Poikuus on tallella

Anonyymi-ap

Olen 52 vuotias poromies ja poikuus on tallella. Haluaisin tutustua naiseen.

33

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllikki on vienyt sen.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­­N­y­­­m­­­f­­o­­m­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        ❤️ ­­N­­y­­m­­­f­­­o­­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18152300S

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Oot tainnut antaa poikuutesi vaatimelle. Niin olen kuullut, että poromiehet "polkee" karjaansa. Niillä miehillä on kuulemani mukaan isot saappaat ja poron takajalat otetaan saappaisiin, että morsio ei karkaa kesken aktin. Tällaisia kylillä puhuvat.

      • Anonyymi

        Tuohan on ihan yleisesti kaikkien tiedossa.


    • Anonyymi

      Asutko Angelissa siinä TB:n naapurissa.

      • Anonyymi

        Ei Angelissa ole Teboilia!


    • Anonyymi

      Los Angeli on kyllä huoltoasemaa vailla. Mutta joku vois perustaa.

    • Anonyymi

      Saariseltä löytyy, tosin nuorimmatkin reippaasti yli 70-vuotiaita . Tummelipurkki mukaan .

    • Anonyymi

      Vaadinta ei mikään voita.

      • Anonyymi

        Niinhän ne nuo pojat kertoo. Antaa aina, kun haluat.


    • Anonyymi

      Lopeta tissuttelu ja pussikaljottelu, säästä rahaa matkaan ja passiin. Ja muista naista et näe sillä reissulla jos sielä lomailet maistissa.

    • Anonyymi

      Mihinkäs kohtaan naisessa sinä tarkasti ottaen haluat tutustua?

      • Anonyymi

        Ei ainakaan pimpulan takia.


      • Anonyymi

        Hampaat hyvä tarkistaa aivan heti niin kiin tehään hevosille. Naisen huonot hampaat vain tulee kalliiksi miehelle, ei ainoastaa niiden korjaaminen. Vaan tuommonen voipi syödä kovin paljon donitseja ja cokista. Jatkuvassa hillossa ja sokerimurussa. Syöpi suihkussaki ja pimiällä sängyssä. Pierut herättää jopa naapurit kun tuuli sieltä päin kulkee naapuriin, tulipesässä leimahtelee on sen verran paksua .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hampaat hyvä tarkistaa aivan heti niin kiin tehään hevosille. Naisen huonot hampaat vain tulee kalliiksi miehelle, ei ainoastaa niiden korjaaminen. Vaan tuommonen voipi syödä kovin paljon donitseja ja cokista. Jatkuvassa hillossa ja sokerimurussa. Syöpi suihkussaki ja pimiällä sängyssä. Pierut herättää jopa naapurit kun tuuli sieltä päin kulkee naapuriin, tulipesässä leimahtelee on sen verran paksua .

        Ei se oo ihme, että poikuus on ja pysyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hampaat hyvä tarkistaa aivan heti niin kiin tehään hevosille. Naisen huonot hampaat vain tulee kalliiksi miehelle, ei ainoastaa niiden korjaaminen. Vaan tuommonen voipi syödä kovin paljon donitseja ja cokista. Jatkuvassa hillossa ja sokerimurussa. Syöpi suihkussaki ja pimiällä sängyssä. Pierut herättää jopa naapurit kun tuuli sieltä päin kulkee naapuriin, tulipesässä leimahtelee on sen verran paksua .

        Nuo on hyviä perusteita joilla ei tarvi kärsiä syyllisyyttä sinkkuna sekä NEITSYT-MIEHENÄ pysymisessä.

        Olen naisena vastaavasti laittanut kriteerin, että miehellä pitää olla sen verran tuuheat hiukset, ettei tarvi karvalakilla, pipolla tai lippalakilla kaljua peittää.

        Oddasatia katsoin ja sattu yks ex:äni siihen ohjelmaan.
        Tajusin, että ilmankos olen eronnut…
        Kaikilla mun ex:llä nykysin pälvikalju…

        Jos miehellä on tukka päässä, kun suhteeseen mennään niin kyllä sen tukan pitää olla päässä vielä kun hautaan menee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo on hyviä perusteita joilla ei tarvi kärsiä syyllisyyttä sinkkuna sekä NEITSYT-MIEHENÄ pysymisessä.

        Olen naisena vastaavasti laittanut kriteerin, että miehellä pitää olla sen verran tuuheat hiukset, ettei tarvi karvalakilla, pipolla tai lippalakilla kaljua peittää.

        Oddasatia katsoin ja sattu yks ex:äni siihen ohjelmaan.
        Tajusin, että ilmankos olen eronnut…
        Kaikilla mun ex:llä nykysin pälvikalju…

        Jos miehellä on tukka päässä, kun suhteeseen mennään niin kyllä sen tukan pitää olla päässä vielä kun hautaan menee!

        Hammaslääkärissä en kyllä myöskään muista myöskään miesten käyneen saati, että olisivat hampaita pesseet suhteissa.
        Kiitos kun muistutit asiasta koska muistin vastaavasti jotain muuta joka näihin pälvikalju ex:iin liittyy…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo on hyviä perusteita joilla ei tarvi kärsiä syyllisyyttä sinkkuna sekä NEITSYT-MIEHENÄ pysymisessä.

        Olen naisena vastaavasti laittanut kriteerin, että miehellä pitää olla sen verran tuuheat hiukset, ettei tarvi karvalakilla, pipolla tai lippalakilla kaljua peittää.

        Oddasatia katsoin ja sattu yks ex:äni siihen ohjelmaan.
        Tajusin, että ilmankos olen eronnut…
        Kaikilla mun ex:llä nykysin pälvikalju…

        Jos miehellä on tukka päässä, kun suhteeseen mennään niin kyllä sen tukan pitää olla päässä vielä kun hautaan menee!

        Heräsikö pieneen mieleenkään että miksi ex:illä on pälvikalju, viikko tommosen naisen kanssa saa aikaan itsetuhoisia ajatuksia, elämänhalun katoamista ja vitutusta, ei ihme, että tukka alkaa lähtemään. Toivottavasti viisastuit nyt sen verran ettet ala enää seurustelemaan kenenkään kunnon miehen kanssa ja pilaa heidän elämää läsnäolollasi


    • Anonyymi

      Jos on harrastanut sooloseksiä niin onko poikuus tallella. Yritin googlettaa mutta ei ollut tietoa. Aslakksa se kyllä sano että ei sulla ole poikuuta ku oot pannu vaatimia ja runkannu.

      • Anonyymi

        Minä kyllä nämä raiskaus asiat osaan ja kyllä tämä sota voitetaan sekä saadaan ympäri Suomea RAISKAAJAT VASTUUSEEN ja maksavat korvauksia, koska tämmösiin KANSAN RAISKAUKSIIN ei olla suostuttu eikä sovittu, että KOKO MAAILMAA SAA TÄNNE TULLA NAIMAAN!

        Hotellit ja majoitus yrittäjät pyörittää laitonta bordelli toimintaa ja käyttävät meitä alkuperäisiä Inarin ja Utsjoen kuntalaisia seksuaalisestihyväksi sekä antavat kuvan, että ollaan seksi-hulluja kaikki.

        Eihän me nyt sentään seksi-hulluja olla vaikka osa onkin saanut seksiä enemmän, kuin kerran todistettavasti mutta monet ei ole saaneet kertakaan.
        Ei he voi saada, koska raiskaajat sotkee kaikkien asiat ja joutuvat näin ollen olemaan ilman.

        Ei Inarin ja Utsjoen kuntalaiset ole kaikki sukua keskenään vaan molemmissa kunnissa alkuperäisväestössä on eri sukuja ja alkuperäisväestö tietää sekä tuntee sukunsa.

