Juokseminen vanhentaa

Anonyymi-ap

Olen sanonut sen ennenkin että himoliikunta vanhentaa. Katsokaa vaikka patistiinin tai moltsun naamaa, näyttävät 20v ikäisiään vanhemmilta. Sen lisäksi aina on jotakin kremppaa. Kohtuus kaikessa.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000010028669.html

34

892

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhut vähän mutta sontaa

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­N­­y­­­m­­f­o­m­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Onko niin, että perusterveet ihmiset liikkuvat enemmän, eikä niin, että liikkumalla enemmän tulet perusterveeksi, kuten liikuntanatsit ovat uskotelleet? Kumpi oli ensin, muna vai kana

• Anonyymi

Alussa oli solu.

• Anonyymi

Syksyllä telkkarissa dokumentti, jossa todistettiin toisin. Ahkerat urheilijat voi olla ikämiehinä yhtä hyvässä kunnossa kuin nuoret laiskurit.

• Anonyymi

Reilu 2300m alokkaiden cooper keskiarvo. Sehän taitaa juoksupapoille olla lasten leikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reilu 2300m alokkaiden cooper keskiarvo. Sehän taitaa juoksupapoille olla lasten leikkiä.

Juu. Itseäni en pidä edes kovakuntoisena pappana, mutta kyllähän 2300m menee vaikka takaperin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mä en vanhene koskaan ehkä kun minussa lapsenomaisuus ja viattomuus näkyy aina kasvoissani tai noh mitäs mä höpisenkään kyllä sitä jokainen vanhenee sitten tietyssä iässä väkisinkin, mut jotkut on ikinuoria. Ikinuori on muun muassa tämä muotialan huipputekijä Sami sykkö tai presidenttiehdokas alexander Stubb.

• Anonyymi

Hyvässä kondiksessa ihmisen kasvot näyttävät nälkäisiltä ja riutuneilta. Ei pullan pöhöttämiltä vauvaposkilta.

• Anonyymi

Miula vauvaposket. Pulla maistuu, kuten myös juoksukin.

• Anonyymi

Juu. Juokseminen vanhentaa. Koko ikänsä juosseet eivät juokse enää eläkkeellä. Polvet liian kuluneet. Toista se on myöhäisiällä nollasta aloittaneilla. Parhaat vuodet vielä edessä.

• Anonyymi

Itse juoksen koko ikäni - vähän ja hittaasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse juoksen koko ikäni - vähän ja hittaasti.

Juu. Juoksu pitää nuorekkaana. On se mahtavaa kun pystyy juoksemaan pappaiässä vielä.

• Anonyymi

mitäpä tuo haittoo miltä naama näyttää =)

• Anonyymi

Kireät ja kuoppaiset posket näyttävät sexyltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kireät ja kuoppaiset posket näyttävät sexyltä.

70v nuorekkaat papparaiset.

• Anonyymi

Itse juoksen 60km viikossa. Kerran päivässä. Se taitaa vielä olla aika vähäistä vertailussa 130-200km viikossa liikkuviin "ammattijuoksijoihin".

• Anonyymi

Juu. 70km ahnehtimisen raja.

• Anonyymi

Kyllä paljonkin voi ihan hyvin juosta vanhentamatta, kunhan ei mäne never easyllä. Never easy vanhentaa, kaikilla määrillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä paljonkin voi ihan hyvin juosta vanhentamatta, kunhan ei mäne never easyllä. Never easy vanhentaa, kaikilla määrillä.

Juu. Patistiinikin nuortunut 20v siirryttyään always easy pyöräilyyn.

• Anonyymi

Hommoo parta, vanhenet 15 vuatta. Et tarvitte papereita.

• Anonyymi

Juoksu on vaaraksi miehelle,jos tahtoo naisia itselleen. Molle on tunnettu vanhana käppänä, joka kuusikymppisenä näyttää kahdeksankymppiseltä, jopa ilman partaa. Silloin ikäiset naiset ei tykkää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juoksu on vaaraksi miehelle,jos tahtoo naisia itselleen. Molle on tunnettu vanhana käppänä, joka kuusikymppisenä näyttää kahdeksankymppiseltä, jopa ilman partaa. Silloin ikäiset naiset ei tykkää.

Mollehan ei ikäisiään niaisa katso, vaan lisääntymisiässä olevia kolmekymppisiä. On se koomista kun ysikymppisen näköinen juoksija ukkeli vikittelee nuoria tyttöjä.

• Anonyymi

Ei näytä vanhalta ellei roinalla dieettaa minimirasvoille.

• Anonyymi

Baltsulla sama homma kuin siloposkisilla varusmiehille: ei parta kasvaa vielä.

• Anonyymi

Korvaushoidolla tulee roikkuposket ja miesrinnat.

• Anonyymi

Kehonrakennus vasta vanhentaakin.

• Anonyymi

Sanos edes yksikin Baltsun ikäinen kehonrakentaja, joka näyttäisi seitsemänkymmentä vuoden ikäiseltä, tai Moltsun ikäinen kehonrakentaja, joka näyttäisi yhdeksänkymmentä vuoden ikäiseltä?

Ei ole sellaista, vaan juoksu ja pyöräily tekevät kauheaa kasvoille. Väärän liikunnan vaikutusta lisää biologiset tekijät, jotka monilla juoksijoilla ja pyöräilijöillä ovat epäsuotuisat nuorekkuuden ylläpitämiselle.

• Anonyymi

Ei juoksu vanhenna, ei ole mitään tieteellistä näyttöä siitä. Olisi hyvä levätä yössä se 8-10 tuntia, osa siitä tulisi olla laadukasta unta, tervellinen riittävä ravinto ja liikunnan määrä omalla tasolle ei pitäisi tuottaa ongelmia. Ihmiset nukkuu nykypäivänä yössä liian vähäisesti alle 6 tuntia vuorokaudessa lyhentää laskettua elinikää 15%, lisäksi syodään prosessoitua pikaruokaa ja käytetään alkoholia näkyy kyllä naamassa enemmin tai myöhemmin ei ole mitään tekemistä juoksun kanssa.

• Anonyymi

Joo, se alkoholi näkyy myös noiden kahden täällä mainitun kuntoilijan kasvoissa. Sen vuoksi he ovat niin vanhentuneen näköisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, se alkoholi näkyy myös noiden kahden täällä mainitun kuntoilijan kasvoissa. Sen vuoksi he ovat niin vanhentuneen näköisiä

Bati on vanha juoppo ja johonkin sen molzunkin tukirahat katoaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bati on vanha juoppo ja johonkin sen molzunkin tukirahat katoaa.

Salajuoppoja työttömät ovat, jos eivät julkisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salajuoppoja työttömät ovat, jos eivät julkisia.

Bati on mukamas sivistynyt eurooppalainen alkoholin kuluttaja, mutta alkoholisti yhtäkaikki, vaikka olisikin kohtuukäyttäjä, ei voi olla vaikuttamatta treeniin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5220
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2315
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      104
      1508
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1457
    5. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      208
      1431
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1396
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1145
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      8
      1100
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      267
      1035
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1027
    Aihe