Miksi työnantaja

Anonyymi-ap

Miksi työnantajalla ei ole mitään velvoitteita työllisyyden parantamiseksi?

Miksi työnantaja saa olla palkkaamatta työnhakijaa tämän laatiman hakemuksen perusteella?

Miksi työnantajalla on lupa syrjiä työnhakijaa perustuslain vastaisella tavalla?

Miksi työnantaja saa vaatia työntekijältä inhimillisiä mahdottomuuksia?

Miksi työnantaja vaatii työhakemuksessa valehtelua?

8

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perusta alkuun vaikka toiminimi niin löydät vastaukset kysymyksiisi.
      "työnantaja vaatii valehtelua työhakemukseen" 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        En perusta.
        Niin vaatii.


    • Anonyymi

      Ihan todellisesta elämästä.
      Olen ollut työnantajana reilu 30v.
      Viimeiset 10v on ollut yhtä taistelua.
      Kävin työntekijöiden kanssa kehityskeskustelua ja kerroin että syövät enemmän kuin tienaavat.
      Reklamatiot, materialihävikit, työkaluhävikit, työteho, nämä oli ongelmakohdat.
      Mikään ei muuttunut sain kuulla vain vittuiluja.
      Tulin siihen tulokseen että turhaan minä omaa työpanostani uhraan työntekijöihin joten ajoin yritykseni toiminnan alas.
      Ei kiusaa enään materiaalihävikit, rekalamatiot, työkaluhävikit eikä huono työteho.

      • Anonyymi

        Jos firman johtaja on älyllisesti niin vajavainen että hänellä on kirjoitustaidossakin ongelmia niin en ihmettele että firma menee nurin ja vittuiluja vain kuuluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos firman johtaja on älyllisesti niin vajavainen että hänellä on kirjoitustaidossakin ongelmia niin en ihmettele että firma menee nurin ja vittuiluja vain kuuluu.

        Ei firma ole mennyt nurin, en vain työllistä enään ketään.
        Ja anteeksi jos kaikki kirjoitukseni ei ole aivan kieliopillisesti oikein kun en oikein tykkää nussia pilkkua, varsinkaan kun kirjoittelen näille palstoille.

        Ja mitä tulee firman kannattavuuteen niin mitä enemmän vähensin työntekijöitä niin myynti väheni mutta tulos (euroina) kasvoi.
        Mutta itke sinä vain punaisten lasiesi kanssa, minä nautin elämästä ilman kitiseviä työntekijöitä.


    • Anonyymi

      Esimerkki työttömistä idiooteista!...
      Miten yritys voi palkata yli tarpeen työntekijöitä? JOS asiaa ei tajua niin ei aloittaja ole yhtään aivosolua olemassa.

      • Anonyymi

        Miksi työnantaja ilmoittaisi avoimesta työpaikasta, jos hänellä ei ole tarvetta työntekijälle?


    • Anonyymi

      Aloittajan mukaan yrittäjän on tehtävä järjettömiä yritys-suunitelmia jos alueella on työttämiä eli ylitarpeen palkattava ammattitaidottomia tekijöitä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe