Olen sanonut sen ennenkin että himoliikunta vanhentaa. Katsokaa vaikka patistiinin tai moltsun naamaa, näyttävät 20v ikäisiään vanhemmilta. Sen lisäksi aina on jotakin kremppaa. Kohtuus kaikessa.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010028669.html
Juokseminen vanhentaa
26
730
Vastaukset
- Anonyymi
Puhut vähän mutta sontaa
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Onko niin, että perusterveet ihmiset liikkuvat enemmän, eikä niin, että liikkumalla enemmän tulet perusterveeksi, kuten liikuntanatsit ovat uskotelleet? Kumpi oli ensin, muna vai kana
- Anonyymi
Alussa oli solu.
- Anonyymi
Syksyllä telkkarissa dokumentti, jossa todistettiin toisin. Ahkerat urheilijat voi olla ikämiehinä yhtä hyvässä kunnossa kuin nuoret laiskurit.
- Anonyymi
Reilu 2300m alokkaiden cooper keskiarvo. Sehän taitaa juoksupapoille olla lasten leikkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reilu 2300m alokkaiden cooper keskiarvo. Sehän taitaa juoksupapoille olla lasten leikkiä.
Juu. Itseäni en pidä edes kovakuntoisena pappana, mutta kyllähän 2300m menee vaikka takaperin.
- Anonyymi
https://tieku.fi/terveys/liikunta-pitaa-keski-ikaisen-vireana-paitsi-jos-valvoo-liikaa
"Keski-ikäisen kannattaa olla aktiivinen, sillä kuntoilu auttaa säilyttämään fyysisen ja psyykkisen toimintakyvyn hyvänä. Liikunnasta saatava hyöty riippuu kuitenkin levosta."
Kuntoilu kannattaa aina. Toki liika on liikaa. Pakkomielteinen liikunta ei ole hyvästä. - Anonyymi
Mä en vanhene koskaan ehkä kun minussa lapsenomaisuus ja viattomuus näkyy aina kasvoissani tai noh mitäs mä höpisenkään kyllä sitä jokainen vanhenee sitten tietyssä iässä väkisinkin, mut jotkut on ikinuoria. Ikinuori on muun muassa tämä muotialan huipputekijä Sami sykkö tai presidenttiehdokas alexander Stubb.
- Anonyymi
Hyvässä kondiksessa ihmisen kasvot näyttävät nälkäisiltä ja riutuneilta. Ei pullan pöhöttämiltä vauvaposkilta.
- Anonyymi
Miula vauvaposket. Pulla maistuu, kuten myös juoksukin.
- Anonyymi
Juu. Juokseminen vanhentaa. Koko ikänsä juosseet eivät juokse enää eläkkeellä. Polvet liian kuluneet. Toista se on myöhäisiällä nollasta aloittaneilla. Parhaat vuodet vielä edessä.
- Anonyymi
Itse juoksen koko ikäni - vähän ja hittaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse juoksen koko ikäni - vähän ja hittaasti.
Juu. Juoksu pitää nuorekkaana. On se mahtavaa kun pystyy juoksemaan pappaiässä vielä.
- Anonyymi
mitäpä tuo haittoo miltä naama näyttää =)
- Anonyymi
Kireät ja kuoppaiset posket näyttävät sexyltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kireät ja kuoppaiset posket näyttävät sexyltä.
70v nuorekkaat papparaiset.
- Anonyymi
Itse juoksen 60km viikossa. Kerran päivässä. Se taitaa vielä olla aika vähäistä vertailussa 130-200km viikossa liikkuviin "ammattijuoksijoihin".
- Anonyymi
Juu. 70km ahnehtimisen raja.
- Anonyymi
Kyllä paljonkin voi ihan hyvin juosta vanhentamatta, kunhan ei mäne never easyllä. Never easy vanhentaa, kaikilla määrillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä paljonkin voi ihan hyvin juosta vanhentamatta, kunhan ei mäne never easyllä. Never easy vanhentaa, kaikilla määrillä.
Juu. Patistiinikin nuortunut 20v siirryttyään always easy pyöräilyyn.
- Anonyymi
Hommoo parta, vanhenet 15 vuatta. Et tarvitte papereita.
- Anonyymi
Juoksu on vaaraksi miehelle,jos tahtoo naisia itselleen. Molle on tunnettu vanhana käppänä, joka kuusikymppisenä näyttää kahdeksankymppiseltä, jopa ilman partaa. Silloin ikäiset naiset ei tykkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoksu on vaaraksi miehelle,jos tahtoo naisia itselleen. Molle on tunnettu vanhana käppänä, joka kuusikymppisenä näyttää kahdeksankymppiseltä, jopa ilman partaa. Silloin ikäiset naiset ei tykkää.
Mollehan ei ikäisiään niaisa katso, vaan lisääntymisiässä olevia kolmekymppisiä. On se koomista kun ysikymppisen näköinen juoksija ukkeli vikittelee nuoria tyttöjä.
- Anonyymi
Ei näytä vanhalta ellei roinalla dieettaa minimirasvoille.
- Anonyymi
Baltsulla sama homma kuin siloposkisilla varusmiehille: ei parta kasvaa vielä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423