Harkimollakin 35 vuotias rakas

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ed65ecfe-78c4-41a1-8bcd-ff4182ef6ffe
"Presidenttiehdokas ja Liike Nyt -puolueen puheenjohtaja Harry ”Hjallis” Harkimo esitteli itsenäisyyspäivänä medioille uuden naisystävänsä Jasmine Pajarin, 35. Pajari on urheilijataustainen uranainen."

Niin vaan ne julkkikset saa puolta nuorempia naisia.
Harkimo on 70 vuotias.
Ei onnistus tavis mieheltä.

76

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on niin onnessaan tuosta daamistaan ja olen iloinen hänen puolestaan,

• Anonyymi

Meni heittämällä nyt Aaltolan vaalikampanjan ohi.

• Anonyymi

Aikuinen nainen kuitenkin ja onhan se nyt mielenvirkeydenkin kannalta mukavampi katsella nuorta, kaunista, eläniloista naista loppuaika. Plussaa, jos muutenkin mukava ja arvostaa lähtöpohjaisesti puolisoa, sekä muita ihmisiä. Hallissa ei ole vielä mikään seniili dementikko ja itse kumppaninsa valitsee. Tuskin ketään tyrkkyjä edes huolisi.

• Anonyymi

aina ja ikuisesti 33-vuotias.

muttas jos rimpuilee paljon poliisia vastaan voi tulls vankeusrangaistuskin: poliisin väkivsaliinn vastustqamine4n.

• Anonyymi

Jos Harkimon naamalla ja historialla saa noin nuoria naisia.....niin naisissa täytyy olla jotain vikaa.

• Niissä on vikaa, jos eivät ole sinun oven takana jonottamassa?

• Anonyymi

naisen eikös kuulu olla 16 vuotta nuorempi kuin mierhen jotts dsuhdfe olisi normsasli.

• Mihin perustuu tällaiset olettamat? Suhde on normaali, jos molemmat ovat tasapainoisia aikuisia, osaavat kommunikoida ja välittävät aidosti toisistaan. Iästä ja asemasta huolimatta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mihin perustuu tällaiset olettamat? Suhde on normaali, jos molemmat ovat tasapainoisia aikuisia, osaavat kommunikoida ja välittävät aidosti toisistaan. Iästä ja asemasta huolimatta.

No ei kyllä pidetä normaalina, jos tavis mies olis, tyttären vanhemmat ei takuulla hyväksyis, et on noin suuri ikäero, mut jos kyseessä on julkkis, niin hyväksyy, koska julkkisella on massia ja julkkis järkkää naiselle mukavan hyväpalkkaisen työn.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei kyllä pidetä normaalina, jos tavis mies olis, tyttären vanhemmat ei takuulla hyväksyis, et on noin suuri ikäero, mut jos kyseessä on julkkis, niin hyväksyy, koska julkkisella on massia ja julkkis järkkää naiselle mukavan hyväpalkkaisen työn.

Naisen ollessa yli 30v, tuskin enää miettii yhtään, mitä hänen vanhempansa ovat mieltä ikäerosta. Se kun ei enää vanhemmille kuulu yhtään, eikä kellekään muullekaan, kuin vain hänelle itselleen.

• Miksi onnistuisi tavismieheltä. Mitä annettavaa tavismiehellä olisi, muuta kuin oma seura... Se tuskin riittää tuon tasoisille naisille.

• Anonyymi

Kaikki ihmiset ovat lopulta ihan tavallisia. "Tuon tasoisille"? Mitä se sinulle tarkoittaa? Todella monet naiset tuossa(kin) iässä ovat itsestään huoltapitäviä, elämäniloisia, tervepäisiä ja normaaleja ihmisiä, joilla on ammatti hankittu ja työpaikka. Kyseisellä henkilöllä ammattikorkeatutkinto, mutta ei kuitenkaan ole julkisuuden henkilö. Toki on ihmisiä puolin ja toisin, joita kiinnostelee enemmän elämän pintakiilto, mutta suurimmalle osalle se toinen puoli tärkeämpää. Ja aina on hyvä muistaa, että kohtuullista tiedostaa se, ettei vaadi toiselta kovin paljoa enempää, mitä itse ei kykene vastavuoroisesti antamaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ihmiset ovat lopulta ihan tavallisia. "Tuon tasoisille"? Mitä se sinulle tarkoittaa? Todella monet naiset tuossa(kin) iässä ovat itsestään huoltapitäviä, elämäniloisia, tervepäisiä ja normaaleja ihmisiä, joilla on ammatti hankittu ja työpaikka. Kyseisellä henkilöllä ammattikorkeatutkinto, mutta ei kuitenkaan ole julkisuuden henkilö. Toki on ihmisiä puolin ja toisin, joita kiinnostelee enemmän elämän pintakiilto, mutta suurimmalle osalle se toinen puoli tärkeämpää. Ja aina on hyvä muistaa, että kohtuullista tiedostaa se, ettei vaadi toiselta kovin paljoa enempää, mitä itse ei kykene vastavuoroisesti antamaan.

No kaikesta huolimatta, ihmiset kategorioi ihmisiä varallisuuden, ulkonäön ja aseman mukaan. Halusi sitä taikka ei. Ei juuri kukaan yli 60 vuotias pappa enää saa riiattua nuorta naista itselleen, jos ei ole jotain statusta ja varallisuutta. Ei varmasti ulkonäön avulla saanut kauniita naisia, kun ei saa moni muu nuorempikaan mies (en tarkoittanut tällä itseäni). Miehen ulkonäkö on toisarvoista, kun on sitä maallista mammonaa ja mainetta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No kaikesta huolimatta, ihmiset kategorioi ihmisiä varallisuuden, ulkonäön ja aseman mukaan. Halusi sitä taikka ei. Ei juuri kukaan yli 60 vuotias pappa enää saa riiattua nuorta naista itselleen, jos ei ole jotain statusta ja varallisuutta. Ei varmasti ulkonäön avulla saanut kauniita naisia, kun ei saa moni muu nuorempikaan mies (en tarkoittanut tällä itseäni). Miehen ulkonäkö on toisarvoista, kun on sitä maallista mammonaa ja mainetta.

Totta se, että osalle ne merkitsevät. Henkilökohtaisesti puhuin kuitenkin pintaa syvemmistä asioista. Ulkonäkökin on taas seikka, jossa tutkimattomat ovat herran tiet. Ihmisillä niin moninainen maku, ketä pidetään puoleensavetävänä, ketä ei. Ihan jo tavan tallaajillakin tämä näkyy selkeästi. Joskus ihmetellään, miten joku "tavallisen" näköinen henkilö puolin ja toisin saanut napattua itselleen moisen namupalan. Ulkonäkö kuitenkin vaan pintaa. Ihminen on paljon enemmän.

• Anonyymi kirjoitti:

Totta se, että osalle ne merkitsevät. Henkilökohtaisesti puhuin kuitenkin pintaa syvemmistä asioista. Ulkonäkökin on taas seikka, jossa tutkimattomat ovat herran tiet. Ihmisillä niin moninainen maku, ketä pidetään puoleensavetävänä, ketä ei. Ihan jo tavan tallaajillakin tämä näkyy selkeästi. Joskus ihmetellään, miten joku "tavallisen" näköinen henkilö puolin ja toisin saanut napattua itselleen moisen namupalan. Ulkonäkö kuitenkin vaan pintaa. Ihminen on paljon enemmän.

