Oletteko lukeneet onko Rovaniemeläisiä tarinassa mukana?
Tepsan kirja
13
1805
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka Tepsa?
- Anonyymi
MISTÄ NÄITÄ JULKISUUDENKIPEITÄ LUUSERIKOOMIKKOJA OIKEIN TULEE!?USKOMATTOMIA IDIOOTTEJA!Ei edes naurata,ihmetyttää vaan!
- Anonyymi
Jyrki Tepsa,Lappilainen hormoonien myyjä ja nisti,rosvo,kaikkea tuota ja ehkä muutaki sontaa.Liekö halu tulla joksikin suureksi kun on tehny kirjan tuosta elämästä mitä ei voi muuta ku halveksia.Mikä on syy kirjan tekoon?Hänen tapaisia rottia,torakoita,loisia,mätäpaiseita on jo ihmisten tiedossa ilman kirjantekoakin jo nyt aivan liikaa.Kuka ...tana tollasia kirjoja edes kehtaa kustantaa!?
- Anonyymi
Ei maanita mutta minu velippolen kirja olla kertomus
- Anonyymi
Ihimettelen sammaa,mitä varten ja kenen pervon tarpeisiin noista rosvoista,tappajista ,murhaajista tehhään dokumentteja ja kirjoja ?! Yhteiskunnalle ikinä muuta kuin vahinkoa tehneet. Täysi ikäisinäkin käytös kuin kakaroilla,ei mitään vastuuta mistään. Ketä kiinnostaa....
- Anonyymi
Kustantajilla aiheet lopussa ja otetaan sitte ämpärin pohjalta nämä paskasakin tarinat,hyi ...vetti.
- Anonyymi
SODANKYLÄN VASTINE NIKO RANTA-AHOLLE!!!! HAHHHAAAHH !!!
- Anonyymi
En ota kantaa nimillä,mutta yleensäkään miksi tuommosia hyysätään ? Ok jos on tehnyt pösilöyksiän ja sitten muuttanut elämän tyyliä lähemmäs normi kansalaisia,vois jotaki nuorille varotukseksi sanoakkin,mutta näillä rikoksilla retostaminen ja kehuminen,kenen etu ?
- Anonyymi
Ei kenenkään etu,ei yhtään kenenkään etu.täysin turhaa sontaa,ihan ku noita ei olis jo tarpeeksi täällä kuultu!
- Anonyymi
Kirjan päähenkilö ja hänen tapaiset on ku oluttuopin pinnalle tuleva vaahto,sen ei tarvis tulla näkyviin ollenkaan ja kuluu pyyhkiä pois edestä!
- Anonyymi
Juoruakan jorinoita,linnassa paraikaa.Hieno mies.Esimerkillinen kaveri.
- Anonyymi
Kyseisestä hormonihörhöstä tänä yönä 01.35 Rikopaikka-ohjelmassa...
- Anonyymi
Sodankylän Ranta-aho pian Rikospaikassa...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006