tai muuten meen kirjoittaan jotain ikävään
Laittakaa tänne jotain järkevää
21
481
Vastaukset
Ikävä on kyllä... Noh. Hyvin erilainen palsta.
Noh, tämä on järkevää.
https://www.youtube.com/watch?v=RkAF3X6cJa4Minkälaiset jutut luokitellaan järkeviksi? =D
- Anonyymi
en tiedä onko järkevää laittaa jos laittaa vain jotain hauskaa
- Anonyymi
Ikävä palstalla aina joku K kaipaa Teetä. Hirmu kova juomaan sitä teetä. Eikö sitä tule jo vatsahaavakin?
Noh oikeasti. Tämä tee kaipaa välillä koota, mutta minkäs teet, kun on jo tuhkatkin levitetty viereiselle raviradalle.- Anonyymi
K-mies vai K-nainen? T-mies vai T-nainen? Olisit nyt vähän enemmän laittanut infoa.
Sinäkö ne tuhkat levitit?
- Anonyymi
HalpaHalli on HullunKauppa
- Anonyymi
Täältähän se uskovaisen miehen kauppa sai alkunsa. Aikoinaan oli hyvinkin pieni kauppa.
Tätä katson juuri nyt:
https://www.youtube.com/watch?v=-HHv3T4UHec- Anonyymi
Mua ihmetyttää kuin näillä sivuilla aina jauhetaan kakkosesta. Vaikka ei sieltä nyt kovin kummoista ohjelmaa tuu.
- Anonyymi
Professori on tyhmin ihminen maailmankaide3ssa on Viisaus.
- Anonyymi
Ei Esko V. mikään hölmö ole.
Yks yö näin unta et olin Putous-hahmo nimeltä Palle-Jooseppi, ja mäå olin tosi hyvä, mulla oli hokema ja kaikkee ja sekin oli tosi hyvä,
Se tosin unohtui jo herätessä🤔Mu5tasydän kirjoitti:
Mainos-Harri oli hyvä Putous-hahmo. :)
Oli, tosin jopa sillai tragikoominen ku vaimo jätti ja lapset lähti ja mitä kaikkee🤔
m.wurst kirjoitti:
Oli, tosin jopa sillai tragikoominen ku vaimo jätti ja lapset lähti ja mitä kaikkee🤔
Joskus elämä menee niin ja se on surullista. Tuskin kukaan tahallaan ketään jättää, mutta aina se ei auta, vaikka miten päin kääntelisi ja yrittäisi.
Taisi aloittaja siirtyä ikävään. Mutta se jos mikä on ikävä palsta. Ei juurikaan mitään järkevää. Ikäviä ikävöimässä.
Ikävä ei kauheasti houkuttele, viihdyn mielummin täällä. Mikä omasta mielestäsi olisi mielekästä ja järkevää?
- Anonyymi
Töissä on ihan tarpeeksi järkevää minulle, kokoajan älykkyyteni ylärajoilla 🤔. Täällä iisimmin.
- Sheena - Anonyymi
Järkevää. Tällaista joskus huomioinut, kun itsekukin kohtaamme elämissämme erilaisia ihmisiä, niin sen huomioinut, kuinka samanetunimiset miehet ovat kokemukseni mukaan hyvin samanoloisia luonteeltaan tai jos en tunne, niin käytökseltään suhtautumisessaan ympäristöönsä. Ja usein myös ulkoisilta piirteiltään toistaan muistuttavia. Olemmeko ohjelmoituja? - cu-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109878"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483