaan vakkareiden lomien tuuraajia vakkarisopimuksilla ja kun vakkari tulee lomamatkalta niin tuleekin koeajalla potkut.
- Anonyymi
Tässä ajassa normaaliälyinen aikuinen ihminen ei ole trendikäs työntekijä, joten sellaista ei haeta.
- Anonyymi
Tuo oma-aloitteinen on tärkeä, koska se alkaa olla harvinaista 😄
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086