Kyllä minä tämän tiedostan. Moni kakku päältä kaunis.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja luulempa, että vaikka Harkimolla ei olisi rahaa, on hän on niin paljon tehnyt jänniä juttuja, että häntä voisi kuunnella herkeämättä muutaman kuukauden.
        -Olympiavalmennettava
        -miehistössä Whitbread maailmanympäri purjehduksessa
        - kapteeni Whitbread maailmanympäri purjehduksessa
        - 3. yksinpurjehduksessa maailman ympäri
        toiminut managerina mm. seuraaville Kiira Korpi, Minea Blomqvist, Marcus Grönholm, Kalle Palander, Jarkko Nieminen ja Iivo Niskanen
        - Jokerien omistaja
        - hostannut ainakin neljää tv-showta
        - toiminut kansanedustajana
        - perustanut puolueeen
        - presidenttiehdokas

• Yogamies kirjoitti:

Ja luulempa, että vaikka Harkimolla ei olisi rahaa, on hän on niin paljon tehnyt jänniä juttuja, että häntä voisi kuunnella herkeämättä muutaman kuukauden.
        -Olympiavalmennettava
        -miehistössä Whitbread maailmanympäri purjehduksessa
        - kapteeni Whitbread maailmanympäri purjehduksessa
        - 3. yksinpurjehduksessa maailman ympäri
        toiminut managerina mm. seuraaville Kiira Korpi, Minea Blomqvist, Marcus Grönholm, Kalle Palander, Jarkko Nieminen ja Iivo Niskanen
        - Jokerien omistaja
        - hostannut ainakin neljää tv-showta
        - toiminut kansanedustajana
        - perustanut puolueeen
        - presidenttiehdokas

Hyvä että osataan listata hyviä syitä sille, mikä oikeasti miehessä kiinnostaa. Huomaa äkkiä miten arvoton kakkakikkare sitä itse on.

• Anonyymi

Meikäläinen on 53, eikä voisi ajatella alkaa seurustemaan 35 vuotiaan naisen kanssa, on liian suuri ikäero, eikä edes 45 vuotiaan naisen kanssa, on siinäkin liian suuri ikäero.
      Ehkä jonkun 90 vuotiaan mummelin kanssa vois ajatella, niin ei kukaan ainakaan vois sanoa, että liian nuoren kanssa seurustelet,
      Vaikee on 90 vuotiaita naisia mistään löytää, kenties vanhainkoti, mut ei sinne pääse, kun ovat on lukos, eikä ole kenenkään omainen, ei päästetä sisään.
      Ehkä seurakunnan eläkepiiristä vois löytää naisen, mut 80 vuotias on mulle liian nuori.

• Miksi et voisi?

Minulla on aavistus, että teet olettamia siitä, että millaisia 35 vuotiaat naiset ovat tietämättä hänestä mitään.

• Anonyymi

Mut hei jos ne ovat vaikka 20 vuotta yhdessä ennenkuin Hjallis veivinsä heittää. Ehtii tää nainen vielä elämässään myöhemmin toisenkin 70 etsiä.

• Pysyy hyvissä masseissa tuolla taktiikalla.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Pysyy hyvissä masseissa tuolla taktiikalla.

En ymmärrä. Kaipa tuo sitten rakkautta on. Elintason hakemista mitä lienee. Julkisuus temppu. Kyllä ne rikkaatkin vanhenee siinä mussä muutkin. Meneekö sitten pojallakin Janni vaihtoon kun tarpeeksi ikää tulee. Oma isäni on tuon ikäinen ja itse muutaman vuoden vanhempi tuota naista. Voi edes kuvitella tuollaista tilannetta. Omia vanhempia kun miettii niin yrittää vaan ajatella turvallista vanhuutta heille ja apua ja tukea arkeen.

• Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä. Kaipa tuo sitten rakkautta on. Elintason hakemista mitä lienee. Julkisuus temppu. Kyllä ne rikkaatkin vanhenee siinä mussä muutkin. Meneekö sitten pojallakin Janni vaihtoon kun tarpeeksi ikää tulee. Oma isäni on tuon ikäinen ja itse muutaman vuoden vanhempi tuota naista. Voi edes kuvitella tuollaista tilannetta. Omia vanhempia kun miettii niin yrittää vaan ajatella turvallista vanhuutta heille ja apua ja tukea arkeen.

Toiset tekee mitä uskaltavat ja toiset mitä haluavat.

