Hyvä, että en sydän kohtausta saanut.

Anonyymi-ap

Utsjoen kunnasta tuli sähköpostia jossa kiittivät, kun olin hakenut kunnanjohtajan paikkaa.
En uskaltanut edes avata sitä liitettä joka koski kyseistä kokousta.
Luki, etten ollut tullut valituksi ja olin jo lukenut Inarilaisesta kenestä Utsjoen kunnanjohtaja tuli.

Sain paniikki kohtauksen, mutta kyllä tästä vielä toivun ja teen rikosilmoituksen tuosta uudesta kunnanjohtajasta, koska noin hullua ihmistä ei voi olla enää olemassa!
Ensin jättää suurimman osan töistä tekemättä ja hyppää johtotehtävästä toiseen ja sen jälkeen vielä kunnanjohtajana varmaan yrittää syyttää kaikkia muita Utsjoen kuntaan kohdistuvista henkeen sekä terveyteen kohdistuvista laiminlyönneistä!

Onhan tuo Utsjoen kuntalaisten etu, että minä saan kunnian hoitaa asian loppuun josta Utsjoen kuntalaisten äänestämille luottamustehtävissä oleville henkilöille ilmoitin.

Kyllä voin edustaa Utsjoen kuntalaisia sekä olla asianomistaja, koska Utsjoen kunnanjohtaja EI VOI KIELTÄÄ MINÄ KÄYMÄSTÄ UTSJOEN KUNNASSA!

En olis kyllä ihan heti uskonut, että joudun vielä KONTION eli KARHUN kanssa tappelemaan!
99.99% varmuudella voitan tämän tappelun, mutta Kontio ISTUU HAUTAAN ASTI UTSJOEN KUNNANJOHTAJANA!
Utsjoen kunnanjohtaja Kontio tuottaa niin paljon rahaa tulevassa, että minä sekä kaikki alkuperäiset Utsjoen kuntalaiset uidaan rahoissa ja meillä ei ole muita ongelmia tulevassa kuin se että mitä me rahoilla tehdään!

Voitetaan LAPIN SOTA toiseen kertaan UTSJOEN KUNTALAISTEN KANSSA!
Minun suvun Lapin sotaveteraanien paikat oli kaikki auki ja minä olen Inarin kunnassa.
Kyllähän minä Utsjoen kunnassa pärjään yksin oikein hyvin, kun olen ainakin 7 sotaveteraania jos en useammankin heidän saappaissa!
Suku voi hävetä keskenään, koska eivät ymmärrä Lapin sotaveteraanien ARVOA!

6

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pennasen erikoisjoukoissa oli minun sukua ja mehän jäätiin Inarin kuntaan niin voidaan tarvittaessa auttaa Utsjoen kuntaa.
      Utsjoen kunnas mulla on omia sotilaita joten yhteistyö luonnollisesti toimii samalla tavalla niin, kuin Lapin sodassa aikoinaan!

      Kyllä minä olen sen Aikion Mikan kanssa samaa mieltä, että olis kannattanut ottaa se Kustavin sotatieteiden maisteri vai mikä se hieno titteli olikaan jolle Kotio pärjäs tässä kisassa.
      Minähän vain hain niin saatiin tämä Lapin sota loppu suoralle niin saadaan päättymään vihdoin ja viimeinen!

      Lapin sodan käsittelyä on lykätty niin pitkään, että SOPU sekä RAUHA pitää saada aikaan jo!

      Pääministeri Petteri Orpo on ilmoittanut, että ne kunnat ( kaupungit ) maksaa!

      Kontio on Helsingistä tullut ja Helsingissä asuu noin 1 576 400 ihmistä ja eivät osaa mitään asioita todistettavasti hoitaa!
      Minun pitää TYÖTTÖMÄNÄ Inarin kunnasta vielä hoitaa sivistyneen korkeasti koulutetun ihmisen työt joka on töihin tullut Utsjoen kuntaan!

      Sanna Marinin lupas, että kyllä he maksaa! Ei ilmoittanut kuka maksaa, mutta Orpo ilmoitti että kunnat maksaa!
      Kaupungit on myös kuntia ja Helsingissä on sentään Pormestari joka on vielä SYNTYNYT HELSINGISSÄ!

      • Anonyymi

        Minähän mietin asiaa eli miten kannattaa toimia, koska kyse kunniasta jota harvoin saa.
        Kyse on myös syrjinnästä ja taitojen aliarvioinnista, koska korkea koulutusta vaaditaan tehtävään jossa todistettavasti korkeasti koulututetut ei ymmärrä mikä heidän tehtävä on ollut viroissa joissa ovat toimineet.

        Helsinki saa kaikki takaisin mitä joutuu maksamaan, koska yhdenvertaisuuslaki antaa heille oikeuden periä maksuja takaisin.
        Autan helsinkiläisiä, kun Utsjoen kuntalaisten kanssa.

        Olin ainut alkuperäisiä Inarin ja Utsjoen kuntalaisia joka haki Utsjoen kunnanjohtajan paikkaa johon ei teoriassa tarvi korkeaa koulutusta, koska korkeasti koulutetut ei ole hoitaneet tehtäviään viroissa/toimissa joihin heidät on luottamuksella valittu.
        Inarin kunnassa ovat toimineet samalla tavalla eli ovat nostaneet palkkaa, mutta kuntalaisten terveyteen sekä turvallisuuteen liittyviä palveluja ovat vain vähentäneet.

        Inarin kunnassa on istunut kunnanjohtaja vuoden alusta ja ei häntä kiinnosta, kuin oma palkka vain.
        Ilmotin Valviiralle ja laitoin siihen, että laiminlyönnit on alkaneet jo ennen Lapin hyvinvointialueen luontia.

        Inarin kunta ei halua tehdä minun kanssa sovintoa, koska kunnanjohtaja, sivistystoimenjohtaja ja hallinnonjohtaja ei ymmärrä mistä he saa palkkaa!
        Ei tuo hallinnonjohtaja ole ymmärtänyt sosiaalia- ja terveysjohtajanakaan mitä hänen tehtäviin kuuluu.
        Heistä sivistävää, terveellistä sekä tuottavaa, kun kaikki terveys- ja turvallisuuspalvelut lakkautetaan ja luodaan yksityisiä sairaaloita, palokuntia sekä poliiseja ja kaikkia muita palveluita joita yhteiskuntaan luotiin viimisen sodan jälkeen niin kaikilla suomalaisilla oli vara käyttää kyseisiä palveluita eikä vain heillä joilla työpaikat sekä niiden myötä työpaikka edut joilla pääsevät jonottamatta lääkäriin.
        Med-Inari on yksi tuollainen Inarin kunnan luoma paska-laitos.
        Med-Inarissa on töissä Ivalon terveyskeskuksen lääkäreitä ja he jätti ainakin yhteen väliin terveyskeskuksen vuorot väliin, koska Med-Inarista saivat keikka-lääkäreinä viikossa kuulemma saman palkan mitä kuukaudessa Ivalon terveyskeskuksesta.
        Med-Inarissa on Inarin kunnan työntekijöiden työterveysvastaanotto josta Inarin kunta maksaa laskulla, kun heidät työntekijät käy siellä lääkärissä!
        Samat työntekijät tukee samalla julkisten terveyspalveluiden alas ajoa ja eivät edes ymmärrä, että samat köyhät joilta ryöstävät kaikki palvelut maksaa veroina heille palkkaa ja kaikki muut edut mistä he nauttii palkan lisäksi!

        Kunnanjohtajan tehtävä on hoitaa tuollaiset kuntalaisten ryöstöt kuntoon ja varsinkin ALKUPERÄISTEN KUNTALAISTEN NIIN, KUIN MINÄ JONKA SUKU ON SEKÄ INARIN ETTÄ UTSJOEN KUNNAN ALKUPERÄISVÄESTÖÄ!

        Alkuperäisväestö voi vain hoitaa alkuperäisväestön asioita, koska alkuperäisväestö koostuu Inarin ja Utsjoen kunnissa muistakin eikä vain saamelaista, koltansaamelaisista, venäläistä, kiinalaista ja muiden kansoista jotka jäi mainistematta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän mietin asiaa eli miten kannattaa toimia, koska kyse kunniasta jota harvoin saa.
        Kyse on myös syrjinnästä ja taitojen aliarvioinnista, koska korkea koulutusta vaaditaan tehtävään jossa todistettavasti korkeasti koulututetut ei ymmärrä mikä heidän tehtävä on ollut viroissa joissa ovat toimineet.

        Helsinki saa kaikki takaisin mitä joutuu maksamaan, koska yhdenvertaisuuslaki antaa heille oikeuden periä maksuja takaisin.
        Autan helsinkiläisiä, kun Utsjoen kuntalaisten kanssa.

        Olin ainut alkuperäisiä Inarin ja Utsjoen kuntalaisia joka haki Utsjoen kunnanjohtajan paikkaa johon ei teoriassa tarvi korkeaa koulutusta, koska korkeasti koulutetut ei ole hoitaneet tehtäviään viroissa/toimissa joihin heidät on luottamuksella valittu.
        Inarin kunnassa ovat toimineet samalla tavalla eli ovat nostaneet palkkaa, mutta kuntalaisten terveyteen sekä turvallisuuteen liittyviä palveluja ovat vain vähentäneet.

        Inarin kunnassa on istunut kunnanjohtaja vuoden alusta ja ei häntä kiinnosta, kuin oma palkka vain.
        Ilmotin Valviiralle ja laitoin siihen, että laiminlyönnit on alkaneet jo ennen Lapin hyvinvointialueen luontia.

        Inarin kunta ei halua tehdä minun kanssa sovintoa, koska kunnanjohtaja, sivistystoimenjohtaja ja hallinnonjohtaja ei ymmärrä mistä he saa palkkaa!
        Ei tuo hallinnonjohtaja ole ymmärtänyt sosiaalia- ja terveysjohtajanakaan mitä hänen tehtäviin kuuluu.
        Heistä sivistävää, terveellistä sekä tuottavaa, kun kaikki terveys- ja turvallisuuspalvelut lakkautetaan ja luodaan yksityisiä sairaaloita, palokuntia sekä poliiseja ja kaikkia muita palveluita joita yhteiskuntaan luotiin viimisen sodan jälkeen niin kaikilla suomalaisilla oli vara käyttää kyseisiä palveluita eikä vain heillä joilla työpaikat sekä niiden myötä työpaikka edut joilla pääsevät jonottamatta lääkäriin.
        Med-Inari on yksi tuollainen Inarin kunnan luoma paska-laitos.
        Med-Inarissa on töissä Ivalon terveyskeskuksen lääkäreitä ja he jätti ainakin yhteen väliin terveyskeskuksen vuorot väliin, koska Med-Inarista saivat keikka-lääkäreinä viikossa kuulemma saman palkan mitä kuukaudessa Ivalon terveyskeskuksesta.
        Med-Inarissa on Inarin kunnan työntekijöiden työterveysvastaanotto josta Inarin kunta maksaa laskulla, kun heidät työntekijät käy siellä lääkärissä!
        Samat työntekijät tukee samalla julkisten terveyspalveluiden alas ajoa ja eivät edes ymmärrä, että samat köyhät joilta ryöstävät kaikki palvelut maksaa veroina heille palkkaa ja kaikki muut edut mistä he nauttii palkan lisäksi!

        Kunnanjohtajan tehtävä on hoitaa tuollaiset kuntalaisten ryöstöt kuntoon ja varsinkin ALKUPERÄISTEN KUNTALAISTEN NIIN, KUIN MINÄ JONKA SUKU ON SEKÄ INARIN ETTÄ UTSJOEN KUNNAN ALKUPERÄISVÄESTÖÄ!

        Alkuperäisväestö voi vain hoitaa alkuperäisväestön asioita, koska alkuperäisväestö koostuu Inarin ja Utsjoen kunnissa muistakin eikä vain saamelaista, koltansaamelaisista, venäläistä, kiinalaista ja muiden kansoista jotka jäi mainistematta.

        2 kunniatonta on soittanutkin vielä tänään ja yritin soittaa takasin niin EIVÄT VASTANNEET!!!
        Helsinkiläisten keksintö tuo puhelin niin voivat soittaa sekä sopia asioita TELEFOONISSA niin EI JÄÄ FAKTAA!

        Helsingin viisaiden korkeasti koulutettujen sopimuksissa luki ennen sekä vielä nykysinkin näin :
        Viitaten puhelin ( telefooni ) keskusteluun jossa sovittiin asiasta niin tässä on kyseinen sopimus ( brosyyri ) allekirjoitettavaksi niin asia saadaa vahvistettua virallisesti.


    • Anonyymi

      Avasin liitteen ja kyllähän tässä saa huoleti sekoilla, koska toiset sekoilee töissä vielä enemmän ja eivät osaa edes hävetä!

      Vaatii kyllä aikaa tutustua aineestoon, mutta rikosilmoituksen teen.
      Ei mulle olis muuten noin paljoa tietoa asiasta jos en olis toiminut niin, että loppuu ihmisten hengillä leikkiminen jota täällä on vuosia tehty!

      Kyllä tuollaiset päättäjät kuuluu vankilaan ja heidän kuuluu maksaa korvauksia, koska he on aiheuttaneet syrjintää sekä kaikkea muuta ja kyse ei ole vahingosta vaan se on tietoista.
      Kukaan ei hae työpaikkaa vahingossa eikä varsinkaan Utsjoen tai Inarin kunnasta tietämättä, että kyseisillä alueilla asuu alkuperäisväestöä joiden oikeuksia ei saa polkea vaan meitä kaikkia kuuluu tukea.

      Inarin kunnassa voin henkilökohtaisesti ilmoittaa, että vankilaan pääsevät täälläkin päättäjät, koska kuulun alkuperäiseen vähemmistöön samalla tavalla niin kuin koltansaamelaiset vaikka kuulun suomalaisiin.

