Jos sitä nyt vaikka

Anonyymi-ap

Haaveilijaa ja Pirpanaa pääsisin näin ensi alkuun "korkkaamaan" 😗? Samaan aikaan 🤔? No vattu tietty juuri samaan aikaan 🤗! Hinnastani voidaan sitten neuvotella. Luonnossa yleensä maksan. Mitä minä muka kiinnostukselleni mahdan? Olen itse asiassa pikemminkin tilanteen uhri 😱!

12

262

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöh! Älä uhriudu.. ja mä olen ihan liian kurppa korkattavaksi.. :D

• Haaveilija sitä vastoin on aika pimu..

• Anonyymi

Mutta kun tässä on niin liikaa stressiä ja muuta painetta, niin vitsit alkavat olemaan vähissä 😭. Kunhan vaan kumppani ees muistuttaa naista, niin se riittää (tai edes etäisesti ihmistä 🤭). Ulkonäöstä viis 👌.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun tässä on niin liikaa stressiä ja muuta painetta, niin vitsit alkavat olemaan vähissä 😭. Kunhan vaan kumppani ees muistuttaa naista, niin se riittää (tai edes etäisesti ihmistä 🤭). Ulkonäöstä viis 👌.

Eli kunhan siinä on reikä ylhäällä ja alhaalla.. 🤔

Voi, taitaa olla kovat paineet...

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 ­N­­y­­m­f­­o­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18158563G

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

tuollaista voi jokaiken kokeilla ei vaarallista kokeilee nukkua täysin kokonaan peiotn alla... irse teen tuollaista ajoittain.

• Anonyymi

voi niilejub jurhiuttaa hitaub his gakyaa,

itseäni vähän huvittaa jos kouluruokailut kiinni niin 124 hampurilaistta jiykykausekke evööjsu ha sitten odottamaan noin 4 vuotta niistä korvauksia KELÖaKTA..

• Anonyymi

kannattaa ottaa pankkkilainaa jonka maksuaika noin 500 vuotta jotta eikastuu

• Anonyymi

Tuollainen voi olla tytöillekin hauskaa jos tulee joku henkilökohtainen kirje itselle

• Anonyymi

Tytöt on mukavia :). - Ap.

• Sullapa on kovat paineet.

• Anonyymi

Jokin henkinen lukko avautui minulla, tyydytykset ovat jääneet vähiin ja jotenkin tässä on ollut myönteistä tietoisuuden kohoamista kontollani parempaan suuntaan. Ehkä siksi padot ovat alkaneet murtumaan ihan melkein kirjaimellisesti "sieltä". Naisten saaminen irl on pelkkää salaliittoteoriaa ja satuilua. - Ap.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      176
      6446
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      77
      5329
    3. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      14
      3725
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      122
      3355
    5. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      179
      2715
    6. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      74
      2325
    7. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      1
      2088
    8. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      39
      1665
    9. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1586
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1326
    Aihe