Oon kateellinen niille joilla on ydinperhe ja toimiva parisuhde

Anonyymi-ap

Olo on huijattu. En aikanaan pystynyt kuvitella että voisin tulla lasteni toisen vanhemman kanssa niin onnettomaksi.

3

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla sama juttu. Ero varmaan väistämättä edessä, vaikka tämä on viimeinen asia mitä haluan tytölleni (5v). En kuitenkaan enää keksi mitään keinoja jatkaa ja päästä yli tapahtuneista. Epärehellisyys satuttaa. Tunteet kuolivat lähes yhdessä yössä. Ahdistaa.

Haluatko avata enemmän omaa tilannettasi?

• Anonyymi

Suosittelen asumaan kahdessa kämpässä erillään vaikka ”yhdessä” vielä jos vaan mahdollista. Siinä tunteet selkenee ja lapsi ei välttämättä kärsi. Lapset on sopeutuvia. Mutta toisesta ei pahaa sanaa lapsen kuullen. Siitä lapsi kärsii.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      27
      3176
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      863
    3. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      770
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      760
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      694
    6. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      601
    7. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      12
      580
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      20
      569
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      41
      560
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      549
    Aihe