Mitä tämä ylitorniolainen lintutornimatematiikka oikein on?
Miten se eroaa tavallisesta matematiikasta ja opetetaanko Ylitorniossa sitä kouluissa?
LINTUTORNIMATEMATIIKKA
15
453
Vastaukset
- Anonyymi
Ensinnäki kuuluu sanoa että Ylitorniolla, ei Ylitorniossa. Paikkakunnalla paikkakunnan tavalla.
Tavallisessa matematiikassahan yksi ynnä yksi on kaksi. Lintutornimatematiikassa se on yheksän. Saattaa se kyllä olla muutaki, mutta koskaan se ei ole kaksi. Se mitä se on riippuu siitä kuinka sutki matemaatikko sitä on käyttämässä ja kuinka paljon on tarkotus kuntaa kupata.
Eikä sitä kouluissa opeteta edes Ylitorniolla. Sitä opetetaan kotona ja joissaki suvuissa se on geeneissä. Voi sanoa että se on sukuominaisuus. Ja sitä on hyvä osata jos haluaa Ylitorniolla virkamiehenä pärjätä ja Kelmien Kerhossa sitä on kans välttämätöntä osata.- Anonyymi
Se on justiinsa noin. Mitä j####mpi jätkä, niin sitä parempi matamaatikko. Kjäh kjäh...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on justiinsa noin. Mitä j####mpi jätkä, niin sitä parempi matamaatikko. Kjäh kjäh...
Jaa Härppi rupeaa taas opettamaan meitä kuntalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa Härppi rupeaa taas opettamaan meitä kuntalaisia.
Olet väärässä. Ei se taaskaan ole härppi.
- Anonyymi
Sutki löytyi. Arvasin. Ylitorniolta.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei täällä tarvita matemaatikkoa ko vain ossaa sanoa kivikautista vitsiä ylitornilla ylitorniossa ylitotorniolla ylitornio viimeinen sammuttaa valot ylitooornista
- Anonyymi
Minä olen kallistunut sille kannalle että Härppi se ei ole se syyllinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jupohan se syyllinen on. Kuka muu niitä lyijyjä sinne levittäis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se rahat sai siittä tornin kuvatuksesta. Se on ainaki syyllinen kunnan kusetukseen ja kelmien kerho on avustanu kusetuksessa hyväksymällä sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se rahat sai siittä tornin kuvatuksesta. Se on ainaki syyllinen kunnan kusetukseen ja kelmien kerho on avustanu kusetuksessa hyväksymällä sen.
Mutta onko joku perhana syyllistynyt rehellisyyteen ja tuonut kieroudet julki? Uskomatonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko joku perhana syyllistynyt rehellisyyteen ja tuonut kieroudet julki? Uskomatonta.
Ai, osui. Sää pekasin.
- Anonyymi
Laskusta 270 euroa puuttuu saajan nimi.
- Anonyymi
Onko Härppi ollu sielläkin tilintarkastajana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Härppi ollu sielläkin tilintarkastajana?
Missäs muualla se on sitten ollut tilintarkastajana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882871Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991666Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845