• Anonyymi kirjoitti:

Paha se on mennä ulkopuolelta sanomaan, rakkaudesta kahden välillä yhtään mitään... Ainahan se voi laittaa epäilemään, kun on tuollainen asetelma kyseessä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ensinnäkin vanhan miehen vartalo ei ole millään tavalla seksikäs mielestäni herättävät lähinnä sympatiaa hoivareaktion tiettyä kunnioitusta eletyyyn elämään . En pidä vanhoja ukkoja seksikäinä millään tasolla. Sekin eriasia jos vanhenet sen kumppanin kanssa ja olette samaa ikäluokkaa. Eli en ymmärrä tuota kommenttiasi. Tiedän että isäni arvomaailman olenhan sen häneltä oppinutkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ensinnäkin vanhan miehen vartalo ei ole millään tavalla seksikäs mielestäni herättävät lähinnä sympatiaa hoivareaktion tiettyä kunnioitusta eletyyyn elämään . En pidä vanhoja ukkoja seksikäinä millään tasolla. Sekin eriasia jos vanhenet sen kumppanin kanssa ja olette samaa ikäluokkaa. Eli en ymmärrä tuota kommenttiasi. Tiedän että isäni arvomaailman olenhan sen häneltä oppinutkin.

Ei ole minunkaan mielestä, 50 vuotiaan naisen, eikä miehenkään keho enää yhtään seksikäs, jos on päästänyt itsensä repsahtamaan... Ja mitä vanhenemiseen yhdessä tulee, se on realistista silloin, kun on alettu seurustelemaan nuorina ja pysytty yhdessä. En minä kykene ihastumaan sellaiseen rupsahtaneeseen versioon, samasta ihanasta nuoresta ennen vanhaan. Puhun nyt kokemuksesta tässä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Sen takia en voi sietää sinunkaan juttuja täällä. Minusta miehet jotka jallittaa nuoria naisia ovat kuvottaviattavia k* rvällään ajattelioita.

• Anonyymi kirjoitti:

Sen takia en voi sietää sinunkaan juttuja täällä. Minusta miehet jotka jallittaa nuoria naisia ovat kuvottaviattavia k* rvällään ajattelioita.

Minä en ole mikään jallittaja. Jos ihastun taikka rakastun ihan aidosti naiseen (iästä riippumatta), niin se ei ole mitään jallittamista, eikä mitään sellaista... Minut on ihan totaalisen väärinymmärretty. Minä pidän kauniista naisista, vaikka en ole yhäkään sellaista koskaan saanut, enkä ole juurikaan edes yrittänyt saada.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei ole minunkaan mielestä, 50 vuotiaan naisen, eikä miehenkään keho enää yhtään seksikäs, jos on päästänyt itsensä repsahtamaan... Ja mitä vanhenemiseen yhdessä tulee, se on realistista silloin, kun on alettu seurustelemaan nuorina ja pysytty yhdessä. En minä kykene ihastumaan sellaiseen rupsahtaneeseen versioon, samasta ihanasta nuoresta ennen vanhaan. Puhun nyt kokemuksesta tässä.

Sä nyt oot muutenkin jäänyt jonnekin teini asteelle . Vanha ukko joka hakee naisesta vaan seksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sä nyt oot muutenkin jäänyt jonnekin teini asteelle . Vanha ukko joka hakee naisesta vaan seksiä.

Ja väärin taas. Kyllä seksikin kelpaisi, mutta minulla on myös tunteet olemassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä minua kiinnosta yhtään, jos olet sitä mieltä että olen jäänyt teiniasteelle. Olen hyvin sinut sen asian kanssa. Olen mikä olen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ja väärin taas. Kyllä seksikin kelpaisi, mutta minulla on myös tunteet olemassa.

Niin no sinähän olet etukäteen päättänyt minkä ikäisiin sulla niitä tunteita voi olla n ne nyt sattuu olemaan 20 tai alle. On muuten 50 upea vartaloisia naisia olemassa sekä miehiä. Mutta harvemmin enää 70.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin no sinähän olet etukäteen päättänyt minkä ikäisiin sulla niitä tunteita voi olla n ne nyt sattuu olemaan 20 tai alle. On muuten 50 upea vartaloisia naisia olemassa sekä miehiä. Mutta harvemmin enää 70.

On on... Minähän juuri painotin sitä seikkaa, että jos on antanut itsensä repsahtaa tuossa 50 iässä. Sille seikalle, että yleensä nuoreen ja nättiin ihastun, en mahda mitään. Ei se pelkkä ulkonäkö riitä. Pitää myös luonteen olla hyvä ja kiva ja pitäähän sen toisen tykätä myös minusta. Ollapa itsekin vielä nuori.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On on... Minähän juuri painotin sitä seikkaa, että jos on antanut itsensä repsahtaa tuossa 50 iässä. Sille seikalle, että yleensä nuoreen ja nättiin ihastun, en mahda mitään. Ei se pelkkä ulkonäkö riitä. Pitää myös luonteen olla hyvä ja kiva ja pitäähän sen toisen tykätä myös minusta. Ollapa itsekin vielä nuori.

Sitäkin vaikeaa ymmärtää. Itse kiinnitän miehissä tämän ikäisenä eriasioihin huomiota mitä 20 . 20 näyttää pikkupojille nykyään. Kyllä sitä aikuisena kaipaa miehessä miehekkyyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitäkin vaikeaa ymmärtää. Itse kiinnitän miehissä tämän ikäisenä eriasioihin huomiota mitä 20 . 20 näyttää pikkupojille nykyään. Kyllä sitä aikuisena kaipaa miehessä miehekkyyttä.

No minä en miehenä haluan nähdä naisessa miehekkyyttä hänen ollessa 50v.
        Kyllä edelleenkin tykkään söpöydestä, seksikkyydestä, tuoreudesta ja heleästä äänestä, elämän iloisuudesta.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä edelleenkin tykkään söpöydestä, seksikkyydestä, tuoreudesta ja heleästä äänestä, elämän iloisuudesta.

Et sen puoleen naisellisuuttakaan, kun teinejä jahtaat. -sivusta

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä parikymppinen kaunis nainen tihkuu seksiä ja naisellisuutta.

• Anonyymi kirjoitti:

Alle 30 vuotias nainen on hedelmällisimmillään kuin kaunis kukkanen. Ja siksi niin pirun seksikäs.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Alle 30 vuotias nainen on hedelmällisimmillään kuin kaunis kukkanen. Ja siksi niin pirun seksikäs.

Sellaisia muodottomia yksilöitä vaikutat ihailevan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sellaisia muodottomia yksilöitä vaikutat ihailevan.

Oletkos nähnyt mitä ihailen?

• Miksi sitten sanot heitä muodottomiksi? Ja mitä sillä on merkitystä, mistä minä pidän? Saan kai tykätä mistä tykkään?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Miksi sitten sanot heitä muodottomiksi? Ja mitä sillä on merkitystä, mistä minä pidän? Saan kai tykätä mistä tykkään?

Miksi puhut miehekkyydestä etkä naisellisuudesta 50-vuotiaiden naisten kohdalla? Loukataksesi, kuten aiemminkin?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi puhut miehekkyydestä etkä naisellisuudesta 50-vuotiaiden naisten kohdalla? Loukataksesi, kuten aiemminkin?

Mitä naisellista on möhömahassa? Kaipaan perusteluja. Ei se ole kaunista miehelläkään.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jaa minä koen kyllä olevani seksikäämpi tämän ikäisenä kuin parikymppisenä ja kyllä mua edelleen sanottu söpöksikin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Millä tavalla naisesta tulee miehekäs kun täyttää 50 ? Mulla tuttuja jotka ovat 50 ehkä naisellisempia kuin nuorena. Jaksavat panostaa kun eletään ns. " uutta nuoruuttaan ".

• Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla naisesta tulee miehekäs kun täyttää 50 ? Mulla tuttuja jotka ovat 50 ehkä naisellisempia kuin nuorena. Jaksavat panostaa kun eletään ns. " uutta nuoruuttaan ".

Ok ja sitten on niitä jotka antavat itsensä repsahtaa. Istuvat sohvalla ja syövät suklaata joka päivä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kyllä parikymppinen kaunis nainen tihkuu seksiä ja naisellisuutta.

Parikymppinen on vielä aika kokematon, helppo ohjailla sekä miehen vietävissä. Itsetuntoa vielä haetaan ja omaa itseäänkin. Ja hedelmällisiä toki mutta isäksikö vielä haluat?

• Anonyymi kirjoitti:

Parikymppinen on vielä aika kokematon, helppo ohjailla sekä miehen vietävissä. Itsetuntoa vielä haetaan ja omaa itseäänkin. Ja hedelmällisiä toki mutta isäksikö vielä haluat?

En ole sanonut että haluan enää lapsia.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En ole sanonut että haluan enää lapsia.

Miksi tyttöjen pitäis kiinostua susta kun et halua enää lapsia. Luuletko että tyttö haluaa olla sun pojille äitihahmo ja olla nuorempi kuin sun lapset on.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ok ja sitten on niitä jotka antavat itsensä repsahtaa. Istuvat sohvalla ja syövät suklaata joka päivä.

Niin että parikymppisissä ei ole tuollaisia. Nykynuoria kuin katsoo ovat paljon tukevampia kuin esim. Itse olin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mitä naisellista on möhömahassa? Kaipaan perusteluja. Ei se ole kaunista miehelläkään.

Sekä tuo kertoo just siitä sinun teinimäisyydestä. Minusta mies voi olla seksikäs vaikka ois ns. Iskävatsa. Ja jotkut miehet tykkää että naisella on pehmeitä muotoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekä tuo kertoo just siitä sinun teinimäisyydestä. Minusta mies voi olla seksikäs vaikka ois ns. Iskävatsa. Ja jotkut miehet tykkää että naisella on pehmeitä muotoja.

Voi kertoa myös muun muassa miehen homoseksuaalisuudesta, ettei pidä naisellisia muotoja seksikkäinä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Pysyy hyvissä masseissa tuolla taktiikalla.

et jani ole lukenut sitten miksi kiinnostuivat toisistaan. heillä oli samoja kiinnostuksen kohteita. Sulla ja teinitytöllä ei ole mitään yhteistä paitsi että sun pojat on samaa ikäluokkaa sun teini tyttöystävän kanssa

• Anonyymi kirjoitti:

et jani ole lukenut sitten miksi kiinnostuivat toisistaan. heillä oli samoja kiinnostuksen kohteita. Sulla ja teinitytöllä ei ole mitään yhteistä paitsi että sun pojat on samaa ikäluokkaa sun teini tyttöystävän kanssa

Entä sitten. Se on game over joka tapauksessa.

• Anonyymi

Kuten ennen sanottiin: Rahalla saa ja hevosella pääsee.

• Vanhat sananlaskut pitää aina paikkaansa.

• Anonyymi

jhaddua bähän tyyttöjren oms pla4ett6sa venuxs xen näkeekin

• Aivan liian wanha nainen, 35v. Suurella todennäköisyydellä vaihdevuosien (elämänmuutoksen) ensioireet pamahtavat päälle 5-10 vuoden sisällä.

Tässäki pätee Rakkauden kumoamaton määritelmä:

𝓟𝓪𝓻𝓲𝓼𝓾𝓱𝓽𝓮𝓮𝓼𝓼𝓪 𝓸𝓷 𝓻𝓪𝓴𝓴𝓪𝓾𝓽𝓽𝓪 𝓽𝓪̈𝓼𝓶𝓪̈𝓵𝓵𝓮𝓮𝓷 𝓷𝓲𝓲𝓷 𝓴𝓪𝓾𝓪𝓷 𝓴𝓾𝓷 𝓴𝓾𝓶𝓶𝓪𝓵𝓵𝓪𝓴𝓲𝓷 𝓸𝓷 𝓱𝓪𝓵𝓾 𝓪𝓷𝓽𝓪𝓪 𝓴𝓾𝓶𝓹𝓹𝓪𝓷𝓲𝓵𝓵𝓮𝓮𝓷 𝓻𝓲𝓲𝓽𝓽𝓪̈𝓿𝓪̈𝓷 𝓹𝓪𝓵𝓳𝓸𝓷 𝓴𝓪𝓲𝓴𝓴𝓮𝓪 𝓼𝓮𝓵𝓵𝓪𝓲𝓼𝓽𝓪 𝓶𝓲𝓽𝓪̈ 𝓴𝓾𝓶𝓹𝓹𝓪𝓷𝓲 𝓱𝓪𝓵𝓾𝓪𝓪/𝓽𝓪𝓻𝓿𝓲𝓽𝓼𝓮𝓮.

• Anonyymi

Kaikkia naistenlehtien ja iltapäivälööppien juttuja sitä voi aina uskoa jos haluaa.

• Anonyymi

hyvä joo vboi olls hybä omsd plsdnrryyneryys niin B nuc plsnrrys.

• Anonyymi

Kyllä se rakas kyllästyy äkkiä kaljupäiseen luttamunaan. Sairasta touhua.

• Vaihdevuosi-eroille (elämänmuutos-eroille) aina kehitellään selityksiä.

• Anonyymi
        Goldmember kirjoitti:

Vaihdevuosi-eroille (elämänmuutos-eroille) aina kehitellään selityksiä.

No mitenkäs ne vaihdevuosipariutumiset? Mitä selityksiä niille löytyy.

P.S. Mistä sä muuten mitään tuon kyseisen naisen hormonitoiminnasta tiedät? Oletko hänen lääkärinsä?

• Anonyymi

Vanhassa vara parempi.

• Tuo pätee vain miehiin.

Mies haluaa nuoren ja nätin kumppanin. Se on ollut miljoonia vuosia niin, eikä koskaan muutu.

• Anonyymi
        Goldmember kirjoitti:

Tuo pätee vain miehiin.

Mies haluaa nuoren ja nätin kumppanin. Se on ollut miljoonia vuosia niin, eikä koskaan muutu.

Ei nyt ainakaan sinuun päde, jotta ei lähdetä yleistämään.

• Anonyymi

Usein vanha mies hakee hoivaajaa, mutta tässä siitä tuskin kyse kun voi rahalla saada auttajia.

• Anonyymi

sillä harkimon naisella oli 68 vuotias mies. mies kuoli viime kesänä.

• Anonyymi

Ihastui harkimon ulkonäköön.😍👎💩

• Anonyymi

No hei, eihän kauniit ja koulutetut 40-60 vuotiaat naiset katsokaan Harkimoon päin :-)

• Niin näkyy olevan.

• Anonyymi

eiks valtakunnassa ole rangaistavaa sekaantua lapsiin ja eläimiin

• Anonyymi

Varakkaat ja menestyneet miehet todella saavat naisen kuin todella haluavat... Ikäero ei todellakaan vaikuta... Kauniita nuorekkaita naisia on todella tyrkyllä liiankin paljon

• Anonyymi

Heistä Suomi saisi näyttävän presidenttiparin

• Anonyymi

Jasminen isän puheet ovat rasistisia ja alentavia. Hän on leuhka puhuu rumasti suomalaisista. Leuhkii kuinka heidän perheensä on parempi kun eivät käytä alkoholia! No, suurimmalla osalla suomalaisistaa perheistä ei ole alko-ongelmaa, onpa aika moni ihan raitiskin. Vikaa on tuon miehen päässä.

• Anonyymi

Täysin samaa mieltä. Rasistinen suomalaisia kohtaan. Rasismi suomalaisuutta ja suomalaisia kohtaan on aika yleistä Tätä asiaa ei vaan tunnisteta riittävästi.

Itse naisena olen törmännyt ns. maahanmuuttaneitten yleisimmin miesten osalta tähän ilmiöön eli ollaan supertöykeitä suomalaisille tarkoituksellisesti.
        Koskas tämä asia nostetaan puhuttaessa rasismista?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7365
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4450
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      55
      3493
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      507
      3207
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2144
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1793
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1751
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1583
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1505
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1446
    Aihe