Viinaan meno on huono asia

199

1162

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi pahimmista asioista alkoholissa on ne kalorit - ainakin tälläiselle muilta osin täysin perusterveelle kohta 35-vuotiaalle.

      • Nonii. Se on jo hyvin ikävää. En ole juonut nyt niin en ole seurannut kovin.


      • Anonyymi

        Pahimmista asioista ei ole kalorit vaan loputtomat muut epäterveysvaikutukset.



      • valtakunta kirjoitti:

        Nehän ne on huono asia terveys vaikutukset kuin painon nousu on myös yksi mutta myös.
        ” Se heikentää älyllisiä toimintoja. Myös dementia on yleistä alkoholisteilla.”

        https://thl.fi/fi/web/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/alkoholi/alkoholihaitat/alkoholi-ja-terveys

        En ollut tietoinen tuosta painon noususta kuin vain kuullut kaljan kohdalla mutta pelkästää alkoholinkin oli minulle puhdas yllätys. Noi aivoihin oleviin heikennykset on minusta suurin ongelma.


    • Anonyymi

      Taasko ätmel on laittanut mielikuvitushahmonsa keskustelemaan keskenään

    • Eipä viina viisaaksi ketään tee, vaikka viisasten juoma onkin. Vai onko 🤔?

      • On viisasta olla juomatta, ei se ainakaan viisaammaksi tee.
        Jännä juttu ehkä ongelma on siinä että se on seura juomana ollut ja joku tajusi ole niin viisastunut juomalla vaikka todellisuudessa tullut sosiaalista kanssakäymistä harjoiteltua.


      • Nyt lasten joululahjoja metsästänyt ja mietin onko enää lahjan saajaa jouluna kun ihan mahdottomaksi mennyt tuo lunttaaminen koulusta. 🤦🏻‍♀️ ne kokee kuin olevansa lomalla mutta en jaksa enää mölistä” miksi koulussa pitää käydä”.

        Olen niin henkisesti väsynyt ja pyrin vaan keskittymään joulun tuloon, en näe mitään stressillä itua. Jospa ne tätit saa ja ymmärtämään lapset on käytävä koulussa. Kunhan nyt saisin itseni keskittymään joulun tuloon. Vuosihan tulee kohta täyteen kun seläkin hajoitin vetämällä 15vuotiasta sängystä tet:tiin. Kaikki meni pilalle sen jälkeen koska menetin kyvyn kävellä kuukaudeksi.

        Noh lapset viihtyvät kuitenkin kotona eikä ole kaveriporukassa mutta huono asia on ettei mene kouluun ja välttelee kokeita siitä tulee kierre, jos ei tunnilla ei osaa yms ja paljon tekemistä.


        Aika rankkaa tämä on isäni on nyt 5leikattu lyhyessä aikaa myös ihonkuollutta ihoa. Se oli vernassa(vai vermassa toinen tukos) en vieläkään muista miten se nyt sanotaan ja isä soitti ja sanoin että tilanne on näin ikävästi huonosti menee. Kovat lääkkeet käytössä kun tikit aukee kun vaihtavat siteitä.

        Jännä juttu. Onko jollain palan henkistä voimavaraa heittää tänne. Tirskahtelen itkemään kaiken maailman soppa tähän kehkeytyi mitä ihmeessä minun lapset keksi nyt tämänkin lintsailla koulusta ennen vanhaa sitä pelkäsi nolotti ja hävetti mutta lapseni on niin täysin ”minä menen huomenna eikä kykene” no on se kurjemminkin mennyt ja yksi lapsi odottaa oven ulkona kun se hakee(opettaja)ja yksi ei mene kouluun kun sitä lyödään(sanoo sen kun sitä hakattiin ja pidettiin kiinni). Kaksi jotka vielä jaksoi mennä nyt sairastumisen viikon jälkeen ei pysty ja kykene meneen tässä kaksi päivää lintsannut vaikka toinen sano paha olo en tiedä uskoako tuota enää. En tiedä viimeksi en edes uskonut kurkkukipuun ja oli heti korona.

        Kaikkea sitä nyt tässä asiat vierii lastensuojelu on tupattu täyteen että meidänkin tilanne kuin vaan seisoo ja lapsenkin haluan nyt sairaalakouluun että diagnosisoidaan sen herkkyys kun se on erittäin haastava koko kuukauteen mennyt kouluun enkä edes saa sitä tekemään läksyjä kun sitä lyötiin siis lapset kun pidettiin kiinni ja lyötiin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Nyt lasten joululahjoja metsästänyt ja mietin onko enää lahjan saajaa jouluna kun ihan mahdottomaksi mennyt tuo lunttaaminen koulusta. 🤦🏻‍♀️ ne kokee kuin olevansa lomalla mutta en jaksa enää mölistä” miksi koulussa pitää käydä”.

        Olen niin henkisesti väsynyt ja pyrin vaan keskittymään joulun tuloon, en näe mitään stressillä itua. Jospa ne tätit saa ja ymmärtämään lapset on käytävä koulussa. Kunhan nyt saisin itseni keskittymään joulun tuloon. Vuosihan tulee kohta täyteen kun seläkin hajoitin vetämällä 15vuotiasta sängystä tet:tiin. Kaikki meni pilalle sen jälkeen koska menetin kyvyn kävellä kuukaudeksi.

        Noh lapset viihtyvät kuitenkin kotona eikä ole kaveriporukassa mutta huono asia on ettei mene kouluun ja välttelee kokeita siitä tulee kierre, jos ei tunnilla ei osaa yms ja paljon tekemistä.


        Aika rankkaa tämä on isäni on nyt 5leikattu lyhyessä aikaa myös ihonkuollutta ihoa. Se oli vernassa(vai vermassa toinen tukos) en vieläkään muista miten se nyt sanotaan ja isä soitti ja sanoin että tilanne on näin ikävästi huonosti menee. Kovat lääkkeet käytössä kun tikit aukee kun vaihtavat siteitä.

        Jännä juttu. Onko jollain palan henkistä voimavaraa heittää tänne. Tirskahtelen itkemään kaiken maailman soppa tähän kehkeytyi mitä ihmeessä minun lapset keksi nyt tämänkin lintsailla koulusta ennen vanhaa sitä pelkäsi nolotti ja hävetti mutta lapseni on niin täysin ”minä menen huomenna eikä kykene” no on se kurjemminkin mennyt ja yksi lapsi odottaa oven ulkona kun se hakee(opettaja)ja yksi ei mene kouluun kun sitä lyödään(sanoo sen kun sitä hakattiin ja pidettiin kiinni). Kaksi jotka vielä jaksoi mennä nyt sairastumisen viikon jälkeen ei pysty ja kykene meneen tässä kaksi päivää lintsannut vaikka toinen sano paha olo en tiedä uskoako tuota enää. En tiedä viimeksi en edes uskonut kurkkukipuun ja oli heti korona.

        Kaikkea sitä nyt tässä asiat vierii lastensuojelu on tupattu täyteen että meidänkin tilanne kuin vaan seisoo ja lapsenkin haluan nyt sairaalakouluun että diagnosisoidaan sen herkkyys kun se on erittäin haastava koko kuukauteen mennyt kouluun enkä edes saa sitä tekemään läksyjä kun sitä lyötiin siis lapset kun pidettiin kiinni ja lyötiin.

        Tee sinä itse teistä lastensuojeluilmoitus niin saatte apua. Kun ette edes lapsia saa kouluun, niin täytyyhän tuohon puuttua heti!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee sinä itse teistä lastensuojeluilmoitus niin saatte apua. Kun ette edes lapsia saa kouluun, niin täytyyhän tuohon puuttua heti!

        xLiner

        Jos täällä olis aikoinaan ilmennyt tuollaista, lintsaus olisi loppunut siihen ensimmäiseen päivään! Olisin soittanut saman tien kaikki koulut, opet, reksit terkkarit ja sossut läpi että tilanne tämä ja nyt katsotaan palaveriaika!

        Sulla on siellä 10 yhteiskunnan elättiä ja päihteiden väärinkäyttäjää, jollei homma ala toimimaan nyt ihan heti! Ja tulevaisuudessa ei loisivaa elämäntapaa enää voi harrastaa kun kaikki tuet loppuu!

        Jos yhtään välität lapsistasi, ilmoitat sossuun nyt välittömästi ettette pärjää!

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos täällä olis aikoinaan ilmennyt tuollaista, lintsaus olisi loppunut siihen ensimmäiseen päivään! Olisin soittanut saman tien kaikki koulut, opet, reksit terkkarit ja sossut läpi että tilanne tämä ja nyt katsotaan palaveriaika!

        Sulla on siellä 10 yhteiskunnan elättiä ja päihteiden väärinkäyttäjää, jollei homma ala toimimaan nyt ihan heti! Ja tulevaisuudessa ei loisivaa elämäntapaa enää voi harrastaa kun kaikki tuet loppuu!

        Jos yhtään välität lapsistasi, ilmoitat sossuun nyt välittömästi ettette pärjää!

        xLiner

        Juuri noin!

        Turha selitellä että on erityisherkkää ja vaikka mitä. Kouluun on mentävä ja piste.
        Jos vanhemmat makaa kotona, miksi lapsetkaan haluaisi lähteä mihinkään.

        Taisit valtis aiemmin sanoa että isukki lopetti opiskelun lapsen koulukäyntiongelmien takia. Mutta miten kävi? Ei tainnut olla isukista apua, sama lopputulos. Saipahan isukki syyn jäädä kotiin.

        Lapset oppii että aikuisena ruoka tulee pöytään tekemättä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin!

        Turha selitellä että on erityisherkkää ja vaikka mitä. Kouluun on mentävä ja piste.
        Jos vanhemmat makaa kotona, miksi lapsetkaan haluaisi lähteä mihinkään.

        Taisit valtis aiemmin sanoa että isukki lopetti opiskelun lapsen koulukäyntiongelmien takia. Mutta miten kävi? Ei tainnut olla isukista apua, sama lopputulos. Saipahan isukki syyn jäädä kotiin.

        Lapset oppii että aikuisena ruoka tulee pöytään tekemättä mitään.

        "Jos vanhemmat makaa kotona, miksi lapsetkaan haluaisi lähteä mihinkään."

        Tuosta on tutkimuksiakin. Kotona töitä välttelevät vanhemmat kasvattavat samanlaisia sosiaalituilla eläviä töitä vieroksuvia jälkeläisiä. Valitettavasti.

        Pitäisi olla sitä esimerkkiä näyttää miten kuuluu elää.

        Miten saada tuo kierre poikki?

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos vanhemmat makaa kotona, miksi lapsetkaan haluaisi lähteä mihinkään."

        Tuosta on tutkimuksiakin. Kotona töitä välttelevät vanhemmat kasvattavat samanlaisia sosiaalituilla eläviä töitä vieroksuvia jälkeläisiä. Valitettavasti.

        Pitäisi olla sitä esimerkkiä näyttää miten kuuluu elää.

        Miten saada tuo kierre poikki?

        xLiner

        Jos tippuu opetuksesta kärryiltä noin varhaisessa vaiheessa, niin todella vaikeaa enää kuroa sitä kiinni. Se oli sitten äkkiä siinä, ne loppuelämän opiskelut. Voi päästä opiskelemaan alalle, jonne ei ole muita hakijoita, mutta sielläkin täytyy käydä jotta valmistuu.. Ei niitä matalapalkka-alan osa-aikatöitäkään saa, jollei viitsi töissä käydä.

        Nyt näyttää siltä että tuilla eläminen loppuu. Itse täytyy elämisensä kustantaa. Sen mukaan kannattaa nyt lapsiakin opastaa. Se miten nyt toimii vaikuttaa koko loppu elämään.

        Jollet Valtis itse saa hommia kuntoon, järjestä lapset vaikka sijaiskotiin. Saavat vähän muutakin näkemystä elämään ja asiansa järjestykseen. Heidän parhaaksi se on.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin!

        Turha selitellä että on erityisherkkää ja vaikka mitä. Kouluun on mentävä ja piste.
        Jos vanhemmat makaa kotona, miksi lapsetkaan haluaisi lähteä mihinkään.

        Taisit valtis aiemmin sanoa että isukki lopetti opiskelun lapsen koulukäyntiongelmien takia. Mutta miten kävi? Ei tainnut olla isukista apua, sama lopputulos. Saipahan isukki syyn jäädä kotiin.

        Lapset oppii että aikuisena ruoka tulee pöytään tekemättä mitään.

        Siellä vaikuttais olevan mt-ongelmia Valtiksen lapsilla. Niinhän tuo on kirjoitellut. Johtuuko lahkolaistyyppisistä kotioloista? Olen ennenkin sanonut, että tuosta perheestä luetaan vielä lööpeistä. Sanon taas...

        xLiner


      • valtakunta kirjoitti:

        Nyt lasten joululahjoja metsästänyt ja mietin onko enää lahjan saajaa jouluna kun ihan mahdottomaksi mennyt tuo lunttaaminen koulusta. 🤦🏻‍♀️ ne kokee kuin olevansa lomalla mutta en jaksa enää mölistä” miksi koulussa pitää käydä”.

        Olen niin henkisesti väsynyt ja pyrin vaan keskittymään joulun tuloon, en näe mitään stressillä itua. Jospa ne tätit saa ja ymmärtämään lapset on käytävä koulussa. Kunhan nyt saisin itseni keskittymään joulun tuloon. Vuosihan tulee kohta täyteen kun seläkin hajoitin vetämällä 15vuotiasta sängystä tet:tiin. Kaikki meni pilalle sen jälkeen koska menetin kyvyn kävellä kuukaudeksi.

        Noh lapset viihtyvät kuitenkin kotona eikä ole kaveriporukassa mutta huono asia on ettei mene kouluun ja välttelee kokeita siitä tulee kierre, jos ei tunnilla ei osaa yms ja paljon tekemistä.


        Aika rankkaa tämä on isäni on nyt 5leikattu lyhyessä aikaa myös ihonkuollutta ihoa. Se oli vernassa(vai vermassa toinen tukos) en vieläkään muista miten se nyt sanotaan ja isä soitti ja sanoin että tilanne on näin ikävästi huonosti menee. Kovat lääkkeet käytössä kun tikit aukee kun vaihtavat siteitä.

        Jännä juttu. Onko jollain palan henkistä voimavaraa heittää tänne. Tirskahtelen itkemään kaiken maailman soppa tähän kehkeytyi mitä ihmeessä minun lapset keksi nyt tämänkin lintsailla koulusta ennen vanhaa sitä pelkäsi nolotti ja hävetti mutta lapseni on niin täysin ”minä menen huomenna eikä kykene” no on se kurjemminkin mennyt ja yksi lapsi odottaa oven ulkona kun se hakee(opettaja)ja yksi ei mene kouluun kun sitä lyödään(sanoo sen kun sitä hakattiin ja pidettiin kiinni). Kaksi jotka vielä jaksoi mennä nyt sairastumisen viikon jälkeen ei pysty ja kykene meneen tässä kaksi päivää lintsannut vaikka toinen sano paha olo en tiedä uskoako tuota enää. En tiedä viimeksi en edes uskonut kurkkukipuun ja oli heti korona.

        Kaikkea sitä nyt tässä asiat vierii lastensuojelu on tupattu täyteen että meidänkin tilanne kuin vaan seisoo ja lapsenkin haluan nyt sairaalakouluun että diagnosisoidaan sen herkkyys kun se on erittäin haastava koko kuukauteen mennyt kouluun enkä edes saa sitä tekemään läksyjä kun sitä lyötiin siis lapset kun pidettiin kiinni ja lyötiin.

        Tuosta lyöntihommasta kannattaa kyllä ottaa yhteyttä kouluun, juttu vain pahenee ellei siihen puututa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä vaikuttais olevan mt-ongelmia Valtiksen lapsilla. Niinhän tuo on kirjoitellut. Johtuuko lahkolaistyyppisistä kotioloista? Olen ennenkin sanonut, että tuosta perheestä luetaan vielä lööpeistä. Sanon taas...

        xLiner

        Sossun olisi aika olisi aihetta tarkastella perheen kokonaisvaltaista tilannetta.

        Palstaa aika ajoin lukevana mulla on kuva, että vanhemmat on olleet koko aikuisikänsä kotona sossuntukien varassa, asunto ahdas 10 hengelle, lapset lähentelee murrosikää eikä vanhemmilla mitään realistista käsitystä vastuullisesta lasten kasvatuksesta. Mallioppiminen, oma esimerkki. Lisäksi toiveessa kasvattaa lapsilukua entisestään, tulevia veronmaksajia kuten valtis sanoo.

        On koulunkäyntivaikeutta, oppimisvaikeutta, naapurit valittaa ja rahakin aina tiukalla. Onkohan vanhemmillakaan enää kaikki murot kulhossa kun ovat noin rasittuneita ja kädettömiä.

        Ei ihme jos lapsetkin haluaa olla lomalla ja kotona, niinhän vanhemmatkin ovat.

        Voi hyvä ihme sentään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos täällä olis aikoinaan ilmennyt tuollaista, lintsaus olisi loppunut siihen ensimmäiseen päivään! Olisin soittanut saman tien kaikki koulut, opet, reksit terkkarit ja sossut läpi että tilanne tämä ja nyt katsotaan palaveriaika!

        Sulla on siellä 10 yhteiskunnan elättiä ja päihteiden väärinkäyttäjää, jollei homma ala toimimaan nyt ihan heti! Ja tulevaisuudessa ei loisivaa elämäntapaa enää voi harrastaa kun kaikki tuet loppuu!

        Jos yhtään välität lapsistasi, ilmoitat sossuun nyt välittömästi ettette pärjää!

        xLiner

        Ne on tietoisia viimeviikolla puhuttiin neuvotteluia ollut toissaviikolla ja neuvotteluita tulossa ja juurikin itse olen monitoimitiimikokousta halunnut syksyllä ja puhunut nyt tuosta sairaalakoulusta tälle se yhtä tuska ja terden takana saada se tekemään mitään viime kevät meni 5 tuntia saada kouluun ja 5 tuntia aloittattaa koulu hommat se oli tuskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tippuu opetuksesta kärryiltä noin varhaisessa vaiheessa, niin todella vaikeaa enää kuroa sitä kiinni. Se oli sitten äkkiä siinä, ne loppuelämän opiskelut. Voi päästä opiskelemaan alalle, jonne ei ole muita hakijoita, mutta sielläkin täytyy käydä jotta valmistuu.. Ei niitä matalapalkka-alan osa-aikatöitäkään saa, jollei viitsi töissä käydä.

        Nyt näyttää siltä että tuilla eläminen loppuu. Itse täytyy elämisensä kustantaa. Sen mukaan kannattaa nyt lapsiakin opastaa. Se miten nyt toimii vaikuttaa koko loppu elämään.

        Jollet Valtis itse saa hommia kuntoon, järjestä lapset vaikka sijaiskotiin. Saavat vähän muutakin näkemystä elämään ja asiansa järjestykseen. Heidän parhaaksi se on.

        xLiner

        Sijaiskoti on vaikeuksissa jos 2lk sinne joutuisi😁 vapaasti vaan sinne sitten pääsen nauttiin ihanasta arjesta lasten loppuisi niilläkin työ siihen koska nekin joutuisi vahtimaan joka askelta pilaa niidenkin elämän ja köyhyttäisi nekin. Sen vuoksi se sairaalakoulu on hyvin tärkeä koska se vaikuttaa koko perheen unirytmiin jos se ei saa mitä tahtoon nukkuakseen pitää hereillä koko perheen ja naapuritkin.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Tuosta lyöntihommasta kannattaa kyllä ottaa yhteyttä kouluun, juttu vain pahenee ellei siihen puututa

        Joo sanoin että lastensuojelu ilmoitus pitää tehdä niistäkin eikä vain minun pojasta kun pysty käsittelemäänkään kun kotona ei o, etteivät käytä jatkossa sitä keinoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä vaikuttais olevan mt-ongelmia Valtiksen lapsilla. Niinhän tuo on kirjoitellut. Johtuuko lahkolaistyyppisistä kotioloista? Olen ennenkin sanonut, että tuosta perheestä luetaan vielä lööpeistä. Sanon taas...

        xLiner

        Kuule pelkästää minun selän menetys vaikutti todella paljon lapsiin se että jotain tapahtuu pelkästää vanhemmalle minun selkä ei ollut mikään pikku asia katsella äitiä joka konttaa kivuissa mikä on psykologinen juttu vaikeutta jättää vanhempaa kotio, joka on avuton.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos tippuu opetuksesta kärryiltä noin varhaisessa vaiheessa, niin todella vaikeaa enää kuroa sitä kiinni. Se oli sitten äkkiä siinä, ne loppuelämän opiskelut. Voi päästä opiskelemaan alalle, jonne ei ole muita hakijoita, mutta sielläkin täytyy käydä jotta valmistuu.. Ei niitä matalapalkka-alan osa-aikatöitäkään saa, jollei viitsi töissä käydä.

        Nyt näyttää siltä että tuilla eläminen loppuu. Itse täytyy elämisensä kustantaa. Sen mukaan kannattaa nyt lapsiakin opastaa. Se miten nyt toimii vaikuttaa koko loppu elämään.

