Mitäpä pelhoon?

Anonyymi-ap

Mitä aina niin usvahunnun ympyröimään kolomen tähden pelhoon kuuluu näin joulun alla? Joko kinkut haettu rosollit tehty pukki tilattu oluet pantu ja risut haettu? -Vili

41

1072

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vilihän se jaksaa sepustaa…

      • Anonyymi

        Ei tartte ees sepustaa


    • Anonyymi

      Mitä tarttee sepustaa kun itte asuu täällä,eikä kirjoita edes omalla nimellä,kun on ottanut jonkun toisen nimen

      • Anonyymi

        Ei nimi miestä pahenna eikä tekstiä paranna. Tässäkään tapauksessa. Tosin tunnen kyllä erään viisaan, mutta aidon Vilin.


    • Anonyymi

      Joko saanu se riistäjä mies siellä tuomion.

    • Anonyymi

      Se riistäjä halusi vielä sähkönkäyttäjät riistää

    • Anonyymi

      Tehkää niin kuin me teimme ennen, tiedätte varmaankin mitä.

      • Anonyymi

        Teistä ei kyllä kukaan saa selvää.


      • Anonyymi

        Ei harmainta hajua, mitä erinomaista te olette tehneet.
        Haluatko kertoa?


    • Anonyymi

      Paljompa annoit tähtiä.

      • Anonyymi

        Mistä luulet saaneesi tähtiä?


    • Anonyymi

      Pello on Lapin kunnista paras paikka asua.Täällä on kaikkea mitä ihminen tarvitsee On laskettelu keskus,uimahalli hotellilla,keilaradat,hyvät hiihto mahdollisuudet,poro moottori kelkka,koira valjakko ajelut ja pubi viikon loppuisi auki,kaupunki tunnelmissa.Jos aamuisin haluut vaikuttaa kunnan päätöksiin,ei muutako parlamentin aamu istuntoon..Pelloon kuuluu hyvää ainoastaan hyvää,Ihmiset on mukavia ja rentoja,ei mitään kyttääjiä..Siis pelloon asuun,töitä on vanhuus puolella ainakin 10 vuodeksi,sano eräs parlamentin iso johtaja.

    • Anonyymi

      kaikki nämä jutut on keksitty jo vuosikymmeniä aikaa, yrityskonsultti juna meni jo.

      • Anonyymi

        Nämä onki ikiaikaista huvia


    • Anonyymi

      Tässä on koitettu selvitellä kellä on kunnan suurin ja kellä pienin kulli, mutta ei ole saatu kunnon mittausta järjestettyä kun ukot ovat esteellisiä ja akat puolueellisia. Pitäis varmaan käyttää kunnan ulkopuolista mittaajaa. Ajateltiin ensin pyytää kunnanjohtajaa, mutta onneksi huomattiin että se saattaa olla liian jaako eikä siihen voi silloin luottaa.
      Pitää vissiin tyytyä siihen että ollaan kaikki pikkukullisia keskivartalolihavia viiksivalluja, paitsi akat koska niillä ei ole viiksiä eikä kullia, ainakaan koko ajan.

      • Anonyymi

        Sairasta ja mielenvikaista tekstiä,kertoo ihmisestä paljon,eli pää tyhjää täynnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta ja mielenvikaista tekstiä,kertoo ihmisestä paljon,eli pää tyhjää täynnä

        Älä höpötä. Paras kommentti tänä vuonna. Yllättävä älykkyyden osoitus pellolaisesta. Hehe...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä höpötä. Paras kommentti tänä vuonna. Yllättävä älykkyyden osoitus pellolaisesta. Hehe...

        Kyllä se pikkukullisuus pitää paikkansa ja taitaa olla perinnöllistä. Se yksi pellolaisrouvahan teki siitä oikein tutkimuksen. Se kiersi monta viikkoa naapurikunnissa mittaamassa ja testaamassa. Lopputulos oli että naapureilla on isommat kullit.


      • Anonyymi

        Ei se häpeä ole että asuu Pellossa. Vaan on teillä oudot mittausmurheet.
        Vili kyllä on ihan hyvä tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se häpeä ole että asuu Pellossa. Vaan on teillä oudot mittausmurheet.
        Vili kyllä on ihan hyvä tyyppi.

