Rokotteet ovat lääketehtaiden kultakaivos?

Anonyymi-ap

Mistä tämän tiedän. Tiedän siitä, kun 88 vee vanhus ei jaksanut lähteä eikä jaksakaan enää mennä hakemaan neljättä koronarokotusta,....soitin koronarokotepuhelimeen ja kysyin voisiko joku tulla kotiin rokottamaan tämän vanhuksen, kun hän ei itse jaksa enää lähteä.

Vastaus Varhan alueelta oli seuraava. Yksittäisiä rokotteita ei jaella. Eli siis, ihmisen hengellä Varhan alueella tuskin on mitään merkitystä. Jokainen ihminen ja ihmishenki on kallis, ei voi rahalla korvata.

Rokotejakelu suurina määrinä on lääketehtaille kannattavaa, yksittäisiä rokotteita ei siis jaella.

7

322

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ekkös sinä muista, että tämä on sitä HYVINVOINTIA nyt.

• Anonyymi

Eivät itse rokotettet tuota kuin lyhytaikaisen voittopiikin. Itse raha tehdään myymällä piikkien aiheuttamien sairauksien tehottomalla lääkehoidolla. Se tuo jatkuvan ja pitkäikäisen rahavirran lääketehtaiden kassaan.

• Anonyymi

Erittäin hyvä pointti jonka moni unohtaa. Voi vain kuvitella millainen rahapotti lääketehtaille tämä maailmanlaajuinen mRNA-kampanja on lähivuosina.

• Anonyymi

Tässä on Modernan viesti kaikille, jotka luulevat, että lääketehtailla on moraalia tai aikomustakaan auttaa rokotteiden vahingoittamia ihmisiä:
      https://t.me/c/1878216607/2203
      Moderna Executive Says Exploding Number of Vaccine Injuries Is “Not Our Problem”…
      Then they go on to say… “Moderna has no interest in using their profits to compensate the millions of victims”…
      Silti jotkut rokotetut vielä ylvästelevät: milloin ne haittavaikutukset oikein alkavat?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvin on propaganda mennyt perille Ei voi kun ihmetellä .

• Anonyymi

Tuo neljäs olisi ollut kenties kohtalokas vaikka on jo kolme kestänyt.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      833
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      746
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe