Olisiko järkeä juosta 10kg painoliivin kanssa? Harjoitella nopeaa kantavaa askellusta. Sitten kun kisaan poistaa liivin, juoksu sujui kevyesti lentäen.
Painoliivin kanssa harjoittelu
22
1192
Vastaukset
- Anonyymi
Siula on jo 10kg liikapainoa. Laihuta pois niin kulkee.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Enpä tiedä painoliivin kanssa juoksemisesta. Kävely ehkä järkevämpää mäkimaastossa.
- Anonyymi
Molarilla painoliivit
- Anonyymi
Ukon vauhti kiihtyy liiaksi ilman. Liivillä saa rauhoitettua menoa.
- Anonyymi
Jos tuuli meinaa viedä niin on järkeä
- Anonyymi
Saa siinä ainakin nivelet rikki nopeasti ?
- Anonyymi
Käppäily terveellistä, saa voimaa jalkoihin ja kehoon. Itse harrastanut tuollaista mutta juosta en uskalla.
- Anonyymi
Kokeilemalla selviää?
- Anonyymi
Jos juoksija on ruipelo, painoliivejä paremman reenin saa lenkkeilemällä käsipainot käsissään. Reeni tehostuu jos laitat kilon nilkkapainot.
Tee perässä ja nauti - Anonyymi
Jos painoliiveistä olisi jotain oikeaa hyötyä niin kyllä ns kilpajuoksijatkin niitä käyttäisi.
- Anonyymi
Hiihtäjät reenaa suolla kiviä repussa.
- Anonyymi
Polkupatikoijat treenaa reput selässä. Siellä eväät ja mehut valmiina.
- Anonyymi
https://www.hobbybox.fi/core-painoliivi-10kg
Tuollainen kannattaako tilata? Kelpaa käppäillä ja vedellä lisäpainoleukoja ulkokuntotelineellä.- Anonyymi
Jaksan juuri ja juuri vetää leuokoja vaatteet päällä ilman. Huono liivi kun ei jaksa vetää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaksan juuri ja juuri vetää leuokoja vaatteet päällä ilman. Huono liivi kun ei jaksa vetää.
auttaako papatit taskussa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei liivejä jos ei leukaa jaksa vetää. Kävely tarpeeksi rankkaa ilmankin.
- Anonyymi
Nyt miula on 10kg painoliivin. Tänään käppäilemään.
- Anonyymi
Hyvin sujuu hölkkäkin kun muutaman askeleen koitin.
- Anonyymi
Miula painoliivi omasta takaa. 10kg ylimääräistä vyötäröllä.
- Anonyymi
Kukkaa kokeillut tunturi pro 30 kg painoliivejä harjotellessa tunturi platinum juoksumatolla?
- Anonyymi
Heitin 10kg painoliivin pois. Kävelyvauhti riittävän hidas ilmankin. Ei tarvii tehostusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423