        Minä ainakin tunnen sukuni ja äidin suvustakin on sukua Inarin kunnassa, mutta heillä ei ole sama sukunimi joka on äidin sukunimi.
        Minun vanhempien avioliitto menee vanhan säännön mukaan joka Inarin kunnassa oli voimassa.
        Petsamolaiset ei saaneet avioitua, kuin petsamolaisten kanssa ja alkuperäisten Inarin ja Utsjoen kuntalaisten kanssa.
        Jos oikein muistan niin kyseessä oli Kolttalakiin perustuva kunnioitus, koska koltansaamelaiset ei saaneet mennä muiden kanssa kihloihin eikä naimisiin, koska heidän perinteitä haluttiin tukea sekä näin elvyttää koltta kulttuuria.

        Minun suvut on suomalaisia Petsamosta. Minun kohdalla tuota yritettiin myös noudattaa, mutta tuo laki purettiin joskus -80 luvulla.
        Jos mun vanhemmat olis ilmoittaneet mulle, että en saa olla kyseisen miehen kanssa suhteessa niin olisin noudattanut tuota sääntöä.
        Miehen äiti oli tuo joka määräs menemään naimisiin vaikka olin kyllä oikeesti pyrkimässä eroon hänestä, mutta miehen äiti löi kapuloita rattaisiin.

        Sanoin vihkimisen jälkeen tuomarin kuullen, kun anoppi kysy minulta : Mitä morsian miettii?
        Vastasin : Pitäisköhän erota.
        Anoppi ei kysellyt enää tuon jälkeen mitään.
        Pidin pääni ja erosin, koska anoppi ei ollut alkuperäisiä Inarin kuntalaisia vaan hän loukkasi suoraan minua joka arvostan sekä kunnioitan vanhoja hienoja perinteitä joista muualta tulleet on vaatineet luopumaan, koska nuo ei liity heihin vaan meihin.

        En minä mene lasteni häihin ja muihinkaan juhliin jos en voi sietää heidän puolisoiden äitiä, isää tai jotain muuta sukulaista.
        Ilmoitan : Sullahan on niin saatanan hyvä uus suku tukena joten vittu pidä hyvänäs!
        Toimin jo nyt noin ja en tunge itseäni lasteni uusiin ja hyviin sukuihin.
        Sukunimeä en voi vaihtaa ennen, kuin olen ulosotto velat saanut maksettua. Velkojat katsoo, että kyseessä on petos ja tarkoitus luistaa velkojen maksu.
        Mies halus naimisiin ja ties ottaessa mitä saa, mutta edes 10000 kunnianloukkausta ei auta vaan nimestä pidän kiinni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kyllä nämä raiskaus asiat osaan ja kyllä tämä sota voitetaan sekä saadaan ympäri Suomea RAISKAAJAT VASTUUSEEN ja maksavat korvauksia, koska tämmösiin KANSAN RAISKAUKSIIN ei olla suostuttu eikä sovittu, että KOKO MAAILMAA SAA TÄNNE TULLA NAIMAAN!

        Hotellit ja majoitus yrittäjät pyörittää laitonta bordelli toimintaa ja käyttävät meitä alkuperäisiä Inarin ja Utsjoen kuntalaisia seksuaalisestihyväksi sekä antavat kuvan, että ollaan seksi-hulluja kaikki.

        Eihän me nyt sentään seksi-hulluja olla vaikka osa onkin saanut seksiä enemmän, kuin kerran todistettavasti mutta monet ei ole saaneet kertakaan.
        Ei he voi saada, koska raiskaajat sotkee kaikkien asiat ja joutuvat näin ollen olemaan ilman.

        Ei Inarin ja Utsjoen kuntalaiset ole kaikki sukua keskenään vaan molemmissa kunnissa alkuperäisväestössä on eri sukuja ja alkuperäisväestö tietää sekä tuntee sukunsa.

        Minä ainakin tunnen sukuni ja äidin suvustakin on sukua Inarin kunnassa, mutta heillä ei ole sama sukunimi joka on äidin sukunimi.
        Minun vanhempien avioliitto menee vanhan säännön mukaan joka Inarin kunnassa oli voimassa.
        Petsamolaiset ei saaneet avioitua, kuin petsamolaisten kanssa ja alkuperäisten Inarin ja Utsjoen kuntalaisten kanssa.
        Jos oikein muistan niin kyseessä oli Kolttalakiin perustuva kunnioitus, koska koltansaamelaiset ei saaneet mennä muiden kanssa kihloihin eikä naimisiin, koska heidän perinteitä haluttiin tukea sekä näin elvyttää koltta kulttuuria.

        Minun suvut on suomalaisia Petsamosta. Minun kohdalla tuota yritettiin myös noudattaa, mutta tuo laki purettiin joskus -80 luvulla.
        Jos mun vanhemmat olis ilmoittaneet mulle, että en saa olla kyseisen miehen kanssa suhteessa niin olisin noudattanut tuota sääntöä.
        Miehen äiti oli tuo joka määräs menemään naimisiin vaikka olin kyllä oikeesti pyrkimässä eroon hänestä, mutta miehen äiti löi kapuloita rattaisiin.

        Sanoin vihkimisen jälkeen tuomarin kuullen, kun anoppi kysy minulta : Mitä morsian miettii?
        Vastasin : Pitäisköhän erota.
        Anoppi ei kysellyt enää tuon jälkeen mitään.
        Pidin pääni ja erosin, koska anoppi ei ollut alkuperäisiä Inarin kuntalaisia vaan hän loukkasi suoraan minua joka arvostan sekä kunnioitan vanhoja hienoja perinteitä joista muualta tulleet on vaatineet luopumaan, koska nuo ei liity heihin vaan meihin.

        En minä mene lasteni häihin ja muihinkaan juhliin jos en voi sietää heidän puolisoiden äitiä, isää tai jotain muuta sukulaista.
        Ilmoitan : Sullahan on niin saatanan hyvä uus suku tukena joten vittu pidä hyvänäs!
        Toimin jo nyt noin ja en tunge itseäni lasteni uusiin ja hyviin sukuihin.
        Sukunimeä en voi vaihtaa ennen, kuin olen ulosotto velat saanut maksettua. Velkojat katsoo, että kyseessä on petos ja tarkoitus luistaa velkojen maksu.
        Mies halus naimisiin ja ties ottaessa mitä saa, mutta edes 10000 kunnianloukkausta ei auta vaan nimestä pidän kiinni!

        Minä kysyin ja hän vastas, koska sanoin hänelle maagiset taikasanat : Olen vanhempi panostaja Suomi 100vuotta ja olet näköjään saanut äitinä kunniaa Presidentti Niinistöltä ja arvostan tuota niin, kuin arvostan sinua.
        Hän sano mulle ensin : Olet karjalaisia, mutta olet niin suora sanoista, ettei sinun kanssa pärjää kukaan.

        Hän nousi seisomaan ja vannoi käsi sydämellä Isänmaan valan. Tuon jälkeen hän kertoi asioita ja sano : Miten olet voinut loukata kunniaa, koska sinun kunniaa on loukattu kokoajan?
        Vastasin : En voi sille mitään jos heillä on Presidenttiäkin korkeampi kunnia.

        Minut pakotettiin vielä menemään hän luo sen jälkeen, kun olin käynyt kunnianloukkaus sakon istumassa vankilassa.
        Minun piti itse kertoa hänelle tuo.
        Nauraminen tietää pitkää ikää ja aika harvalla on käynyt näin korkea arvoista siivoojaa mitä hänellä.

        Puhuttiin ruotsia ja hän sano : Tack fan för lönet!
        Vastasin : Fan ni är hjärndöda alla!
        Naurettiin molemmat, koska opit oltiin molemmat saatu Ruotsista.

