Millaisia on tekopyhät ystävät tai mistä ne tunnistaa, että tietäisi kenen kaveri kannattaa enää olla?
Tekopyhä ystävä
14
466
Vastaukset
- Anonyymi
Tai millaisia on ylipäätään huonot ystävät, koska mitä jos luulen että minulla on hyviä ystäviä mutta ei olekaan..
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18153611W
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kyllä sen vain tietää. Onhan noista artikkeleita usempi jos katsot sieltä?
- Anonyymi
Eikö tekopyhä ystävä ole sellain joka pettää luottamuksen ja silti itse olettaa häntä kohtaan pitäisi olla rehellinen luotettava uskollinen
- Anonyymi
Jos "kaveri" ei pyydä sinua minnekään eikä esim. keksi teille mitään yhteistä tekemistä, jos olet koulussa/töissä ja tämä "kaveri" on samassa paikassa eikä moikkaa yms. niin ei hän ole sinun arvoinen.
Oikea kaveri kyselee kuulumisia, juttelette useasti, hengaatte ja luotte paljon hyviä muistoja.
Olen ainakin itse oppinut sen, että mitä sitä turhaa miettiä et tahtooko hän olla väleissä, jos tahtoo hän tekee sen eteen jotakin. - Anonyymi
Tekopyhät ystävät käyttävät toisia hyväksi ja kun itse tarvitset apua, he ovat sitä mieltä ettei heidän tarvitse auttaa. He haukkuvat sua selän takana ja esittävät naaman edessä olevansa sun ystäviä ja kun jäävät kiinni selän takana haukkumisesta, esittävät sen olevan sun oma syy. Kokemus sen opettaa, kuka on oikea ja kuka tekopyhä ystävä, jos henkilö haukkuu sulle toisia ystäviään, niin melko varmasti hän tekee samoin myös sustakin.
- Anonyymi
Joistakin ihmisistä ei tuu koskaan hyvää ystävää
- Anonyymi
Tekopyhyys tarkoittaa yleismerkityksessä viattomaksi tekeytymistä, vilpillisyyttä ja teeskentelyä tai myös tekohurskautta.
- Anonyymi
3Moos. 26:8 ne häviää vierestä.
- Anonyymi
Hyvä teksti
- Anonyymi
Tekopyhät ovat niitä jotka ovat passiivisia silloin kun itsellä menee huonosti ja vaikka heille avautuu. Tuollaisia ihmisiä on paljon. Toinen on se että suhteet vain salakavalasti vähitellen viilenevät ilman sen kummoisempaa syytä, kunnes lopulta huomaat olevasi ainoa osapuoli joka viestittelee toiselle. Vaikka tapaamista ehdottaisi, niin toinen ei edes vastaa. Vaikka siis näkevät viestin niin ei vastata. Minulla on kokemusta näistä asioista ja kostoksi ghostasin taannoin pari tyyppiä. Mitään selitystä en heille antanut. Siitäs saavat kun joutuvat elämään epätietoisuudessa. Huvittavinta on että toinen heistä ei ole välttämättä edes yrittänyt ottaa minuun yhteyttä sen jälkeen joten hän ei edes ehkä tiedä että ghostasin hänet :D.
- Anonyymi
Up
- Anonyymi
Ystävä on sellainen johon voi luottaa joka tilanteessa eikä ystävä hauku tai arvostele. Ystävän kanssa voi puhua ihan mistä tahansa.
- Anonyymi
Ensinnä ne on ikäänkuin ylimmät ystävät ja kohtelevat kuin omaansa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768