Kuka sä oot?

Anonyymi-ap

Työpaikoilla on aina se mies, joka tietää olevansa komea ja/tai karismaattinen ja joka flirttailee naisille. Sit on se mukava, joka auttaa. Ja se äijä, joka on paha suustaan, mut oikeasti pehmo. Ja se, joka on hauska. Tai luulee olevansa.

Mut sit oot sä. Jos mietit, mitä katson, yritän miettiä, kuka sä oot. Ootko joku noista?

27

1003

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä olen noista se mukava joka auttaa.

      • Anonyymi

        Niin autat palauttaa ostoskärryt oikeelle paikalle,kun kaikki asiakkaat ei palauta ja myyjät ei välttämättä ehdi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin autat palauttaa ostoskärryt oikeelle paikalle,kun kaikki asiakkaat ei palauta ja myyjät ei välttämättä ehdi

        No kyllä autan niin monessa muussakin asiassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kyllä autan niin monessa muussakin asiassa.

        autat nuoria naisia mielelläsi ja yli 40 vuotiaat saa sut oksentaa jos joudut heitä auttaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        autat nuoria naisia mielelläsi ja yli 40 vuotiaat saa sut oksentaa jos joudut heitä auttaa

        Kuinka niin? Kyllä minä autan ihan kaikkia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kuinka niin? Kyllä minä autan ihan kaikkia.

        myös näitä yli 40 vuotiaita matami mummeleita mielummin kun nuoria hyvännäköisiä nuoria naisia


      • Anonyymi kirjoitti:

        myös näitä yli 40 vuotiaita matami mummeleita mielummin kun nuoria hyvännäköisiä nuoria naisia

        Minä olen hyvin avulias persoona. En valikoi ketään, vaan autan sitä joka apuani tarvitsee.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olen hyvin avulias persoona. En valikoi ketään, vaan autan sitä joka apuani tarvitsee.

        Niin paitsi ihmissuhteissa sulle ei kelpaa yli 40 vuotiaat naiset. Töissä sun on pakko auttaa näitä matami mummeleita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin paitsi ihmissuhteissa sulle ei kelpaa yli 40 vuotiaat naiset. Töissä sun on pakko auttaa näitä matami mummeleita.

        No, minulle kelpaa sellainen ihminen, josta viehätyn ja johon ihastun ja johonka kiinnyn. Jokaisella meillä on omat henkilökohtaiset mieltymyksemme. Sitä ei tarvitse muiden olla tuomitsemassa kenenkään naismakuja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No, minulle kelpaa sellainen ihminen, josta viehätyn ja johon ihastun ja johonka kiinnyn. Jokaisella meillä on omat henkilökohtaiset mieltymyksemme. Sitä ei tarvitse muiden olla tuomitsemassa kenenkään naismakuja.

        Tottakai kaikilla on makunsa, ja kaikki ei viehäty kaikista. Se, missä sä mokaat, on se että huutelet sitä koko ajan mistä et viehäty. Ei sitä puolta yleensä tuoda esille, vaan niistä ei sitten vaan olla kiinnostuneita romanttisessa mielessä. Nyt annat ymmärtää, että halveksit ja inhoat kaikkia teini-iän ylittäneitä ja ei niin timmejä naisia vaikka ne ei edes olisi osoittanut mitään kiinnostusta sua kohtaan siinä mielessä. Ja se on loukkaavaa koko naissukupuolta kohtaan. Ei naisetkaan tule sulle vaan ex tempore sanomaan että "hei oot aika ruma, vanha harvahampainen bodaripelle, ei paljon paikat kostuis tommosen kanssa".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai kaikilla on makunsa, ja kaikki ei viehäty kaikista. Se, missä sä mokaat, on se että huutelet sitä koko ajan mistä et viehäty. Ei sitä puolta yleensä tuoda esille, vaan niistä ei sitten vaan olla kiinnostuneita romanttisessa mielessä. Nyt annat ymmärtää, että halveksit ja inhoat kaikkia teini-iän ylittäneitä ja ei niin timmejä naisia vaikka ne ei edes olisi osoittanut mitään kiinnostusta sua kohtaan siinä mielessä. Ja se on loukkaavaa koko naissukupuolta kohtaan. Ei naisetkaan tule sulle vaan ex tempore sanomaan että "hei oot aika ruma, vanha harvahampainen bodaripelle, ei paljon paikat kostuis tommosen kanssa".

        No minä tiedän sen sanomattakin, mikä paska minä olen...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No, minulle kelpaa sellainen ihminen, josta viehätyn ja johon ihastun ja johonka kiinnyn. Jokaisella meillä on omat henkilökohtaiset mieltymyksemme. Sitä ei tarvitse muiden olla tuomitsemassa kenenkään naismakuja.

        joku vois luulla kaupungilla että olet tyttäresi kanssa liikenteessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        joku vois luulla kaupungilla että olet tyttäresi kanssa liikenteessä.

        Onko sillä sitten jotain merkitystä, mitä muut luulevat?


      • Minä tarkoitin tuota kommenttia missä minua arvosteltiin. Että tiedän kyllä, ettei naisen pillut minusta kostu.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä tarkoitin tuota kommenttia missä minua arvosteltiin. Että tiedän kyllä, ettei naisen pillut minusta kostu.

        onko se naisten vika jos eivät kiinnostu susta. Sussahan ei ole mitään vikaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        onko se naisten vika jos eivät kiinnostu susta. Sussahan ei ole mitään vikaa.

        Justiinhan minun vikoja tuossa lueteltiin. Olen vanha, ruma, harvahampainen bodaripelle. En minä ole naisia tässä syyttänyt yhtään mistään. Enkä kuvittele saavani mitään nuorta naiskaveria itselleni. En kuvittele enää yhtään mitään muutakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Justiinhan minun vikoja tuossa lueteltiin. Olen vanha, ruma, harvahampainen bodaripelle. En minä ole naisia tässä syyttänyt yhtään mistään. Enkä kuvittele saavani mitään nuorta naiskaveria itselleni. En kuvittele enää yhtään mitään muutakaan.

        no lopeta se valittaminen sitten täällä.


    • Anonyymi

      Oon noista kaikki, siis hauskakin.

    • Anonyymi

      En oo mikään kelleen en halua olla hellä pelle vaan halla helle tuuli tuli vesi ilma ei muura

    • Anonyymi

      Hyvä

    • Anonyymi

      Ilmojen halki käy kyntäjän tie

    • Anonyymi

      Jehova

    • Anonyymi

      En ole mitään tai kukaan. Siivoan vain paikkoja, harvemmin kukaan muhun edes reagoi. Eikä yleensä edes ihmiset mua kiinnosta muutamaa yksilöä enempää. -J-mies.

    • Anonyymi

      Olen se pölyhiukkanen jonka ilmastointi puhaltaa jonnekin nurkkaan😔

    • Anonyymi

      Olen se joka keskittyy itse asiaan eli työntekoon ja jättää flirttailut muille. Flirttailen sitten kotona vaimolle. Samoin jätän myös juoruhommat kokonaan muille, niitähän aina riittää. Ihmiset niin nauttii kun saa puhua muista pahaa.

      • Anonyymi

        Tämä ihan vain tiedoksi mm. Eelle, Ännälle ja Aalle. Unohtamatta Ällää ja kumppaneita.


      • Anonyymi

        Ei ne ihmiset juoruja keksi, taidat olla ihan jotain muuta mitä selität. Turha tänne kirjoittaa, kun ei ole uskottavaa, mitäs ihmettä täällä sitten teet. Pysyhän jämynä vaan kuitenkin.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe