Kivaa viikonalkua

Anonyymi-ap

Ystävälle kivalle.

67

478

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joskus olen käynyt hieronnassa. Aina tosin tuntuu olevan selkäkipuja että on ollut hyväkin käydä välillä. :)

    • Anonyymi

      Kivaa viikkoa. Olen käynyt nuorempa kun usein tuli nikamalukkoja rintarankaan ja lapaluiden väliin. Siitä syystä aloin salillakin käymään et sais vähän lihasta yläselkään ja tukemaan ryhtiä. Nyt en oo käynyt hierojalla enää ns. aikuisena mut ehkä ois hyvä :D

      • Anonyymi

        Näen tuossa niin itseni kun ajattelen aina jonkun ongelman ja teen kaikkeni että saan sen hoidettua tavalla tai toisella. :D niin voihan sitä käydä jos sille tuntuu. :) mietin miten saa lumitöistä kipeäksi niskan mutta tottahan se on jos kädet tekee eri asennoissa töitä niin helposti säteilee niskakivuksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen tuossa niin itseni kun ajattelen aina jonkun ongelman ja teen kaikkeni että saan sen hoidettua tavalla tai toisella. :D niin voihan sitä käydä jos sille tuntuu. :) mietin miten saa lumitöistä kipeäksi niskan mutta tottahan se on jos kädet tekee eri asennoissa töitä niin helposti säteilee niskakivuksi.

        No siis hartiat menee jumiin, ei ehkä niska niinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No siis hartiat menee jumiin, ei ehkä niska niinkään.

        Niin. :) monesti minullakin se alue ollut kipeänä. Joskus saattaa kädetkin olla ja heijastuu ties minne se kipu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen tuossa niin itseni kun ajattelen aina jonkun ongelman ja teen kaikkeni että saan sen hoidettua tavalla tai toisella. :D niin voihan sitä käydä jos sille tuntuu. :) mietin miten saa lumitöistä kipeäksi niskan mutta tottahan se on jos kädet tekee eri asennoissa töitä niin helposti säteilee niskakivuksi.

        Ja se et lumikolat ei oo selkeesti tehty pitkille ihmisille, asento ei ole kovin hyvä kolaamiseen ainakaan mulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se et lumikolat ei oo selkeesti tehty pitkille ihmisille, asento ei ole kovin hyvä kolaamiseen ainakaan mulla.

        Meinaan aina unohtaa että olet niin pitkä. :D totta tuokin että joutuu olemaan aika kumarassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. :) monesti minullakin se alue ollut kipeänä. Joskus saattaa kädetkin olla ja heijastuu ties minne se kipu.

        Kyllä se joo säteilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaan aina unohtaa että olet niin pitkä. :D totta tuokin että joutuu olemaan aika kumarassa.

        Nii :D mul tosiaan helposti menee se seutu helposti jumiin, voihan se olla ettei se kolates kuuluisi mennä jumii 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii :D mul tosiaan helposti menee se seutu helposti jumiin, voihan se olla ettei se kolates kuuluisi mennä jumii 🙂

        Niin voi olla. :D on se ihan hauska kun joskus on pitkiä miehiä ja niiden vieressä ollut. Monesti niillä on ihan omat bileet siellä kun ei muut nää niin ylhäälle. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voi olla. :D on se ihan hauska kun joskus on pitkiä miehiä ja niiden vieressä ollut. Monesti niillä on ihan omat bileet siellä kun ei muut nää niin ylhäälle. :D

        Nii pituudessa on puolensa :D Hyvät ja huonot 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii pituudessa on puolensa :D Hyvät ja huonot 🙂

        Mitä ne mielestäsi on? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne mielestäsi on? :D

        Huonoja puolia on varmaan kun on etenkin pitkät jalat niin se täytyy autoa ostaessa huomioida et penkki menee riittävän taakse :D ja yleisesti matkustaessa tarvii jalkatilaa. Ja salilla siitä ei oo kun haittaa et on pitkä :D Mitä hyvää, no ylettyy asioihin ja näkee vaikka konsertissa hyvin. Ja ehkä naiset yleensä haluaa pidemmän miehen niin on paremmat saumat :D Toisaalta pitkä näyttää helposti kukkakepiltä jos ei ole leveät hartiat.

        En mä tiedä, ei siitä mitään isoja hyötyjä tai haittoja oo ja tykkään et oon just tän mittanen. En haluis olla lyhyempi enkä pidempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoja puolia on varmaan kun on etenkin pitkät jalat niin se täytyy autoa ostaessa huomioida et penkki menee riittävän taakse :D ja yleisesti matkustaessa tarvii jalkatilaa. Ja salilla siitä ei oo kun haittaa et on pitkä :D Mitä hyvää, no ylettyy asioihin ja näkee vaikka konsertissa hyvin. Ja ehkä naiset yleensä haluaa pidemmän miehen niin on paremmat saumat :D Toisaalta pitkä näyttää helposti kukkakepiltä jos ei ole leveät hartiat.

        En mä tiedä, ei siitä mitään isoja hyötyjä tai haittoja oo ja tykkään et oon just tän mittanen. En haluis olla lyhyempi enkä pidempi.

        Jossakin hommissa ei ole riittävän pitkiä työvälineitä niin joutuu olee selkä kyyryssä. Se vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoja puolia on varmaan kun on etenkin pitkät jalat niin se täytyy autoa ostaessa huomioida et penkki menee riittävän taakse :D ja yleisesti matkustaessa tarvii jalkatilaa. Ja salilla siitä ei oo kun haittaa et on pitkä :D Mitä hyvää, no ylettyy asioihin ja näkee vaikka konsertissa hyvin. Ja ehkä naiset yleensä haluaa pidemmän miehen niin on paremmat saumat :D Toisaalta pitkä näyttää helposti kukkakepiltä jos ei ole leveät hartiat.

        En mä tiedä, ei siitä mitään isoja hyötyjä tai haittoja oo ja tykkään et oon just tän mittanen. En haluis olla lyhyempi enkä pidempi.

        Totta. :D harvemmin miettii tuollaista kun itsekin aina vedän penkin mahdollisimman eteen kun ajan autoa. :D ja sitten on mahtunut aina jalkatilaan minäkin usein aika pieneen tilaan mennyt. Sain aina keskipaikan istua pienenä kun olin aina hoikin ja mahduin parhaiten. :D kaikki on varmaan mitoitettu juuri sellaisille keskiverto pitkille. Tuo on kyllä ärsyttävää kun yläkaapit ja kaupan hyllyt on välillä niin korkealla etten itse ylety vaikka olen ihan keskiverto pitkä naiseksi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossakin hommissa ei ole riittävän pitkiä työvälineitä niin joutuu olee selkä kyyryssä. Se vielä.

        Totta. Ja samalla kun katsoo muita silmiin niin niska koko ajan alaviistossa. Toisaalta muut katsoo sitten yläviistoon. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Ja samalla kun katsoo muita silmiin niin niska koko ajan alaviistossa. Toisaalta muut katsoo sitten yläviistoon. :D

        No joo, harvemmin tulee seisottua niin lähellä ketään et pitäisi ihan alaa katsoa. Naisystävän kanssa kyllä 🙂 Vaikka on sekin pitkä naiseksi, jotain vähän vajaa 175 cm taitaa olla hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. :D harvemmin miettii tuollaista kun itsekin aina vedän penkin mahdollisimman eteen kun ajan autoa. :D ja sitten on mahtunut aina jalkatilaan minäkin usein aika pieneen tilaan mennyt. Sain aina keskipaikan istua pienenä kun olin aina hoikin ja mahduin parhaiten. :D kaikki on varmaan mitoitettu juuri sellaisille keskiverto pitkille. Tuo on kyllä ärsyttävää kun yläkaapit ja kaupan hyllyt on välillä niin korkealla etten itse ylety vaikka olen ihan keskiverto pitkä naiseksi. :D

        Oon tainnut ennenkin sanoa et jostain syystä ihastun vähän pidempiin naisiin helpommin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. :D harvemmin miettii tuollaista kun itsekin aina vedän penkin mahdollisimman eteen kun ajan autoa. :D ja sitten on mahtunut aina jalkatilaan minäkin usein aika pieneen tilaan mennyt. Sain aina keskipaikan istua pienenä kun olin aina hoikin ja mahduin parhaiten. :D kaikki on varmaan mitoitettu juuri sellaisille keskiverto pitkille. Tuo on kyllä ärsyttävää kun yläkaapit ja kaupan hyllyt on välillä niin korkealla etten itse ylety vaikka olen ihan keskiverto pitkä naiseksi. :D

        Kaupoissa saa aika usein ojennella ylähyllyiltä lyhkäsemmille naisille jotain :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, harvemmin tulee seisottua niin lähellä ketään et pitäisi ihan alaa katsoa. Naisystävän kanssa kyllä 🙂 Vaikka on sekin pitkä naiseksi, jotain vähän vajaa 175 cm taitaa olla hän.

        Tuokin on jo tosi pitkä naiseksi. :D itse olen suunnilleen sen 5cm vielä lyhyempi. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupoissa saa aika usein ojennella ylähyllyiltä lyhkäsemmille naisille jotain :D

        Hitsi että se on ärsyttävää kun ei yllä. :D monesti saatan pomppia että ylettyy ja sekin on rasittavaa ja turhautuu kun ei saa sitä yhtä asiaa sieltä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitsi että se on ärsyttävää kun ei yllä. :D monesti saatan pomppia että ylettyy ja sekin on rasittavaa ja turhautuu kun ei saa sitä yhtä asiaa sieltä. :D

        Onhan se varmasti 🙂 eikä niitä korokkeita ole ihan joka hyllyvälissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se varmasti 🙂 eikä niitä korokkeita ole ihan joka hyllyvälissä.

        No ei. :D onneksi nyt yleensä yltää ruokakaupassa kaikkeen mutta tulee niitä hetkiä kun jotkut vain on siellä ylhäällä ja kauempana reunasta varsinkin kuiva-aineissa jos alkaa olla loppu tuote. Silloin ei yllä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on jo tosi pitkä naiseksi. :D itse olen suunnilleen sen 5cm vielä lyhyempi. :D

        Olet säkin pitkä sitten. Varmasti pitkien naisten on vaikea löytää vaatteita. Miehille kummin löytyy helpommin pitkillekin sopivia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet säkin pitkä sitten. Varmasti pitkien naisten on vaikea löytää vaatteita. Miehille kummin löytyy helpommin pitkillekin sopivia.

        Löytyy ihan hyvin vaatteita onneksi. Tai ainakin itse koen niin. Joskus vain ärsyttää kun ne vaatteet on suunniteltu melko pienille ja kun laitan paidan vaikka päälle niin se onkin napapaitana vaikka olisi oma koko. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy ihan hyvin vaatteita onneksi. Tai ainakin itse koen niin. Joskus vain ärsyttää kun ne vaatteet on suunniteltu melko pienille ja kun laitan paidan vaikka päälle niin se onkin napapaitana vaikka olisi oma koko. :D

        Joo :D Itsellä joskus vaikeaa valita sopivia huppareita kun L koko saattaa olla liian lyhyt ja hihatkin jäädä lyhyiks, mutta XL koko on sitten jo vartalosta ihan teltta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo :D Itsellä joskus vaikeaa valita sopivia huppareita kun L koko saattaa olla liian lyhyt ja hihatkin jäädä lyhyiks, mutta XL koko on sitten jo vartalosta ihan teltta.

        Niin. :D yleisesti itse löydän sopivia vaatteita mutta sitten jotkut mitoitetaan eri tavalla. Yleisesti huomannut että topeissa voi olla ihan riittävä koko tai jossain bilepaidoissa mitkä on jo valmiiksi XS koko vaikka ottaisi M. :D itse en käytä paljoa huppareita. :D


      • Anonyymi

        Iso kananmuna löytyy kotoa. Täällä naisella ajattelin paistaa siitä munakkaan joku kaunis päivä mitä sinä et näe. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. :D yleisesti itse löydän sopivia vaatteita mutta sitten jotkut mitoitetaan eri tavalla. Yleisesti huomannut että topeissa voi olla ihan riittävä koko tai jossain bilepaidoissa mitkä on jo valmiiksi XS koko vaikka ottaisi M. :D itse en käytä paljoa huppareita. :D

        No harvemmin naiset huppareita kyl pitääkään kun mietin :D mitotukset vaihtelee joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No harvemmin naiset huppareita kyl pitääkään kun mietin :D mitotukset vaihtelee joo.

        Omistan kylläkin huppareita mutta enemmän käytän jossain treenijutuissa ja ulkoillessa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omistan kylläkin huppareita mutta enemmän käytän jossain treenijutuissa ja ulkoillessa. :D

        Joo. Merkitseekö pituus sulle mitään? Mulle se ei merkitse mut huomaan et vähän pidempiin tosiaan olen ihastunut helpommin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Merkitseekö pituus sulle mitään? Mulle se ei merkitse mut huomaan et vähän pidempiin tosiaan olen ihastunut helpommin.

        Yleisesti olen ihastunut ihan pitkiin ja sitten vähän itseäni pitempiin. Ihastuksia ollut molemmista. Mieheni on minua vähän pidempi mutta ei paljoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti olen ihastunut ihan pitkiin ja sitten vähän itseäni pitempiin. Ihastuksia ollut molemmista. Mieheni on minua vähän pidempi mutta ei paljoa.

        Okei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Merkitseekö pituus sulle mitään? Mulle se ei merkitse mut huomaan et vähän pidempiin tosiaan olen ihastunut helpommin.

        Pitkien naisten kainalot lemottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleisesti olen ihastunut ihan pitkiin ja sitten vähän itseäni pitempiin. Ihastuksia ollut molemmista. Mieheni on minua vähän pidempi mutta ei paljoa.

        Iso perceiset naiset hedelmällisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei

        Pidän myös jos pitää itsestään huolta. Tosin ei se mikään pakollinen ole mutta että on hyvinvoiva se on tärkeintä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän myös jos pitää itsestään huolta. Tosin ei se mikään pakollinen ole mutta että on hyvinvoiva se on tärkeintä.

        Joo samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo samaa mieltä.

        Joudutko nyt runkkaamaan kun naisesi on muualla? Vai pystytkö hallita halujasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joudutko nyt runkkaamaan kun naisesi on muualla? Vai pystytkö hallita halujasi?

        Meehän muualle siitä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo samaa mieltä.

        Kuinka tärkeää sinulle on että nainen on kunnossa jos itse treenaa paljon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meehän muualle siitä :D

        Aika ärsyttävä perskärpänen on. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka tärkeää sinulle on että nainen on kunnossa jos itse treenaa paljon?

        Ei tarvitse mikään salihirmu olla mut et pitää edes vähän huolta itsestään ni on se tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse mikään salihirmu olla mut et pitää edes vähän huolta itsestään ni on se tärkeää.

        Joo. Ajattelin tällä viikolla mennä vielä salille itsekin. Tuli mieleen. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ajattelin tällä viikolla mennä vielä salille itsekin. Tuli mieleen. :D

        Mitä ajattelit tehdä siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Ajattelin tällä viikolla mennä vielä salille itsekin. Tuli mieleen. :D

        Sääli kun ollaan ystäviä tääl vaan niin en voi mitään joululahjaa antaa. Vaikket niin joulusta tykkääkään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ajattelit tehdä siellä?

        Jonkun treenin. En tiedä vielä minkä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääli kun ollaan ystäviä tääl vaan niin en voi mitään joululahjaa antaa. Vaikket niin joulusta tykkääkään :D

        Noh on se joulu ihan kiva tavallaan. :D ehkä sillä on sitten enemmän merkitystä jos ja kun joskus sitten omiakin on. :D voi apua tulisi kauheat paineet että pitäisi olla lahja takaisin. :D mitä antaisit jos voisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh on se joulu ihan kiva tavallaan. :D ehkä sillä on sitten enemmän merkitystä jos ja kun joskus sitten omiakin on. :D voi apua tulisi kauheat paineet että pitäisi olla lahja takaisin. :D mitä antaisit jos voisit?

        Ehkä jonkun pelin minkä parissa on hyvä rentoutua :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun treenin. En tiedä vielä minkä. :)

        Nii eli jotain pakaratreenii 🙂 :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä jonkun pelin minkä parissa on hyvä rentoutua :D

        Onpa kivasti ajateltu. :) olen itse aika kekseliäs lopulta että keksisin sinulle jotain takaisin. Vähän kun näkisi että mitä voisi tarvita. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii eli jotain pakaratreenii 🙂 :D

        Koitat olla hauska.:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitat olla hauska.:D

        Yritykseksi jäi :D Ei mut naiset tekee paljon enemmän jalkatreeniä kuin miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kivasti ajateltu. :) olen itse aika kekseliäs lopulta että keksisin sinulle jotain takaisin. Vähän kun näkisi että mitä voisi tarvita. :D

        Itsekin keksisin paremman kun näkisin enemmän mitä tarvii. Mut eihän mun tarvinnut ku miettii mitä itse tykkäisin saada. Oit samanlainen ja molemmil meil käy ajatukset kierroksil niin peli ois hyvä siihen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritykseksi jäi :D Ei mut naiset tekee paljon enemmän jalkatreeniä kuin miehet.

        Nojoo. Kyllä sen joistakin huomaa. :D teen kyllä jalkojakin varmasti mutten nyt suoraan pakaraa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo. Kyllä sen joistakin huomaa. :D teen kyllä jalkojakin varmasti mutten nyt suoraan pakaraa. :D

        Joo niin sä kerroit joskus ettet sinne halua enää muotoo :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin keksisin paremman kun näkisin enemmän mitä tarvii. Mut eihän mun tarvinnut ku miettii mitä itse tykkäisin saada. Oit samanlainen ja molemmil meil käy ajatukset kierroksil niin peli ois hyvä siihen :D

        Totta. :D on se minulle sellainen tekeminen missä saa juuri hengähtää kaikesta muusta. On niin paljon ajatuksia niin saa edes hetken vain keskittyä siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. :D on se minulle sellainen tekeminen missä saa juuri hengähtää kaikesta muusta. On niin paljon ajatuksia niin saa edes hetken vain keskittyä siihen.

        Jep 🙂


      • Anonyymi

        Tuli tosta tyhmä juttu mieleen et kiinnitätkö ikinä huomioo sitten miehen takapuoleen? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli tosta tyhmä juttu mieleen et kiinnitätkö ikinä huomioo sitten miehen takapuoleen? :D

        Vähän makuasioita mutta on se mielestäni parempi että näyttää sille että jotain on tehty kuin ihan luuta ja nahkaa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän makuasioita mutta on se mielestäni parempi että näyttää sille että jotain on tehty kuin ihan luuta ja nahkaa. :D

        Tosin ei silläkään ole väliä jos ihastuu niin yleisesti persoonaan ja ihmiseen millainen tunne välittyy. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosin ei silläkään ole väliä jos ihastuu niin yleisesti persoonaan ja ihmiseen millainen tunne välittyy. :)

        Näinhän se on. Samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän makuasioita mutta on se mielestäni parempi että näyttää sille että jotain on tehty kuin ihan luuta ja nahkaa. :D

        Ei siis loppupeleissä ole väliä mutta ihan makuasia ja itse ajattelen niin. Kun on nähnyt monenlaista takapuolta ja kyllähän ne housutkin paremmin istuu jos on takapuoli kuin ei olisi ollenkaan.:D en tiedä mitä enää selitän. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siis loppupeleissä ole väliä mutta ihan makuasia ja itse ajattelen niin. Kun on nähnyt monenlaista takapuolta ja kyllähän ne housutkin paremmin istuu jos on takapuoli kuin ei olisi ollenkaan.:D en tiedä mitä enää selitän. :D

        Eli ei ole väliä mutta jos pelkkä ihminen olisi pelkkä takapuoli niin tiedän kumman valitsisin. Siis pelkkä se ei mitään muuta. Sitten kun on kokonaisuus niin ei ole väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siis loppupeleissä ole väliä mutta ihan makuasia ja itse ajattelen niin. Kun on nähnyt monenlaista takapuolta ja kyllähän ne housutkin paremmin istuu jos on takapuoli kuin ei olisi ollenkaan.:D en tiedä mitä enää selitän. :D

        Ymmärsin kyllä. :D kyllä kai sitä itsellä näkyy et jotain on tehnyt kun kuitenkin kyykkyjä ja vastaavia tulee tehtyä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin kyllä. :D kyllä kai sitä itsellä näkyy et jotain on tehnyt kun kuitenkin kyykkyjä ja vastaavia tulee tehtyä :D

        Tämä takapuoli taitaa nyt lähteä nukkumaan. Ennen kun alkaa ihan perseilyksi mennä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei ole väliä mutta jos pelkkä ihminen olisi pelkkä takapuoli niin tiedän kumman valitsisin. Siis pelkkä se ei mitään muuta. Sitten kun on kokonaisuus niin ei ole väliä.

        Kiitän hyvästä jutteluseurasta. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitän hyvästä jutteluseurasta. :)

        Samoin, öitä


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6519
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3759
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      190
      3654
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2846
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2539
    6. 292
      2307
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      112
      1518
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe