Rokotteet ovat lääketehtaiden kultakaivos?

Anonyymi-ap

Mistä tämän tiedän. Tiedän siitä, kun 88 vee vanhus ei jaksanut lähteä eikä jaksakaan enää mennä hakemaan neljättä koronarokotusta,....soitin koronarokotepuhelimeen ja kysyin voisiko joku tulla kotiin rokottamaan tämän vanhuksen, kun hän ei itse jaksa enää lähteä.

Vastaus Varhan alueelta oli seuraava. Yksittäisiä rokotteita ei jaella. Eli siis, ihmisen hengellä Varhan alueella tuskin on mitään merkitystä. Jokainen ihminen ja ihmishenki on kallis, ei voi rahalla korvata.

Rokotejakelu suurina määrinä on lääketehtaille kannattavaa, yksittäisiä rokotteita ei siis jaella.

7

258

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ekkös sinä muista, että tämä on sitä HYVINVOINTIA nyt.

• Anonyymi

Eivät itse rokotettet tuota kuin lyhytaikaisen voittopiikin. Itse raha tehdään myymällä piikkien aiheuttamien sairauksien tehottomalla lääkehoidolla. Se tuo jatkuvan ja pitkäikäisen rahavirran lääketehtaiden kassaan.

• Anonyymi

Erittäin hyvä pointti jonka moni unohtaa. Voi vain kuvitella millainen rahapotti lääketehtaille tämä maailmanlaajuinen mRNA-kampanja on lähivuosina.

• Anonyymi

Tässä on Modernan viesti kaikille, jotka luulevat, että lääketehtailla on moraalia tai aikomustakaan auttaa rokotteiden vahingoittamia ihmisiä:
      https://t.me/c/1878216607/2203
      Moderna Executive Says Exploding Number of Vaccine Injuries Is “Not Our Problem”…
      Then they go on to say… “Moderna has no interest in using their profits to compensate the millions of victims”…
      Silti jotkut rokotetut vielä ylvästelevät: milloin ne haittavaikutukset oikein alkavat?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Hyvin on propaganda mennyt perille Ei voi kun ihmetellä .

• Anonyymi

Tuo neljäs olisi ollut kenties kohtalokas vaikka on jo kolme kestänyt.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      44
      3088
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1897
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1880
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      77
      1625
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1484
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1378
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      26
      1312
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1309
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1109
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      106
      1106
    Aihe