        Ei se rouva kyllä ollut yhtään murheissaan. Päinvastoin, iloisella mielellä näytti olevan vaikka kävely näytti vähän vaikealta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se rouva kyllä ollut yhtään murheissaan. Päinvastoin, iloisella mielellä näytti olevan vaikka kävely näytti vähän vaikealta.

        Sillä oli luja mittausväline. Toisten vehkeet kestää paremmin kuin toisten.


      • Anonyymi

        Kuule,alotethaan havelanpään hevosista sielähän vois jokhainen käydä vertaamassa,niin säästys rahhaa ko ei tarttis kunnan palkata miehiä töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule,alotethaan havelanpään hevosista sielähän vois jokhainen käydä vertaamassa,niin säästys rahhaa ko ei tarttis kunnan palkata miehiä töihin.

        Niin, arvasin että hevosmiesten tietotoimisto taas kunnostautuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se pikkukullisuus pitää paikkansa ja taitaa olla perinnöllistä. Se yksi pellolaisrouvahan teki siitä oikein tutkimuksen. Se kiersi monta viikkoa naapurikunnissa mittaamassa ja testaamassa. Lopputulos oli että naapureilla on isommat kullit.

        Pikkupoikana ollessani joskus -60 luvulla tällaiset jutut kiinnostivat. Jos näitä aikuiset kirjoittelevat, mikä tuntuu loogiselta ajankäytön suhteen, niin täytynee sanoa, että Pellolaisten ongelmat löytyvät enemmän vartalon latvapäästä!
        Hävetkää Rontit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkupoikana ollessani joskus -60 luvulla tällaiset jutut kiinnostivat. Jos näitä aikuiset kirjoittelevat, mikä tuntuu loogiselta ajankäytön suhteen, niin täytynee sanoa, että Pellolaisten ongelmat löytyvät enemmän vartalon latvapäästä!
        Hävetkää Rontit!

        Kyllä liian pieni kulli on vakava ongelma, varsinkin jos emännän suvunjatkamisväline sattuu olemaan vähän tavallista avarampi kuten Pellossa valitettavan usein on. Siinä saa pikkukullinen kihnuttaa itsensä väsyksiin ennen kuin emäntä on tyytyväinen. Ja jos ei jaksa tai viitsi kihnuttaa, niin emäntä lähtee käväsemään "tunturissa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä liian pieni kulli on vakava ongelma, varsinkin jos emännän suvunjatkamisväline sattuu olemaan vähän tavallista avarampi kuten Pellossa valitettavan usein on. Siinä saa pikkukullinen kihnuttaa itsensä väsyksiin ennen kuin emäntä on tyytyväinen. Ja jos ei jaksa tai viitsi kihnuttaa, niin emäntä lähtee käväsemään "tunturissa".

        Oletko unohtunut kansakouluasteelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko unohtunut kansakouluasteelle?

        Selvästi on enemmän kouluja käyny ko noin hyvin kirjottaa ilman virheitä ja asiakin on just oikein. Tosi hyvä kommentti. Kyllä minuakin on tuo kullin koko vähän mietityttäny. Mukava olis jos se olis isompi ja emäntäki on samaa mieltä. Vaikka kyllä se tavara on emännälläki vanhemuuten väljentyny aika paljonki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi on enemmän kouluja käyny ko noin hyvin kirjottaa ilman virheitä ja asiakin on just oikein. Tosi hyvä kommentti. Kyllä minuakin on tuo kullin koko vähän mietityttäny. Mukava olis jos se olis isompi ja emäntäki on samaa mieltä. Vaikka kyllä se tavara on emännälläki vanhemuuten väljentyny aika paljonki.

        Kyllä se meidänkin emäntä tuntuu väljemmältä kuin nuorena. Onko kulli kutistunut vai värkki väljentynyt? Vaikea sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se meidänkin emäntä tuntuu väljemmältä kuin nuorena. Onko kulli kutistunut vai värkki väljentynyt? Vaikea sanoa.

        Juu kyllä son pienentynyt ainaki mulla ja se johtuu vain siittä ko sitä harvemmin tällä iälä ennää käyttää muuhunko kusemisseen, sittekkö raakaa alakerrasta helevetin moiset harmantuhneet risukot poies niin ainaki peilin kautta näyttää kyllä ulhjaalta. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyllä son pienentynyt ainaki mulla ja se johtuu vain siittä ko sitä harvemmin tällä iälä ennää käyttää muuhunko kusemisseen, sittekkö raakaa alakerrasta helevetin moiset harmantuhneet risukot poies niin ainaki peilin kautta näyttää kyllä ulhjaalta. 😁

        Mie olen kyllä kans huomannut että mulla on pieni kulli moneen muuhun verrattuna mutta mie olen ollu siinä uskossa että se on käytössä kulunu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie olen kyllä kans huomannut että mulla on pieni kulli moneen muuhun verrattuna mutta mie olen ollu siinä uskossa että se on käytössä kulunu.

        Son kuule sitä OLLIN KURJUUTTA. 😮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu kyllä son pienentynyt ainaki mulla ja se johtuu vain siittä ko sitä harvemmin tällä iälä ennää käyttää muuhunko kusemisseen, sittekkö raakaa alakerrasta helevetin moiset harmantuhneet risukot poies niin ainaki peilin kautta näyttää kyllä ulhjaalta. 😁

        Pitääpä minunki sanoa emännälle että saksii karvat pois minunki kullin ympäriltä. Sillä on viime aikoina ollu vaikeuksia löytää sitä silloin ko se on velttona ja se on melkein aina. Naapurin emäntä löytää kyllä paremmin. Johtuu varmasti siitä että sillä on paremmat lasit ja se on muutenki tarkempi kaikissa asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääpä minunki sanoa emännälle että saksii karvat pois minunki kullin ympäriltä. Sillä on viime aikoina ollu vaikeuksia löytää sitä silloin ko se on velttona ja se on melkein aina. Naapurin emäntä löytää kyllä paremmin. Johtuu varmasti siitä että sillä on paremmat lasit ja se on muutenki tarkempi kaikissa asioissa.

        Huh,huh, kuittaan lukeneeni tämän päivän pellolaisinfon. Enkä ole se rouva mutta viikset nykyään kasvaa. Ennen ei ollut viiksistä häivääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh,huh, kuittaan lukeneeni tämän päivän pellolaisinfon. Enkä ole se rouva mutta viikset nykyään kasvaa. Ennen ei ollut viiksistä häivääkään.

        Kuulkaapa pikkukulliset. Se on tänä päivänä talvikullin seisaus, jolloin kullit ovat pienimmillään. Tästä eteen päin kevättä kohti kullit pitenevät muutaman millin päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulkaapa pikkukulliset. Se on tänä päivänä talvikullin seisaus, jolloin kullit ovat pienimmillään. Tästä eteen päin kevättä kohti kullit pitenevät muutaman millin päivässä.

        Oletko sinäkin saanut tähtiä kuten eräs joka sellaista väitti klo 4 aamuyöllä tuossa ketjun puolivälissä, joku päivä on sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinäkin saanut tähtiä kuten eräs joka sellaista väitti klo 4 aamuyöllä tuossa ketjun puolivälissä, joku päivä on sitten.

        Jos se yks laulaja on tähti niin olen saanu kahesti tähteä. Olen saanu pyytää ja olen saanu olla ilman. Sillonhan mie olen saanu kahesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä liian pieni kulli on vakava ongelma, varsinkin jos emännän suvunjatkamisväline sattuu olemaan vähän tavallista avarampi kuten Pellossa valitettavan usein on. Siinä saa pikkukullinen kihnuttaa itsensä väsyksiin ennen kuin emäntä on tyytyväinen. Ja jos ei jaksa tai viitsi kihnuttaa, niin emäntä lähtee käväsemään "tunturissa".

        Sielä niitä hiihtää vasthaan joka pirun yökerhossa viettämässä omaa aikaa tyärporukalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se yks laulaja on tähti niin olen saanu kahesti tähteä. Olen saanu pyytää ja olen saanu olla ilman. Sillonhan mie olen saanu kahesti.

        Seki lähti pakhoon övertornehoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Son kuule sitä OLLIN KURJUUTTA. 😮

        Ei siis repun kurjuutta vaan Ollin. Ottiatuota...


    • Anonyymi

      hyvvää tänne vain kuuluu jos saapi valehella ko meilä se tapana

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4839
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1722
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1326
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1000
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      885
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe