Mitä tämä ylitorniolainen lintutornimatematiikka oikein on?
Miten se eroaa tavallisesta matematiikasta ja opetetaanko Ylitorniossa sitä kouluissa?
LINTUTORNIMATEMATIIKKA
15
490
Vastaukset
- Anonyymi
Ensinnäki kuuluu sanoa että Ylitorniolla, ei Ylitorniossa. Paikkakunnalla paikkakunnan tavalla.
Tavallisessa matematiikassahan yksi ynnä yksi on kaksi. Lintutornimatematiikassa se on yheksän. Saattaa se kyllä olla muutaki, mutta koskaan se ei ole kaksi. Se mitä se on riippuu siitä kuinka sutki matemaatikko sitä on käyttämässä ja kuinka paljon on tarkotus kuntaa kupata.
Eikä sitä kouluissa opeteta edes Ylitorniolla. Sitä opetetaan kotona ja joissaki suvuissa se on geeneissä. Voi sanoa että se on sukuominaisuus. Ja sitä on hyvä osata jos haluaa Ylitorniolla virkamiehenä pärjätä ja Kelmien Kerhossa sitä on kans välttämätöntä osata.- Anonyymi
Se on justiinsa noin. Mitä j####mpi jätkä, niin sitä parempi matamaatikko. Kjäh kjäh...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on justiinsa noin. Mitä j####mpi jätkä, niin sitä parempi matamaatikko. Kjäh kjäh...
Jaa Härppi rupeaa taas opettamaan meitä kuntalaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa Härppi rupeaa taas opettamaan meitä kuntalaisia.
Olet väärässä. Ei se taaskaan ole härppi.
- Anonyymi
Sutki löytyi. Arvasin. Ylitorniolta.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ei täällä tarvita matemaatikkoa ko vain ossaa sanoa kivikautista vitsiä ylitornilla ylitorniossa ylitotorniolla ylitornio viimeinen sammuttaa valot ylitooornista
- Anonyymi
Minä olen kallistunut sille kannalle että Härppi se ei ole se syyllinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jupohan se syyllinen on. Kuka muu niitä lyijyjä sinne levittäis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se rahat sai siittä tornin kuvatuksesta. Se on ainaki syyllinen kunnan kusetukseen ja kelmien kerho on avustanu kusetuksessa hyväksymällä sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se rahat sai siittä tornin kuvatuksesta. Se on ainaki syyllinen kunnan kusetukseen ja kelmien kerho on avustanu kusetuksessa hyväksymällä sen.
Mutta onko joku perhana syyllistynyt rehellisyyteen ja tuonut kieroudet julki? Uskomatonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta onko joku perhana syyllistynyt rehellisyyteen ja tuonut kieroudet julki? Uskomatonta.
Ai, osui. Sää pekasin.
- Anonyymi
Laskusta 270 euroa puuttuu saajan nimi.
- Anonyymi
Onko Härppi ollu sielläkin tilintarkastajana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Härppi ollu sielläkin tilintarkastajana?
Missäs muualla se on sitten ollut tilintarkastajana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291