      Ei ole minun tehtävä valistaa Inarin kuntaan virkoihin/toimiin tulleita sen suhteen, että keistä Inarin ja Utsjoen kuntien alkuperäisväestöt koostuu!
      Heidän kuuluu ottaa itse selvää jotka muualta muuttaa Inarin ja Utsjoen kuntiin töihin, koska he polkee meidän kaikkien oikeuksia.

      Suomen valtion on vaikea hoitaa meidän oikeuksia, koska muualta tulleet ei ole hoitaneet muuta, kuin rahaa omille pankkitileilleen ja asettaneet ihan ensiapu yksiköitä myöden kaikki hengenvaaraan.

      Edunvalvontaan joutuu kaikki jotka ei ole alkuperäisiä kuntalaisia eivätkä ole ymmärtäneet hoitaa tehtäviään!

      Tilanne on tyyliin ” Tulva jota hoidetaan laskemalla lisää vettä tulva-alueelle, koska se on ihan sama hukuttaa kaikki kerralla niin KUKAAN EI TAJUA, että meillä ei ole ikinä edes ollut valmiuksia hoitaa SUUR TULVAA joka on ollut tiedossa viimiset 100vuotta!”

      Ivalon tulvasta ilmoitin kunnanjohtaja Laineen aikana ympäri Lapin lääniä facebookissa ” Nämä tulvat ei ole yllätyksiä enää vaan nämä on kyllä olleet tiedossa aina! ”

      Kunnanjohtaja Laine rakennutti kunnon tulvapadot ja ilmotin, että omista kengistä ja laitoin ” Kaikki on hyvin hoidettu jos minun kengät ei Ivalojoen tulvassa kastu ja pääsen kuivin jaloille kylälle kauppaan!”

      Ei kuulu mulle jos joku muualta muuttanut jää tulvan takia jumiin, koska ei hänkään ole välittänyt siitää että meillä ole edes SAIRAALAA!

      Ivalon Attendossa on hoitajia töissä jotka on muualta tulleet Ivaloon ja he jakelee diagnooseja alkuperäisille kuntalaisille.

      Minun pitää kunnioitta Inarin kunnassa asuvia jotka on muualta muuttaneet kuntaan ja heidän ystäviä.

      Toimin niin, kuin he halus ja Utsjoen kunnan kautta voin auttaa kaikkia muita, mutta Inarin kunta, Kemi ja Vaasa jää ulkopuolelle koska kunnianloukkaukset on osa käsittelemättä ja ne jotka on käsitelty vaikuttaa luonnollisesti asiaan.

    • Anonyymi

      Minulle tuli kiitos kirje kun En hakenut ko.virkaa.

      • Anonyymi

        Olis kannattanut hakea jos alkuperäisiä Inarin tai Utsjoen kuntalaisia olet.
        Minä hain, koska useat anonyymit vinkkas täällä että hae virkaa ja sen valinnan jälkeen laittovat, että valita.
        En valittanut vaan ilmoitin kuntalaisten henkiin ja terveyksiin liittyvistä puutteista jotka olis kuuluneet hoitaa Inarin ja Utsjoen kuntien yhdessä kuntoon.
        Laitoin, että tuossa on vain osa ja ei he jotka sodan jälkeen on Utsjoen kuntaa luoneet sekä kehittäneet terveys- ja turvallisuuspalveluita ole välttämättä edes ymmärtäneet vaatia kyseisiä palveluita kuntaan.

        Heidän jälkeen on tullut paljon ihmisiä ja syntynyt myös.
        Olen heidän lasten lapsia ja ei minunkaan vanhemmat ole mitään korkeasti koulutettuja vaan olen tavallisten duunareiden lapsi niin, kuin vanhempani oli myös.
        Me ollaan niitä JOUTILAITA jotka joutaa kyllä tekemään, koska toiset opiskelee joten heillä EI OLE AIKAA.

        Mulla ei ole vielä ollut niin paljoa aikaa, että olisin JOUTESSANI JOUTANU VIELÄ OPISKELEMAAN ja sanomaan : En minä jouda, koska minä opiskelen mutta tuo kyllä JOUTAA, koska se on JOUTILAANA!
        Työttömänä olen ylityöllistetty ja kerranki olis työpaikka jossa olisin saanut tehdä töitä niin vielä JOUTILAS JOUTUU nuoki työt tekemään niin KUNNANJOHTAJA ei kuole heti huomenna!

        Noin kalliin kunnanjohtajan kannattaa jo vilauttaa muutakin, kuin visaa tai masteria!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2019
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1194
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 11
      994
    Aihe