        Jollet Valtis itse saa hommia kuntoon, järjestä lapset vaikka sijaiskotiin. Saavat vähän muutakin näkemystä elämään ja asiansa järjestykseen. Heidän parhaaksi se on.

        xLiner

        Miksi ihmeessä olet hyökkimässä tässäkin vieläkin muuten valehtelemalla lapseni mielenterveydestä? 🤦🏻‍♀️



      • Anonyymi kirjoitti:

        Sossun olisi aika olisi aihetta tarkastella perheen kokonaisvaltaista tilannetta.

        Palstaa aika ajoin lukevana mulla on kuva, että vanhemmat on olleet koko aikuisikänsä kotona sossuntukien varassa, asunto ahdas 10 hengelle, lapset lähentelee murrosikää eikä vanhemmilla mitään realistista käsitystä vastuullisesta lasten kasvatuksesta. Mallioppiminen, oma esimerkki. Lisäksi toiveessa kasvattaa lapsilukua entisestään, tulevia veronmaksajia kuten valtis sanoo.

        On koulunkäyntivaikeutta, oppimisvaikeutta, naapurit valittaa ja rahakin aina tiukalla. Onkohan vanhemmillakaan enää kaikki murot kulhossa kun ovat noin rasittuneita ja kädettömiä.

        Ei ihme jos lapsetkin haluaa olla lomalla ja kotona, niinhän vanhemmatkin ovat.

        Voi hyvä ihme sentään.

        💁🏻‍♀️ tuollainen kiero ihminen joka vääntynyt ihan kieroon . Huonon selän takia en kovin paljoa tee. Taidat syylistää esim vammautuneita ihmisiä kuvittelet tietäväsi jotain perhe-elämästäni suuressa perheessä ei pysty ihan vaan maata koko päivää kuin sanoinkin että teen nyt työni että en enää stressaa tästä koska kukaan ei voi henkisesti hyvin jos pitää puhua vaan miksi koulussa käydään vuosi hoettu ja siirtyminen eteenpäin on tärkeä. Ongelmiahan riittää on tärkeämpää keskittyä pieniin lapsiin tuen niitä. Omissa harrastuksissaa kovin paljon keskityn monipuoliseen harjoitteluun, että voin harjoittaa niitä myös joululahjat ovat niiden kehittämiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sossun olisi aika olisi aihetta tarkastella perheen kokonaisvaltaista tilannetta.

        Palstaa aika ajoin lukevana mulla on kuva, että vanhemmat on olleet koko aikuisikänsä kotona sossuntukien varassa, asunto ahdas 10 hengelle, lapset lähentelee murrosikää eikä vanhemmilla mitään realistista käsitystä vastuullisesta lasten kasvatuksesta. Mallioppiminen, oma esimerkki. Lisäksi toiveessa kasvattaa lapsilukua entisestään, tulevia veronmaksajia kuten valtis sanoo.

        On koulunkäyntivaikeutta, oppimisvaikeutta, naapurit valittaa ja rahakin aina tiukalla. Onkohan vanhemmillakaan enää kaikki murot kulhossa kun ovat noin rasittuneita ja kädettömiä.

        Ei ihme jos lapsetkin haluaa olla lomalla ja kotona, niinhän vanhemmatkin ovat.

        Voi hyvä ihme sentään.

        Minusta on hyvä asia että lapset pitää turvana perheensä minusta se oli voi siellä joko herätä siihen asiaan että olisi oma elämä edessä minusta esikoinen on valmis jäämään kotioonsa lopun elämän siltä se on vaikuttanut meidän vanhempien hoidettavaksi. Ei se minua haittaisi mutta tuhlaa elämänsä se minua haittaa kun olisi hyvin tärkeätä kehittää itseään kasvamaan aikuiseksi mutta hän on vielä niin pieni ajatuksiltaa vaikka keho on aikuisen ja ymmärrän että hänen on kiva meidän perheessä elää ilman huolta taloudesta ja muusta.

        Kun lapset kasvaa isoksi minä löydän varmasti töitä.☺️ vaikka olen kouluttautumaton mutta mieluusti olisin opiskellut ja paljon. Toivon vaan kun lapsille iskee ilo opiskella tarjoan aina hoitavani heidän lapsiaan isänsä taas haluaisi päinvastoin hankaluuttaa heidän opiskeluitaan vitsillä ja sanon ettei missään nimessä ja vavoin tilanteen, mutta en ihmettele kun lapset hankaluuttaa hänen opiskeluitaan kuin sanoin hänelle mene sinne kouluun ei tästä mitään tule kun hän ei pysty kuria pitämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sossun olisi aika olisi aihetta tarkastella perheen kokonaisvaltaista tilannetta.

        Palstaa aika ajoin lukevana mulla on kuva, että vanhemmat on olleet koko aikuisikänsä kotona sossuntukien varassa, asunto ahdas 10 hengelle, lapset lähentelee murrosikää eikä vanhemmilla mitään realistista käsitystä vastuullisesta lasten kasvatuksesta. Mallioppiminen, oma esimerkki. Lisäksi toiveessa kasvattaa lapsilukua entisestään, tulevia veronmaksajia kuten valtis sanoo.

        On koulunkäyntivaikeutta, oppimisvaikeutta, naapurit valittaa ja rahakin aina tiukalla. Onkohan vanhemmillakaan enää kaikki murot kulhossa kun ovat noin rasittuneita ja kädettömiä.

        Ei ihme jos lapsetkin haluaa olla lomalla ja kotona, niinhän vanhemmatkin ovat.

        Voi hyvä ihme sentään.

        Kierolle ihmiselle. 🙅🏻‍♀️ stopväkivallalle myös sille henkiselle https://www.instagram.com/reel/CowblrXOws2/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ei ole tervettä vaan kieroutumista tämmöinen.

        https://aijaa.com/qO88So

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18146158/viinaan-meno-on-huono-asia#comment-124741822



        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18146158/viinaan-meno-on-huono-asia#comment-124756255

        Vieläkö sun lapsesi joutuvat käyttämään koulussa ffp2 maskeja? Onko tullut mieleen että sun fobiasi jaa muut keksimäsi rajoitukset aiheuttavat sun lapsille ongelmia koulussa? Eivät saa tavata kavereitaan, eivät tuoda kavereita kotiin. Onko sun lapsillasi vieläkään muita kavereita kuin sisaruksensa?

        Vieläkö pidät kiinni päätöksestäsi, että yksi koulusta lintsaaja ei saa ollenkaan joululahjoja? Se on muuten aika rankkaa henkistä välivaltaa.

        Voisitko nyt tehdä taas rikosilmoituksen. Saatais pelastettua sun lapsesi!

        xLiner


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Minusta on hyvä asia että lapset pitää turvana perheensä minusta se oli voi siellä joko herätä siihen asiaan että olisi oma elämä edessä minusta esikoinen on valmis jäämään kotioonsa lopun elämän siltä se on vaikuttanut meidän vanhempien hoidettavaksi. Ei se minua haittaisi mutta tuhlaa elämänsä se minua haittaa kun olisi hyvin tärkeätä kehittää itseään kasvamaan aikuiseksi mutta hän on vielä niin pieni ajatuksiltaa vaikka keho on aikuisen ja ymmärrän että hänen on kiva meidän perheessä elää ilman huolta taloudesta ja muusta.

        Kun lapset kasvaa isoksi minä löydän varmasti töitä.☺️ vaikka olen kouluttautumaton mutta mieluusti olisin opiskellut ja paljon. Toivon vaan kun lapsille iskee ilo opiskella tarjoan aina hoitavani heidän lapsiaan isänsä taas haluaisi päinvastoin hankaluuttaa heidän opiskeluitaan vitsillä ja sanon ettei missään nimessä ja vavoin tilanteen, mutta en ihmettele kun lapset hankaluuttaa hänen opiskeluitaan kuin sanoin hänelle mene sinne kouluun ei tästä mitään tule kun hän ei pysty kuria pitämään.

        ”Kun lapset kasvaa isoksi minä löydän varmasti töitä.☺️ vaikka olen kouluttautumaton mutta mieluusti olisin opiskellut ja paljon.”

        Tässä on vaan sellainen juttu, että sinä olet kouluttautumaton keski-ikäinen siinä vaiheessa kun lapsesi ovat isoja. Koulutetut nuoremmat menevät edellesi kun täytetään työpaikkoja.

        Lapsien lukumäärästä päätellen sinä olet opiskeluiden sijaan valinnut lisääntymisen. Puheesi on pahasti ristiriidassa tekojesi kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö sun lapsesi joutuvat käyttämään koulussa ffp2 maskeja? Onko tullut mieleen että sun fobiasi jaa muut keksimäsi rajoitukset aiheuttavat sun lapsille ongelmia koulussa? Eivät saa tavata kavereitaan, eivät tuoda kavereita kotiin. Onko sun lapsillasi vieläkään muita kavereita kuin sisaruksensa?

        Vieläkö pidät kiinni päätöksestäsi, että yksi koulusta lintsaaja ei saa ollenkaan joululahjoja? Se on muuten aika rankkaa henkistä välivaltaa.

        Voisitko nyt tehdä taas rikosilmoituksen. Saatais pelastettua sun lapsesi!

        xLiner

        Kuule hyvä ihminen, ei johdu maskeita millään lailla. Ei edes asiasta ole tarvinnut puhua, Eikä esim joululahjojen menetyksen pelosta mitään ole ollut hänelle merkitystä ei häneen rangaistukset auta se pelkää oikeasti sitä hakataan koulussa se on oikeasti erityisherkkä. Toivon vaan sairaalaan nyt pääsisi tutkituttaa. Sama se 2lk se on mitkää joululahja menetyksen tai sijoitus pelot ei auta hänellä on oikeasti erityisvaikeudeus ja muut kärsii hänestä sisruksensakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Kun lapset kasvaa isoksi minä löydän varmasti töitä.☺️ vaikka olen kouluttautumaton mutta mieluusti olisin opiskellut ja paljon.”

        Tässä on vaan sellainen juttu, että sinä olet kouluttautumaton keski-ikäinen siinä vaiheessa kun lapsesi ovat isoja. Koulutetut nuoremmat menevät edellesi kun täytetään työpaikkoja.

        Lapsien lukumäärästä päätellen sinä olet opiskeluiden sijaan valinnut lisääntymisen. Puheesi on pahasti ristiriidassa tekojesi kanssa.

        Perheen minä olen valinnut. En opiskelua se on vaan etu kun pystyy suorittamaan perheen lisänä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö sun lapsesi joutuvat käyttämään koulussa ffp2 maskeja? Onko tullut mieleen että sun fobiasi jaa muut keksimäsi rajoitukset aiheuttavat sun lapsille ongelmia koulussa? Eivät saa tavata kavereitaan, eivät tuoda kavereita kotiin. Onko sun lapsillasi vieläkään muita kavereita kuin sisaruksensa?

        Vieläkö pidät kiinni päätöksestäsi, että yksi koulusta lintsaaja ei saa ollenkaan joululahjoja? Se on muuten aika rankkaa henkistä välivaltaa.

        Voisitko nyt tehdä taas rikosilmoituksen. Saatais pelastettua sun lapsesi!

        xLiner

        Tiedän vaan ettei hänkään pysty tekemään asialle mitään vaikka tahtoisi voisin sanoa se tuntuu jatkuvasti samalta kuin olisi koko ajan uhmassa mutta ei ole uhmaikäinen ja hän yrittää parhaansa. Se on surullista kun joutuu menettää perheensäkin tällä menoa toivon kovin sairaalantutkimukseen menisi.

        Muuten olen oikeassa vieläkin ettet ymmärrä mitään lapsia kohtaan ne ei ole samallaisia keskenään ne ovat kaikki omia persoonia ja toiset kiukuttelee ja uhmaa vähemmän ja toiset enemmän kuin lasten kanssa keskustelen että juurikin tämä ei toimi, että mikä lähtisi toimimaan esim palkintotauluja tällä kertaa keskustellaan.
        Kyllä ne ymmärtää mutta kuin niillä on myös omansa vastuunsa, jos haluaa perheeseen kuulua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö sun lapsesi joutuvat käyttämään koulussa ffp2 maskeja? Onko tullut mieleen että sun fobiasi jaa muut keksimäsi rajoitukset aiheuttavat sun lapsille ongelmia koulussa? Eivät saa tavata kavereitaan, eivät tuoda kavereita kotiin. Onko sun lapsillasi vieläkään muita kavereita kuin sisaruksensa?

        Vieläkö pidät kiinni päätöksestäsi, että yksi koulusta lintsaaja ei saa ollenkaan joululahjoja? Se on muuten aika rankkaa henkistä välivaltaa.

        Voisitko nyt tehdä taas rikosilmoituksen. Saatais pelastettua sun lapsesi!

        xLiner

        En ole vielä tehnyt rikosilmoitusta mutta sinusta olisi pitänyt tehdä jo vuosien ajan ja toivottavasti ihmiset ymmärtää kiero kuin mikäkin korkkiruuvi. Sen verta paljon henkisenväkivallan käyttäjä olet aina ollut täällä että sinä olet myrkkyä lapsille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö sun lapsesi joutuvat käyttämään koulussa ffp2 maskeja? Onko tullut mieleen että sun fobiasi jaa muut keksimäsi rajoitukset aiheuttavat sun lapsille ongelmia koulussa? Eivät saa tavata kavereitaan, eivät tuoda kavereita kotiin. Onko sun lapsillasi vieläkään muita kavereita kuin sisaruksensa?

        Vieläkö pidät kiinni päätöksestäsi, että yksi koulusta lintsaaja ei saa ollenkaan joululahjoja? Se on muuten aika rankkaa henkistä välivaltaa.

        Voisitko nyt tehdä taas rikosilmoituksen. Saatais pelastettua sun lapsesi!

        xLiner

        En halua missään nimessä sinua perheeni lähelle olet pelkkää kieroitunut sekoitat totuutta ja valheita keskenää ja se on kunnianloukkaus minua kohtaa ja perhettä kohtaan. itse vielä uskot siihen. Se että lasten kanssa pitäisi pitää rangaistukset kasvatuskirjojen mukaan mutta se ei ole mahdollista ja rangaistukset kuuluisi olla vieläkin mitä pystyy toteuttaa mutta joululahjoja ei menetä sen vuoksi että on tuhma vaan sen vuoksi etten pysty järjestää joulua.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Sijaiskoti on vaikeuksissa jos 2lk sinne joutuisi😁 vapaasti vaan sinne sitten pääsen nauttiin ihanasta arjesta lasten loppuisi niilläkin työ siihen koska nekin joutuisi vahtimaan joka askelta pilaa niidenkin elämän ja köyhyttäisi nekin. Sen vuoksi se sairaalakoulu on hyvin tärkeä koska se vaikuttaa koko perheen unirytmiin jos se ei saa mitä tahtoon nukkuakseen pitää hereillä koko perheen ja naapuritkin.

        Ei olisi, heillä on ammattitaitoa asettaa lapselle rajat jos vanhemmista ei siihen ole.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Nyt lasten joululahjoja metsästänyt ja mietin onko enää lahjan saajaa jouluna kun ihan mahdottomaksi mennyt tuo lunttaaminen koulusta. 🤦🏻‍♀️ ne kokee kuin olevansa lomalla mutta en jaksa enää mölistä” miksi koulussa pitää käydä”.

        Olen niin henkisesti väsynyt ja pyrin vaan keskittymään joulun tuloon, en näe mitään stressillä itua. Jospa ne tätit saa ja ymmärtämään lapset on käytävä koulussa. Kunhan nyt saisin itseni keskittymään joulun tuloon. Vuosihan tulee kohta täyteen kun seläkin hajoitin vetämällä 15vuotiasta sängystä tet:tiin. Kaikki meni pilalle sen jälkeen koska menetin kyvyn kävellä kuukaudeksi.

        Noh lapset viihtyvät kuitenkin kotona eikä ole kaveriporukassa mutta huono asia on ettei mene kouluun ja välttelee kokeita siitä tulee kierre, jos ei tunnilla ei osaa yms ja paljon tekemistä.


        Aika rankkaa tämä on isäni on nyt 5leikattu lyhyessä aikaa myös ihonkuollutta ihoa. Se oli vernassa(vai vermassa toinen tukos) en vieläkään muista miten se nyt sanotaan ja isä soitti ja sanoin että tilanne on näin ikävästi huonosti menee. Kovat lääkkeet käytössä kun tikit aukee kun vaihtavat siteitä.

        Jännä juttu. Onko jollain palan henkistä voimavaraa heittää tänne. Tirskahtelen itkemään kaiken maailman soppa tähän kehkeytyi mitä ihmeessä minun lapset keksi nyt tämänkin lintsailla koulusta ennen vanhaa sitä pelkäsi nolotti ja hävetti mutta lapseni on niin täysin ”minä menen huomenna eikä kykene” no on se kurjemminkin mennyt ja yksi lapsi odottaa oven ulkona kun se hakee(opettaja)ja yksi ei mene kouluun kun sitä lyödään(sanoo sen kun sitä hakattiin ja pidettiin kiinni). Kaksi jotka vielä jaksoi mennä nyt sairastumisen viikon jälkeen ei pysty ja kykene meneen tässä kaksi päivää lintsannut vaikka toinen sano paha olo en tiedä uskoako tuota enää. En tiedä viimeksi en edes uskonut kurkkukipuun ja oli heti korona.

        Kaikkea sitä nyt tässä asiat vierii lastensuojelu on tupattu täyteen että meidänkin tilanne kuin vaan seisoo ja lapsenkin haluan nyt sairaalakouluun että diagnosisoidaan sen herkkyys kun se on erittäin haastava koko kuukauteen mennyt kouluun enkä edes saa sitä tekemään läksyjä kun sitä lyötiin siis lapset kun pidettiin kiinni ja lyötiin.

        Hae apua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi, heillä on ammattitaitoa asettaa lapselle rajat jos vanhemmista ei siihen ole.

        Lapsella/lapsilla on rajat. Meillä ei ole käytössä peliä jos ei mene kouluun peliaikaa on vain kun käynyt koulussa. Ne on rajat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hae apua.

        Apu on haettu jo kauan aikaa sitten omalääkärikään ei ota kun se kuuluu KOULUUN koululääkärille, mikä minusta on väärin. Kun ei se ole minusta pelkkä koulu asia vetosi koulussa koulupsykologi ja kuraattorikin tähän vedoten ei omalääkäri ota vastaan.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En ole vielä tehnyt rikosilmoitusta mutta sinusta olisi pitänyt tehdä jo vuosien ajan ja toivottavasti ihmiset ymmärtää kiero kuin mikäkin korkkiruuvi. Sen verta paljon henkisenväkivallan käyttäjä olet aina ollut täällä että sinä olet myrkkyä lapsille.

        Mussa ei ile mitään kieroa.

        Olen hyvin suora.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olisi, heillä on ammattitaitoa asettaa lapselle rajat jos vanhemmista ei siihen ole.

        Näin on. Ympäristön muutos todennäköisesti auttaa, kun pääsee pois kauhukodin vaikutuspiiristä.

        Valtis unohtaa mitä hirveyksiä se on "kasvatus"-tavoistaan palstalle kertonut.

        xLiner


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tiedän vaan ettei hänkään pysty tekemään asialle mitään vaikka tahtoisi voisin sanoa se tuntuu jatkuvasti samalta kuin olisi koko ajan uhmassa mutta ei ole uhmaikäinen ja hän yrittää parhaansa. Se on surullista kun joutuu menettää perheensäkin tällä menoa toivon kovin sairaalantutkimukseen menisi.

        Muuten olen oikeassa vieläkin ettet ymmärrä mitään lapsia kohtaan ne ei ole samallaisia keskenään ne ovat kaikki omia persoonia ja toiset kiukuttelee ja uhmaa vähemmän ja toiset enemmän kuin lasten kanssa keskustelen että juurikin tämä ei toimi, että mikä lähtisi toimimaan esim palkintotauluja tällä kertaa keskustellaan.
        Kyllä ne ymmärtää mutta kuin niillä on myös omansa vastuunsa, jos haluaa perheeseen kuulua.

        "Kyllä ne ymmärtää mutta kuin niillä on myös omansa vastuunsa, jos haluaa perheeseen kuulua."

        Uhkailetko lapsiasi hylkäämisellä?

        Ja ihan tiedoksi, sijaiskotiin hoitoon pääseminen ei ole ero omasta perheestä, vaikka sitä asetta heiluttelet lasten edessä. Muistn tämänkin sun aikaisemmista kirjoituksista.

        Sijaiskotiin pääseminen olisi lottovoitto. Sulle myös.

        Ja muistan, ettei sulle ole sijoitukset sopineet, kun teidän kelatuet vähenee. Siitä olet aina valittanut, ja kadehtinut sijaisperhettä jolle maksetaan lapsen hoitamisesta, susta se on väärin...

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mussa ei ile mitään kieroa.

        Olen hyvin suora.

        xLiner

        Ei valheet ole suoruuksia ne on kieroon kasvaneita valheita. Se miten kohtelet minua syyttelemällä mistäkin esittämällä perättömiä päätelmiä. Esim etten hakenut apua tai muitakaan asioita.
        se että lapsia ei viedä kotoa pois edes pelkästää sen vuoksi kun ei koulussa käy. Syyttelet esim lapseni olisi vaarassa eipä ne ole. Hyvänä esimerkkinä sekin uhmakas käy parhaiten koulua joka ei halloween juhliin päässyt kun en päästänyt sinäänsä ole saanut pidettyä kaidalla tiellä vielä, jolla eniten kaverit vaihtunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä ne ymmärtää mutta kuin niillä on myös omansa vastuunsa, jos haluaa perheeseen kuulua."

        Uhkailetko lapsiasi hylkäämisellä?

        Ja ihan tiedoksi, sijaiskotiin hoitoon pääseminen ei ole ero omasta perheestä, vaikka sitä asetta heiluttelet lasten edessä. Muistn tämänkin sun aikaisemmista kirjoituksista.

        Sijaiskotiin pääseminen olisi lottovoitto. Sulle myös.

        Ja muistan, ettei sulle ole sijoitukset sopineet, kun teidän kelatuet vähenee. Siitä olet aina valittanut, ja kadehtinut sijaisperhettä jolle maksetaan lapsen hoitamisesta, susta se on väärin...

        xLiner

        Se että se ei uhkaus vaan se loppu tulos, jos ei muutoksia tapahdu. Hauska että kieroja valheita vieläkin päästelet. Kyllä se että poliisi varmasti puuttuu tuohon käytökseesi.
        Jooh pistän nyt sen rikosilmoituksen.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ei valheet ole suoruuksia ne on kieroon kasvaneita valheita. Se miten kohtelet minua syyttelemällä mistäkin esittämällä perättömiä päätelmiä. Esim etten hakenut apua tai muitakaan asioita.
        se että lapsia ei viedä kotoa pois edes pelkästää sen vuoksi kun ei koulussa käy. Syyttelet esim lapseni olisi vaarassa eipä ne ole. Hyvänä esimerkkinä sekin uhmakas käy parhaiten koulua joka ei halloween juhliin päässyt kun en päästänyt sinäänsä ole saanut pidettyä kaidalla tiellä vielä, jolla eniten kaverit vaihtunut.

        Ei ole valheita. Tiedät sen oikein hyvin itsekin. Kaikki voidaan tarkastaa sun aiemmista viesteistäsi jos tarve joskus vaatii.

        Ymmärrän oikein hyvin, että sun logiikalla täytyy koittaa mun päälleni kaataa jotain millä peittää sun hirveydet - muttei se niin toimi.

        xLiner


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Se että se ei uhkaus vaan se loppu tulos, jos ei muutoksia tapahdu. Hauska että kieroja valheita vieläkin päästelet. Kyllä se että poliisi varmasti puuttuu tuohon käytökseesi.
        Jooh pistän nyt sen rikosilmoituksen.

        Laita ihmeessä nyt ilmoitus poliisille! Saadaan sun tiedot ja siten kaikki sun lasten kaltoinkohteluviestit toimitettua poliisille!

        Kiitos, toimi nopeasti!!! 🤗

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä ne ymmärtää mutta kuin niillä on myös omansa vastuunsa, jos haluaa perheeseen kuulua."

        Uhkailetko lapsiasi hylkäämisellä?

        Ja ihan tiedoksi, sijaiskotiin hoitoon pääseminen ei ole ero omasta perheestä, vaikka sitä asetta heiluttelet lasten edessä. Muistn tämänkin sun aikaisemmista kirjoituksista.

        Sijaiskotiin pääseminen olisi lottovoitto. Sulle myös.

        Ja muistan, ettei sulle ole sijoitukset sopineet, kun teidän kelatuet vähenee. Siitä olet aina valittanut, ja kadehtinut sijaisperhettä jolle maksetaan lapsen hoitamisesta, susta se on väärin...

        xLiner

        Rikosilmoitus on vain järkevintä sinua kohtaan silloin saisit tuosta oikeat merkinnöt tietoihisi muut ihmiset eivät kärsisi .
        Minun kasvatukset eivät ole mitään kauhuasioita kuin pelin ajan menetys ole kauhu kasvatusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita ihmeessä nyt ilmoitus poliisille! Saadaan sun tiedot ja siten kaikki sun lasten kaltoinkohteluviestit toimitettua poliisille!

        Kiitos, toimi nopeasti!!! 🤗

        xLiner

        Kuule minulla mitään kaltoinkohtelua ole ollut lapsia kohtaan ja se,että itse vääristelet valheilla on sinun kunnianloukkaus toteutus.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kuule minulla mitään kaltoinkohtelua ole ollut lapsia kohtaan ja se,että itse vääristelet valheilla on sinun kunnianloukkaus toteutus.

        Moniko sun lapsistasi harrastaa säännöllisesti, vaikkapa vain kerran viikossa, jotain kodin ja perheen ulkopuolella?

        xLiner


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kuule minulla mitään kaltoinkohtelua ole ollut lapsia kohtaan ja se,että itse vääristelet valheilla on sinun kunnianloukkaus toteutus.

        Muista tehdä rikosilmoitus!

        xLiner


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kuule minulla mitään kaltoinkohtelua ole ollut lapsia kohtaan ja se,että itse vääristelet valheilla on sinun kunnianloukkaus toteutus.

        Mitä niille kaikille aikaisemmille ilmoituksillesi on käynyt? Montako niitä nyt on ollut, ainakin kolme?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moniko sun lapsistasi harrastaa säännöllisesti, vaikkapa vain kerran viikossa, jotain kodin ja perheen ulkopuolella?

        xLiner

        Sinulle asia ei kuulu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moniko sun lapsistasi harrastaa säännöllisesti, vaikkapa vain kerran viikossa, jotain kodin ja perheen ulkopuolella?

        xLiner

        Olet jo sen verta vainonnut että poliisille tuostakin asiasta on kerrottava että sinun tietoon ei tule yhtään enempää kuin tarve on koska koko tämän ajan noi asiat saavat selvittää. Kuvittelet että kiinnostan kovin sinun valheesi enää. En tiedä mikä ihme sinua vaivaa mutta olet vaarallinen ihminen, enkä edes motiiviasi tiedä muuta kuin vainoaminen.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Sinulle asia ei kuulu

        Voiko tuosta päätellä että ainoallakaan ei ole harrastuksia kodin tai perheen ulkopuolisten kanssa?

        Jos olisi niin, niin olisiko se sinusta huolestuttavaa?

        Muistan, että sun metodisi mukaan teidän lapset ovat vain keskenään, koska se on mielestäsi turvallista. He oppivat sitten aikuisena olemaan ja tulemaan toimeen muidenkin ihmisten kanssa. Näin olet kirjoittanut.

        Mitähän vielä? Tehdään nyt listaa poliisille ja lastensuojelulle.

        xLiner


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olet jo sen verta vainonnut että poliisille tuostakin asiasta on kerrottava että sinun tietoon ei tule yhtään enempää kuin tarve on koska koko tämän ajan noi asiat saavat selvittää. Kuvittelet että kiinnostan kovin sinun valheesi enää. En tiedä mikä ihme sinua vaivaa mutta olet vaarallinen ihminen, enkä edes motiiviasi tiedä muuta kuin vainoaminen.

        Minun motiivini on auttaa sun lapsiasi saamaan parempi tulevaisuus.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä niille kaikille aikaisemmille ilmoituksillesi on käynyt? Montako niitä nyt on ollut, ainakin kolme?

        xLiner

        Kuin sanoin olen tehnyt nettipoliisille ilmoituksia ja edellistä en jaksanut saattaa loppuu, luuletko uhrilla on voimia saada loppuun asioita. Minä en vaan jaksa sinua enää ja tuokin asia on saatava ettet ole missään nimessä saa tietää missä tai olen. Sen verta paha ihminen olet . Ei mitään virkaa sinulla ole kuin patoutumia syy vainota minua. Voisit oikeasti järkeentyä lopettaa jo noi.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kuin sanoin olen tehnyt nettipoliisille ilmoituksia ja edellistä en jaksanut saattaa loppuu, luuletko uhrilla on voimia saada loppuun asioita. Minä en vaan jaksa sinua enää ja tuokin asia on saatava ettet ole missään nimessä saa tietää missä tai olen. Sen verta paha ihminen olet . Ei mitään virkaa sinulla ole kuin patoutumia syy vainota minua. Voisit oikeasti järkeentyä lopettaa jo noi.

        Koet minut uhkana. Kun kertaan tässä miten teillä toimitaan.

        Mielenkiintoista...

        Mitä jos uhka oletkin sinä, ja omille lapsillesi?

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun motiivini on auttaa sun lapsiasi saamaan parempi tulevaisuus.

        xLiner

        Se parempi tulevaisuus sinulla ole ollut kertaakaa tarkoitusta kuvittelet tietäväsi paremmin asiat kuin minä omasta perheestäni. Motiivisi on vain satuttaa jatkuvasti minuakin ollut kaikki nämä vuodet koska et ymmärrä kasvattavia on erilaisia. Ja oikeasti välittäisi lähetät ilman uhkauksia ja poliisi selvittää oikeasti, eikä tuo ole auttamista henkistä väkivaltaa ja kunnialoukata minua.

        Odotan oikeasti että itse otat yhteyttä koet olevasi oikeassa. Heillä on virkavelvollisuus selvittää.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Nyt lasten joululahjoja metsästänyt ja mietin onko enää lahjan saajaa jouluna kun ihan mahdottomaksi mennyt tuo lunttaaminen koulusta. 🤦🏻‍♀️ ne kokee kuin olevansa lomalla mutta en jaksa enää mölistä” miksi koulussa pitää käydä”.

        Olen niin henkisesti väsynyt ja pyrin vaan keskittymään joulun tuloon, en näe mitään stressillä itua. Jospa ne tätit saa ja ymmärtämään lapset on käytävä koulussa. Kunhan nyt saisin itseni keskittymään joulun tuloon. Vuosihan tulee kohta täyteen kun seläkin hajoitin vetämällä 15vuotiasta sängystä tet:tiin. Kaikki meni pilalle sen jälkeen koska menetin kyvyn kävellä kuukaudeksi.

        Noh lapset viihtyvät kuitenkin kotona eikä ole kaveriporukassa mutta huono asia on ettei mene kouluun ja välttelee kokeita siitä tulee kierre, jos ei tunnilla ei osaa yms ja paljon tekemistä.


        Aika rankkaa tämä on isäni on nyt 5leikattu lyhyessä aikaa myös ihonkuollutta ihoa. Se oli vernassa(vai vermassa toinen tukos) en vieläkään muista miten se nyt sanotaan ja isä soitti ja sanoin että tilanne on näin ikävästi huonosti menee. Kovat lääkkeet käytössä kun tikit aukee kun vaihtavat siteitä.

        Jännä juttu. Onko jollain palan henkistä voimavaraa heittää tänne. Tirskahtelen itkemään kaiken maailman soppa tähän kehkeytyi mitä ihmeessä minun lapset keksi nyt tämänkin lintsailla koulusta ennen vanhaa sitä pelkäsi nolotti ja hävetti mutta lapseni on niin täysin ”minä menen huomenna eikä kykene” no on se kurjemminkin mennyt ja yksi lapsi odottaa oven ulkona kun se hakee(opettaja)ja yksi ei mene kouluun kun sitä lyödään(sanoo sen kun sitä hakattiin ja pidettiin kiinni). Kaksi jotka vielä jaksoi mennä nyt sairastumisen viikon jälkeen ei pysty ja kykene meneen tässä kaksi päivää lintsannut vaikka toinen sano paha olo en tiedä uskoako tuota enää. En tiedä viimeksi en edes uskonut kurkkukipuun ja oli heti korona.

        Kaikkea sitä nyt tässä asiat vierii lastensuojelu on tupattu täyteen että meidänkin tilanne kuin vaan seisoo ja lapsenkin haluan nyt sairaalakouluun että diagnosisoidaan sen herkkyys kun se on erittäin haastava koko kuukauteen mennyt kouluun enkä edes saa sitä tekemään läksyjä kun sitä lyötiin siis lapset kun pidettiin kiinni ja lyötiin.

        Nii just "tätien tehtävä kasvattaa sun pentus "


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koet minut uhkana. Kun kertaan tässä miten teillä toimitaan.

        Mielenkiintoista...

        Mitä jos uhka oletkin sinä, ja omille lapsillesi?

        xLiner

        Kuule minä en halua sinua minun nurkilleni missään olo muodossa valheisesi kera. Esim en ole kaltoinkohdellut lapsiani. Se ei ole kertaamista. Valheita minä pelkään ja sinun motiiviasi ei ole tervettä toimia tuollain keksiä valheita. Jos rikos tapahtuu silloin sinun pitää ilmoittaa minusta jos niin on eikä lähteä valheita julkiseksi puhua kunnialoukkaat poliisilla on oikeus pitää minut salassa sinulta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii just "tätien tehtävä kasvattaa sun pentus "

        Erityisvaativat lapset tarvitsee erityisvaativia kuntoutuksia ehkä tuohon lääkitys olemassa mutta olen väsynyt hänen kanssaa sen vuoksi on saatava hänet hoitoon. Se ei vaan halua kouluun kun siellä lyö lapset. Olen miettinyt miehen kanssa sitä vaihtoa pienempään kuntaan ja pienempää kouluun myös jo pelkästää asia autoin kerhon vaihdossa mutta ei taas se peli vetele jos taas joku lyö siellä koulussa ja se on siinä tai uhkaa lyövänsä siellä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Erityisvaativat lapset tarvitsee erityisvaativia kuntoutuksia ehkä tuohon lääkitys olemassa mutta olen väsynyt hänen kanssaa sen vuoksi on saatava hänet hoitoon. Se ei vaan halua kouluun kun siellä lyö lapset. Olen miettinyt miehen kanssa sitä vaihtoa pienempään kuntaan ja pienempää kouluun myös jo pelkästää asia autoin kerhon vaihdossa mutta ei taas se peli vetele jos taas joku lyö siellä koulussa ja se on siinä tai uhkaa lyövänsä siellä.

        Siis autoin = auttoi


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kuule minä en halua sinua minun nurkilleni missään olo muodossa valheisesi kera. Esim en ole kaltoinkohdellut lapsiani. Se ei ole kertaamista. Valheita minä pelkään ja sinun motiiviasi ei ole tervettä toimia tuollain keksiä valheita. Jos rikos tapahtuu silloin sinun pitää ilmoittaa minusta jos niin on eikä lähteä valheita julkiseksi puhua kunnialoukkaat poliisilla on oikeus pitää minut salassa sinulta.

        Koita nyt saada järkeä päähäsi. Yrität nyt näemmä väkisin vääntää minusta jotain kotitalosi pihalla kyttäävää väkivallantekijää. Monessa sun viestissäsi jo ollut samantyyppistä jankkaamista. Tervettä mieltä vaan... En taatusti ole tulossa teille kylään.

        Olen ihan tosissani miettinyt mitä kautta sun tapaustasi täytyisi lähteä purkamaan. Lastensuojelu- ja huoli-ilmoitus, vai suoraan poliisille... Vai kaikki.

        Jos olisit kirjoitellut samat jutut lastensuojelun työntekijälle kuin tännekin, lapsenne olisivat saaneet apua jo vuosia sitten. Ja toki sun avokkikin, itsetuhoisuuteensa. Taidat salata aika paljon asioita lasulta.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt saada järkeä päähäsi. Yrität nyt näemmä väkisin vääntää minusta jotain kotitalosi pihalla kyttäävää väkivallantekijää. Monessa sun viestissäsi jo ollut samantyyppistä jankkaamista. Tervettä mieltä vaan... En taatusti ole tulossa teille kylään.

        Olen ihan tosissani miettinyt mitä kautta sun tapaustasi täytyisi lähteä purkamaan. Lastensuojelu- ja huoli-ilmoitus, vai suoraan poliisille... Vai kaikki.

        Jos olisit kirjoitellut samat jutut lastensuojelun työntekijälle kuin tännekin, lapsenne olisivat saaneet apua jo vuosia sitten. Ja toki sun avokkikin, itsetuhoisuuteensa. Taidat salata aika paljon asioita lasulta.

        xLiner

        En ole salannut mitään. Minä en ole palvereissa itse käynyt koska mies ne hoitanut ja en todellakaan jaksa kuin sanoin suoraakin täteille etten jaksa keskityn pienempiin ja tähän joka ei nyt kuukauteen ole käynyt ja sairaalahoitoon hänen pitää mennä dttä tulee oikea hoito ja tuki että minun tarvitse arvuutella ja taistella se on haastavampi kuin esikoinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt saada järkeä päähäsi. Yrität nyt näemmä väkisin vääntää minusta jotain kotitalosi pihalla kyttäävää väkivallantekijää. Monessa sun viestissäsi jo ollut samantyyppistä jankkaamista. Tervettä mieltä vaan... En taatusti ole tulossa teille kylään.

        Olen ihan tosissani miettinyt mitä kautta sun tapaustasi täytyisi lähteä purkamaan. Lastensuojelu- ja huoli-ilmoitus, vai suoraan poliisille... Vai kaikki.

        Jos olisit kirjoitellut samat jutut lastensuojelun työntekijälle kuin tännekin, lapsenne olisivat saaneet apua jo vuosia sitten. Ja toki sun avokkikin, itsetuhoisuuteensa. Taidat salata aika paljon asioita lasulta.

        xLiner

        Mutta olen puhunut suoraa. Kuvitteletko että lapseni ei saa tukea ja apua koulu käymättömyyteen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt saada järkeä päähäsi. Yrität nyt näemmä väkisin vääntää minusta jotain kotitalosi pihalla kyttäävää väkivallantekijää. Monessa sun viestissäsi jo ollut samantyyppistä jankkaamista. Tervettä mieltä vaan... En taatusti ole tulossa teille kylään.

        Olen ihan tosissani miettinyt mitä kautta sun tapaustasi täytyisi lähteä purkamaan. Lastensuojelu- ja huoli-ilmoitus, vai suoraan poliisille... Vai kaikki.

        Jos olisit kirjoitellut samat jutut lastensuojelun työntekijälle kuin tännekin, lapsenne olisivat saaneet apua jo vuosia sitten. Ja toki sun avokkikin, itsetuhoisuuteensa. Taidat salata aika paljon asioita lasulta.

        xLiner

        Vuosia sitten lapsella ei ole koulu käymättömyyteen mitään ongelmia eikä vuosia sitten ollut mitään ongelmia kuin esikoisen kohdalla saada kuntoutusta kuin nytkin ja sen vuoksi ne kuntoutukset on erityisen tärkeät.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En ole salannut mitään. Minä en ole palvereissa itse käynyt koska mies ne hoitanut ja en todellakaan jaksa kuin sanoin suoraakin täteille etten jaksa keskityn pienempiin ja tähän joka ei nyt kuukauteen ole käynyt ja sairaalahoitoon hänen pitää mennä dttä tulee oikea hoito ja tuki että minun tarvitse arvuutella ja taistella se on haastavampi kuin esikoinen.

        Olet kieltänyt lapseltasi useasti aiemmin avun mitä ollaan tarjottu. Näistäkin olet kirjoitellut.

        Valitettavasti en usko että lapsesi pääsee sairaalakouluun. Se on sairaammille, ja heillekin on pitkät jonot. Suostu ensin niihin mitä on ennen ehdotettu.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koita nyt saada järkeä päähäsi. Yrität nyt näemmä väkisin vääntää minusta jotain kotitalosi pihalla kyttäävää väkivallantekijää. Monessa sun viestissäsi jo ollut samantyyppistä jankkaamista. Tervettä mieltä vaan... En taatusti ole tulossa teille kylään.

        Olen ihan tosissani miettinyt mitä kautta sun tapaustasi täytyisi lähteä purkamaan. Lastensuojelu- ja huoli-ilmoitus, vai suoraan poliisille... Vai kaikki.

        Jos olisit kirjoitellut samat jutut lastensuojelun työntekijälle kuin tännekin, lapsenne olisivat saaneet apua jo vuosia sitten. Ja toki sun avokkikin, itsetuhoisuuteensa. Taidat salata aika paljon asioita lasulta.

        xLiner

        Miehen itsetuhoisuus puheet on ollut alusta asti ja ne ei ole niistä puhu lapsille vaan minulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kieltänyt lapseltasi useasti aiemmin avun mitä ollaan tarjottu. Näistäkin olet kirjoitellut.

        Valitettavasti en usko että lapsesi pääsee sairaalakouluun. Se on sairaammille, ja heillekin on pitkät jonot. Suostu ensin niihin mitä on ennen ehdotettu.

        xLiner

        Ai minkä avun? vieläkin valheita päästelet suustasi.

        Kuule sairaalakoulu on lapselleni oikea paikka käydä tutkimuksissa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ai minkä avun? vieläkin valheita päästelet suustasi.

        Kuule sairaalakoulu on lapselleni oikea paikka käydä tutkimuksissa.

        Sijais-tai koulukotia oli tarjottu tilanteen rauhoittamiseen aikoinaan.. Ei käynyt sulle, kun ne saa siitä rahaa. Ja te vähemmän.

        Nyt tilanne voisi olla aivan eri, jos olisit ottanut avun vastaan. Kaikilla.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sijais-tai koulukotia oli tarjottu tilanteen rauhoittamiseen aikoinaan.. Ei käynyt sulle, kun ne saa siitä rahaa. Ja te vähemmän.

        Nyt tilanne voisi olla aivan eri, jos olisit ottanut avun vastaan. Kaikilla.

        xLiner

        Meille ei ole koskaan tarjottu sijais-koulukotia.

        Minä olen itse sanonut sinne koulukotiin, jos ei muu auta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sijais-tai koulukotia oli tarjottu tilanteen rauhoittamiseen aikoinaan.. Ei käynyt sulle, kun ne saa siitä rahaa. Ja te vähemmän.

        Nyt tilanne voisi olla aivan eri, jos olisit ottanut avun vastaan. Kaikilla.

        xLiner

        Oletko kunnossa en ole koskaan, missään kohtaan sanonut meille olisi edes näitä tarjottu. Minä olen päinvastoin itse ollut sijaisperheeksi ryhtymässä. Se on eri asia.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Meille ei ole koskaan tarjottu sijais-koulukotia.

        Minä olen itse sanonut sinne koulukotiin, jos ei muu auta

        Olit tosi tuohduksissasi siitä. Haaskataan yhteiskunnan rahoja.. Sait lopulta jopa idean että alkaisitte ottamaan sijoituslapsia, tienaa niin hyvin... Mutta ei se onnistunut kun selvittelit, koska teidän vakiasiakkuus sosiaalitoimistoon esti sen.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olit tosi tuohduksissasi siitä. Haaskataan yhteiskunnan rahoja.. Sait lopulta jopa idean että alkaisitte ottamaan sijoituslapsia, tienaa niin hyvin... Mutta ei se onnistunut kun selvittelit, koska teidän vakiasiakkuus sosiaalitoimistoon esti sen.

        xLiner

        Meille ei ole koskaan tarjottu😁 mutta olen ollut tuohoksissa siitä että erityislapsia sijoitetaan ne tilastoissakin kun ei saa oikeaa tukea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olit tosi tuohduksissasi siitä. Haaskataan yhteiskunnan rahoja.. Sait lopulta jopa idean että alkaisitte ottamaan sijoituslapsia, tienaa niin hyvin... Mutta ei se onnistunut kun selvittelit, koska teidän vakiasiakkuus sosiaalitoimistoon esti sen.

        xLiner

        Koska jatkuvista muiden ihmisten peloista ihmiset tekee turhia lastensuojeluilmoituksia mutta nyt on taas oikea hätä kun eivät koulussa käy säännöllisesti ja tuo erityisvaativa ihan vetänyt lukot ja sen vuoksi on täysin oikeutettua että sairaalakouluun menisi kuin veljensä kävi tutkimuksessa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Meille ei ole koskaan tarjottu😁 mutta olen ollut tuohoksissa siitä että erityislapsia sijoitetaan ne tilastoissakin kun ei saa oikeaa tukea.

        Sinä olet kirjoitellut vissiin mitä sattuu.

        Niin, sijoitus- ja koulukotiin "joutuminen" ja perheestä erottaminen toimivat teillä uhkailuina.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kirjoitellut vissiin mitä sattuu.

        Niin, sijoitus- ja koulukotiin "joutuminen" ja perheestä erottaminen toimivat teillä uhkailuina.

        xLiner

        Ei toimi uhkailuna. Miksi ihmeessä vieläkin valehtelet? Se on vain paikka mihin viedään, jos ei mene kouluun. Kannattaisi ymmärtää viimeksi kuulin että pitäisi olla muutakin lasten suojelutädiltä ja kerroin lapsellenikin senkin, ja en sitä ole tiennyt en tiedä noita kun en ole niihin perehtynyt. Yllätyin hieman . Ettei ne vie pelkän koulusta poissa olon takia. Joten odotan niiltä että ne saa lapset toimimaan kun en saa niitä itse toimiin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ai minkä avun? vieläkin valheita päästelet suustasi.

        Kuule sairaalakoulu on lapselleni oikea paikka käydä tutkimuksissa.

        Sinä et sitä päätä vaan ammattilaiset.

        Tarvitsisitte vanhemmat kans jotain perheterapiaa ja kasvatusneuvoja. Monesti perheen tai vanhempien ongelmat heijastuu lasten oireiluna. Ihminen sokeutuu omille ongelmilleen. Rajat ei tarkoita pelkkää pelaamisen rajoittamista, vaan pieniä tekoja ja johdonmukaisia syy - seuraus oppeja.

        Kuulostaa huolestuttavalta kun sanoit että sä et enää jaksa vaan keskityt pienempiin. Kurjaa jos vain toinen vanhemmista ottaa vastuun ja hänkin masennusoireinen ja itsetuhoisuuttakin ollut.

        Osallistukaa vanhempina yhdessä tai vuorotellen lapsen koulupalavereihin. Tuo siellä esille nämä täällä sanomasi ongelmat ja omat mielipiteesi. Saat faktat miten tilanteenne näyttäytyy koulun silmin nähtynä. Sossukin voisi kertoa näkemyksensä.

        Mieti tarkoin että pienemmät lapsenne joutuu kasvamaan samassa ympäristössä ja heilläkin on oikeutensa turvalliseen ja rauhalliseen kasvuympäristöön. Kurjaa olisi elää jatkuvan metelin ja tahtojen taistelun keskellä. Toistavat herkästi samaa käytöstä päiväkodissa, koulussa j n e.

        Jos sun kasvatusmetodit toimisi, teillä ei olisi ongelmia ollutkaan.

        Ette muuten kelpaisi sijaisperheeksi ongelmienne takia. Ja miksi edes harkita sellaista kun ette pärjää omiennekaan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et sitä päätä vaan ammattilaiset.

        Tarvitsisitte vanhemmat kans jotain perheterapiaa ja kasvatusneuvoja. Monesti perheen tai vanhempien ongelmat heijastuu lasten oireiluna. Ihminen sokeutuu omille ongelmilleen. Rajat ei tarkoita pelkkää pelaamisen rajoittamista, vaan pieniä tekoja ja johdonmukaisia syy - seuraus oppeja.

        Kuulostaa huolestuttavalta kun sanoit että sä et enää jaksa vaan keskityt pienempiin. Kurjaa jos vain toinen vanhemmista ottaa vastuun ja hänkin masennusoireinen ja itsetuhoisuuttakin ollut.

        Osallistukaa vanhempina yhdessä tai vuorotellen lapsen koulupalavereihin. Tuo siellä esille nämä täällä sanomasi ongelmat ja omat mielipiteesi. Saat faktat miten tilanteenne näyttäytyy koulun silmin nähtynä. Sossukin voisi kertoa näkemyksensä.

        Mieti tarkoin että pienemmät lapsenne joutuu kasvamaan samassa ympäristössä ja heilläkin on oikeutensa turvalliseen ja rauhalliseen kasvuympäristöön. Kurjaa olisi elää jatkuvan metelin ja tahtojen taistelun keskellä. Toistavat herkästi samaa käytöstä päiväkodissa, koulussa j n e.

        Jos sun kasvatusmetodit toimisi, teillä ei olisi ongelmia ollutkaan.

        Ette muuten kelpaisi sijaisperheeksi ongelmienne takia. Ja miksi edes harkita sellaista kun ette pärjää omiennekaan kanssa.

        Olet vissiin aika yksinkertainen.🥰 ei se mitään kaikki tarvitsee joskus apua niin mekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et sitä päätä vaan ammattilaiset.

        Tarvitsisitte vanhemmat kans jotain perheterapiaa ja kasvatusneuvoja. Monesti perheen tai vanhempien ongelmat heijastuu lasten oireiluna. Ihminen sokeutuu omille ongelmilleen. Rajat ei tarkoita pelkkää pelaamisen rajoittamista, vaan pieniä tekoja ja johdonmukaisia syy - seuraus oppeja.

        Kuulostaa huolestuttavalta kun sanoit että sä et enää jaksa vaan keskityt pienempiin. Kurjaa jos vain toinen vanhemmista ottaa vastuun ja hänkin masennusoireinen ja itsetuhoisuuttakin ollut.

        Osallistukaa vanhempina yhdessä tai vuorotellen lapsen koulupalavereihin. Tuo siellä esille nämä täällä sanomasi ongelmat ja omat mielipiteesi. Saat faktat miten tilanteenne näyttäytyy koulun silmin nähtynä. Sossukin voisi kertoa näkemyksensä.

        Mieti tarkoin että pienemmät lapsenne joutuu kasvamaan samassa ympäristössä ja heilläkin on oikeutensa turvalliseen ja rauhalliseen kasvuympäristöön. Kurjaa olisi elää jatkuvan metelin ja tahtojen taistelun keskellä. Toistavat herkästi samaa käytöstä päiväkodissa, koulussa j n e.

        Jos sun kasvatusmetodit toimisi, teillä ei olisi ongelmia ollutkaan.

        Ette muuten kelpaisi sijaisperheeksi ongelmienne takia. Ja miksi edes harkita sellaista kun ette pärjää omiennekaan kanssa.

        Olen aina pärjännyt hyvin omien kanssa mutta se ei tarkoita ettei me pärjätä ongelma on ihan oikeasti niin yleinen nuorten kanssa että kyseinen asia lukee ihan kasvatus opeissa. Yhteiskunta painostaa lapsia kouluun ajoissa.


        Se että mies hoitaa esim noita palvereita jäi auttaa isojen kanssa ja pienemmät tarvitsee omansa kuin minäkin väsyn onhan minulla vauvakin rinnalla, se on ihan normaalia, toinen ottaa sen veto vastuu vuorostaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et sitä päätä vaan ammattilaiset.

        Tarvitsisitte vanhemmat kans jotain perheterapiaa ja kasvatusneuvoja. Monesti perheen tai vanhempien ongelmat heijastuu lasten oireiluna. Ihminen sokeutuu omille ongelmilleen. Rajat ei tarkoita pelkkää pelaamisen rajoittamista, vaan pieniä tekoja ja johdonmukaisia syy - seuraus oppeja.

        Kuulostaa huolestuttavalta kun sanoit että sä et enää jaksa vaan keskityt pienempiin. Kurjaa jos vain toinen vanhemmista ottaa vastuun ja hänkin masennusoireinen ja itsetuhoisuuttakin ollut.

        Osallistukaa vanhempina yhdessä tai vuorotellen lapsen koulupalavereihin. Tuo siellä esille nämä täällä sanomasi ongelmat ja omat mielipiteesi. Saat faktat miten tilanteenne näyttäytyy koulun silmin nähtynä. Sossukin voisi kertoa näkemyksensä.

        Mieti tarkoin että pienemmät lapsenne joutuu kasvamaan samassa ympäristössä ja heilläkin on oikeutensa turvalliseen ja rauhalliseen kasvuympäristöön. Kurjaa olisi elää jatkuvan metelin ja tahtojen taistelun keskellä. Toistavat herkästi samaa käytöstä päiväkodissa, koulussa j n e.

        Jos sun kasvatusmetodit toimisi, teillä ei olisi ongelmia ollutkaan.

        Ette muuten kelpaisi sijaisperheeksi ongelmienne takia. Ja miksi edes harkita sellaista kun ette pärjää omiennekaan kanssa.

        Ainiin sinähän et tajua sitä että lapseni ei ole päiväkodissa pistät itse lapsesi muiden hoitoon päiväkotiin. .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et sitä päätä vaan ammattilaiset.

        Tarvitsisitte vanhemmat kans jotain perheterapiaa ja kasvatusneuvoja. Monesti perheen tai vanhempien ongelmat heijastuu lasten oireiluna. Ihminen sokeutuu omille ongelmilleen. Rajat ei tarkoita pelkkää pelaamisen rajoittamista, vaan pieniä tekoja ja johdonmukaisia syy - seuraus oppeja.

        Kuulostaa huolestuttavalta kun sanoit että sä et enää jaksa vaan keskityt pienempiin. Kurjaa jos vain toinen vanhemmista ottaa vastuun ja hänkin masennusoireinen ja itsetuhoisuuttakin ollut.

        Osallistukaa vanhempina yhdessä tai vuorotellen lapsen koulupalavereihin. Tuo siellä esille nämä täällä sanomasi ongelmat ja omat mielipiteesi. Saat faktat miten tilanteenne näyttäytyy koulun silmin nähtynä. Sossukin voisi kertoa näkemyksensä.

        Mieti tarkoin että pienemmät lapsenne joutuu kasvamaan samassa ympäristössä ja heilläkin on oikeutensa turvalliseen ja rauhalliseen kasvuympäristöön. Kurjaa olisi elää jatkuvan metelin ja tahtojen taistelun keskellä. Toistavat herkästi samaa käytöstä päiväkodissa, koulussa j n e.

        Jos sun kasvatusmetodit toimisi, teillä ei olisi ongelmia ollutkaan.

        Ette muuten kelpaisi sijaisperheeksi ongelmienne takia. Ja miksi edes harkita sellaista kun ette pärjää omiennekaan kanssa.

        Kasvatukseni toimii, yhteiskunta ei toimi. Ongelma on vain koulunkäynti. Tässä on hyvä huomio miksi. Lapseni ei motivoi koulunkäynti se on harmillista. Eikä meillä ole noin pelkistetty syy- seurauksista puhutaan jatkuvasti ja peliä ei saa jos ei esim kouluun mennä. Se on raja mistä on seuraamus kun ei kouluun päästy.

        .
        https://aijaa.com/lIVEuq

        Asialle en voi mitään ja kuin sanoin lapseni on kotona rentoutuneena kuin lomalla meillä on kaikki oikeasti täysin hyvin. Lapset luottaa vanhempii ja ovat avulijoita kavereitaan kohtaakin.

        Erityisvaativa 2lk ei taas halua koulussa lyöntiin niin käydä . Se että en voi muuttaa ympäristön vaikutuksia koulussa se on huolehdittava koululaisen turvallisuudesta mutta 2lk ei luota edes että haluaisi koko koulurakennukseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et sitä päätä vaan ammattilaiset.

        Tarvitsisitte vanhemmat kans jotain perheterapiaa ja kasvatusneuvoja. Monesti perheen tai vanhempien ongelmat heijastuu lasten oireiluna. Ihminen sokeutuu omille ongelmilleen. Rajat ei tarkoita pelkkää pelaamisen rajoittamista, vaan pieniä tekoja ja johdonmukaisia syy - seuraus oppeja.

        Kuulostaa huolestuttavalta kun sanoit että sä et enää jaksa vaan keskityt pienempiin. Kurjaa jos vain toinen vanhemmista ottaa vastuun ja hänkin masennusoireinen ja itsetuhoisuuttakin ollut.

        Osallistukaa vanhempina yhdessä tai vuorotellen lapsen koulupalavereihin. Tuo siellä esille nämä täällä sanomasi ongelmat ja omat mielipiteesi. Saat faktat miten tilanteenne näyttäytyy koulun silmin nähtynä. Sossukin voisi kertoa näkemyksensä.

        Mieti tarkoin että pienemmät lapsenne joutuu kasvamaan samassa ympäristössä ja heilläkin on oikeutensa turvalliseen ja rauhalliseen kasvuympäristöön. Kurjaa olisi elää jatkuvan metelin ja tahtojen taistelun keskellä. Toistavat herkästi samaa käytöstä päiväkodissa, koulussa j n e.

        Jos sun kasvatusmetodit toimisi, teillä ei olisi ongelmia ollutkaan.

        Ette muuten kelpaisi sijaisperheeksi ongelmienne takia. Ja miksi edes harkita sellaista kun ette pärjää omiennekaan kanssa.

        Ne on tietoisia itsenäisiä ajattelijoita asialle en voi mitään jos koulu ei toimi kuin kuuluu ympäristöä en pysty edes muuttaa koulussa mutta pystyn muuttaa koulua mutta joka paikassa on huonosti voidaan, etten voi mitään.

        Että kyllä ne koulun ongelmat tulee meille ja sille en voi mitään juuri eilen lapseni kuuli että 2poikaa tuli hakattua siellä.

        Ja yksi opettajakin hakattu, kuultu joutunut hakatuksi. Onneksi on teidän tulevat veronmaksajat siellä hyvin voivia.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Nyt lasten joululahjoja metsästänyt ja mietin onko enää lahjan saajaa jouluna kun ihan mahdottomaksi mennyt tuo lunttaaminen koulusta. 🤦🏻‍♀️ ne kokee kuin olevansa lomalla mutta en jaksa enää mölistä” miksi koulussa pitää käydä”.

        Olen niin henkisesti väsynyt ja pyrin vaan keskittymään joulun tuloon, en näe mitään stressillä itua. Jospa ne tätit saa ja ymmärtämään lapset on käytävä koulussa. Kunhan nyt saisin itseni keskittymään joulun tuloon. Vuosihan tulee kohta täyteen kun seläkin hajoitin vetämällä 15vuotiasta sängystä tet:tiin. Kaikki meni pilalle sen jälkeen koska menetin kyvyn kävellä kuukaudeksi.

        Noh lapset viihtyvät kuitenkin kotona eikä ole kaveriporukassa mutta huono asia on ettei mene kouluun ja välttelee kokeita siitä tulee kierre, jos ei tunnilla ei osaa yms ja paljon tekemistä.


        Aika rankkaa tämä on isäni on nyt 5leikattu lyhyessä aikaa myös ihonkuollutta ihoa. Se oli vernassa(vai vermassa toinen tukos) en vieläkään muista miten se nyt sanotaan ja isä soitti ja sanoin että tilanne on näin ikävästi huonosti menee. Kovat lääkkeet käytössä kun tikit aukee kun vaihtavat siteitä.

        Jännä juttu. Onko jollain palan henkistä voimavaraa heittää tänne. Tirskahtelen itkemään kaiken maailman soppa tähän kehkeytyi mitä ihmeessä minun lapset keksi nyt tämänkin lintsailla koulusta ennen vanhaa sitä pelkäsi nolotti ja hävetti mutta lapseni on niin täysin ”minä menen huomenna eikä kykene” no on se kurjemminkin mennyt ja yksi lapsi odottaa oven ulkona kun se hakee(opettaja)ja yksi ei mene kouluun kun sitä lyödään(sanoo sen kun sitä hakattiin ja pidettiin kiinni). Kaksi jotka vielä jaksoi mennä nyt sairastumisen viikon jälkeen ei pysty ja kykene meneen tässä kaksi päivää lintsannut vaikka toinen sano paha olo en tiedä uskoako tuota enää. En tiedä viimeksi en edes uskonut kurkkukipuun ja oli heti korona.

        Kaikkea sitä nyt tässä asiat vierii lastensuojelu on tupattu täyteen että meidänkin tilanne kuin vaan seisoo ja lapsenkin haluan nyt sairaalakouluun että diagnosisoidaan sen herkkyys kun se on erittäin haastava koko kuukauteen mennyt kouluun enkä edes saa sitä tekemään läksyjä kun sitä lyötiin siis lapset kun pidettiin kiinni ja lyötiin.

        yökirjoittaja nukkuisit


      • Anonyymi kirjoitti:

        yökirjoittaja nukkuisit

        Jännityksessä ei tai huolissa pysty nukkuun.


      • valtakunta kirjoitti:

        Jännityksessä ei tai huolissa pysty nukkuun.

        Stressi ei tee hyvää kenellekään, päivä kerrallaan


      • E-Lukka kirjoitti:

        Stressi ei tee hyvää kenellekään, päivä kerrallaan

        Värikuula ampumisen harrastustakin etsin nuorelleni kun yhtenä mietin tohkeissani mitä harrastaa ja murruin. Ehkä pitäisi alkaa tekemään siitäkin jokinmainen etsiminen joukkue se olikin varmasti kuumaa kamaa nuorille ampua värikuulia. 😅
        400 värikuulaa oliko nyt maaston kera varusteineen 50€ henkilö.
        Jännä harrastus olin ihan tohkeissani etsimässä mutta niin vähän harrastetaan ja joukkueita ei ole eli valventajia varmaan kalleuden takia se tekisi hyvää nuorille jos pitäisi poissa kadulta ja kehin kunnossa. Harmi kun oli vain vaihto ehtona alkaa itse valmentajaksi etsiä joukkue että ja juosta viemässä kilpailuhin muita sitten ei ollut vaihtoehtoja saatavana.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Stressi ei tee hyvää kenellekään, päivä kerrallaan

        En ole vielä kuitenkaan linja-auto ajokorttia hommannut ehkä sitten kun lapset on isoja veljensä saa niistä kanssa kilpailijoita ettei ole vaan tuota vain kilpailullista CS:GO .


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kasvatukseni toimii, yhteiskunta ei toimi. Ongelma on vain koulunkäynti. Tässä on hyvä huomio miksi. Lapseni ei motivoi koulunkäynti se on harmillista. Eikä meillä ole noin pelkistetty syy- seurauksista puhutaan jatkuvasti ja peliä ei saa jos ei esim kouluun mennä. Se on raja mistä on seuraamus kun ei kouluun päästy.

        .
        https://aijaa.com/lIVEuq

        Asialle en voi mitään ja kuin sanoin lapseni on kotona rentoutuneena kuin lomalla meillä on kaikki oikeasti täysin hyvin. Lapset luottaa vanhempii ja ovat avulijoita kavereitaan kohtaakin.

