Voi hyvänen aika sentään.

Anonyymi-ap

Nyt joku puhelin-terroristi alotti soittelun.
Eilinen aamu alko hyvin ja yks oli vain yrittänyt soittaa.
Eilen aamulla klo 21.00 katsoin puhelinta niin hämmästyin, että vain yksi oli yrittänyt soittaa takasin.
Join aamu kahvit ja söin aamupalan jonka jälkeen tuossa noin klo 22.15 otin puhelimen ja soitin tunnin sarjana takaisin niin ei vastannut!
Mie sitten aattelin, että miehän vois puuhailla muitakin hommia ja kokeilla myöhemmin uudelleen soittaa.
Noin klo 00.53 huomasin, että olin jo melkeen unohtanut soittaa uudestaan. Tein ensin lounasta jonka söisin, koska nälkäisen jos soittelee ja puhuu puhelimessa niin siitä ei tule, kuin riitaa vain.
Noin klo 1.48 olin saanu syötyä lounaan ja olin niin hyvällä päällä ja juttelu tuulella. Mie muistin, että piti soittaa se puhelu.
Klo 1.51 aloin soittamaan ja soitin maratonina taukoamatta sekä valehtelematta tuonne klo 5.37 asti ja ei vastannut puhelimeen!


Tuommoset ei kyllä puhelinta tarvi jotka ei edes vastaa vaikka mie olin UUDEN PUHELINNUMERONKI hakenut ihan heitä varten tuohon uuteen puhelimeen niin saan nuo vanhan puhelimen puhelut soittaa sekä henkilökohtaiset ilmoittaa hyvin tapojen mukaan, että minulla on uusi puhelin ja puhelinnumerokin jotka olen ihan heitä varten ostanut niin voin soittaa heille, kun satun juttu tuulella olemaan!

Ihan selevää syrjintää ja eivät kunnioita yhtään minua!
Kyllä tämä on minusta jo poliisi asia, mutta en viitti yöllä väsyksissä alkaa rikosilmoitusta tekemään!

3

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin suoraan tunnustaa, että aika tuskasta ollut maaliskuusta lähtien kunnostautuminen vankilasta vapautumisen jälkeen.
      Pikku kriminaalinani istuin KUNNIAN LOUKKAUKSESTA vankeutta ja todistettavasti olen syyttömänä ollut vankilassa vankina, koska ei toiset kunnioita senkään vertaa ketään vaan rauhassa terrorisoida puhelimilla MINUN RAUHAA ja eivät ymmärrä edes sen vertaa, että hyvien tapojen mukaan kuuluu vastata puhelimeen jos soittaa takaisin, kun on sillä tuulella että tekee mieli jutella sekä keskustella ihan asiasta.

      Tämmönen kunnianloukkaus kusiringin luonti loppuu ja minulla on oikeus saada korvauksia TÖRKEÄSTÄ KUNNIANLOUKKAUKSESTA, VAPAUDEN RIISTOSTA sekä SYRJINNÄSTÄ!
      Kyllä poliiseilla on oikeus myös saada korvauksia, koska heitä työllistävät turhaa ja syyttömän laittavat aina syytteeseen, mutta kriminaalit saa jatkaa rikollista toimintaa.

      Matti Nykäselle kävi samalla tavalla, mutta ei puolustanut edes hänen viiminen vaimo joka jäi leskeksi.

      Matti Nykäsen kanssa mulla kyllä yhdenvertaisuutta on, koska ollaan yhtä huonoja ihmisiä sekä vanhempia oltu molemmat.
      Rahaa jos on niin kavereitakin ollut molemmilla, koska viina päissään oltiin molemmat mukavia mutta selvinpäin kaikki vihaa meitä! Mattia ei vihaa kukaan enää koska hän on vainaa!

      Nykäsen kanssa ollaan synnytty KANSANVALLAN PÄIVÄNÄ jonka Marsalkka Mannerheim aikoinaan loi sekä kielsi, mutta en ole kieltänyt KETÄÄN JUHLIMASTA MINUN SYNTYMÄPÄIVIÄ!

      Minun syntymäpäivät olisivat kyllä niin hyvät synttärit, että KAIKKI SUOMALAISET saatas pyöriä rauhassa koko päivä ympäri päissään!
      Meillähän turvapaikan saaneita ja muita ulkomaalaisia jotka turvaa rajat sekä hoitaa lapset, vangit sekä kaikki jotka apua tarvii niin voidaan juhlia koko päivä kaikki suomalaiset minun syntymäpäiviä KANSANVALLAN PÄIVÄNÄ SALAA niin kukaan ei edes tajua!

      Voidaan ehkä saada tilalle joku muu hyvä vastaava kansanvallan päivä, koska Matti Nykänen ei vetänyt tätä KUNNIAA LOPPUU!

      Istuin jo vankina joten vedän tämän loppuun ja kyllä jonku hyvän teeman keksin KANSANVALLAN PÄIVÄN tilalle.

      Kansanvallan päivä kiellettiin, koska Marski oli ainut joka ei voinut osallistua herrojen sekä johtajien kanssa juhliin.

      • Anonyymi

        Mannerheim syrjii vielä omaa sukuaan haudasta ja kieltää juhlimista syntymäpäiviä!
        Oulun yliopisto on tutkinut sukua ja Mannerheim oli tuon tutkimuksen mukaan 7 sukupolvi joka on syntynyt ennen minua.
        Tsaari oli sentään antanut jo itsenäisyyden Suomelle joten miksi Suomessa pitää Tsaarin murhapäivänä vielä nyyhkiä, koska Tsaarihan oli Venäjän/Neuvostoliiton menetys EI SUOMEN!

        Minä en venäläinen vaan suomalainen ja tuo on kunnianloukkaus väittää venäläiseksi, koska venäläiset käy Virosta ostamassa viinat ja tupakat.
        Virossa on vieläkin Venäjän hinnat vaikka ovat muka EU:ssa!


    • Anonyymi

      Juopot päissään yöllä soittelee ja häiriköi minua!
      Minähän olen Presidenttien ja Mannerheimin sukua niin kyllä kai minä saan yhdenvertaisuuslain mukaan PÄÄTTÄÄ itse milloin on yö ja milloin päivä!

      Risto Ryti on jo kerran istunut kansan häpeän puolesta vankeutta ja minä oman häpeän puolesta!
      Todisteet riittää siihen, että molemmat ollaan istuttu TURHAA koska ei tässä ole kukaan ottanut opiksi eikä ole antanut hyvää esimerkkiä!

      Stubb joka on muka niin hyvä sekä esimerkillinen ihminen on kokoajan puhelin kourassa niin, kuin kaikki muutkin!
      Ei me suomalaiset sentään Sentraali Santroina/Santeireina olla synnytty!

      Minun täti vainaa oli aikoinaan Kaamasessa Sentraali Santrana, koska hän oli invaliidi.
      Kyllä hän pysty kävelemällä hoitamaan asiansa niin, kuin toisetkin vaikka jalat oli halvaantuneet.
      Isäki kerto, että : En viittiny vastata puhelimeen, kun tiesin xxxx soittaa koska oli ainut joka ei ollu vielä soittanut. 20 minuuttia meni ja portaat jytisten invaliidi tuli ja soitteli ovikelloa. Avasin niin huus kitarisat ojollaan ” Saatana oot niin vittumainen ihminen kyllä, että kotona olet mutta et vastaa puhelimeen!”
      Ei ollu kuulemma selitykset auttaneet, mutta todistettavasti invaliidi pääsi liikkeelle ja pärjäs ilman puhelinta sekä sai asiansa hoidettua!
      Tuo oli Ruotsissa joskus -70 luvulla ja eihän täti riepu osannut edes ruotsia vielä tuohon aikaan, koska he oli vasta muutaman vuoden asuneet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1240
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1225
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1150
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1091
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1045
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      1007
    Aihe