Jos sitä nyt vaikka

Anonyymi-ap

Haaveilijaa ja Pirpanaa pääsisin näin ensi alkuun "korkkaamaan" 😗? Samaan aikaan 🤔? No vattu tietty juuri samaan aikaan 🤗! Hinnastani voidaan sitten neuvotella. Luonnossa yleensä maksan. Mitä minä muka kiinnostukselleni mahdan? Olen itse asiassa pikemminkin tilanteen uhri 😱!

12

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöh! Älä uhriudu.. ja mä olen ihan liian kurppa korkattavaksi.. :D

• Haaveilija sitä vastoin on aika pimu..

• Anonyymi

Mutta kun tässä on niin liikaa stressiä ja muuta painetta, niin vitsit alkavat olemaan vähissä 😭. Kunhan vaan kumppani ees muistuttaa naista, niin se riittää (tai edes etäisesti ihmistä 🤭). Ulkonäöstä viis 👌.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun tässä on niin liikaa stressiä ja muuta painetta, niin vitsit alkavat olemaan vähissä 😭. Kunhan vaan kumppani ees muistuttaa naista, niin se riittää (tai edes etäisesti ihmistä 🤭). Ulkonäöstä viis 👌.

Eli kunhan siinä on reikä ylhäällä ja alhaalla.. 🤔

Voi, taitaa olla kovat paineet...

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍑 ­N­­y­­m­f­­o­m­­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18158563G

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

tuollaista voi jokaiken kokeilla ei vaarallista kokeilee nukkua täysin kokonaan peiotn alla... irse teen tuollaista ajoittain.

• Anonyymi

voi niilejub jurhiuttaa hitaub his gakyaa,

itseäni vähän huvittaa jos kouluruokailut kiinni niin 124 hampurilaistta jiykykausekke evööjsu ha sitten odottamaan noin 4 vuotta niistä korvauksia KELÖaKTA..

• Anonyymi

kannattaa ottaa pankkkilainaa jonka maksuaika noin 500 vuotta jotta eikastuu

• Anonyymi

Tuollainen voi olla tytöillekin hauskaa jos tulee joku henkilökohtainen kirje itselle

• Anonyymi

Tytöt on mukavia :). - Ap.

• Sullapa on kovat paineet.

• Anonyymi

Jokin henkinen lukko avautui minulla, tyydytykset ovat jääneet vähiin ja jotenkin tässä on ollut myönteistä tietoisuuden kohoamista kontollani parempaan suuntaan. Ehkä siksi padot ovat alkaneet murtumaan ihan melkein kirjaimellisesti "sieltä". Naisten saaminen irl on pelkkää salaliittoteoriaa ja satuilua. - Ap.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1442
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      882
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      56
      849
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      53
      806
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      683
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      680
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      333
      651
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      644
    10. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      72
      609
    Aihe