        Erityisvaativa 2lk ei taas halua koulussa lyöntiin niin käydä . Se että en voi muuttaa ympäristön vaikutuksia koulussa se on huolehdittava koululaisen turvallisuudesta mutta 2lk ei luota edes että haluaisi koko koulurakennukseen.

        "Kasvatukseni toimii, yhteiskunta ei toimi."

        Yhteiskunta elättää suurperheesi. On elättänyt jo kauan. Mieti sitä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kasvatukseni toimii, yhteiskunta ei toimi. Ongelma on vain koulunkäynti. Tässä on hyvä huomio miksi. Lapseni ei motivoi koulunkäynti se on harmillista. Eikä meillä ole noin pelkistetty syy- seurauksista puhutaan jatkuvasti ja peliä ei saa jos ei esim kouluun mennä. Se on raja mistä on seuraamus kun ei kouluun päästy.

        .
        https://aijaa.com/lIVEuq

        Asialle en voi mitään ja kuin sanoin lapseni on kotona rentoutuneena kuin lomalla meillä on kaikki oikeasti täysin hyvin. Lapset luottaa vanhempii ja ovat avulijoita kavereitaan kohtaakin.

        Erityisvaativa 2lk ei taas halua koulussa lyöntiin niin käydä . Se että en voi muuttaa ympäristön vaikutuksia koulussa se on huolehdittava koululaisen turvallisuudesta mutta 2lk ei luota edes että haluaisi koko koulurakennukseen.

        "Asialle en voi mitään ja kuin sanoin lapseni on kotona rentoutuneena kuin lomalla meillä on kaikki oikeasti täysin hyvin."

        Onkohan noin? Alla oleva kertoo jotainnihan muuta..

        "Olen niin henkisesti väsynyt ja pyrin vaan keskittymään joulun tuloon, en näe mitään stressillä itua."


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Asialle en voi mitään ja kuin sanoin lapseni on kotona rentoutuneena kuin lomalla meillä on kaikki oikeasti täysin hyvin."

        Onkohan noin? Alla oleva kertoo jotainnihan muuta..

        "Olen niin henkisesti väsynyt ja pyrin vaan keskittymään joulun tuloon, en näe mitään stressillä itua."

        Stressaan koulu käytättömyyttä miten reagoidaan mihinkin opettajat vaatiin päivittäin ilmoituksia ja se on yhteiskunnan painostusta josta stressaan nehän tulee kotio, mutta en jaksa stressata sitä ja panostan joulun tuloon. Se että onko sinulla ulkopuolisia paineita esim painostusta kodin ulkopuolelta tämäkin viestisarja kertoo kuinka mulkku äiti olen toisten mukaan
        , eikä me jakseta taistella 7vuotta suhteen alusta oli sitä riitaa ja se on syy miksi ei jakseta riidellä enää kenekään kanssa ja enemmän pelko on että vievät vaan lapset kun eivät mene kouluun tai saa toimimaan kuin toivotaan joten siksi se stressin takia haluan vain keskittyä pienien kehittämiseen kuin miettiä pelkoja menettää järkeään siinä kun asiat on selvitetty kasvu opuksissa ei mitään järkeä stressata.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Stressaan koulu käytättömyyttä miten reagoidaan mihinkin opettajat vaatiin päivittäin ilmoituksia ja se on yhteiskunnan painostusta josta stressaan nehän tulee kotio, mutta en jaksa stressata sitä ja panostan joulun tuloon. Se että onko sinulla ulkopuolisia paineita esim painostusta kodin ulkopuolelta tämäkin viestisarja kertoo kuinka mulkku äiti olen toisten mukaan
        , eikä me jakseta taistella 7vuotta suhteen alusta oli sitä riitaa ja se on syy miksi ei jakseta riidellä enää kenekään kanssa ja enemmän pelko on että vievät vaan lapset kun eivät mene kouluun tai saa toimimaan kuin toivotaan joten siksi se stressin takia haluan vain keskittyä pienien kehittämiseen kuin miettiä pelkoja menettää järkeään siinä kun asiat on selvitetty kasvu opuksissa ei mitään järkeä stressata.

        .."ja se on yhteiskunnan painostusta josta stressaan nehän tulee kotio,.."

        Sehän on vain hyvä kun tulevat niin näkevät ettei teillä ole kaikki hyvin. Siitä ne rattaat lähtevät pyörimään asioiden kuntoon saamiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        .."ja se on yhteiskunnan painostusta josta stressaan nehän tulee kotio,.."

        Sehän on vain hyvä kun tulevat niin näkevät ettei teillä ole kaikki hyvin. Siitä ne rattaat lähtevät pyörimään asioiden kuntoon saamiseksi.

        Se on raskasta ulkopuoliset ihmiset, en tykkää siitä meitä tutkitaan vuosien ajan etsimällä vikaa kun lapsella on erityisvaikeus ja koulussa on ongelmia esiintynyt. Se on raskasta jatkuvasti olla arvion keskipisteenä. Ulkopuoliset tahot stressaa en tykkää ihmisistä varsinkaan tuon x-liner tapaisista. Keksitään pahimmassa mielikuvituksessa.

        Ne on juossut aina ja sama virke taloudellinen tuen tarpeessa ja saadaan jokin vaate pinkka ja taas tiputaan ilman tukea piiriin. Taloudellinen ei ole syy olla lastensuojelussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        .."ja se on yhteiskunnan painostusta josta stressaan nehän tulee kotio,.."

        Sehän on vain hyvä kun tulevat niin näkevät ettei teillä ole kaikki hyvin. Siitä ne rattaat lähtevät pyörimään asioiden kuntoon saamiseksi.

        En ole saanut koskaan oikeata tukea sieltä kun halunnut kuntoutuksia lapselle en saa niitä kun ne kuuluu koululääkärin tuen piiriin. Joten se erottaa meidät sijaisperheestä niillä on kaikki tuki saatavana mitä lapsi tarvitsee


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Se on raskasta ulkopuoliset ihmiset, en tykkää siitä meitä tutkitaan vuosien ajan etsimällä vikaa kun lapsella on erityisvaikeus ja koulussa on ongelmia esiintynyt. Se on raskasta jatkuvasti olla arvion keskipisteenä. Ulkopuoliset tahot stressaa en tykkää ihmisistä varsinkaan tuon x-liner tapaisista. Keksitään pahimmassa mielikuvituksessa.

        Ne on juossut aina ja sama virke taloudellinen tuen tarpeessa ja saadaan jokin vaate pinkka ja taas tiputaan ilman tukea piiriin. Taloudellinen ei ole syy olla lastensuojelussa.

        Kukapa tykkäisi jos arvostellaan. Lineri sanoo asiat niinkuin olet itse sanonut.

        Sun ajatukset pyörii samaa rataa. Kaiken syy on koulussa, on yhteiskunnassa, selkäkin meni vuosi sitten. Muista että teillä on vasta eka lapsi teini-iässä, jatkoa seuraa 10 x.

        Nyt pää pois p e r s .... s t ä ja ryhtiliike koko perheelle.

        Ukko töihin, sinä samoin. Lapset päiväkotiin tai kouluun, mikä minnekin ikänsä puolesta kuuluu. Jos joku isommista jää kotiin makoilemaan, hakekoon sossun täti kotoa. Päiväkoti valmistaa koulunkäyntiin, ja siten ennaltaehkäisee tulevia koulunkäyntiongelmia. Päiväkodissa huomataan lapsen mahdolliset erityistarpeet jo varhaisessa vaiheessa. Mukavampi mennä kouluunkin kun on kavereita samalla luokalla.

        Helpottaisi taloudellista tilannettakin. Kannattaa tosiaan miettiä kun sossun tukia leikataan. Kotiäitiydestä ei makseta, vaan miehen on tienattava niin että vara elättää perhe. Se on perheen valinta.

        Seuraavaksi kuullaankin selitys miksi se ei käy.

        ->


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En ole saanut koskaan oikeata tukea sieltä kun halunnut kuntoutuksia lapselle en saa niitä kun ne kuuluu koululääkärin tuen piiriin. Joten se erottaa meidät sijaisperheestä niillä on kaikki tuki saatavana mitä lapsi tarvitsee

        Millaista kuntoutusta olet pyytänyt lapselle tai hänelle on tarjottu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa tykkäisi jos arvostellaan. Lineri sanoo asiat niinkuin olet itse sanonut.

        Sun ajatukset pyörii samaa rataa. Kaiken syy on koulussa, on yhteiskunnassa, selkäkin meni vuosi sitten. Muista että teillä on vasta eka lapsi teini-iässä, jatkoa seuraa 10 x.

        Nyt pää pois p e r s .... s t ä ja ryhtiliike koko perheelle.

        Ukko töihin, sinä samoin. Lapset päiväkotiin tai kouluun, mikä minnekin ikänsä puolesta kuuluu. Jos joku isommista jää kotiin makoilemaan, hakekoon sossun täti kotoa. Päiväkoti valmistaa koulunkäyntiin, ja siten ennaltaehkäisee tulevia koulunkäyntiongelmia. Päiväkodissa huomataan lapsen mahdolliset erityistarpeet jo varhaisessa vaiheessa. Mukavampi mennä kouluunkin kun on kavereita samalla luokalla.

        Helpottaisi taloudellista tilannettakin. Kannattaa tosiaan miettiä kun sossun tukia leikataan. Kotiäitiydestä ei makseta, vaan miehen on tienattava niin että vara elättää perhe. Se on perheen valinta.

        Seuraavaksi kuullaankin selitys miksi se ei käy.

        ->

        Aplodit! Kirjoitit hyvin.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaista kuntoutusta olet pyytänyt lapselle tai hänelle on tarjottu?

        Valtis ei ole huolinut tarjottuja apuja. Hän on itse vaatinut erilaisia erityistukia, mutta ei ole antanut tutkia mikä oikeasti on vialla - katsos jos lapsi saa vaikkapa diagnoosin kehityshäiriöstä, Valtiksen logiikalla lapsi ei pääse lukemaan esim. lääkäriksi (valtis on jo valinnut rahakkaat ammatit jokaiselle lapselleen) . Valtis luulee, että erityistuilla voidaan kuntouttaa vammaiset vammattomiksi.

        Tästäkin ollaan väännetty täällä aikoinaan paljon... Kuinka reilua se on lapselle.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtis ei ole huolinut tarjottuja apuja. Hän on itse vaatinut erilaisia erityistukia, mutta ei ole antanut tutkia mikä oikeasti on vialla - katsos jos lapsi saa vaikkapa diagnoosin kehityshäiriöstä, Valtiksen logiikalla lapsi ei pääse lukemaan esim. lääkäriksi (valtis on jo valinnut rahakkaat ammatit jokaiselle lapselleen) . Valtis luulee, että erityistuilla voidaan kuntouttaa vammaiset vammattomiksi.

        Tästäkin ollaan väännetty täällä aikoinaan paljon... Kuinka reilua se on lapselle.

        xLiner

        Valtiksen perheellä taitaa olla vain oikeuksia ja vaatimuksia. Kaiken pitäisi mennä kuten he sanelevat ja vieläpä heidän haluamaan tahtiin.

        Jos yhteiskunnan rajat tulee vastaan, se on epäoikeudenmukaisuutta.

        Jos joku taho sanoo ei, se on vääryys heitä kohtaan.

        Ei jokaisesta tule aivokirurgia vaikka opiskelisi koko ikänsä jos ei kiinnosta tai lahjakkuus ei riitä. Kannettu vesi ei tunnetusti kaivossa pysy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtiksen perheellä taitaa olla vain oikeuksia ja vaatimuksia. Kaiken pitäisi mennä kuten he sanelevat ja vieläpä heidän haluamaan tahtiin.

        Jos yhteiskunnan rajat tulee vastaan, se on epäoikeudenmukaisuutta.

        Jos joku taho sanoo ei, se on vääryys heitä kohtaan.

        Ei jokaisesta tule aivokirurgia vaikka opiskelisi koko ikänsä jos ei kiinnosta tai lahjakkuus ei riitä. Kannettu vesi ei tunnetusti kaivossa pysy.

        Valtis tietää itsekin, ettei heidän touhunsa kestä päivänvaloa. Siksi se on niin hädissään.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtis tietää itsekin, ettei heidän touhunsa kestä päivänvaloa. Siksi se on niin hädissään.

        xLiner

        Kieltämättä hyvin erikoista touhua.

        Tuskin mitään laitonta peliä mutta suurinpana näkyy pelko että joutuvat pois omalta mukavuusalueeltaan. Ainoa tavoite että yhteiskunta kustantaisi heidän vastikkeettoman ylläpidon.

        Pyörikööt hamsteripyörässään vaikka maailman tappiin asti jos niin tahtoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä hyvin erikoista touhua.

        Tuskin mitään laitonta peliä mutta suurinpana näkyy pelko että joutuvat pois omalta mukavuusalueeltaan. Ainoa tavoite että yhteiskunta kustantaisi heidän vastikkeettoman ylläpidon.

        Pyörikööt hamsteripyörässään vaikka maailman tappiin asti jos niin tahtoo.

        Lasten kaltoinkohtelu ei ole laillista.

        Eristetään muista ihmisistä, rangaistukset ovat mielivaltaisia, valtis siirtää omia pelkojaan ja ahdistustaan lapsiinsa. Syyllistää lasta mm. oman selkänsä rikkomisesta, jne...

        Henkistä pahoinpitelyä.

        Valtiksen oma valtakunta, omat diktaattorin säännöt. Kaikki ulkopuolinen on uhka. Lapsetkin saavat kuulemma mennä, jos hänen valtakuntansa sortuu.

        xLiner


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        En ole vielä tehnyt rikosilmoitusta mutta sinusta olisi pitänyt tehdä jo vuosien ajan ja toivottavasti ihmiset ymmärtää kiero kuin mikäkin korkkiruuvi. Sen verta paljon henkisenväkivallan käyttäjä olet aina ollut täällä että sinä olet myrkkyä lapsille.

        Ja sä oot Vuoden Äiti vai? 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukapa tykkäisi jos arvostellaan. Lineri sanoo asiat niinkuin olet itse sanonut.

        Sun ajatukset pyörii samaa rataa. Kaiken syy on koulussa, on yhteiskunnassa, selkäkin meni vuosi sitten. Muista että teillä on vasta eka lapsi teini-iässä, jatkoa seuraa 10 x.

        Nyt pää pois p e r s .... s t ä ja ryhtiliike koko perheelle.

        Ukko töihin, sinä samoin. Lapset päiväkotiin tai kouluun, mikä minnekin ikänsä puolesta kuuluu. Jos joku isommista jää kotiin makoilemaan, hakekoon sossun täti kotoa. Päiväkoti valmistaa koulunkäyntiin, ja siten ennaltaehkäisee tulevia koulunkäyntiongelmia. Päiväkodissa huomataan lapsen mahdolliset erityistarpeet jo varhaisessa vaiheessa. Mukavampi mennä kouluunkin kun on kavereita samalla luokalla.

        Helpottaisi taloudellista tilannettakin. Kannattaa tosiaan miettiä kun sossun tukia leikataan. Kotiäitiydestä ei makseta, vaan miehen on tienattava niin että vara elättää perhe. Se on perheen valinta.

        Seuraavaksi kuullaankin selitys miksi se ei käy.

        ->

        Ei ole huomattu esikoisestakaa päiväkodissa ja syy siinä etten ole enää pistänyt sinne juuri siitä syystä sairaalakoulu on ainut joka käsittelee niin paljon harvinaisemmat ja diagnoosit edes oikein kun on tutkimuksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millaista kuntoutusta olet pyytänyt lapselle tai hänelle on tarjottu?

        Neurospsykologin kuntoutusta sairaalasta ehdotettu esikoiselle ja pitempää kuntoutusta jota ei ole saatu ja erikseen koulunkäyntiohjaajan kouluun saatiin niinä papereilla kaksi vuotta ja suositusta myös neurosykologin kuntoutukseen mutta ei lääkäri sitä ole antanut koulupsykologi väänsi toimimtaterapiaa kun neuropsykologi ei voinut enää antaa kunnan vaan olisi pitänyt hakea kelan kuntoutusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lasten kaltoinkohtelu ei ole laillista.

        Eristetään muista ihmisistä, rangaistukset ovat mielivaltaisia, valtis siirtää omia pelkojaan ja ahdistustaan lapsiinsa. Syyllistää lasta mm. oman selkänsä rikkomisesta, jne...

        Henkistä pahoinpitelyä.

        Valtiksen oma valtakunta, omat diktaattorin säännöt. Kaikki ulkopuolinen on uhka. Lapsetkin saavat kuulemma mennä, jos hänen valtakuntansa sortuu.

        xLiner

        Mikä ihme sinua vaivaa vieläkin , jos olet noin huolissa tee se lastensuojelu ilmoitus. Pelkää valheita latelet. Osa totuuksia ja osa valheita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lasten kaltoinkohtelu ei ole laillista.

        Eristetään muista ihmisistä, rangaistukset ovat mielivaltaisia, valtis siirtää omia pelkojaan ja ahdistustaan lapsiinsa. Syyllistää lasta mm. oman selkänsä rikkomisesta, jne...

        Henkistä pahoinpitelyä.

        Valtiksen oma valtakunta, omat diktaattorin säännöt. Kaikki ulkopuolinen on uhka. Lapsetkin saavat kuulemma mennä, jos hänen valtakuntansa sortuu.

        xLiner

        Mites minun lapseni nyt rikkoi minun selän kun syylistät häntä tässä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtis tietää itsekin, ettei heidän touhunsa kestä päivänvaloa. Siksi se on niin hädissään.

        xLiner

        Hei kun soitan poliisille tämä on nyt niin vakavaa että haluan sinun pysyvän poissa meidän perheestä. Se on selvä asia että sinun on vastattava omista teoistasi ja istua vankilassa jaa saada sinut vastuuseen. Alkaa niin paksunee nämä sinun juttusi. Sinut on pidettävä poissa läheltä perhettäni olen sinulle tullut pakko mieleeksi sinun juttujesi päätellen.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Stressi ei tee hyvää kenellekään, päivä kerrallaan

        Epäilen tuo xliner taitaa olla mustasukkainen kun tuli tähän kertomaan minusta kauhutarinoita. Nyt näet henkisen kiusaajani äärimmillään. olen pahoillani hänestä.

        Kasvatus on hänelle diktaatturia kun kerron syyn seurauksen se on sille uhkailua jos lapsi ei mene kouluun se että sairaalakouluun on mentävä jos ne tukee sitä ja jos ei mene sinne silloin laiminlyöntäisiin myös hoito se on ongelma. .🤦🏻‍♀️
        Se ei ymmärrä kuntoutukset lieventää kuin kielenkehityksen viivästymistä eikä ymmärrä läpi elämän kiusana. Eikä uskaltanut tehdä noista lastensuojeluilmoituksia vaan tehnyt törkeää kunnianloukkausta vaan jatkaa. Taitaa olla patoutumia.

        Täytyy selvittää miten saan sen vastuuseen ehkä jos sinä tai joku tuosta tekee rikosilmoituksen kun näkee rikoksen ja eikö se niinkin päin käy ongelma on etten tuolle vainolle enää oikein mitään voi mutta lähelle kotioni en sitä halua kovasti tänne pyrkii olen kirjoittanut jo tähän tekisi sen lastensuojelu ilmoituksen kyllä ne selvittää sitten mutta häntä ei tarvita nähdä enkä halua häntä sotkemaan elämääni niin on vainoamisen rajat jo näissäkin mennyt.

        Tuohan jatkaa tuota kovin möyhemtää valheita ja lisää totuttaa sekaan. Olen sitä mieltä kasvatukset on lyöty kuin lakiin lyöty oppivelvollisuus se opiskelu on saatava menee. Jos lapseni pelkäisi minua ei ne öitä valvoisi. Seuraamus ei ole uhkaus.

        Tuo x-liner tahtoon vääntää en halua sitä lähelle kuka tahtoisi toivottavast harmis ja AV vievät kivalle retkelle eivätkö edes olisi edes minuun yhteyttä vahingossa enää.😁 taitaa olla aika yksinäinen tapaus kun keskittyy vain minun möyhentämiseen julkiseksi valheita minusta latelemalla.



        ehkä ymmärrät nyt miksi en oikein tykkää kaverata sellaisten kanssa jotka on tuon ihmisen kavereita. Ovat oppineet ne vaan vääntää asioita ääirimpiin muotoihin. Kun ei halua tuollaisia ihmisiä elämään tai lähelle jotka tekee kaikesta manipuloi huonoksi ihmiseksi. Minusta on jännä miten ihmeessä on niin katkeroituneena sillähän on ne ystävinä. En minä tuollaista huoli ystäväkseni. Sen vuoksi tiedän ketä varoa. Kannattaisi myös itsekin suosittelen täytyy nyt lapsillekin näyttää nämä viestit täältä.

        Poliisi saa tuollaiset törkeät kunnianloukkaajat tapaukset hoitaa mutta kun tarvitsee minut paikalle ja en halua häntä lähelle enkä edes sovintoa tehdä hänen kanssaan tuota ei saa edes lähelleni missään muotoa päästä. Herran tähden on kovin kiihkeästi törkeästi kunnianloukkaa minua.

        Se että vieläkään mitään diktaattoria tee vanhemmista ja onneksi edes toiset osaa kunnioittaa perheen sääntöjä ja kasvatusta. Toiset ei edes pidä paikkaansa erittäin kiihkeä sellainen tapaus on nyt minä olisin kuin aiheuttanut hänen elämänsä pilaamisen kun hyökkii kovin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kieltämättä hyvin erikoista touhua.

        Tuskin mitään laitonta peliä mutta suurinpana näkyy pelko että joutuvat pois omalta mukavuusalueeltaan. Ainoa tavoite että yhteiskunta kustantaisi heidän vastikkeettoman ylläpidon.

        Pyörikööt hamsteripyörässään vaikka maailman tappiin asti jos niin tahtoo.

        Niin minustakin erikoista touhua elä huoli selkäni ei ole työkuntoinen joten on hoidettava mieskin miettinyt menevän ihan hoitoon ja se on tärkeämpää niin päin kun ei tunnu kestävän tätä stressiä mitä yhteiskunta pistää sitten se on virallisesti sairaskortissossa joten saadaan varmaan ihan viralliset paperit hoitaa kotona lapsia ja ehkä pääsen takaisin varhaiseläkkeelleni.🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valtis tietää itsekin, ettei heidän touhunsa kestä päivänvaloa. Siksi se on niin hädissään.

        xLiner

        Niih minähän tänne kasvonikin olen pistänyt miten niin ei kestä päivän valoa, jos kasvoni pistän tänne. . https://aijaa.com/Tb35wF
        Sinuahan minä en kestä tai halua lähelleni. Siinä on se poliisille se kuvakin enemmän sinä et kestä itse rehellisesti ilmottautua päivän valoon pistää sitten niitä lastensuojelu ilmoituksia.


      • valtakunta kirjoitti:

        Niih minähän tänne kasvonikin olen pistänyt miten niin ei kestä päivän valoa, jos kasvoni pistän tänne. . https://aijaa.com/Tb35wF
        Sinuahan minä en kestä tai halua lähelleni. Siinä on se poliisille se kuvakin enemmän sinä et kestä itse rehellisesti ilmottautua päivän valoon pistää sitten niitä lastensuojelu ilmoituksia.

        Kerran jo pyysin pistää mutta silti et pistänyt vaan jatkoit sinulla vaan haluja selvittää olin paikkani ikävä kyllä.


        https://keskustelu.suomi24.fi/t/18146158/viinaan-meno-on-huono-asia#comment-124773834

        Koska olet väärässä ja yrität vaan kuin sanoin manipuloida etten tekisi sinusta poliisille ilmoitusta, vilkutella lastensuojeluilmoituksia pelkkää pahan tekoa tämä sinulta on törkeää kunnianloukkausta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Niin minustakin erikoista touhua elä huoli selkäni ei ole työkuntoinen joten on hoidettava mieskin miettinyt menevän ihan hoitoon ja se on tärkeämpää niin päin kun ei tunnu kestävän tätä stressiä mitä yhteiskunta pistää sitten se on virallisesti sairaskortissossa joten saadaan varmaan ihan viralliset paperit hoitaa kotona lapsia ja ehkä pääsen takaisin varhaiseläkkeelleni.🥰

        No jo on hankalaa jos molemmat vanhemmat ovat työkyvyttömiä, joko fyysisen tai psyykkisen syyn takia. Vanhempien sairastuminen velvoittaa sossun tarkistamaan ja turvaamaan lasten hyvinvointia. Ainakin henkinen sairastuminen -> hoitava taho nimittäin ilmoittaa.

        Kai ootte kertoneet kouluhaluttomalle että te romahdatte eikä voimavaranne riitä kauan. Koko perhe kärsii. Luulisi lapselta sen verran empaattisuutta löytyvän että ottaa ikätasoistaan vastuuta käytöksestään tai edes yrittäisi parhaansa. Jos lapsen kiukuttelu on turhaa, mä ottaisin lapselta jonkin edun tai kivan jutun pois joka koulupalaverikäynnistä joka vie vanhempien aikaa.

        Takaisin varhaiseläkkeelle? Taidat jotenkin sotkea kuntoutustuen ja varhennetun työ tai vanhuuseläkkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jo on hankalaa jos molemmat vanhemmat ovat työkyvyttömiä, joko fyysisen tai psyykkisen syyn takia. Vanhempien sairastuminen velvoittaa sossun tarkistamaan ja turvaamaan lasten hyvinvointia. Ainakin henkinen sairastuminen -> hoitava taho nimittäin ilmoittaa.

        Kai ootte kertoneet kouluhaluttomalle että te romahdatte eikä voimavaranne riitä kauan. Koko perhe kärsii. Luulisi lapselta sen verran empaattisuutta löytyvän että ottaa ikätasoistaan vastuuta käytöksestään tai edes yrittäisi parhaansa. Jos lapsen kiukuttelu on turhaa, mä ottaisin lapselta jonkin edun tai kivan jutun pois joka koulupalaverikäynnistä joka vie vanhempien aikaa.

        Takaisin varhaiseläkkeelle? Taidat jotenkin sotkea kuntoutustuen ja varhennetun työ tai vanhuuseläkkeen.

        Olin itse tuhoisuudesta jo noin 18 vuotiaana varhaiseläkkeellä koska mies ollut tuollainen koko elämän itsetuhoinen enkä voinut erota hänestä. kyllä se tieto on papereissa ihan kaikessa näkyy. Ei se ole salailtu tieto olen myös kertonut sen. Tarkoittaako että sinusta ihmiset ei saa edes yrittää elää ilman leimaa ja oikeutettuja perhe elämään

        Lapsien takia sen elämänliekin sain kun aloin odottaa, sen vuoksi tuo xliner tietää sen ja jatkuvasti minun kimpussani on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jo on hankalaa jos molemmat vanhemmat ovat työkyvyttömiä, joko fyysisen tai psyykkisen syyn takia. Vanhempien sairastuminen velvoittaa sossun tarkistamaan ja turvaamaan lasten hyvinvointia. Ainakin henkinen sairastuminen -> hoitava taho nimittäin ilmoittaa.

        Kai ootte kertoneet kouluhaluttomalle että te romahdatte eikä voimavaranne riitä kauan. Koko perhe kärsii. Luulisi lapselta sen verran empaattisuutta löytyvän että ottaa ikätasoistaan vastuuta käytöksestään tai edes yrittäisi parhaansa. Jos lapsen kiukuttelu on turhaa, mä ottaisin lapselta jonkin edun tai kivan jutun pois joka koulupalaverikäynnistä joka vie vanhempien aikaa.

        Takaisin varhaiseläkkeelle? Taidat jotenkin sotkea kuntoutustuen ja varhennetun työ tai vanhuuseläkkeen.

        Kyllä minut on tutkittu jo silloinkin🥰 kun sairaatuin kun lääköri oli huolissaan minusta ja lapsista ja riideltiin suhteen alusta 7vuotta. Ei se muuta meidän tapausta ollenkaa olemme olleet tätä koko ajan. Sen vuoksi xliner vaan tuossa harrastaakin jatkuvasti henkistä väkivaltaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jo on hankalaa jos molemmat vanhemmat ovat työkyvyttömiä, joko fyysisen tai psyykkisen syyn takia. Vanhempien sairastuminen velvoittaa sossun tarkistamaan ja turvaamaan lasten hyvinvointia. Ainakin henkinen sairastuminen -> hoitava taho nimittäin ilmoittaa.

        Kai ootte kertoneet kouluhaluttomalle että te romahdatte eikä voimavaranne riitä kauan. Koko perhe kärsii. Luulisi lapselta sen verran empaattisuutta löytyvän että ottaa ikätasoistaan vastuuta käytöksestään tai edes yrittäisi parhaansa. Jos lapsen kiukuttelu on turhaa, mä ottaisin lapselta jonkin edun tai kivan jutun pois joka koulupalaverikäynnistä joka vie vanhempien aikaa.

        Takaisin varhaiseläkkeelle? Taidat jotenkin sotkea kuntoutustuen ja varhennetun työ tai vanhuuseläkkeen.

        Peliajan menetys ihan riittävä ollut ne kärsii siitä ihan tarpeeksi kun pistän korvat kirjaimellisesti sormilla kiinni kun se alkaa harmittaa jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olin itse tuhoisuudesta jo noin 18 vuotiaana varhaiseläkkeellä koska mies ollut tuollainen koko elämän itsetuhoinen enkä voinut erota hänestä. kyllä se tieto on papereissa ihan kaikessa näkyy. Ei se ole salailtu tieto olen myös kertonut sen. Tarkoittaako että sinusta ihmiset ei saa edes yrittää elää ilman leimaa ja oikeutettuja perhe elämään

        Lapsien takia sen elämänliekin sain kun aloin odottaa, sen vuoksi tuo xliner tietää sen ja jatkuvasti minun kimpussani on.

        -Tarkoittaako että sinusta ihmiset ei saa edes yrittää elää ilman leimaa ja oikeutettuja perhe elämään

        Missä kohdassa puhuin mistään leimasta tai oikeudettomuudesta perhe elämään?!

        Perskules, päinvastoin! Psykiatrisen potilaan tueksi kootun moniammatillisen työryhmän tavoitehan on saada potilas takaisin normaaliin elämään eikä leimata. Sossu tukee lastenhoidossa, varmistaa näin että vanhemman voimavarat joita tarvii parantuakseen, ei mene lastenhoitoon ja vanhempi tietää että lapsi on turvassa. Sitä mm. tarkoittaa hyvä hoitosuhde. On tervettä myöntää jos ja kun ei jaksa.

        Onko teille tarjottu kotiapua?

        Jokainen vanhempi väsyy, mutta jos väsymyspäiviä on enempi kuin tavallisia, kannattaa hakea apua. Ja sun mukaan teillä on vaikeeta, ja varmasti onkin jos kaksi vanhempaa ei saa nuorta aamulla kouluun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        -Tarkoittaako että sinusta ihmiset ei saa edes yrittää elää ilman leimaa ja oikeutettuja perhe elämään

        Missä kohdassa puhuin mistään leimasta tai oikeudettomuudesta perhe elämään?!

        Perskules, päinvastoin! Psykiatrisen potilaan tueksi kootun moniammatillisen työryhmän tavoitehan on saada potilas takaisin normaaliin elämään eikä leimata. Sossu tukee lastenhoidossa, varmistaa näin että vanhemman voimavarat joita tarvii parantuakseen, ei mene lastenhoitoon ja vanhempi tietää että lapsi on turvassa. Sitä mm. tarkoittaa hyvä hoitosuhde. On tervettä myöntää jos ja kun ei jaksa.

        Onko teille tarjottu kotiapua?

        Jokainen vanhempi väsyy, mutta jos väsymyspäiviä on enempi kuin tavallisia, kannattaa hakea apua. Ja sun mukaan teillä on vaikeeta, ja varmasti onkin jos kaksi vanhempaa ei saa nuorta aamulla kouluun.

        Siitä kotiapu olen sen avun kieltäytynyt kun eivät käytä FFP2 kotonani mutta lastensuojelutätit ja perhetyö käyttää sanoi kunnioittaa perhettä ja siksi käyttävät koska perheessä on riskiryhmäläisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        -Tarkoittaako että sinusta ihmiset ei saa edes yrittää elää ilman leimaa ja oikeutettuja perhe elämään

        Missä kohdassa puhuin mistään leimasta tai oikeudettomuudesta perhe elämään?!

        Perskules, päinvastoin! Psykiatrisen potilaan tueksi kootun moniammatillisen työryhmän tavoitehan on saada potilas takaisin normaaliin elämään eikä leimata. Sossu tukee lastenhoidossa, varmistaa näin että vanhemman voimavarat joita tarvii parantuakseen, ei mene lastenhoitoon ja vanhempi tietää että lapsi on turvassa. Sitä mm. tarkoittaa hyvä hoitosuhde. On tervettä myöntää jos ja kun ei jaksa.

        Onko teille tarjottu kotiapua?

        Jokainen vanhempi väsyy, mutta jos väsymyspäiviä on enempi kuin tavallisia, kannattaa hakea apua. Ja sun mukaan teillä on vaikeeta, ja varmasti onkin jos kaksi vanhempaa ei saa nuorta aamulla kouluun.

        On järjentöntö perhe ulkopuolisia kohtaan varustautuu suojilla omassa kotona. Perheeni käyttää yleisissä tiloissa FFP2 lapset ovat sankareita yrittää parhaansa mukaan olla tautia levittämättä ja saamatta tautia ja kärsiä seurauksista

        ”Tämän­hetkisten tietojen mukaan viikolla 47 kuoli yhteensä 1 225 ihmistä. Kyseessä on marraskuun 20. päivänä alkanut viikko.”

        https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010046339.html


      • Anonyymi kirjoitti:

        -Tarkoittaako että sinusta ihmiset ei saa edes yrittää elää ilman leimaa ja oikeutettuja perhe elämään

        Missä kohdassa puhuin mistään leimasta tai oikeudettomuudesta perhe elämään?!

        Perskules, päinvastoin! Psykiatrisen potilaan tueksi kootun moniammatillisen työryhmän tavoitehan on saada potilas takaisin normaaliin elämään eikä leimata. Sossu tukee lastenhoidossa, varmistaa näin että vanhemman voimavarat joita tarvii parantuakseen, ei mene lastenhoitoon ja vanhempi tietää että lapsi on turvassa. Sitä mm. tarkoittaa hyvä hoitosuhde. On tervettä myöntää jos ja kun ei jaksa.

        Onko teille tarjottu kotiapua?

        Jokainen vanhempi väsyy, mutta jos väsymyspäiviä on enempi kuin tavallisia, kannattaa hakea apua. Ja sun mukaan teillä on vaikeeta, ja varmasti onkin jos kaksi vanhempaa ei saa nuorta aamulla kouluun.

        Miehen mielenterveystoimiston lääkäri ohje oli tehdä lapsia😁 eikö ole jännä.
        Minusta se oli yllättävää ja lopputulos tuolle xliner kokee lapsieni kärsivän suojista jotka vähentää saada koronaa ja muita hengitystiesairauksia 95-100%.
        Muutenkin ei olla oltu mtt asiakkaita 13vuoteen että varmasti virallisesti ollessa saisikin paremmin olla ihan rahan menetys pelkoa kotona kuin puhua siitä että jos mennään naimisiin ja sen kuolemisesta paremmin rahaa pärjääkseen kyllä noi asiat on yhtä ikävä aina kuulla.

        Eikä helpota muuta ei saa kuin juosta jossain palvereissa vaan ja keskittyä vaan elämiseen ja omiin kokemus onnistumisiin.

        Sanon aina menisi lääkäriin ja puhuu vaan ettei ne ottaisi tosissaan kuin joka 5 kuolee kun hakee apua hakemisen päivänä itsemurhan ajatuksille.

        Tiedän vaan että hänen itsetuhoongelmat johtuu hänen koulukiusaamisen ja perheväkivallan takia.


        Tuollainen xliner pahimman luokan väkivallan käyttäjä joka olisi pitänyt jo olla aikapäivää sitten vankilassa mutta odottaa vain että teen siitä rikosilmoitusta mutta silloin minut pitäisi salata häneltä itseni ja perheeni.

        Ei se koskaan lopeta se jatkaa ja kauan kuin näet.


      • valtakunta kirjoitti:

        Miehen mielenterveystoimiston lääkäri ohje oli tehdä lapsia😁 eikö ole jännä.
        Minusta se oli yllättävää ja lopputulos tuolle xliner kokee lapsieni kärsivän suojista jotka vähentää saada koronaa ja muita hengitystiesairauksia 95-100%.
        Muutenkin ei olla oltu mtt asiakkaita 13vuoteen että varmasti virallisesti ollessa saisikin paremmin olla ihan rahan menetys pelkoa kotona kuin puhua siitä että jos mennään naimisiin ja sen kuolemisesta paremmin rahaa pärjääkseen kyllä noi asiat on yhtä ikävä aina kuulla.

        Eikä helpota muuta ei saa kuin juosta jossain palvereissa vaan ja keskittyä vaan elämiseen ja omiin kokemus onnistumisiin.

        Sanon aina menisi lääkäriin ja puhuu vaan ettei ne ottaisi tosissaan kuin joka 5 kuolee kun hakee apua hakemisen päivänä itsemurhan ajatuksille.

        Tiedän vaan että hänen itsetuhoongelmat johtuu hänen koulukiusaamisen ja perheväkivallan takia.


        Tuollainen xliner pahimman luokan väkivallan käyttäjä joka olisi pitänyt jo olla aikapäivää sitten vankilassa mutta odottaa vain että teen siitä rikosilmoitusta mutta silloin minut pitäisi salata häneltä itseni ja perheeni.

        Ei se koskaan lopeta se jatkaa ja kauan kuin näet.

        Siis lapsuuden aikaisista perheväkivallan takia ja lapsuuden koulukiusaamisen. No joo. Joskus tippuu sanoja mutta olen jo aiemmin kertonut täällä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Siis lapsuuden aikaisista perheväkivallan takia ja lapsuuden koulukiusaamisen. No joo. Joskus tippuu sanoja mutta olen jo aiemmin kertonut täällä.

        En usko että lääkäri on sanoa töksäyttänyt että teeppä lapsia. Paremminkin ajatella tulevaisuutta sitten kun tulee perhettä ja seurata lasten kasvamista ylpeänä ym. Ne puheet antaa toivoa ja kehottaa katsomaan tulevaisuuteen , valoa tunnelin päässä , elämän eteenpäin menemistä.

        Onko sun miehellä edelleen itsetuhoisia puheita? Jos on , näet ettei noin suuren lapsimäärän tekeminen ole auttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko että lääkäri on sanoa töksäyttänyt että teeppä lapsia. Paremminkin ajatella tulevaisuutta sitten kun tulee perhettä ja seurata lasten kasvamista ylpeänä ym. Ne puheet antaa toivoa ja kehottaa katsomaan tulevaisuuteen , valoa tunnelin päässä , elämän eteenpäin menemistä.

        Onko sun miehellä edelleen itsetuhoisia puheita? Jos on , näet ettei noin suuren lapsimäärän tekeminen ole auttanut.

        Mä kyseenalastaisin lääkärin ammattitaitoa, jos hän kehottaa epätasapainoisen potilaan tehdä lapsia. Suorastaan vastuutonta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyseenalastaisin lääkärin ammattitaitoa, jos hän kehottaa epätasapainoisen potilaan tehdä lapsia. Suorastaan vastuutonta.

        No minäpäs olen kuullut kun potilasta kehotettiin lukemaan lääkäriksi, sivusta tosin 😂


      • E-Lukka kirjoitti:

        No minäpäs olen kuullut kun potilasta kehotettiin lukemaan lääkäriksi, sivusta tosin 😂

        Minä tykkään kovastikin siitä lääkäristä. Miekin meni heti töihinkin kun sai esikoisensa isälleni toisin, enkä nyt oikein ikinä meinannut nähdä miestä. olisi varmasti sille tielle jäänytkin, jos en olisi riidellyt asiasta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä tykkään kovastikin siitä lääkäristä. Miekin meni heti töihinkin kun sai esikoisensa isälleni toisin, enkä nyt oikein ikinä meinannut nähdä miestä. olisi varmasti sille tielle jäänytkin, jos en olisi riidellyt asiasta.

        Miekin=mieskin


      • valtakunta kirjoitti:

        Minä tykkään kovastikin siitä lääkäristä. Miekin meni heti töihinkin kun sai esikoisensa isälleni toisin, enkä nyt oikein ikinä meinannut nähdä miestä. olisi varmasti sille tielle jäänytkin, jos en olisi riidellyt asiasta.

        Olin hölmösti nyt tässä muotoillut siis meni toisin isälleni töihin kun mies minun kanssa sen lapsensa esikoisen teki 🤦🏻‍♀️ voi noloa. pitäisi väliin paremmin katsoa, mitä kirjoittaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olin itse tuhoisuudesta jo noin 18 vuotiaana varhaiseläkkeellä koska mies ollut tuollainen koko elämän itsetuhoinen enkä voinut erota hänestä. kyllä se tieto on papereissa ihan kaikessa näkyy. Ei se ole salailtu tieto olen myös kertonut sen. Tarkoittaako että sinusta ihmiset ei saa edes yrittää elää ilman leimaa ja oikeutettuja perhe elämään

        Lapsien takia sen elämänliekin sain kun aloin odottaa, sen vuoksi tuo xliner tietää sen ja jatkuvasti minun kimpussani on.

        Niin, sullahan on joku mt-diagnooskin niiltä ajoilta. Jonka tosin itse kiellät.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sullahan on joku mt-diagnooskin niiltä ajoilta. Jonka tosin itse kiellät.

        xLiner

        Ei saisi diagnosoida ei saisi elämäntilanteessa jossa kriisi yllä jostais muusta aiheuttavaa kuin parisuhderiidat jotka oli yllä ja sitähän et tainut tietää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sullahan on joku mt-diagnooskin niiltä ajoilta. Jonka tosin itse kiellät.

        xLiner

        Oletko sinä kunnossa?? Sillä ei ole edes mitään merkitystä mikä diagnoosi minulle vaikeassa elämän tilanteessa virheellisesti annetaan. Sinun ongelmat on selkeämmät tuollaista ihmistä ei missään nimessä voi lähelle ottaa kuvittelee kaiken miten sattuu pahimman asian kautta tapahtuvan, mikä on jokaiselle ihmiselle sinun kumppaneille tulee olemaan hyvin raskas ja enkä ihmetteli en edes itse jaksaisi. Miten edes pärjäät elämässä jos et itse pysty luottaa edes että minut tutkittaisiin kuin pyrit minua kunnialoukkaamaan halveltamalla ja perättömilläkin asioilla julkisesti netissä?


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Ei saisi diagnosoida ei saisi elämäntilanteessa jossa kriisi yllä jostais muusta aiheuttavaa kuin parisuhderiidat jotka oli yllä ja sitähän et tainut tietää.

        Siinähän ne häiriöt juuri näkyvät, kriiseissä.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sullahan on joku mt-diagnooskin niiltä ajoilta. Jonka tosin itse kiellät.

        xLiner

        Senkin ihan henkilö psykologi joka meidät otti vastaan yhdessä sanoin näin itse minulle, meillä on parisuhde ongelmia eikä usko minulla olevan mielenterveyshäiriötä, joka minulle on langetettu että se pitää tutkia. Enkä nyt ihan itse sitä keksinyt ja luotto koko puliuun meni siinä vaiheessa kun piti miehenkin piti siihen todistajaksi ottaa näin se toimii. Ikävä kyllä en ole jaksanut asiaa hoitaa sen jälkeen olen huono hoitamaan asioitani ja minun pitää henkilö joka olisi auttanut näissä ja pistän muut edelle ja nytkin sinun takia. Maailman turhin asia saada vain puhdistaa mainetta läpi elämän että voisi saada inhimillinen elämän ja hyvän itsetunnon. Alan hoitamaan sinun ongelmat nyt erikseen että saat sen mitä oikeasti tarvitse jonkun polun elämällesi jota lähtee tarpomaan eikä varmasti sinun elämä ole herkkua kun olet ollut noin sitkeästi minun kimpussa.
        https://aijaa.com/WZnPPe


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Senkin ihan henkilö psykologi joka meidät otti vastaan yhdessä sanoin näin itse minulle, meillä on parisuhde ongelmia eikä usko minulla olevan mielenterveyshäiriötä, joka minulle on langetettu että se pitää tutkia. Enkä nyt ihan itse sitä keksinyt ja luotto koko puliuun meni siinä vaiheessa kun piti miehenkin piti siihen todistajaksi ottaa näin se toimii. Ikävä kyllä en ole jaksanut asiaa hoitaa sen jälkeen olen huono hoitamaan asioitani ja minun pitää henkilö joka olisi auttanut näissä ja pistän muut edelle ja nytkin sinun takia. Maailman turhin asia saada vain puhdistaa mainetta läpi elämän että voisi saada inhimillinen elämän ja hyvän itsetunnon. Alan hoitamaan sinun ongelmat nyt erikseen että saat sen mitä oikeasti tarvitse jonkun polun elämällesi jota lähtee tarpomaan eikä varmasti sinun elämä ole herkkua kun olet ollut noin sitkeästi minun kimpussa.
        https://aijaa.com/WZnPPe

        Soitapa huomenna lastenvalvojalle ja kerro sille näitä samoja asioita mitä täällä jauhat. Pyydä niitä vaikka lukemaan sun kirjoituksiasi täältä. Varmasti saat apua.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soitapa huomenna lastenvalvojalle ja kerro sille näitä samoja asioita mitä täällä jauhat. Pyydä niitä vaikka lukemaan sun kirjoituksiasi täältä. Varmasti saat apua.

        xLiner

        Sehän juuri tulee sieltä tuokin henkilö joten tarvitset apua koska oli auttamassa minun vaikeuksien diagnosinoisimassa asioissa kyllä olen palvereissa ollut ja en jaksa niitä minullakin joskus saada olla poissa jatkuvasta stressistä kuin sanoin viekää jo lapset jos noin huono vanhempi olen. Tottakai minulla itsetunto on heikoilla eikä sinun henkinen kiusaaminen ole mikään avain kuin sinun kaltaiset saada pois hyvien ihmisten kimpusta pois.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Sehän juuri tulee sieltä tuokin henkilö joten tarvitset apua koska oli auttamassa minun vaikeuksien diagnosinoisimassa asioissa kyllä olen palvereissa ollut ja en jaksa niitä minullakin joskus saada olla poissa jatkuvasta stressistä kuin sanoin viekää jo lapset jos noin huono vanhempi olen. Tottakai minulla itsetunto on heikoilla eikä sinun henkinen kiusaaminen ole mikään avain kuin sinun kaltaiset saada pois hyvien ihmisten kimpusta pois.

        Lasua tarkoitin, en valvojaa.

        Mutta juu, ymmärrä nyt pyytää apua teidän tilanteeseen.

        Minusta et kuitenkaan saa syyllistä teidän ongelmiinne vaikka kuinka vääntäisit.

        xLiner


      • valtakunta kirjoitti:

        Olin hölmösti nyt tässä muotoillut siis meni toisin isälleni töihin kun mies minun kanssa sen lapsensa esikoisen teki 🤦🏻‍♀️ voi noloa. pitäisi väliin paremmin katsoa, mitä kirjoittaa.

        "sai esikoisensa isälleni" kuulosti kyllä hiukan kyseenalaiselta toiminnalta 😁, kyllä siitä selkoa sai kun hetken tulkitsi


      • valtakunta kirjoitti:

        Sehän juuri tulee sieltä tuokin henkilö joten tarvitset apua koska oli auttamassa minun vaikeuksien diagnosinoisimassa asioissa kyllä olen palvereissa ollut ja en jaksa niitä minullakin joskus saada olla poissa jatkuvasta stressistä kuin sanoin viekää jo lapset jos noin huono vanhempi olen. Tottakai minulla itsetunto on heikoilla eikä sinun henkinen kiusaaminen ole mikään avain kuin sinun kaltaiset saada pois hyvien ihmisten kimpusta pois.

        Sinun kaltaiset pitää saada pois, hyvien ihmisten kimpusta.
        Eikä päästä valtaan lihakset ei sinua enää auta siinä tapauksessa vaikka minulla olisi mikä diagnoosi sinullahan ei ole minkäänlaista oikeutta henkistä väkivaltaa käyttää minua kohtaan.

        Tuntuu kuin olisit joku joka kuvittelee olevan minun exä ja riitelisi minun lapsistani kuin olisi hänen omansa, että minulta haluaisit ne vietäisiin mikään muu ongelmahan sinulla ei ole kuin ollut minua tässä halventaa äitinä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Sinun kaltaiset pitää saada pois, hyvien ihmisten kimpusta.
        Eikä päästä valtaan lihakset ei sinua enää auta siinä tapauksessa vaikka minulla olisi mikä diagnoosi sinullahan ei ole minkäänlaista oikeutta henkistä väkivaltaa käyttää minua kohtaan.

        Tuntuu kuin olisit joku joka kuvittelee olevan minun exä ja riitelisi minun lapsistani kuin olisi hänen omansa, että minulta haluaisit ne vietäisiin mikään muu ongelmahan sinulla ei ole kuin ollut minua tässä halventaa äitinä.

        Onhan tässä luettu kaikelaisista hirviöperheistä ja Vilja-Eerikoista.

        Kukaan ei puuttunut tosissaan, vaikka kaikki lähellä näkivät mikä tilanne on.

        Varmaan täällä palstallakin sitten sama tilanne kun teidän perhe on lööpeissä. "Ei sitä osannut ajatella että se ihan tosissaan on noin sairas...", tai "ei kuulu mulle, miksei sossu puuttunut.."

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tässä luettu kaikelaisista hirviöperheistä ja Vilja-Eerikoista.

        Kukaan ei puuttunut tosissaan, vaikka kaikki lähellä näkivät mikä tilanne on.

        Varmaan täällä palstallakin sitten sama tilanne kun teidän perhe on lööpeissä. "Ei sitä osannut ajatella että se ihan tosissaan on noin sairas...", tai "ei kuulu mulle, miksei sossu puuttunut.."

        xLiner

        se ei ole edes minun valvoja. Oma sosiaali hetkelliseksi kun olen anonut ja teki selväksi ettei auta kuin työlistymisen suhteen.


        Kuulostat vaan jatkuvasti että sinusta kouluongelmat on syy perheessä olisi erikan tapauksia.
        Aloitukseni on täysin ettei väkivaltaa eikä henkistä väkivaltaa mitä sinä tässä harrastat koko ajan.


      • E-Lukka kirjoitti:

        "sai esikoisensa isälleni" kuulosti kyllä hiukan kyseenalaiselta toiminnalta 😁, kyllä siitä selkoa sai kun hetken tulkitsi

        Sinä sait minut nauramaan ja rakastan sitä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        se ei ole edes minun valvoja. Oma sosiaali hetkelliseksi kun olen anonut ja teki selväksi ettei auta kuin työlistymisen suhteen.


        Kuulostat vaan jatkuvasti että sinusta kouluongelmat on syy perheessä olisi erikan tapauksia.
        Aloitukseni on täysin ettei väkivaltaa eikä henkistä väkivaltaa mitä sinä tässä harrastat koko ajan.

        Linerillä on oikeus sanoa mielipiteensä. Tämä on keskustelupalsta.

        Älä sinä kerro henkilökohtaisia asioitasi jos et ole valmis ottamaan kritiikkiä.

        Lue kaikki kirjoituksesi ajatuksen kanssa läpi, näet mitä kaikkea olet vuosien aikana tänne suoltanut.

        Tekstiviestiketjukin paljasti että SINÄ päätät milloin näet parhaaksesi mennä varatulle ajalle. En katsonut tarkemmin minne se olikaan mutta anyway.

        Etkö kestä arvostelua kun nimität mielipiteen sanojia kiusaajiksi ja kieroiksi?
        Sä nimittelet, muilta se on kunnianloukkaus sua kohtaan, niinkö?

        Ai niin, yritätkö rikosilmoituksen teon uhkaamisella rajoittaa sananvapautta? Ei kannata.

        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-pakottaminen
        ..
        Uhria voidaan kuitenkin uhata myös laillisella asialla esimerkiksi rikosilmoituksen tekemisellä. Uhkaaminen voi tapahtua suullisesti, kirjallisesti tai elein. Oleellista on, että väkivallalla tai uhkauksella tekijä pakottaa uhrin tekemään, sietämään tai tekemättä jättämään jotakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Linerillä on oikeus sanoa mielipiteensä. Tämä on keskustelupalsta.

        Älä sinä kerro henkilökohtaisia asioitasi jos et ole valmis ottamaan kritiikkiä.

        Lue kaikki kirjoituksesi ajatuksen kanssa läpi, näet mitä kaikkea olet vuosien aikana tänne suoltanut.

        Tekstiviestiketjukin paljasti että SINÄ päätät milloin näet parhaaksesi mennä varatulle ajalle. En katsonut tarkemmin minne se olikaan mutta anyway.

        Etkö kestä arvostelua kun nimität mielipiteen sanojia kiusaajiksi ja kieroiksi?
        Sä nimittelet, muilta se on kunnianloukkaus sua kohtaan, niinkö?

        Ai niin, yritätkö rikosilmoituksen teon uhkaamisella rajoittaa sananvapautta? Ei kannata.

        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-pakottaminen
        ..
        Uhria voidaan kuitenkin uhata myös laillisella asialla esimerkiksi rikosilmoituksen tekemisellä. Uhkaaminen voi tapahtua suullisesti, kirjallisesti tai elein. Oleellista on, että väkivallalla tai uhkauksella tekijä pakottaa uhrin tekemään, sietämään tai tekemättä jättämään jotakin.

        Sananvapaus ei annan rikkoa lakia. Kuin valheita tänne päästellä.

        ”Sananvapaus ei tarkoita sitä, että mitä tahansa saa sanoa. Sananvapauteen kuuluu vastuu. Jokaisen kunnia ja yksityiselämä on turvattu myös perustuslaissa. Kun kysymys on sananvapauden ja yksityiselämän välisestä konfliktista, oikeuksia joudutaan punnitsemaan: kumpi oikeus on vahvempi, kun otetaan huomioon olosuhteet?”

        https://journalistiliitto.fi/fi/pelisaannot/sananvapaus/


      • Anonyymi kirjoitti:

        Linerillä on oikeus sanoa mielipiteensä. Tämä on keskustelupalsta.

        Älä sinä kerro henkilökohtaisia asioitasi jos et ole valmis ottamaan kritiikkiä.

        Lue kaikki kirjoituksesi ajatuksen kanssa läpi, näet mitä kaikkea olet vuosien aikana tänne suoltanut.

        Tekstiviestiketjukin paljasti että SINÄ päätät milloin näet parhaaksesi mennä varatulle ajalle. En katsonut tarkemmin minne se olikaan mutta anyway.

        Etkö kestä arvostelua kun nimität mielipiteen sanojia kiusaajiksi ja kieroiksi?
        Sä nimittelet, muilta se on kunnianloukkaus sua kohtaan, niinkö?

        Ai niin, yritätkö rikosilmoituksen teon uhkaamisella rajoittaa sananvapautta? Ei kannata.

        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-pakottaminen
        ..
        Uhria voidaan kuitenkin uhata myös laillisella asialla esimerkiksi rikosilmoituksen tekemisellä. Uhkaaminen voi tapahtua suullisesti, kirjallisesti tai elein. Oleellista on, että väkivallalla tai uhkauksella tekijä pakottaa uhrin tekemään, sietämään tai tekemättä jättämään jotakin.

        Minähän pyysin häntä tekemään lastensuojelu ilmoituksen ilman että minun pitää tehdä rikosilmoitus koska en halua kotiini vainojaa, ei lopettanut joten muuta keinoa ole. Vuosia samaa asiaa touhuaa.


      • Anonyymi

        PILVEN JA TUPAKAN POLTTAJAT .MITÄ HEISTÄ?TUPAKAN POLTTAJAT RAUHOITTAVAT OLOANSA.TUPAKKA EI OLE LÄÄKE VAAN SYÖVÄN AIHEUTTAJA!


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Sananvapaus ei annan rikkoa lakia. Kuin valheita tänne päästellä.

        ”Sananvapaus ei tarkoita sitä, että mitä tahansa saa sanoa. Sananvapauteen kuuluu vastuu. Jokaisen kunnia ja yksityiselämä on turvattu myös perustuslaissa. Kun kysymys on sananvapauden ja yksityiselämän välisestä konfliktista, oikeuksia joudutaan punnitsemaan: kumpi oikeus on vahvempi, kun otetaan huomioon olosuhteet?”

        https://journalistiliitto.fi/fi/pelisaannot/sananvapaus/

        Rikotko sinä sinun lasten yksityisyyden suojaa kun lavertelet kaikki ongelmat tänne, oikein oman kuvasi kanssa?

        Kuule kysy sosiaalitädiltä tai nettipoliisilta tai vaikka paavilta, mikä neuvoksi kun sun kunniaa loukataan nettikirjoitustesi takia.

        Mäkin voin vastata heidän kaikkien puolesta: Älä kerro henkilökohtaisia asioitasi, ja pysy poissa nettipalstoilta jos tilanne eskaloituu.

        On oikeus olla täällä joo, mutta menisitkö pääkaupungissa yöaikaan eräille levottomille nurkille pätemään mielipiteinesi ja rummuttamaan oikeuksistasi. Sama täällä, kannattaa käyttää järkeä ja harkintaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Linerillä on oikeus sanoa mielipiteensä. Tämä on keskustelupalsta.

        Älä sinä kerro henkilökohtaisia asioitasi jos et ole valmis ottamaan kritiikkiä.

        Lue kaikki kirjoituksesi ajatuksen kanssa läpi, näet mitä kaikkea olet vuosien aikana tänne suoltanut.

        Tekstiviestiketjukin paljasti että SINÄ päätät milloin näet parhaaksesi mennä varatulle ajalle. En katsonut tarkemmin minne se olikaan mutta anyway.

        Etkö kestä arvostelua kun nimität mielipiteen sanojia kiusaajiksi ja kieroiksi?
        Sä nimittelet, muilta se on kunnianloukkaus sua kohtaan, niinkö?

        Ai niin, yritätkö rikosilmoituksen teon uhkaamisella rajoittaa sananvapautta? Ei kannata.

        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-pakottaminen
        ..
        Uhria voidaan kuitenkin uhata myös laillisella asialla esimerkiksi rikosilmoituksen tekemisellä. Uhkaaminen voi tapahtua suullisesti, kirjallisesti tai elein. Oleellista on, että väkivallalla tai uhkauksella tekijä pakottaa uhrin tekemään, sietämään tai tekemättä jättämään jotakin.

        Sitä paitsi kannattaisi herätä siihen mitä kirjoitin tähänkin ei oikeuta kunniaaniloukata tai perhettäni satuttaa vaan ”sananvapautta käyttäen” se olisi oikeus, ei ole lopettanut. Kyllä se on tietenkin surku joutuu vastaamaan. . Kyllä se kunnialoukkaus on

        ” Perättömän väitteen toisesta esittänyt voi syyllistyä kunnianloukkaukseen. Kunnialla tarkoitetaan kaikille ihmisille kuuluvaa arvonantoa ja arvostusta. Säännöksillä suojataan yksityishenkilöitä häpäisemiseltä ja niiltä vahingoilta, joita kunnianloukkauksesta aiheutuu.”

        Silloin kun vääntää minusta kieroilee perätöntä kuin esim esittää minusta väärää tietoa tai tahallaan halvensuntaa kyllä on aikamoinen rikos kuin esittäen että perheeni olisi jotain verrattaessa erika tapaukseen julkisesti minua halventanalla ja kunnianloukkaamalla on pahempi rikos kuin se että sanon poliisilla en halua tuota kotioni ikävä kyllä. Henkistä väkivaltaa tuo on valehtelemalla ja sekoittamalla osa totuuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rikotko sinä sinun lasten yksityisyyden suojaa kun lavertelet kaikki ongelmat tänne, oikein oman kuvasi kanssa?

        Kuule kysy sosiaalitädiltä tai nettipoliisilta tai vaikka paavilta, mikä neuvoksi kun sun kunniaa loukataan nettikirjoitustesi takia.

        Mäkin voin vastata heidän kaikkien puolesta: Älä kerro henkilökohtaisia asioitasi, ja pysy poissa nettipalstoilta jos tilanne eskaloituu.

        On oikeus olla täällä joo, mutta menisitkö pääkaupungissa yöaikaan eräille levottomille nurkille pätemään mielipiteinesi ja rummuttamaan oikeuksistasi. Sama täällä, kannattaa käyttää järkeä ja harkintaa.

        pistän rikosilmoituksen hänestä menemään kun olen asian poliisin kanssa keskustellut ettei tuetojani hänelle tule kun toisten yksityiselämästä tietäen ei anna oikeuttaa vääristää tai halventaa. Mitä en ole tehnyt en ole halventanut, enkä vääristänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rikotko sinä sinun lasten yksityisyyden suojaa kun lavertelet kaikki ongelmat tänne, oikein oman kuvasi kanssa?

        Kuule kysy sosiaalitädiltä tai nettipoliisilta tai vaikka paavilta, mikä neuvoksi kun sun kunniaa loukataan nettikirjoitustesi takia.

        Mäkin voin vastata heidän kaikkien puolesta: Älä kerro henkilökohtaisia asioitasi, ja pysy poissa nettipalstoilta jos tilanne eskaloituu.

        On oikeus olla täällä joo, mutta menisitkö pääkaupungissa yöaikaan eräille levottomille nurkille pätemään mielipiteinesi ja rummuttamaan oikeuksistasi. Sama täällä, kannattaa käyttää järkeä ja harkintaa.

        Kuin sanoin että lapseni tarvitsee tukea oikeanlaista. hänen tapa ole kuin vääristää ja halventaa xliner. Kasvoni on minun kyllä ja sen suuremmalla varjolla jos kuulet tai näet yleisellä paikalla et sinä sinä saa lähteä vääristää halventaa kenenkää yms muuta toisen elämästä minäkin sen osaan osaatko sinä? Tarkoittaen myös tässäkin tapauksessa ettet sinä saa mennä halventaa tai muutakaan valheita päästämään tuostakaan perheestä kun hän kertoo jotain yksityiselämästään.

        https://yle.fi/a/74-20063888


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rikotko sinä sinun lasten yksityisyyden suojaa kun lavertelet kaikki ongelmat tänne, oikein oman kuvasi kanssa?

        Kuule kysy sosiaalitädiltä tai nettipoliisilta tai vaikka paavilta, mikä neuvoksi kun sun kunniaa loukataan nettikirjoitustesi takia.

        Mäkin voin vastata heidän kaikkien puolesta: Älä kerro henkilökohtaisia asioitasi, ja pysy poissa nettipalstoilta jos tilanne eskaloituu.

        On oikeus olla täällä joo, mutta menisitkö pääkaupungissa yöaikaan eräille levottomille nurkille pätemään mielipiteinesi ja rummuttamaan oikeuksistasi. Sama täällä, kannattaa käyttää järkeä ja harkintaa.

        Ouh tottakai henkilöt jotka vääristää valehtele yms muuta kuin xliner tässä tapauksessa minun perheeni yksityisestä. Minulla on oikeus jokaisen ongelmaan kun vuosia en ole saanut apua ja kuntoutusta on hyvin tärkeä että ne saa mutta ei ole saanut. Hyvä huomiota on ettei anna tukea ja kun saat esim tuen sinulle on erityisluokka vedotaan ettet saa kuntoutusta kun se on riittävä tuki mistä haettu.

        Lapsista säästetään.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        pistän rikosilmoituksen hänestä menemään kun olen asian poliisin kanssa keskustellut ettei tuetojani hänelle tule kun toisten yksityiselämästä tietäen ei anna oikeuttaa vääristää tai halventaa. Mitä en ole tehnyt en ole halventanut, enkä vääristänyt.

        Oikein hyvä! Toivottavasti poliisi lukee esim. tämän ketjun!

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyvä! Toivottavasti poliisi lukee esim. tämän ketjun!

        xLiner

        Juu toivon kovin näkevät ketjun ja varmistaa ettet ole lähelläkään perhettäni tai se poliisi tekee tutkinnan ettei ehkä minun tarvitse tehdä kun taas sinun pitää todistaa väitteesi minulla on vahva tutki esim tutkimukset elämän varrelta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikein hyvä! Toivottavasti poliisi lukee esim. tämän ketjun!

        xLiner

        Siihenhän ei sitten sinun puheesi riitä tutkimuksen että olen näin sanonut tai menetellyt kyllä se tarvitsee koko ketjun ja poistetuthan ne näkevät myös. Eikä tämä ollut ainoa ketju. Olet jo vuosien ajan vainonnut minua joten sen mukaan edetään henkistä väkivaltaa käyttämällä keksiä valheita. . Poliisi sen päättää tarvitseeko minun edes olla paikalla tai nimeäni paperissa. Sinunhan pitää todistaa omasi väitteesi .


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Siihenhän ei sitten sinun puheesi riitä tutkimuksen että olen näin sanonut tai menetellyt kyllä se tarvitsee koko ketjun ja poistetuthan ne näkevät myös. Eikä tämä ollut ainoa ketju. Olet jo vuosien ajan vainonnut minua joten sen mukaan edetään henkistä väkivaltaa käyttämällä keksiä valheita. . Poliisi sen päättää tarvitseeko minun edes olla paikalla tai nimeäni paperissa. Sinunhan pitää todistaa omasi väitteesi .

        Aiivan loistavaa! Jollet sinä saa nyt aikaiseksi, niin minä hoidan asian jotain kautta joululomalla. Eikä se tietenkään haittaa vaikka molemnat laittaisivst asiaansa eteenpäin, ehkä vastaanottajalla on silloin suurempi kiinnostus perehtyä teidän perheen ongelmiin!

        xLiner


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Siihenhän ei sitten sinun puheesi riitä tutkimuksen että olen näin sanonut tai menetellyt kyllä se tarvitsee koko ketjun ja poistetuthan ne näkevät myös. Eikä tämä ollut ainoa ketju. Olet jo vuosien ajan vainonnut minua joten sen mukaan edetään henkistä väkivaltaa käyttämällä keksiä valheita. . Poliisi sen päättää tarvitseeko minun edes olla paikalla tai nimeäni paperissa. Sinunhan pitää todistaa omasi väitteesi .

        Sun nimesi tarvitaan. Turhaa sitä piilottelet, sillä se on jo tiedossa.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun nimesi tarvitaan. Turhaa sitä piilottelet, sillä se on jo tiedossa.

        xLiner

        Niinpä siltikin lähdit valheita tuomaan tähän ketjuun ja halventamaan etkä vaan tehnyt lastensuojeluilmoitusta. Eiköhän se kerro enemmän sinusta että yrität tietää missä olen .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun nimesi tarvitaan. Turhaa sitä piilottelet, sillä se on jo tiedossa.

        xLiner

        Kuin kunnianloukata vuosien ajan sekä päättömiä päätelmiä.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Niinpä siltikin lähdit valheita tuomaan tähän ketjuun ja halventamaan etkä vaan tehnyt lastensuojeluilmoitusta. Eiköhän se kerro enemmän sinusta että yrität tietää missä olen .

        Voi luoja.. miksi ihmeessä olisin kiinnostunut sinusta? Nyt taas vähän sitä järkeä ja tervettä mieltä, kiitos. On sulla luulot itsestäsi...🙄

        xLiner


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tiedän vaan ettei hänkään pysty tekemään asialle mitään vaikka tahtoisi voisin sanoa se tuntuu jatkuvasti samalta kuin olisi koko ajan uhmassa mutta ei ole uhmaikäinen ja hän yrittää parhaansa. Se on surullista kun joutuu menettää perheensäkin tällä menoa toivon kovin sairaalantutkimukseen menisi.

        Muuten olen oikeassa vieläkin ettet ymmärrä mitään lapsia kohtaan ne ei ole samallaisia keskenään ne ovat kaikki omia persoonia ja toiset kiukuttelee ja uhmaa vähemmän ja toiset enemmän kuin lasten kanssa keskustelen että juurikin tämä ei toimi, että mikä lähtisi toimimaan esim palkintotauluja tällä kertaa keskustellaan.
        Kyllä ne ymmärtää mutta kuin niillä on myös omansa vastuunsa, jos haluaa perheeseen kuulua.

        "Kyllä ne ymmärtää mutta kuin niillä on myös omansa vastuunsa, jos haluaa perheeseen kuulua."

        Vastuu lapsista on vanhemmilla. Vaikka tuossa teidän tilanteessa olisikin varmasti hyvä, että vanhemmat lapset pääsisivät toiseen kotiin. Aika härdelli teillä siellä, liikaa lapsia ja onnettomat vanhemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et sitä päätä vaan ammattilaiset.

        Tarvitsisitte vanhemmat kans jotain perheterapiaa ja kasvatusneuvoja. Monesti perheen tai vanhempien ongelmat heijastuu lasten oireiluna. Ihminen sokeutuu omille ongelmilleen. Rajat ei tarkoita pelkkää pelaamisen rajoittamista, vaan pieniä tekoja ja johdonmukaisia syy - seuraus oppeja.

        Kuulostaa huolestuttavalta kun sanoit että sä et enää jaksa vaan keskityt pienempiin. Kurjaa jos vain toinen vanhemmista ottaa vastuun ja hänkin masennusoireinen ja itsetuhoisuuttakin ollut.

        Osallistukaa vanhempina yhdessä tai vuorotellen lapsen koulupalavereihin. Tuo siellä esille nämä täällä sanomasi ongelmat ja omat mielipiteesi. Saat faktat miten tilanteenne näyttäytyy koulun silmin nähtynä. Sossukin voisi kertoa näkemyksensä.

        Mieti tarkoin että pienemmät lapsenne joutuu kasvamaan samassa ympäristössä ja heilläkin on oikeutensa turvalliseen ja rauhalliseen kasvuympäristöön. Kurjaa olisi elää jatkuvan metelin ja tahtojen taistelun keskellä. Toistavat herkästi samaa käytöstä päiväkodissa, koulussa j n e.

        Jos sun kasvatusmetodit toimisi, teillä ei olisi ongelmia ollutkaan.

        Ette muuten kelpaisi sijaisperheeksi ongelmienne takia. Ja miksi edes harkita sellaista kun ette pärjää omiennekaan kanssa.

        Valtiksella ei ole omia rajojakaan eikä mitään todellisuuskäsitystä. Vai vielä sijaisvanhemmaksi, kun ovat miehensä kanssa mielenhäiriöisiä ja omatkin lapset oirehtii ja heillä on ongelmia. Minne siivouskomeroon sijaislapsi edes mahtuisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasten kaltoinkohtelu ei ole laillista.

        Eristetään muista ihmisistä, rangaistukset ovat mielivaltaisia, valtis siirtää omia pelkojaan ja ahdistustaan lapsiinsa. Syyllistää lasta mm. oman selkänsä rikkomisesta, jne...

        Henkistä pahoinpitelyä.

        Valtiksen oma valtakunta, omat diktaattorin säännöt. Kaikki ulkopuolinen on uhka. Lapsetkin saavat kuulemma mennä, jos hänen valtakuntansa sortuu.

        xLiner

        Aivan niin, tuosta ei mitään hyvää seuraa jatkossakaan. Nyt vasta vanhin teini-iässä. Jos lapset ovat yhtään normaaleja, he alkavat kapinoida ja heittäytyvät hankalaksi, tuossa tilanteessa voivat alkaa rikostielle. Lasten ainoa varsinainen pelko taitaa olla, että äiti on taas raskaana ja saadaan entistä pahempi lapsiperhehelvetti aikaiseksi.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Olin itse tuhoisuudesta jo noin 18 vuotiaana varhaiseläkkeellä koska mies ollut tuollainen koko elämän itsetuhoinen enkä voinut erota hänestä. kyllä se tieto on papereissa ihan kaikessa näkyy. Ei se ole salailtu tieto olen myös kertonut sen. Tarkoittaako että sinusta ihmiset ei saa edes yrittää elää ilman leimaa ja oikeutettuja perhe elämään

        Lapsien takia sen elämänliekin sain kun aloin odottaa, sen vuoksi tuo xliner tietää sen ja jatkuvasti minun kimpussani on.

        Mitä?! Et voi erota miehestä, koska hän on itsetuhoinen? Tyydyt vain synnyttämään lisää muksuja, jotta saisit turvatuksi oman elämän liekin. Voi jeesus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyseenalastaisin lääkärin ammattitaitoa, jos hän kehottaa epätasapainoisen potilaan tehdä lapsia. Suorastaan vastuutonta.

        Minä myös. Tervettä olisi ilmoittaa ko lääkärin sanomisista ylempään hallintoon. Sekä tarkastella itseä miksi toimii pöljän ammattitaidottoman lääkärin ohjeen mukaan.

        Tosin on sellainen kutina, että valtis ja koko perheensä on sos viranomaisten ja lääkärien painajainen. Ei tosiaan mitään epäselvyyttä siitä, etteikö vanhempien pahat mielenterveysongelmat jatku lapsilla. Etenkin kun lapsia on liikaa verrattuna mihinkään vanhempien resursseihin.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        pistän rikosilmoituksen hänestä menemään kun olen asian poliisin kanssa keskustellut ettei tuetojani hänelle tule kun toisten yksityiselämästä tietäen ei anna oikeuttaa vääristää tai halventaa. Mitä en ole tehnyt en ole halventanut, enkä vääristänyt.

        Tiedätkö yhtään, osaatko edes aavistaa miten pellemäiseltä kuullostavat nuo rikosilmoituksella uhkailusi? Sinulla on näköjään taas sellainen poliisi -maniakausi menossa.


    • Anonyymi

      valtskunytsa niin tuo hassu ohjrlmsni teki nim4rn Cqalt6qamiesw... tekee hauskoja nimiyhdist6elmiäkin.

      • Niihän sinä olet sanonut. Kiva kun sinuakin näkee.


    • Anonyymi

      Valtskuntysw niin yuodxds ohjerlmakoofidds on pieni AI eli Rlli-tekoäly jottwa teker hyviä hsxddsujs...

    • Anonyymi

      Kivet ne vasta vaarallisia on. Niistäkin saa aivovamman.

    • Anonyymi

      Huumeista sen kuulemma saa vie hieman nopeammin itse en tiedä mistä huumeista erityisesti tai si eri huumeetkin vaikuttavat erilailla eri ihmisillä ja joillain aineilla millä ihmiset päänsä sekoittavat voi sen tuhota jo kertakäytöstäkin

      • Anonyymi

        Lestaus om pahinta aivovammaa mitä tiedän.


    • Anonyymi

      Presidentin ryyppyrewmmi kokoontuu taloon pesidentin linnaqn ryypp0äämäään.

      Itsenäisyyspäivähän on sinkkujen päivä, jos on itsenäinen ihminen ei-parisuhteessa olevas olio.

    • Anonyymi

      Eerikin laulu: Eric Clapton - Cocaine, ei coca-cola:

      Mr. Slowhand:

      https://www.youtube.com/watch?v=qYS732zyYfU

    • Anonyymi

      ..mutta niin kokaiinni prokaiini, novokaiini... kun olen ollut paljon hammaslääkäreillä aina puuduttavat... nyt niillä on tiedossa mikä puudutusaine toimii itselle hyvin, jotta ei tunne mitään hermoston kipuja sitten eikä oireita..

    • Mun piti lähtee eilen pitkästä aikaa baariin, kun edellisestä on jo 8 vuotta. niin sitten kun just piti mennä ulos, niin en mä löytäny kotiavainta. Ja mä mietin mitä pitäs tehdä. Että sitten kun tuun taxilla kotiin. niin en todellakaan rupee odottaan huoltomiestä tuolla pakkasessa. meille kun se tulee vähän kauempaa. niin ei siinä muu auttanu kun jäädä kotiin ja jättää tää kerta väliin. Toivottavasti sitten 8 vuoden päästä pääsee taas baariin. Kai se on joku korkeempi voima joka pitää raittiina, kun nyt puuttui avain viimeks, eikä sillonkaan baariin päässy. Lompakon oli silloin sohva syönyt ja nyt oli avain vaatekaapin takana.

      • Piti tohon siis kirjottaa että viimeks puuttu lompakko.


      • JeroP kirjoitti:

        Piti tohon siis kirjottaa että viimeks puuttu lompakko.

        Olen onnellinen sinun puolesta ja sinusta kun korkeampi voima tukee sinua.🥰
        Olen ylpeä sinusta kun olet raitis. Se on ihanaa kuultavaa. Itselläni on kaksi haastavaa lasta eikä se mitään auttanut vaikka sain toisen puhumaan ne tunteet on se vahva väline mikä ohjaa koko perhettä ja se on tuskallista.

        Olen lapsellekin sanonut etten jaksa ja en pysty keskittymään vain häneen minulla on muutakin elämässä kuin elämäni pistää häneen kun se ei mitään auta kun vielä siihen päälle minua kiellät ja sisaruksilta rajoitata kun en voi olla vain hänen lopun elämän aina käytettävissä.

        Se on koko elämän projekti ja kun kaikki pyöräilyt ja muut piti painostaa kun pelkäsi niitä kuin luistelut. Olen niin väsynyt kun nyt ei edes kouluun halua on pakko pyytää sairaalakoulua. Se rajoittaa kaiken muilta esim pikku sisarukseltaa esim mustasukkaisuudessaan.


      • JeroP kirjoitti:

        Piti tohon siis kirjottaa että viimeks puuttu lompakko.

        Kerron avoimesti ongelmista täällä että niihin tulisi henkistä tukeakuulioilta, mutta kun luet vain pelkkä kiusaajani x-liner kaverinsa kanssa tuokin valtasi keskustelemassa ja tukemassa omia väitteitä keskenää.

        Onneksi en ollut läsnä täällä kuulemassa ihmettelen kovin mitä kieroituneita yksilöitä ovat, muuta eivät tee kuin valheita perheestä tarinoi sekoittamalla. Minulla oli ystävänä Harmaaritari mutta sitäkään ei ole.


        E-lukassa on sitä partakaveriani ja tuota Harmaaritariani luonteelta sen vuoksi tykkäänkin hänestä kovin.🥰 on huolehtivainen ja myös hassuttevainen hyvällä tavalla. Tykkään kovin toi on kovin että on hänellä naisrintamalla mennyt.


        Sinun kanssa harvemmin tulee juteltuakaa syvällisiä.

        Itse uskonut aina siihen että saan apua kun en piiloita ongelmia ja olen rehellinen mutta sitten noi henkilöt elää kieroituneessa maailmassa missä kaikki on vinksahtaneita heidän maailmassaan ja korostaa itseään tekevänsä paremmin mistä jäi kiinni ettei kyllä tainut opettajan elämää ikinä elää sen verta kuvittelee omiaan. Mikään opettaja saa päivässä tuollaisia palvereita aikaan jäi kiinni tuokin lineri siitä.


      • JeroP kirjoitti:

        Piti tohon siis kirjottaa että viimeks puuttu lompakko.

        Toivottavasti sinulla vanhemmat lähellä mihin mennä tai sukulaiset ja suosittelen jatkossa vara-avain kannattaa jossain pitää kätkössä vaikka siellä lapsuuden kodissa. Harmittaa kovin jos ei ole vanhempia enää sitten jää valinnat heikoksi.


    • Anonyymi

      Kuten sillä viinaksella on se huonoon menokin viina asiaa.

      • Kyllä sillä on kovin vaikutuksta suoraa yhteyttä käytökseen myös jo rähinöinti viinapäissään on moninkertainen pilaa perhe elämän ja kaiken ympäriltä .


    • Anonyymi

      gassua vähänh tyytöt näkevät6 omsn plane4etsn Venuxs-planeta loitaa lounaqat6a .

      mutts joo rei hsaluuaqisdi adus tuollas liisn kuumss

    • Anonyymi

      Puhu nyt vaan omasta puolestas😂taidat ite olla juoppo. Ja ps. Kasvata sitä kersa laumaas( moni lapsi ei osaa edes saksilla kuulema leikata) ja tulevia ja lakkaa ja...sta. Häpeisit edes varattu ihminen

    • Anonyymi

      VIINAAN MENO
      ONHAN SE HUONOASIA.
      AJATELKAA VALTION JOHDOSSA, AIVAN JULKISESTIKIN ESIINTYY JUOPPOHULLUJA........KAIKKI LAITANAAN.
      EI OLE MIKÄÄN IHME , ETTÄ SOSIALITURVA MENOT OVAT SUOMESSA SUURET JA PULAA HOITOHENKILÖKUNNASTA.

    • Anonyymi

      muyys jod polliidi slehtelooo sins kuin Ouiluxtra on on valemies-valepoliisxi v aslherhtlloo sainsa Valemirx-poliixdi on xilloin oikrsxdyyi rttrrl¨

    • Anonyymi

      poliisi on valemies tyttönen hän on laulut tulweee oi9kuusu ib

    • Anonyymi

      jos ylikomixssario on lrempinimeltään tyttönrn... ei hitsauskone sentään hitsi Latell Lsaurin kiurrtu housut jsloissaasn ssteleee

    • Anonyymi

      onne4kdsi noillsw mssd6opyöäilijä-y7y6öillä on kypät5äy päässwä kosw voi loukkssny6us pshswdikin kobills nopeuksdills

      Haamirite
      Vous
      E
      Ma
      Gi
      Koldimik

      joopajoo

    • Anonyymi

      Jos on niin pöljä että käyttää päihteitä niin ihan omaa tyhmyyttään.

    • Anonyymi

      Oma valinta jos juo ja silloin ei saa stressata läheisiä, muuten läheiset ei halua olla yhteydessä enää. Vaikka he rakastaakin.

    • Anonyymi

      Älä mene mies sinne viinaan

    • Anonyymi

      taas tulee avaruusohjelma 6tv:ssä NASA:n salaiset kansiot.... hauskaa kyllä on katsoa avaruuden juttuja jos on laitteet millä näkee eli suurentavat juttuja

    • Anonyymi

      lämpötilsa --10.6 ulko lämpiö lämpö6ila mu6ta joo lsiswn te4kemän jo6wsin hwssddsujws nimiä 6uon jun jos 6ekee

      Mi
      Tonsuju
      Takodom
      Viijekahan
      Ker
      Pyviivaja

    • Anonyymi

      varo parta-jooseppiA voi tullws jouluna käymään

      • Kunhan nyt ei tulisi en oikein halua ihmisiä netistä kotioni ja haluan elää ihan rauhassa täällä ja onnellista elämääni perheeni kesken , tuo xliner on pitänyt huolta etten ketään halua täältä nähdä muistuttaa hyvin paljon pahimman luokan pahista kun maailma käännetään ylös alas hänen silmissä.

        Nauttisi nyt entisistä ystävistäni.😁


    • Anonyymi

      Parta-Joodeppi hyvä nimi kuin joo jouloupukki

    • Anonyymi

      varo parta-peikkoa eli joulupukkia, lähde karkuun heti jos sellaisen saapumisen
      joulun pässi eli pukki eli parta-tonnttu-peikko

    • Anonyymi

      mutta aika hassukin sinänsä tuo nimitt4lijä-ohjelmakoodi, en todellakaan pysty mää4äämään tqai pystyisin muttqei huvikoskq hyvä noin.

      Samitoi
      Veiokogi
      Es
      Xegimanyo
      Veika
      Hapaditu

    • Anonyymi

      Pummaajat jotka juo rahansa siis näin toistenkin pitäs katsoa peiliin, vastuu juojalla itsellä miten elää muuten.

    • Anonyymi

      kylkiluu-jutuissa tuo on inhottwvaakin: kun ei pys6y nukkumqaan missqa missään aqsennossqakkaan se kipu on aina

      • Anonyymi

        jotkut juo viiniä,siideriä,olutta.viinaa.pontikkaa...JOILLAKIN ON ASEITA,HUUMEITÄ.MITÄ NÄISTÄ VOI SANOA?


    • Anonyymi

      tuo ohjelmani voi t etä 6odi-6ypyd6ä 6ulidi /6o5wajjanu4d,'

    • Anonyymi

      bet6onin sisällr mrnrminern on huonompi kuin viinswn juominr4n

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      48
      3541
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2581
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1910
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1693
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1127
    6. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      47
      1068
    7. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1016
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      84
      946
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      916
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      864
    Aihe