Olen sanonut sen ennenkin että himoliikunta vanhentaa. Katsokaa vaikka patistiinin tai moltsun naamaa, näyttävät 20v ikäisiään vanhemmilta. Sen lisäksi aina on jotakin kremppaa. Kohtuus kaikessa.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010028669.html
Juokseminen vanhentaa
34
892
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut vähän mutta sontaa
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Onko niin, että perusterveet ihmiset liikkuvat enemmän, eikä niin, että liikkumalla enemmän tulet perusterveeksi, kuten liikuntanatsit ovat uskotelleet? Kumpi oli ensin, muna vai kana
- Anonyymi
Alussa oli solu.
- Anonyymi
Syksyllä telkkarissa dokumentti, jossa todistettiin toisin. Ahkerat urheilijat voi olla ikämiehinä yhtä hyvässä kunnossa kuin nuoret laiskurit.
- Anonyymi
Reilu 2300m alokkaiden cooper keskiarvo. Sehän taitaa juoksupapoille olla lasten leikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reilu 2300m alokkaiden cooper keskiarvo. Sehän taitaa juoksupapoille olla lasten leikkiä.
Juu. Itseäni en pidä edes kovakuntoisena pappana, mutta kyllähän 2300m menee vaikka takaperin.
- Anonyymi
https://tieku.fi/terveys/liikunta-pitaa-keski-ikaisen-vireana-paitsi-jos-valvoo-liikaa
"Keski-ikäisen kannattaa olla aktiivinen, sillä kuntoilu auttaa säilyttämään fyysisen ja psyykkisen toimintakyvyn hyvänä. Liikunnasta saatava hyöty riippuu kuitenkin levosta."
Kuntoilu kannattaa aina. Toki liika on liikaa. Pakkomielteinen liikunta ei ole hyvästä. - Anonyymi
Mä en vanhene koskaan ehkä kun minussa lapsenomaisuus ja viattomuus näkyy aina kasvoissani tai noh mitäs mä höpisenkään kyllä sitä jokainen vanhenee sitten tietyssä iässä väkisinkin, mut jotkut on ikinuoria. Ikinuori on muun muassa tämä muotialan huipputekijä Sami sykkö tai presidenttiehdokas alexander Stubb.
- Anonyymi
Hyvässä kondiksessa ihmisen kasvot näyttävät nälkäisiltä ja riutuneilta. Ei pullan pöhöttämiltä vauvaposkilta.
- Anonyymi
Miula vauvaposket. Pulla maistuu, kuten myös juoksukin.
- Anonyymi
Juu. Juokseminen vanhentaa. Koko ikänsä juosseet eivät juokse enää eläkkeellä. Polvet liian kuluneet. Toista se on myöhäisiällä nollasta aloittaneilla. Parhaat vuodet vielä edessä.
- Anonyymi
Itse juoksen koko ikäni - vähän ja hittaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse juoksen koko ikäni - vähän ja hittaasti.
Juu. Juoksu pitää nuorekkaana. On se mahtavaa kun pystyy juoksemaan pappaiässä vielä.
- Anonyymi
mitäpä tuo haittoo miltä naama näyttää =)
- Anonyymi
Kireät ja kuoppaiset posket näyttävät sexyltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kireät ja kuoppaiset posket näyttävät sexyltä.
70v nuorekkaat papparaiset.
- Anonyymi
Itse juoksen 60km viikossa. Kerran päivässä. Se taitaa vielä olla aika vähäistä vertailussa 130-200km viikossa liikkuviin "ammattijuoksijoihin".
- Anonyymi
Juu. 70km ahnehtimisen raja.
- Anonyymi
Kyllä paljonkin voi ihan hyvin juosta vanhentamatta, kunhan ei mäne never easyllä. Never easy vanhentaa, kaikilla määrillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä paljonkin voi ihan hyvin juosta vanhentamatta, kunhan ei mäne never easyllä. Never easy vanhentaa, kaikilla määrillä.
Juu. Patistiinikin nuortunut 20v siirryttyään always easy pyöräilyyn.
- Anonyymi
Hommoo parta, vanhenet 15 vuatta. Et tarvitte papereita.
- Anonyymi
Juoksu on vaaraksi miehelle,jos tahtoo naisia itselleen. Molle on tunnettu vanhana käppänä, joka kuusikymppisenä näyttää kahdeksankymppiseltä, jopa ilman partaa. Silloin ikäiset naiset ei tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoksu on vaaraksi miehelle,jos tahtoo naisia itselleen. Molle on tunnettu vanhana käppänä, joka kuusikymppisenä näyttää kahdeksankymppiseltä, jopa ilman partaa. Silloin ikäiset naiset ei tykkää.
Mollehan ei ikäisiään niaisa katso, vaan lisääntymisiässä olevia kolmekymppisiä. On se koomista kun ysikymppisen näköinen juoksija ukkeli vikittelee nuoria tyttöjä.
- Anonyymi
Ei näytä vanhalta ellei roinalla dieettaa minimirasvoille.
- Anonyymi
Baltsulla sama homma kuin siloposkisilla varusmiehille: ei parta kasvaa vielä.
- Anonyymi
Korvaushoidolla tulee roikkuposket ja miesrinnat.
- Anonyymi
Kehonrakennus vasta vanhentaakin.
- Anonyymi
Sanos edes yksikin Baltsun ikäinen kehonrakentaja, joka näyttäisi seitsemänkymmentä vuoden ikäiseltä, tai Moltsun ikäinen kehonrakentaja, joka näyttäisi yhdeksänkymmentä vuoden ikäiseltä?
Ei ole sellaista, vaan juoksu ja pyöräily tekevät kauheaa kasvoille. Väärän liikunnan vaikutusta lisää biologiset tekijät, jotka monilla juoksijoilla ja pyöräilijöillä ovat epäsuotuisat nuorekkuuden ylläpitämiselle.
- Anonyymi
Ei juoksu vanhenna, ei ole mitään tieteellistä näyttöä siitä. Olisi hyvä levätä yössä se 8-10 tuntia, osa siitä tulisi olla laadukasta unta, tervellinen riittävä ravinto ja liikunnan määrä omalla tasolle ei pitäisi tuottaa ongelmia. Ihmiset nukkuu nykypäivänä yössä liian vähäisesti alle 6 tuntia vuorokaudessa lyhentää laskettua elinikää 15%, lisäksi syodään prosessoitua pikaruokaa ja käytetään alkoholia näkyy kyllä naamassa enemmin tai myöhemmin ei ole mitään tekemistä juoksun kanssa.
- Anonyymi
Joo, se alkoholi näkyy myös noiden kahden täällä mainitun kuntoilijan kasvoissa. Sen vuoksi he ovat niin vanhentuneen näköisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, se alkoholi näkyy myös noiden kahden täällä mainitun kuntoilijan kasvoissa. Sen vuoksi he ovat niin vanhentuneen näköisiä
Bati on vanha juoppo ja johonkin sen molzunkin tukirahat katoaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bati on vanha juoppo ja johonkin sen molzunkin tukirahat katoaa.
Salajuoppoja työttömät ovat, jos eivät julkisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salajuoppoja työttömät ovat, jos eivät julkisia.
Bati on mukamas sivistynyt eurooppalainen alkoholin kuluttaja, mutta alkoholisti yhtäkaikki, vaikka olisikin kohtuukäyttäjä, ei voi olla vaikuttamatta treeniin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027