        En ole tuon jälkeen käynyt, koska hän oli sanonut mun äidille : Sekö tulee siivoamaan? ( ääni oli kyseen alaistanut minun hänen luo menon.)
        Kunnioitin häntä, koska on äitiäni vanhempi ja sanoin isäni kuullen äidille puhelimeen : Ei koltat ole minua pyytäneet siivoaamaan vaan sinua!

        Nellimin kylän keskusta on järkyttävä ja olin visioinut sille tontille jo kaupan sekä kahvilan josta kyläläiset olis hyötyneet.
        Olin sanonutkin tuosta ääneen.
        Mulle sanottiin : Läheppä käymään Nellimissä minun kanssa.
        Lähettiin ja poliisit ajo pikkusta ennen Nellimiä vastaan.
        Puhelinta räpläsin, koska olin ajatellu et kuvan kylältä järvelle päin.
        En saanut otettua kuvaa, koska järkytyin siitä mitä näin.

        Kaamos aika ja kaikki rakennukset jotka Nellimin hotelli omistaa oli maalattu mustaksi.

        Kommunistit toimii noin, että omii kokonaisia kyliä ja määrävät kylän maisemista. Kommunisti tappaa vaikka kokonaisen kylän niin pääsee tavoitteeseen.

        Ei vanhukset saa edes Nellimin hotellista ruokaa vaikka kunta tekis sopimuksen.
        Ivalosta he hakee ruokaa samalla, kun käyvät taksilla kaupassa.
        Mulla nauratti nimi jonka sain ” Nellimin kylän ainut ruokakuljetus.”
        Kerran kuussa vein ruokaa ja ei mulla ole edes autoa, mutta liftaamalla pääsee vielä nykysinkin Nellimiin ja sieltä pois!


    • Anonyymi

      Minä en vielä saanut korkata yhtään miestä jolla poikuus tallella!

      Muuten kyllä suostuisin tutustumaan sekä viemään poikuuden, mutta on niin nuori joten saisin syytteen KEHDONRAISKAUKSESTA.

      Tähän asti olen vielä säästynyt tuolta syytteeltä, koska miehet on olleet joko vanhempia tai minua vanhemmat naiset on ehtineet hoitaa tuon kehdonraiskauksen joten olen vain antanut seksiä.

      • Anonyymi

        Olen ollut vain valmiiksi RAISKATTUJEN miesten kanssa jotka ovat kostona raiskanneet minut, koska heidän raiskaajat on hylänneet heidät ja kiskoneet rahaa.
        Meillä on ollut terapeuttinen suhde jossa minä jouduin raiskatuksi.

        En kyllä usko siihen, että tuosta poikuuden viemisestä poikis mitään hyvää.
        Perustelen sen sillä, että olen vanhus joka raiskais neitsyt miehen. Toisinpäin raiskauksessa päästään lehteen, koska neitsyt mies raiskaa vanhuksen ja siitä ei kyllä hyvä seuraa… menee saamelaisten, koltansaamelaisten sekä poronmiesten maineet siinä sivussa.


    • Anonyymi

      Kyllä täällä lapissa naista saa kun etelän akat käy naitattamassa itteensä ruska ym.reissuilla.

      • Anonyymi

        Ulkomaalaiset tekee samaa, kun tulevat Suomeen.
        En ole vielä tehnyt rikosilmoitusta, koska ei ole niin helppoa vaikka asian ymmärtää ja tiedostaa.
        Raiskaaja naiset vaatii kunnioittamaan heitä vaikka he ovat itse poistuneet synnyinseuduilta ja asettaneet itsensä turvattomaan tilaan.
        Siellä missä olet syntynyt sekä syntymän jälkeen asunut olet naisena/miehenä raiskaajilta turvassa, koska kyseessä on perusoikeus.

        Jos ulkopaikkakuntalaisen/ulkomaalaisen kanssa olet suhteessa niin olet itse vastuussa.
        Jos eroatte niin hyvien tapojen mukaan hän joka on toiselta paikkakunnalta/maasta palaa sinne mistä hän on tullut niin saadaan tämmöiset asiattomat raiskailut loppumaan.

        Minun suvut evakoitiin turvaan alueelta joka rauhan neuvotteluissa luovutettiin, mutta tämmöset päättömät raiskailut ei turvaa tuo kenellekään.
        Kyseiset ihmiset polkee kaikkien meidän oikeuksia jotka sodan jälkeen olla jääty tänne asumaan ja meille luvattiin turvallista elämää sekä asumista.

        Muualta muuttaneille luvattiin omille synnyinseuduille samat asiat mitä meille Inarin ja Utsjoen kuntalaisille luvattiin.

        Suurin osa meistä EI OLE SAANUT MITÄÄN ja ei edes niitä kunnan sekä valtion hyvä palkkaisia töitä joihin saavat/saivat ns SYRJÄSEUTULISÄÄ sekä hyvät vanhuseläkkeet.

        Miten tyhminä muualta muuttaneet oikeesti pitää meitä? Inarin kunnassa tuo oli 24% lisää palkkaan ja Utsjoen kunnassa tuo oli 28% lisää palkkaan niin saivat ihmisiä tänne töihin.
        Nykysin tuo on kuntalisä ja ei nuo HYVÄT TYÖNTEKIJÄT ole saaneet muuta aikaan, kuin RYÖSTÖ-RAISKAUKSIA!


      • Anonyymi

        Olisitte antanee tulla niitä lähi-idän ja kauko-idän ihmisiä lapin rajalta ylitte. Laittaneet heitä asumaan Inariin / Ivalon seuduille. Sitten järjestäneet juhlat jossa sikäläiset ja paikalliset miehet voisivat tavata. Sikäläisille miehille sivistyneimmille suomalaisten tapaamispäivät. Ehkä jo nyt olisi moniki onnellisempi kun olisi joku jonka kanssa mennä yhdessä nukkumaan ettei tarvitse itkeä enää itseään unelmiin ennen nukkumista.
        Suomi on niin paska kun aina erotellaan paikalliset ja pakolaiset toisista. Erityisen tärkeää olisi naisten lisääntyminen maailmalta, aivan liikaa annettu tulla miehiä, miehiä kun yksin pohjoisessa paljon enempi kuin naisia?


    • Anonyymi

      Jaa muttako mulla on pälvikaljy ja kierot sääret.

    • Anonyymi

      AI JUKU TUNTURI HOTELLIT TÄYNNÄ ETELÄN IRTO - PERIÄ, VARATTUJA IKÄ HAARUKKA LAAJA VOIT KOPPELON VALITA IHAN MILLÄ KRITEERILLÄ HYVÄNSÄ.

    • Anonyymi

      Avaa vetoketju housuistasi, pistä ulos näkyville kalusi munineen. Kyllä siihin joku jossain vaiheessa tarttuu kun käyt ihmisten ilmoilla. Suomi on pullollaan maistajia jotka ei saaneet kun ei kukaan tee alotetta. Tuo ainaki olisi selvä viesti mitä tavoittelee, tosin joku voi luulla sen vahingossa jääneen ulos?

      • Anonyymi

        Jos teet vielä kudotun pipon kaluusi ja kudotut rintaliivin munapussiisi? Ei se ole sen härskimpää kuin naisilla joilla kaula-aukosta näkyy puolet tisseistä!


    • Anonyymi

      Inarinsaamelaiset ovat menneen talviunille.

      • Anonyymi

        Niin taitaa enempi koululaiset kirjoitella ja ne työpaikoilla joilla ei muuta tekemistä? Toki jossain yksinäiset korpimökin yksinäiset, hyväku niillä joillain on edes te etä toverit?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe