Kuka sä oot?

Anonyymi-ap

Työpaikoilla on aina se mies, joka tietää olevansa komea ja/tai karismaattinen ja joka flirttailee naisille. Sit on se mukava, joka auttaa. Ja se äijä, joka on paha suustaan, mut oikeasti pehmo. Ja se, joka on hauska. Tai luulee olevansa.

Mut sit oot sä. Jos mietit, mitä katson, yritän miettiä, kuka sä oot. Ootko joku noista?

18

1346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oon noista kaikki, siis hauskakin.

• Anonyymi

En oo mikään kelleen en halua olla hellä pelle vaan halla helle tuuli tuli vesi ilma ei muura

• Anonyymi

Hyvä

• Anonyymi

Ilmojen halki käy kyntäjän tie

• Anonyymi

Jehova

• Anonyymi

En ole mitään tai kukaan. Siivoan vain paikkoja, harvemmin kukaan muhun edes reagoi. Eikä yleensä edes ihmiset mua kiinnosta muutamaa yksilöä enempää. -J-mies.

• Anonyymi

Olen se pölyhiukkanen jonka ilmastointi puhaltaa jonnekin nurkkaan😔

• Anonyymi

Olen se joka keskittyy itse asiaan eli työntekoon ja jättää flirttailut muille. Flirttailen sitten kotona vaimolle. Samoin jätän myös juoruhommat kokonaan muille, niitähän aina riittää. Ihmiset niin nauttii kun saa puhua muista pahaa.

• Anonyymi

Tämä ihan vain tiedoksi mm. Eelle, Ännälle ja Aalle. Unohtamatta Ällää ja kumppaneita.

• Anonyymi

Ei ne ihmiset juoruja keksi, taidat olla ihan jotain muuta mitä selität. Turha tänne kirjoittaa, kun ei ole uskottavaa, mitäs ihmettä täällä sitten teet. Pysyhän jämynä vaan kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1149
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      881
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      322
      644
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      614
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      608
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75