Juokseminen vanhentaa

Anonyymi-ap

Olen sanonut sen ennenkin että himoliikunta vanhentaa. Katsokaa vaikka patistiinin tai moltsun naamaa, näyttävät 20v ikäisiään vanhemmilta. Sen lisäksi aina on jotakin kremppaa. Kohtuus kaikessa.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010028669.html

26

730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhut vähän mutta sontaa

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­N­­y­­­m­­f­o­m­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Onko niin, että perusterveet ihmiset liikkuvat enemmän, eikä niin, että liikkumalla enemmän tulet perusterveeksi, kuten liikuntanatsit ovat uskotelleet? Kumpi oli ensin, muna vai kana

• Anonyymi

Alussa oli solu.

• Anonyymi

Syksyllä telkkarissa dokumentti, jossa todistettiin toisin. Ahkerat urheilijat voi olla ikämiehinä yhtä hyvässä kunnossa kuin nuoret laiskurit.

• Anonyymi

Reilu 2300m alokkaiden cooper keskiarvo. Sehän taitaa juoksupapoille olla lasten leikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reilu 2300m alokkaiden cooper keskiarvo. Sehän taitaa juoksupapoille olla lasten leikkiä.

Juu. Itseäni en pidä edes kovakuntoisena pappana, mutta kyllähän 2300m menee vaikka takaperin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mä en vanhene koskaan ehkä kun minussa lapsenomaisuus ja viattomuus näkyy aina kasvoissani tai noh mitäs mä höpisenkään kyllä sitä jokainen vanhenee sitten tietyssä iässä väkisinkin, mut jotkut on ikinuoria. Ikinuori on muun muassa tämä muotialan huipputekijä Sami sykkö tai presidenttiehdokas alexander Stubb.

• Anonyymi

Hyvässä kondiksessa ihmisen kasvot näyttävät nälkäisiltä ja riutuneilta. Ei pullan pöhöttämiltä vauvaposkilta.

• Anonyymi

Miula vauvaposket. Pulla maistuu, kuten myös juoksukin.

• Anonyymi

Juu. Juokseminen vanhentaa. Koko ikänsä juosseet eivät juokse enää eläkkeellä. Polvet liian kuluneet. Toista se on myöhäisiällä nollasta aloittaneilla. Parhaat vuodet vielä edessä.

• Anonyymi

Itse juoksen koko ikäni - vähän ja hittaasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse juoksen koko ikäni - vähän ja hittaasti.

Juu. Juoksu pitää nuorekkaana. On se mahtavaa kun pystyy juoksemaan pappaiässä vielä.

• Anonyymi

mitäpä tuo haittoo miltä naama näyttää =)

• Anonyymi

Kireät ja kuoppaiset posket näyttävät sexyltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kireät ja kuoppaiset posket näyttävät sexyltä.

70v nuorekkaat papparaiset.

• Anonyymi

Itse juoksen 60km viikossa. Kerran päivässä. Se taitaa vielä olla aika vähäistä vertailussa 130-200km viikossa liikkuviin "ammattijuoksijoihin".

• Anonyymi

Juu. 70km ahnehtimisen raja.

• Anonyymi

Kyllä paljonkin voi ihan hyvin juosta vanhentamatta, kunhan ei mäne never easyllä. Never easy vanhentaa, kaikilla määrillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä paljonkin voi ihan hyvin juosta vanhentamatta, kunhan ei mäne never easyllä. Never easy vanhentaa, kaikilla määrillä.

Juu. Patistiinikin nuortunut 20v siirryttyään always easy pyöräilyyn.

• Anonyymi

Hommoo parta, vanhenet 15 vuatta. Et tarvitte papereita.

• Anonyymi

Juoksu on vaaraksi miehelle,jos tahtoo naisia itselleen. Molle on tunnettu vanhana käppänä, joka kuusikymppisenä näyttää kahdeksankymppiseltä, jopa ilman partaa. Silloin ikäiset naiset ei tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoksu on vaaraksi miehelle,jos tahtoo naisia itselleen. Molle on tunnettu vanhana käppänä, joka kuusikymppisenä näyttää kahdeksankymppiseltä, jopa ilman partaa. Silloin ikäiset naiset ei tykkää.

Mollehan ei ikäisiään niaisa katso, vaan lisääntymisiässä olevia kolmekymppisiä. On se koomista kun ysikymppisen näköinen juoksija ukkeli vikittelee nuoria tyttöjä.

• Anonyymi

Ei näytä vanhalta ellei roinalla dieettaa minimirasvoille.

• Anonyymi

Baltsulla sama homma kuin siloposkisilla varusmiehille: ei parta kasvaa vielä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6504
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3362
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2696
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2328
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1881
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1610
    8. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1458
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe