Kauniin lesken kimppuun kuin..

Anonyymi-ap

..sika limppuun on käynyt Hjallis:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3c2e2394-2981-450c-9304-22d1a3d4b326

Aika lyhkäiseltä vaikuttaa suruaika kun puolisen vuotta vain. Ukko multiin ja siihen jo haaskalle tultiin, ei ehdi suru painaa tyttiä kun Hjallis tarjoo diiliä, linnassa on bileet, Hjallis tarjoo hileet, kohta onkin rouvana. Vaikka ukko onkin käppänä, emäntä ei oo räppänä. Trumppiakin harmittaa, melania jo iäkäs, Hjallis antaa neuvon, puolella kun jaat, siitä eukon iän saat.

-harmiseiikirj-

51

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole kaunis. Ja hjallis maksanut naiselle ei noin nuori muuten olisi vanhan papparaisen kanssa.

• Anonyymi

Jos nyt sitten olisi edes vaikka iloinen leski.

• Anonyymi

No sinullakin leikkasi. On siten maailmassa vielä toivoa aitojen arvojen perään.💩

• Anonyymi

Ps. Onhan hän kaunis. Todellakin . Harkimo hänen rinnallaan on kuin toinen jalka haudassa laahustava haamu. Oih. Mitä suurta rakkautta😍 kaikki tyhmimmätkin näkee sen👍💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Onhan hän kaunis. Todellakin . Harkimo hänen rinnallaan on kuin toinen jalka haudassa laahustava haamu. Oih. Mitä suurta rakkautta😍 kaikki tyhmimmätkin näkee sen👍💩

Kauneus on makuasia, josta on melko turha kiistellä. Kauniin ja ruman välissä on niin paljon vaihtoehtoja, että eiköhän hän sinne jonnekin mahdu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että voi kansanedustaja tunnettu menestynyt jne tehdä itsestään pellen. Että pokka pitää eikä edes hävetä. Ei tule mieleenkään että kansa nauraa. Ja kenties häpeää. Ei tule ei. 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kauneus on makuasia, josta on melko turha kiistellä. Kauniin ja ruman välissä on niin paljon vaihtoehtoja, että eiköhän hän sinne jonnekin mahdu.

No mutta aina voi kehua kauniiksi. Se ei ole itseltä pois ja ehän hän nyt rumakaan ole😍💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mutta aina voi kehua kauniiksi. Se ei ole itseltä pois ja ehän hän nyt rumakaan ole😍💩

Jos joku kaipaa perusteettomi kehuja, niin minulta niitä on turha kalastella. Kutsun kauniiksi, jos oikeasti pidän kauniina. Koko adjekstiivi on kokenut pahan inflaation, kun milloin mitäkin tavallisen naisen näköistä "seurapiiriruusua" kutsutaan lehtien sivuilla kaunottareksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku kaipaa perusteettomi kehuja, niin minulta niitä on turha kalastella. Kutsun kauniiksi, jos oikeasti pidän kauniina. Koko adjekstiivi on kokenut pahan inflaation, kun milloin mitäkin tavallisen naisen näköistä "seurapiiriruusua" kutsutaan lehtien sivuilla kaunottareksi.

Tee niin👍 minä voin kehua koska jokaisessa naisessa on mielestäni kehuttavaa. Jopa minussa. Ja sinussa!♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee niin👍 minä voin kehua koska jokaisessa naisessa on mielestäni kehuttavaa. Jopa minussa. Ja sinussa!♥️

En kai minä ole kieltänyt sinua kehumasta. Tosin mua itseäni vituttavat ihmiset, jotka kehuvat mua kauniiksi. Mä olen aina inhonnut moisia "kehuja".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kai minä ole kieltänyt sinua kehumasta. Tosin mua itseäni vituttavat ihmiset, jotka kehuvat mua kauniiksi. Mä olen aina inhonnut moisia "kehuja".

Älä suotta. Miksi se sinua vituttaa? Parempi kai se kun rumaksi haukuttu. Ajatteleppas miltä niistä rumaksi haukutuilta tuntuu..🙄 meidän naisten pitäisi pitää enempi yhtä eikä olla kateita tms. Näytettäis niin noille mollaavoille miehille närhen munat😍💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä suotta. Miksi se sinua vituttaa? Parempi kai se kun rumaksi haukuttu. Ajatteleppas miltä niistä rumaksi haukutuilta tuntuu..🙄 meidän naisten pitäisi pitää enempi yhtä eikä olla kateita tms. Näytettäis niin noille mollaavoille miehille närhen munat😍💩

Täälläkin on paljon sellaista että yritetään pahaa verta naisten välille tyyliin vanhat vastaan nuoret. Rumat vastaan kauniit tai hoikat vastaan rehevät. Ja hah,sanon minä. Minulle me kaikki ollaan yhtä ihania. Ei anneta katkerien miesten valaa meidän välille pahaa. Rypekoot itse säälittävässä läävässään.💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se nyt vituttaa, jos ihan fiksuna pitämäni ihminen osoittaatuukin turhapäiväisyyksiä laukovaksi tampioksi. Ei ole turhempaa kommenttia kuin "oletpa kaunis". Mä tiedän ihan itse miltä näytän, mulla on ihan toimivat silmät. En näe mitään syytä pohtia miltä rumaksi haukutusta tuntuu, kun sitäkään ikinä kenellekään sanoisi. Hyivn harvoin edes näen ihmisiä, joita pitäisin rumina. Kauniin ja ruman välillä on myriadi eri vaihtoehtoja. Pikemmin pitäisi päästä eroon koko hiton tavasta kommentoida mitenkään toisten ulkokuorta. Jos ei musta keksi mitään muuta kuin "oletpa kaunis", niin pitäköön suunsa kiinni sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Mua vituttaa kehujen kalastelijat. Ärsyttää kun pitään valehdella, että joku on kaunis, vaikka en oikeasti niin ajattele, mutta en myöskään ikinä menisi haukkumaan. Sitäpaitsi kun ei se, että hän ei musta ole mikään kaunotar tarkoita, että hän olisi myöskään ruma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täälläkin on paljon sellaista että yritetään pahaa verta naisten välille tyyliin vanhat vastaan nuoret. Rumat vastaan kauniit tai hoikat vastaan rehevät. Ja hah,sanon minä. Minulle me kaikki ollaan yhtä ihania. Ei anneta katkerien miesten valaa meidän välille pahaa. Rypekoot itse säälittävässä läävässään.💩

Itseäni eivät tuollaiset yritykset hetkauta mihinkään. Mä tosiaan tiedän itsekin miltä näytän, enkä tarvitse ketään sitä mulle kertomaan. Itse en siis osu yksiin OMAN kauneuskäsitykseni kanssa, enkä pidä itseäni kummoisenkaan näköisenä. Vaan on mulla tosiaan toimivat silnät ja osaan myös verrata itsenäni yleisiin kauneuskäsityksiin, vaikken niitä itse samoin ajattelekaan. Mulle on siis kenenkään ihan yhtä turhaa tulla sanomaan, että olisin ruma. Mulla tosiaan on itsellänikin silmät päässä ja ne vieläpä kykenevät näkemään.

Kaikki nuo muutkin kommentit ovat lähinnä sellaisia, että hyvä jos sanoo, niin osaan etsiä itselleni järkevämpää seuraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ysäviä alkaen 18 vee. Me ihaillaan omalla tavallamme toisiamme. Ei kadehdita. Ja kaikki ollaan aivan stanan hyvännäköisiä😜💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Mua vituttaa kehujen kalastelijat. Ärsyttää kun pitään valehdella, että joku on kaunis, vaikka en oikeasti niin ajattele, mutta en myöskään ikinä menisi haukkumaan. Sitäpaitsi kun ei se, että hän ei musta ole mikään kaunotar tarkoita, että hän olisi myöskään ruma.

Jep. Ei jaksa viettää aikaa sellaisessa seurassa, jolla on joko tarve kalastella kehuja tai jaella niitä. Rasittavia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseäni eivät tuollaiset yritykset hetkauta mihinkään. Mä tosiaan tiedän itsekin miltä näytän, enkä tarvitse ketään sitä mulle kertomaan. Itse en siis osu yksiin OMAN kauneuskäsitykseni kanssa, enkä pidä itseäni kummoisenkaan näköisenä. Vaan on mulla tosiaan toimivat silnät ja osaan myös verrata itsenäni yleisiin kauneuskäsityksiin, vaikken niitä itse samoin ajattelekaan. Mulle on siis kenenkään ihan yhtä turhaa tulla sanomaan, että olisin ruma. Mulla tosiaan on itsellänikin silmät päässä ja ne vieläpä kykenevät näkemään.

Kaikki nuo muutkin kommentit ovat lähinnä sellaisia, että hyvä jos sanoo, niin osaan etsiä itselleni järkevämpää seuraa.

Ok no ehkä se teidän kauneus onkin sitten ulkonäköön perustuvaa. Noinko te kauneuden koette? 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok no ehkä se teidän kauneus onkin sitten ulkonäköön perustuvaa. Noinko te kauneuden koette? 💩

Eli samalla tavalla kui miehet? 💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Latteuksia. Ei kun sä tarkoitat "sisäistä kauneutta". Voiko tekopyhempää taas olla. 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet niin kaunis. Näen suoraan sieluusi. Se on niin kaunis. Sinulla on niin kaunis aura. No ittu just ja joo. 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et tarkoita kauneutta, niin älä sitten puhu kauneudesta. Käytä parempia ja sopivampia adjekstiiveja, jos halua kehua jonkun ystävällisyyttä, kiltteyttä, kohteliaisuutta, fiksuutta, lojaalisuutta, luotettavuutta, mukavuutta, hauskutta tai mitä tahansa muuta ei-ulkoista ominaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et tarkoita kauneutta, niin älä sitten puhu kauneudesta. Käytä parempia ja sopivampia adjekstiiveja, jos halua kehua jonkun ystävällisyyttä, kiltteyttä, kohteliaisuutta, fiksuutta, lojaalisuutta, luotettavuutta, mukavuutta, hauskutta tai mitä tahansa muuta ei-ulkoista ominaisuutta.

Kauneus on kaikkea tuota. Halooo!💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on se ulkoistakin. Jokainen voi olla kaunis juuri niinkuin on. Pitäkää onnettomat katkerat kateelliset ämmät tunkkinne. Onneksi olette harvinaisuus ettekä kuulu tuttaviini.💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja on se ulkoistakin. Jokainen voi olla kaunis juuri niinkuin on. Pitäkää onnettomat katkerat kateelliset ämmät tunkkinne. Onneksi olette harvinaisuus ettekä kuulu tuttaviini.💩

Ihme haloo nousi kun puolustin harkimon muijaa ja sanoin kauniiksi ja kaikkia muitakin naisia. olen aika pöyristynyt kai se nosti karvat pystyyn,ettei saa naisia kehua. Tunteneeko lie jotain alemmuuskompleksia moisesta.Se ei omaan katelliseen pirtaan näköjään sovi. Hyi minua minkä tein.💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ysäviä alkaen 18 vee. Me ihaillaan omalla tavallamme toisiamme. Ei kadehdita. Ja kaikki ollaan aivan stanan hyvännäköisiä😜💩

Helvetin tampiot, ettekö nää isorintaista törö tissiä, uuma ohut kuin pikarin jalka!

Kyllä jallis taas uunotti hyvät kaupat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikään noista muista ei ole kauneutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihme haloo nousi kun puolustin harkimon muijaa ja sanoin kauniiksi ja kaikkia muitakin naisia. olen aika pöyristynyt kai se nosti karvat pystyyn,ettei saa naisia kehua. Tunteneeko lie jotain alemmuuskompleksia moisesta.Se ei omaan katelliseen pirtaan näköjään sovi. Hyi minua minkä tein.💩

Itsehän sä sen haloon nostit. Jos olisit vain hyväksynyt toisen osapuolen mileipiteen ja kokemuksen, etkä alkanut vänkäämään, niin mitään haloota ei olisi ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvetin tampiot, ettekö nää isorintaista törö tissiä, uuma ohut kuin pikarin jalka!

Kyllä jallis taas uunotti hyvät kaupat!

No nyt täytyy todeta, että jos tuosta Harkimon "nuorikosta" puhut, niin en kyllä näe mitään tuollaista. En näe mitään tuonne päinkään.

• Anonyymi

Ehkä hjalliskin sitten kupsahtaa kohta

• Onhan he voineet tavata joskus aiemmin ja jotenkin palaset ovat loksahtaneet kohdilleen.. mutta siitä syystä eivät ole voineet/halunneet edetä sen pidemmälle, kun toinen on naimisissa. Kyllä niitäkin viellä löytyy jotka ei lähde vieraisiin..

Ainakin pari näyttää mielestäni hyvinkin hehkuvalta.🥰 onnea vaan heille!

• Anonyymi

Miten teillä ottaa tämä nyt niin koville. Ollaan onnellisia, että ihmiset löytävät toisensa. Minäkin kuulin tänään ilouutisen miten yksi tärkeä oman elämäni ihminen oli pitkien yksinäisten vuosien jälkeen löytänyt rakkauden ja se kyllä näkyi hänestä. Toinen ihminen tekee toisesta elinvoimaisen. Toinen tekee toiselle hyvää. Ihminen näyttää terveeltä. Niin kuin rauha olisi jotenkin syvemmin läsnä kasvoilla.

Ei sillä ole väliä kuka löytää kenetkin; pääasia, että osapuolilla on hyvä olla elämässä.

Mä toivon kaikille hyvää.

• Anonyymi

Riimittely oli silti kyllä ihan hauska vaikka harmistus paistoikin nyt hieman läpi, mutta jätetään se arvioinnin ulkopuolelle 😂

• Anonyymi

Toisinpäin eli naiset ei jätä Hjallista rauhaan.

• Anonyymi

Ihanaa, rakkautta ilmassa talvella! Mitäs minä sanoin -oikeat isot suhteet syntyvät karuina vuodenaikoina, ei kesäkuumilla!

• Anonyymi

Etkö itse toivoisi jos sulta jäisi leski, että elämä jatkuu ja ettei tämä sulje muuta maailmaa ympäriltään pois?

• Anonyymi

En oikeasti tiedä, mutta omalta osalta tiedän sen verran että jos rakas lähtisi rinnalta surisin vuosia, en vain pystyisi edes kuvittelemaan uutta suhdetta kenenkään muun kanssa pitkään aikaan.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikeasti tiedä, mutta omalta osalta tiedän sen verran että jos rakas lähtisi rinnalta surisin vuosia, en vain pystyisi edes kuvittelemaan uutta suhdetta kenenkään muun kanssa pitkään aikaan.

-harmiseikirj-

Montako vuotta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-harmiseikirj-

Minulla kuudes menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montako vuotta?

Ehkä sata? Jos menettäisi jotain sellaista jota ei voi korvata kannattaisiko edes yrittää korvata? varsinkaan kun en ole mitenkään läheisriippuvainen ja viihdyn hyvin yksinkin tuskin hakisin enää minkäänlaista parisuhdetta.

-harmiseikirj-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä sata? Jos menettäisi jotain sellaista jota ei voi korvata kannattaisiko edes yrittää korvata? varsinkaan kun en ole mitenkään läheisriippuvainen ja viihdyn hyvin yksinkin tuskin hakisin enää minkäänlaista parisuhdetta.

-harmiseikirj-

Joo. Silloin sitä pitää kunnioittaa.

• 😂 harmistus ,
      lievä kauhistus
      niille jotka
      kateutta tuntevat

• Anonyymi

Misu antaa kyytiä papparaisille, vihkimisen jälkeen?✨

• Anonyymi

No eihän tässä silti mitään pöllöpäitä olla. Toivotaan hyvää mutta totuus ei silti sori vaan tulessa muuksi muutu. Ja seiska kertoo lisää.Tsemppiä♥️💩

• Koskaan ei voi tietää, mitä lööppien taakse kätkeytyy. Sen takia ei kannattaisi muita niin kovin sanoin tuomita. Et voi koskaan tietää koko totuutta, näet vain pienen pintaraapaisun parin lööpin perusteella.

Suru on henkilökohtainen asia ja jokainen käsittelee sen tavallaan. Ulkoapäin surun ja kivun määrää on mahdotonta kertoa. Hymyilevä ja iloinen ihminen saattaa sisältä olla ihan turta, mutta hän ehkä tarvitsee hymyn selviytyäkseen päivästä toiseen.

• Anonyymi

Juuri näin. Kovimmat kivut kannetaan niin ettei kukaan huomaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen samaa mieltä monen rankan vuoden kokeneena. Koska joutunut johonkin sellaiseen kauan kestäneeseen muka auttamiseen, mutta siltä se ei ole tuntunut koskaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Niinhän ne usein kannetaan. Sen takia kenenkään kipua tai kokemusta ei tulisi vähätellä. Koskaan ei voi tietää, mitä kukakin kantaa sisällään.

• Anonyymi
        Aletheias kirjoitti:

Niinhän ne usein kannetaan. Sen takia kenenkään kipua tai kokemusta ei tulisi vähätellä. Koskaan ei voi tietää, mitä kukakin kantaa sisällään.

Se oli lainaus eräästä kortista.

• Anonyymi

Jokainen suree onalla tavallaan. Ei eloon jäävän elämä lopu toisen kuolemaan. Ei sellaista toivoisi kuolevakaan, jollei sitten olisi jotain perustavanlaista narsismia taustalla. Elämän täytyy jatkua.

Hyvät Hjallikselle! Ja leidillekin toki.

Hjallis ei taida sopia palstamääritelmään komeasta miehestä. Rahasta tullaan laukomaan seuraavaksi... Mutta herralla taitaa olla jotain muuta haluttua jaettavaa - se on henkistä laatua.

xLiner

• Anonyymi

Taas harmiksen ajattelutapa tuo ällöttävyyttä palstalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      26
      2886
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      25
      2058
    3. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      112
      1568
    4. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      76
      1329
    5. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1288
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      138
      1196
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1036
    8. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      954
    9. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      911
    10. Oletko joskus lähestynyt jotakin

väärällä identiteetillä? Miksi?
      Ikävä
      102
      892
    Aihe