LINTUTORNIMATEMATIIKKA

Anonyymi-ap

Mitä tämä ylitorniolainen lintutornimatematiikka oikein on?
Miten se eroaa tavallisesta matematiikasta ja opetetaanko Ylitorniossa sitä kouluissa?

15

490

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ensinnäki kuuluu sanoa että Ylitorniolla, ei Ylitorniossa. Paikkakunnalla paikkakunnan tavalla.
      Tavallisessa matematiikassahan yksi ynnä yksi on kaksi. Lintutornimatematiikassa se on yheksän. Saattaa se kyllä olla muutaki, mutta koskaan se ei ole kaksi. Se mitä se on riippuu siitä kuinka sutki matemaatikko sitä on käyttämässä ja kuinka paljon on tarkotus kuntaa kupata.
      Eikä sitä kouluissa opeteta edes Ylitorniolla. Sitä opetetaan kotona ja joissaki suvuissa se on geeneissä. Voi sanoa että se on sukuominaisuus. Ja sitä on hyvä osata jos haluaa Ylitorniolla virkamiehenä pärjätä ja Kelmien Kerhossa sitä on kans välttämätöntä osata.

• Anonyymi

Se on justiinsa noin. Mitä j####mpi jätkä, niin sitä parempi matamaatikko. Kjäh kjäh...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on justiinsa noin. Mitä j####mpi jätkä, niin sitä parempi matamaatikko. Kjäh kjäh...

Jaa Härppi rupeaa taas opettamaan meitä kuntalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa Härppi rupeaa taas opettamaan meitä kuntalaisia.

Olet väärässä. Ei se taaskaan ole härppi.

• Anonyymi

Sutki löytyi. Arvasin. Ylitorniolta.

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Ei täällä tarvita matemaatikkoa ko vain ossaa sanoa kivikautista vitsiä ylitornilla ylitorniossa ylitotorniolla ylitornio viimeinen sammuttaa valot ylitooornista

• Anonyymi

Minä olen kallistunut sille kannalle että Härppi se ei ole se syyllinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jupohan se syyllinen on. Kuka muu niitä lyijyjä sinne levittäis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas se rahat sai siittä tornin kuvatuksesta. Se on ainaki syyllinen kunnan kusetukseen ja kelmien kerho on avustanu kusetuksessa hyväksymällä sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas se rahat sai siittä tornin kuvatuksesta. Se on ainaki syyllinen kunnan kusetukseen ja kelmien kerho on avustanu kusetuksessa hyväksymällä sen.

Mutta onko joku perhana syyllistynyt rehellisyyteen ja tuonut kieroudet julki? Uskomatonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta onko joku perhana syyllistynyt rehellisyyteen ja tuonut kieroudet julki? Uskomatonta.

Ai, osui. Sää pekasin.

• Anonyymi

Laskusta 270 euroa puuttuu saajan nimi.

• Anonyymi

Onko Härppi ollu sielläkin tilintarkastajana?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Härppi ollu sielläkin tilintarkastajana?

Missäs muualla se on sitten ollut tilintarkastajana?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe